#91 Napisany 26 kwietnia 2011 - 22:00
#92 Napisany 08 czerwca 2011 - 13:34
http://www.giantbomb...-kart-3ds/3351/
Niech szybko kończą i robią Prime na U
#93 Napisany 08 czerwca 2011 - 13:35
#94 Napisany 08 czerwca 2011 - 13:41
Not much, ale zawsze coś. Level design to jedna z mocniejszych, jak nie najmocniejsza strona Retro.
#95 Napisany 24 lipca 2011 - 23:44
#96 Napisany 14 sierpnia 2011 - 00:49
#97 Napisany 03 stycznia 2012 - 10:41
#98 Napisany 06 października 2012 - 23:20
taka ciekawostka, retro szuka ludzi do pracySoftware Engineer 3
[b]Knowledge/Experience/b] Prior experience writing code for video games preferred. 7+ years experience preferred. Effective organization, analytical and problem solving skills; proficiency with 3D graphics techniques and algorithms and their applications in computer simulation and video game software; understanding of core systems such as memory allocators and file systems; background in object-oriented design and software engineering methodologies; industrial experience in programming languages, such as C/C++, C#. Strong math and physics skills preferred, experience with particle rendering and techniques a plus.
Classification: Salaried Exempt
Division: Product Development
Reporting Structure: Engineering Director
Job Number: R3653
Purpose/Summary/b] Individual contributor that develops, writes and debugs code for video game software and tools.
*Essential Duties/b] Designs, develops, writes, tests and implements code. Writes clear, maintainable, portable code. Writes documentation for other programmers’ use. Anticipates, identifies and articulates problem areas and develops preventative solutions.
*This job description outlines primary duties and requirements and is not intended to identify all tasks that may be performed; individuals occupying the position may be required to perform other duties. The company may modify job duties from time to time, either in practice or in writing.
[b]Typical Requirements
[b]Education[b]/b] Undergraduate degree in Computer Science, Computer Engineering or related field required, or specific experience video game programming.
[b]Decision Making/b] Makes decisions regarding the system architectural design, the data structure and algorithm development, and implementation platform selection.
[b]Human Relations/b] Effective written, verbal, interpersonal and communication skills to identify and provide technical solutions.
[b]Work Environment/b] Fast-paced environment with fluctuating production requirements; may be necessary to change specific duties, projects, schedule or direction on short notice; overtime, weekend and holiday work may be required; up to 5% travel.
#99 Napisany 07 października 2012 - 09:26
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 07 października 2012 - 09:27
#100 Napisany 07 października 2012 - 15:15
#101 Napisany 07 października 2012 - 16:33
#102 Napisany 07 października 2012 - 18:29
Ten post był edytowany przez cybercotlet dnia: 07 października 2012 - 18:30
#103 Napisany 07 października 2012 - 19:08
A Platinum robi gierki na wszelakie konsolki.
Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 07 października 2012 - 19:09
#104 Napisany 15 października 2012 - 16:30
Retro przeprowadza się do większego biura
HD Gen Nintendo incoming
#105 Napisany 15 października 2012 - 16:33
#106 Napisany 15 października 2012 - 16:45
#107 Napisany 15 października 2012 - 16:46
#108 Napisany 15 października 2012 - 17:13
#109 Napisany 15 października 2012 - 18:09
#110 Napisany 15 października 2012 - 18:27
#111 Napisany 15 października 2012 - 18:40
#112 Napisany 15 października 2012 - 20:24
#113 Napisany 16 października 2012 - 07:27
#114 Napisany 22 grudnia 2012 - 19:27
#115 Napisany 22 grudnia 2012 - 20:00
I żadnych ukrytych przekazów? Nic internet nie wyczytał z migania lampek, podwójnych znaczeń, układu znaków, watermarków ani grzebania w HTMLu?
#116 Napisany 22 grudnia 2012 - 20:02
#117 Napisany 12 stycznia 2013 - 23:57
Jakby co, słyszeliście to po raz pierwszy tutaj, ode mnie.
#118 Napisany 13 stycznia 2013 - 00:08
#119 Napisany 14 stycznia 2013 - 18:31
Ten post był edytowany przez Kaz dnia: 14 stycznia 2013 - 18:39
#120 Napisany 14 stycznia 2013 - 20:10
Ja bym z chęcią zobaczył Metroida na WiiU i jak Retro wykorzysta taką moc. Metroid Prime 3 na Wii wyglądał fenomenalnie, z mocą Wii U mogliby zrobić grę niszczącą zmysły... ale cokolwiek by nie nie zrobili przyjmę w ciemno. DK na Wii też był świetny.
No... MP4 będzie miażdżył. Gram w Bioshocka 2 i jak myślę o Samus nawet z taką grafiką (a na bank będzie lepiej) to dostaję szczękościsku.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|