Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tomb Raider Trilogy


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
66 odpowiedzi na ten temat

#61 Nyjacz Napisany 14 styczeń 2019 - 18:33

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8898 Postów:

Na takie gry patrzę zupełnie inaczej. To interaktywne filmy i tyle. Detroit chętnie przejdę/obejrzę razem z dziewczyną, wymieniając się padem i jedząc pizzę  :sir:


  • 0

#62 Shinigami Napisany 14 styczeń 2019 - 18:35

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35157 Postów:
Kazuo broni i chwali qte?

Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 styczeń 2019 - 18:57

  • 0

#63 Kazuo Napisany 14 styczeń 2019 - 18:37

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 12051 Postów:

Na takiej zasadzie jak to zostało zrobione w RE4? W taki sposób, że nie koliduje ze "zwykłym" gameplayem? Jak najbardziej. 


  • 0

#64 Shinigami Napisany 14 styczeń 2019 - 18:56

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35157 Postów:
Filmiki są od filmikowania, a nie że trzeba w napięciu siedzieć i czekać.

Najlepsze "qte" są w grach współcześnie, czyli jak trzeba umieć wyczuć odpowiedni moment i gra jedynie podpowiada jakimś blysnieciem miecza czy stopy postaci. Timing i skill > qte.

Walka z Krauzerem z filmików w swoim czasie była bardzo fajna i nie grałem tego z 10 lat, więc trudno mi się odnieść do niej dzisiaj, ale raczej by mnie irytowała. Tego typu walki rywali o równym skillu niektórzy developerzy potrafią rozpracować naprawdę dobrze, np. God Hand vs Devil Hand, Nero vs Dante, praktycznie każdy Boss z Rising czy Batman vs Deathstroke z Origins. Szczególnie ta ostatnia wygląda właśnie jak rozwinięcie tego z RE4.


Na wyższych poziomach trudności gra przy okazji usuwa podpowiedzi o naciśnięciu przycisku i trzeba polegać wyłącznie na obserwowaniu zachowania przeciwnika.

Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 styczeń 2019 - 19:04

  • 0

#65 Nyjacz Napisany 14 styczeń 2019 - 19:14

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8898 Postów:

O, właśnie mi się przypomniało, że wiele walk z nowego Spider-Mana zostało zrobione na zasadzie takiego ukrytego QTE. Te walki są mocno wyreżyserowane, oskryptowane, nawet kamera się zmienia względem normalnego grania, a i jakiś przycisk do naciśnięcia pojawi się na ekranie, ale koniec końców mamy więcej swobody, ruszamy też postacią itd. Szczególnie to widać podczas ostatniej walki. I takie coś zdecydowanie wolę od klasycznego QTE, które jest prostackie. 


  • 0

#66 Kazuo Napisany 14 styczeń 2019 - 20:39

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 12051 Postów:

Filmiki są od filmikowania, a nie że trzeba w napięciu siedzieć i czekać.

 

 

Tak, a gry są od grania, a nie siedzenia jak osioł i gapienia się w ekran ;) 


  • 0

#67 Shinigami Napisany 14 styczeń 2019 - 21:31

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35157 Postów:

W takiej sytuacji, kiedy chcesz sobie pograć jak człowiek, w normalnych grach można przerywniki kasować, a tych z QTE w Residentach niestety nie da się w całości pomijać.


Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 styczeń 2019 - 21:31

  • 0