The Elder Scrolls V: Skyrim
#61 Napisany 08 stycznia 2011 - 09:44
http://www.thenexusf...kyrim-gi-scans/
edit: twarze NPCów wyglądają dużo lepiej. w tekscie piszą, że nie ma rozmów "ze zbliżenia", raczej postać w trakcie rozmowy chodzi, coś robi i tylko od czasu do czasu spogląda na gracza.
#62 Napisany 08 stycznia 2011 - 17:43
#63 Gość_Carbon_* Napisany 08 stycznia 2011 - 18:38
#64 Napisany 08 stycznia 2011 - 20:21
Konkrety po polsku i skany:
http://www.ps3site.p...konkrety/61387/
Wszystko wygląda elegancko. Co prawda w Obliviona nie grałem ale z Morrowindem spędziłem mnóstwo czasu i mam nadzieję, że Skyrim okaże się tak samo dobrą szpilą.
#65 Napisany 09 stycznia 2011 - 11:49
mój ranking:
1. Oblivion - najbardziej skondensowany, ciągle coś się dzieje ciekawego, fantastyczne krajobrazy, zachęca do zwiedzania na piechotę / konno, dobry system walki, przemyslane czary. Błędy z levelowaniem się świata. Moja gra tej generacji. 98/100
2. Daggerfall - grałem myślę, ze ze 200h (Oblivion dopiero 80), zachwycająco olbrzymi i zróżnicowany świat, nienajgorszy system rozwoju postaci, walki i czarowania. średnie questy, powtarzalne, segmentowane lochy (największa wada), z drugiej strony jak się trafi do lochów, które są zamodelowane "extra" (czyli nie złożone z klocków) to można spędzić w nich i 5 godzin próbując znaleźć to co ma się znaleźć (brak podpowiadania kierunku w jakim trzeba zmierzać). Liczba questów poraża, przy czym połowa z nich jest dokładnie takich samych (idź, znajdź/zabij, wróć). Wielkość miast również poraża, pamiętam pierwsze kroki w Morrowind w których zachwyt nad tym "jak to wygląda" mieszał się ze zdziwieniem "to jest całe miasto?". Pamiętam również dlatego, że oryginał kupiony za ciężkie pieniądze żył wiele lat, po czym płyta przestała się odczytywać i do dziś przetrwała mi tylko w postaci kopii (dobre i to). Od łatki 2.13 eliminującej wiele błędów w silniku i w questach da się grać nawet dziś - to nawet wskazane bo na dobrym sprzęcie + DOSBox gra działa płynniej i stabilniej niż mi te lata temu pod Windows 95. 90/100
3. Morrowind - zachwyca balansem między wielkością świata (mniejszy niz w DF ale większy niż w Oblivion), a napakowaniem go akcją, piękne miasta ale nudnawe momentami okolice, brak fast-travel co przysparza realizmu, ale troche siadało momentami tempo rozgrywki. najfajniejsze lochy ze wszystkich elderscrollsów, bo najbardziej zróżnicowane, nie to co ctrl-c/ctrl-v w oblivion czy daggerfall. 88/100
4. Redguard - grałem najmniej, nie podobał mi się wymuszony widok tpp, dużo gadania którego nie można przewinąć oraz niewielki teren na którym dzieje się akcja. wspominam głównie dlatego, że nie do kupienia w Polsce i oryginał kupiłem swego czasu w Londku (nawet gdzieś jeszcze mam). brak oceny/100 (za krótko grałem żeby móc oceniać)
5. Arena - dawno, dawno temu miałem tylko piracką wersję, która nie działała.
6. Battlespire - jak wyżej, nie grałem
#66 Napisany 10 stycznia 2011 - 16:41
http://www.ps3site.p...v-skyrim/61532/Chcemy, by walka była inna niż do tej pory. Musi dostarczać olbrzymich pokładów grywalności.
Zmniejszyliśmy prędkość, z jaką bohater może poruszać się do tyłu. (...) W Oblivionie można było biegać do tyłu tak samo szybko, jak do przodu. Najważniejszym powodem tych zmian, był wygląd - kiedy obserwowaliśmy akcję z trzeciej osoby, wyglądało to (postać biegnąca do tyłu) niesamowicie sztucznie.
Ja nie grałem jeszcze w żadną część.który z poprzednich Elderscrollsów podszedł Wam najbardziej, a który najmniej?
#67 Napisany 10 stycznia 2011 - 22:51
#68 Napisany 11 stycznia 2011 - 12:30
#69 Napisany 14 stycznia 2011 - 16:54
#70 Napisany 14 stycznia 2011 - 20:52
Wywiad z Howardem, opowiada głównie o sobie.
http://www.gameinfor...-interview.aspx
fajne szczegóły jakie mu się wymykają (oglądam na razie drugi filmik):
* nie że smoki "po prostu zioną", one "mówią" po smoczemu i ta ich mowa generuje ogień, lód czy wiatr
* duże, epickie miasta rozciągające się na zboczach gór, budowane przez krasnoludy
edit: w trzecim fajnie charakteryzuje różnicę między jrpg a crpg.
mówi, że jrpg jest bardziej "odjechane" jeśli chodzi o poziom fantastyki, crpg trzyma się bliżej rzeczy które "są możliwe".
ciekawsze jednak jest to co zauważa - crpg mocno rozwija się w obszarze "environmental" czyli złożoności interakcji ze środowiskiem (co i jak można używać, z kim i jak rozmawiać i co robić) o tyle jrpg w zasadzie dokłada tylko nową "oprawę" do skostniałych mechanizmów rozgrywki.
#71 Napisany 14 stycznia 2011 - 22:52
#72 Napisany 14 stycznia 2011 - 23:11
Druga połowa ostatniego filmiku ma nowy stary main theme, świetnie wyszło.
najważniejsze, że jest Jeremy Soule, to chyba pierwszy raz tak oficjalnie potwierdzone. do tej pory można się było obawiać, że zatrudnią kogoś podrabiającego ten unikalny styl.
mam nadzieję, że i ten soundtrack będzie można kupić z directsound, poprzednie oba kupiłem (Morrowind i Oblivion).
#73 Napisany 15 stycznia 2011 - 00:37
#74 Napisany 17 stycznia 2011 - 21:47
Technologia napędzająca Skyrim. Gra wykorzystuje m.in. Havok Behavior, konkurenta Euphorii.
#75 Napisany 17 stycznia 2011 - 22:58
#76 Napisany 18 stycznia 2011 - 22:30
#77 Napisany 18 stycznia 2011 - 22:37
A z crapów to Mercenaries 2, Saboteur, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Kung Fu Rider.
#78 Napisany 21 stycznia 2011 - 14:58
http://www.gameinfor...gon-shouts.aspx
#79 Napisany 21 stycznia 2011 - 17:24
#80 Napisany 21 stycznia 2011 - 21:51
hmm, skonczylem mercenaries 2. w takim razie żadna to konkurencja dla euphorii, bo wyglada slabo.A z crapów to Mercenaries 2, Saboteur, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Kung Fu Rider.
#81 Napisany 21 stycznia 2011 - 22:00
#82 Napisany 21 stycznia 2011 - 22:11
#83 Napisany 21 stycznia 2011 - 22:15
Właśnie nie za fizykę odpowiadają. Już samo słowo "behavior" o tym świadczy.
#84 Napisany 21 stycznia 2011 - 22:18
Właśnie nie za fizykę odpowiadają. Już samo słowo "behavior" o tym świadczy.
Czyli inteligencja NPC będzie na wysokim poziomie? Teraz mam jeszcze większego bonera
#85 Napisany 22 stycznia 2011 - 02:16
#86 Napisany 31 stycznia 2011 - 17:00
#87 Napisany 05 lutego 2011 - 21:32
Skills and leveling:
- The tutorial in Oblivion was deemed "too long", so we'll probably be getting a shorter one
- Each race still has certain strengths and weaknesses
- No classes (which we already knew)
- Face creation has been simplified, to make it easier to create decent-looking characters. Each facial feature (nose, eyebrows, etc.) has a few presets you can choose from. You can still adjust size and position.
- Over 280 different Perks, no character can get all of them in one playthrough. This helps to make characters really unique.
- There's no hard level cap, but eventually you won't be able to advance any further.
- Three weapon skills: one-handed, two-handed, archery. No spears (so far).
- Perks allow characters to specialize in a certain type of weapon (mace, claymore, etc.)
- A lot of attention is being paid to crafting, smithing, alchemy and enchanting.
- Alchemy is now a stealth skill (poisonmaking and such)
- Spellcrafting may or may not be in, they're still working it out.
- Vampires and Werewolves may be in: "We're messing around with it right now."
World:
- No confirmation on mounts: but they're trying to improve on the Oblivion horse.
- Dragon mounts will not be a part of the game.
- The game world is the size of Oblivion's, but its a lot more detailed. The multitude of mountains in the game makes the game feel a lot bigger.
- There's several ways to get across a mountain: you can go over it, alongside it, or right through it.
- There's more to Skyrim than just snow. Expect around 6/7 different zones.
Combat:
- A lot of work has been put in making the Dragons a difficult and amazing enemy to fight. They can divebomb, set streets on fire, and a lot more. Todd describes them as "a mix between a Big Daddy and a Combine Helicopter".
- Gameplay is not too radically different from Oblivion, but...
- Combat will be more realistic and gritty than in Oblivion.
Radiant Story:
- They're trying not to "oversell" the Radiant Story mechanic. It's a tool to keep players occupied, it doesn't influence the story.
- If the game feels your character could use a challenge, it might place a radiant quest inside a high-level Dungeon to teach you some humility.
- Companions function differently from the Fallout series. There's a lot more of them, but you won't be getting to know them as well as you could in the Fallout games. They originally experimented with everyone being able to become a companion, but ultimately cut that again.
UI:
- A small compass will always be present on top of the screen, while the Health/Magicka/Stamina indicators will appear when needed.
- PC version will have a special UI.
Story:
- Skyrim is a lot more low-tech than Cyrodiil, with a lot of majestic ancient ruins.
-
-
- Some factions are returning, some are new. The ones that do return might be different than you remember.
- High Hrothgar has 7000 steps, just as it does in the lore.
Other:
- PC and Console versions are developed concurrently.
- Right now, it seems the 360 is the main development platform.
- PC version will have higher resolution and the usual.
- Depending on how well development proceeds according to plan, there may or may not be an additional graphical update for the PC (think higher res textures)
- Todd's preferred platform is the 360, but a majority of Bethesda uses the PC.
- Todd's very confident about meeting the release date.
- They're shooting for an 'M'-rating, but no Fallout-style violence.
- Achievements will be balanced between quests and more random stuff.
- No Kinect, no Move, no 3D.
- First gameplay video coming Soon™. (A month with an 'r' in it.)
#88 Napisany 05 lutego 2011 - 21:47
OLO LOLO.o to rzeczy, które ujawnił
Co do tekstu
#89 Napisany 05 lutego 2011 - 21:50
- Spellcrafting may or may not be in, they're still working it out.
spokojnie mogłoby nie być jak dla mnie.
- Dragon mounts will not be a part of the game.
szkoda ale rozumiem, że silnik by tego mógł nie wytrzymać. mi Oblivion zawiesił się dwa razy dopiero wtedy jak dostałem te szybsze konie, silnik nie nadążał chyba za preloadingiem terenu.
- The game world is the size of Oblivion's, but its a lot more detailed. The multitude of mountains in the game makes the game feel a lot bigger.
mniam. taka wielkość jak w Oblivion jest w sam raz na wiele, wiele godzin grania. co z tego że w Daggerfall był 10 razy większy, skoro i tak nie podróżowało się na piechotę nigdzie.
- There's several ways to get across a mountain: you can go over it, alongside it, or right through it.
ta ostatnia opcja wiele obiecuje, mam nadzieję, że tego nie położą lochami "ctrl-c/ctrl-v"
- There's more to Skyrim than just snow. Expect around 6/7 different zones.
tego się należało spodziewać i na szczęście tak będzie.
- No Kinect, no Move, no 3D.
+ no multi, thank you.
- First gameplay video coming Soon™. (A month with an 'r' in it.)
czyli luty
#90 Napisany 05 lutego 2011 - 21:51
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|