Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Elder Scrolls V: Skyrim

Bethesda Switch PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3119 odpowiedzi na ten temat

#121 Danteusz Napisany 08 lutego 2011 - 11:27

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Na konsoli 100 razy słabszej. Albo się potrafi modelować włosy albo nie, akurat w tym elemencie developerzy japońscy są najlepsi.
  • 0

#122 xell Napisany 08 lutego 2011 - 11:45

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Wymodeluj 200 fryzur i znajdź jeszcze metodę na proceduralne generowanie naturalnie wyglądających włosów dla głównego bohatera tak, żeby nie obciążać sprzętu, to pogadamy. W MGS4 część bohaterów ma OK włosy, część ma strasznie paskudne (ta cała Meryl - wygląda, jakby miała przyklejoną cegłę z tyłu głowy).
  • 0

#123 Danteusz Napisany 08 lutego 2011 - 11:50

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Z tego co pamiętam Oblivion oferował góra kilkanaście fryzur, z których część była prosta (łysa, krótkie włosy itp).
  • 0

#124 xell Napisany 08 lutego 2011 - 12:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Hmmmm, może. W Falloucie 3 też nie było chyba proceduralnego generowania, po prostu duża liczba fryzur. No w każdym razie ciężko winić Bethesdę o taki stan rzeczy. Myślę, że w następnej generacji pojawią się middleware'owe rozwiązania z ładnie wyglądającymi włosami, coś w stylu SpeedTree.
  • 0

#125 xell Napisany 08 lutego 2011 - 15:33

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Kolejne screeny:
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
:mrgreen:
  • 0

#126 Godot Napisany 08 lutego 2011 - 16:06

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Przedostatni screen bardzo ładny. Chyba idę grac w Dragon Age ^_^
  • 0

#127 torq314 Napisany 08 lutego 2011 - 17:20

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 493 Postów:
żeby tylko na konsolach to dużo słabiej nie wygladało. te brzóski faktycznie kapitalne.
  • 0

#128 phsx Napisany 08 lutego 2011 - 17:46

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Do dyskusji wyżej - włosy są po prostu paskudne i tyle, nie obchodzą mnie ich problemy z programowaniem takich rzeczy ^_^
Szkieletory wyglądają fantastycznie, w ogóle ta partia screenów rządzi.
  • 0

#129 Blizzard Beast Napisany 09 lutego 2011 - 10:46

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Na konsoli 100 razy słabszej. Albo się potrafi modelować włosy albo nie, akurat w tym elemencie developerzy japońscy są najlepsi.


Dobitnie to pokazało FF XIII :D
  • 0

#130 Danteusz Napisany 09 lutego 2011 - 11:11

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Dobitnie to pokazało FF XIII :D

To ironia? W XIII włosy były o niebo lepsze niż w grach Bethesty
Dodany obrazek

Choć z tego co pamiętam na X360 z powodu niższej rozdzielczości wyglądały gorzej
  • 0

#131 Ryan Napisany 09 lutego 2011 - 11:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pominę to, że takie włosy na postaci, która aspiruje do miana fotorealistycznej będą wyglądały jak przyklejone ścinki papieru.
  • 0

#132 Danteusz Napisany 09 lutego 2011 - 12:00

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Pominę to, że takie włosy na postaci, która aspiruje do miana fotorealistycznej będą wyglądały jak przyklejone ścinki papieru.

Ścinki papieru > kolorowe kiełbasy
  • 0

#133 Ryan Napisany 09 lutego 2011 - 12:01

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tak, podyskutujmy które g**no lepiej pachnie. :olo:
  • 0

#134 Danteusz Napisany 09 lutego 2011 - 12:02

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Tak, podyskutujmy które g**no lepiej pachnie. :olo:

Nie, bo ścinki nie są g**nem
  • 0

#135 xell Napisany 09 lutego 2011 - 12:16

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Jak lubisz grać Gacktem, to po paru miesiącach będziesz miał mnóstwo modów umożliwiających to. Tak samo było z Fallout 3.
  • 0

#136 Danteusz Napisany 09 lutego 2011 - 12:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Jak lubisz grać Gacktem, to po paru miesiącach będziesz miał mnóstwo modów umożliwiających to. Tak samo było z Fallout 3.

Mówimy o tym co dostarczają nam twórcy gry, nie fani po miesiącach. Wolę gdy włosy wyglądają tak:

Dodany obrazek

niż tak:

Dodany obrazek
  • 0

#137 xell Napisany 09 lutego 2011 - 12:23

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Oba są takie se.
  • 0

#138 Danteusz Napisany 09 lutego 2011 - 12:30

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
To żart?
  • 0

#139 fingus Napisany 09 lutego 2011 - 12:51

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
IMHO te drugie bardziej pasują do świata po atomowej apokalipsie. Zdziwiłbym się, gdyby pojawił się tam ktoś z taką koafiurą jak na pierwszym obrazku. :lol:
  • 0

#140 Gość_Hellmans_* Napisany 09 lutego 2011 - 12:52

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Postacie w FFXIII wyglądały rewelacyjnie, nikogo wasz bełkot, trza było na PS3 grać :^^:
  • 0

#141 fingus Napisany 09 lutego 2011 - 12:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Postacie w FFXIII wyglądały rewelacyjnie, nikogo wasz bełkot, trza było na PS3 grać :^^:

Nie mam czasu na crapowate jrpg, za dużo dobrych gier dookoła. :^^:
  • 0

#142 ACZ Napisany 09 lutego 2011 - 13:08

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:
Xell i Ryan. Jesteście żałośni na siłę udowadniając, że zachodni twórcy robią również dobre włosy jak japończycy. Akurat w temacie włosów japońce potrafią się przyłożyć bardziej niż zachód. Ale jako hejterzy japońskich gier przyznanie racji wam nie przejdzie przez gardełko, a więc sio z tematu.
  • 0

#143 fingus Napisany 09 lutego 2011 - 13:27

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
To Ty sio z tematu, nie zauważyłem, żeby to był temat "japońskie włosy FTW". Ich teksty w temacie FF13 uznałbym za trollowanie, ale to jest temat Skyrima i tu należy docenić, że włosy Bethesdy są historically accurate. :tak:
  • 0

#144 torq314 Napisany 09 lutego 2011 - 13:49

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 493 Postów:

Mówimy o tym co dostarczają nam twórcy gry, nie fani po miesiącach. Wolę gdy włosy wyglądają tak:


czy aby na pewno oba screeny pochodzą z gameplayu czy też jeden z przerywnika a drugi z gameplay'u?
  • 1

#145 xell Napisany 09 lutego 2011 - 13:51

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Xell i Ryan. Jesteście żałośni na siłę udowadniając, że zachodni twórcy robią również dobre włosy jak japończycy. Akurat w temacie włosów japońce potrafią się przyłożyć bardziej niż zachód. Ale jako hejterzy japońskich gier przyznanie racji wam nie przejdzie przez gardełko, a więc sio z tematu.

Przyznaję rację nam.
  • 0

#146 Danteusz Napisany 09 lutego 2011 - 13:59

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

czy aby na pewno oba screeny pochodzą z gameplayu czy też jeden z przerywnika a drugi z gameplay'u?

Filmik jest ze scenki w której jest rozmowa, ale modele postaci są te same co podczas chodzenia po świecie
  • 0

#147 Nexus Napisany 09 lutego 2011 - 14:12

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Czyli podczas gry sterujesz tą panienką i ona ma takie włosy właśnie?
  • 0

#148 Ryan Napisany 09 lutego 2011 - 14:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Filmik jest ze scenki w której jest rozmowa, ale modele postaci są te same co podczas chodzenia po świecie

Modele nie są te same.
  • 0

#149 fingus Napisany 09 lutego 2011 - 14:25

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Oczywiście, że nie. W czasie gry nosi hełm:
Dodany obrazek
:lol:
  • 0

#150 Danteusz Napisany 09 lutego 2011 - 14:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Fajnie że wrzucasz scenę walki, tam na pewno są inne modele, ale mówiłem o chodzeniu po świecie.
  • 0



Inne z tagami: