Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
#31 Gość__* Napisany 11 września 2005 - 19:12
#32 Napisany 11 września 2005 - 19:33
#33 Napisany 11 września 2005 - 19:34
Dla mnie MGS2 to porazka , postac syfna , bosowie syfni , lokacja malo ideowa .Lokacje tez bez rewelacji . A boss narolkach to smiech na sali .
1 jest najlepsza .
#34 Napisany 11 września 2005 - 19:37
#35 Napisany 11 września 2005 - 19:40
#36 Napisany 11 września 2005 - 19:43
Napiszscie wiecej , jestem ciekaw.
#37 Napisany 11 września 2005 - 20:24
Np. że pierwszy MGS został zaprojektowany (plansze) z klocków lego, a na modelu Big Shell drugiego Hideo bawił się gamerami. I że latał z kolegami po biurze z bronią by symulować możliwe zachowania terrorystów
#38 Napisany 12 września 2005 - 10:05
Po skończeniu SoL osobą które maja mieszane uczucia proponuje zapoznanie sie z materiałem na płycie "Making fo...". Hideo wyjaśnie tam "idea" Raidena
W takim razie może opisz co znajdowało się w tych materiałach, bo ja na przykład do takowych dostępu nie mam.
#39 Gość__* Napisany 13 września 2005 - 17:34
Z mniej ważnych rzeczy, Kojima powiedział, że wiele scen i momentów zostało wywalonych, bo jego zdanie dla gracza to było "no fun". Np. scena, że Snake ucieka przed zalewającą pokład wodą. Tego nie ma, ale w grze można zobaczyć tą akcje na przerywnikach. Nie ma również Famasa i innych broni. Jest tego więcej, ale nie pamiętam wszystkiego. Warto zobaczyć tą płytkę.
#40 Napisany 13 września 2005 - 18:14
Dzięki Wilekiemu za to, że są jeszcze twórcy gier nie dość że natchnieni, to jeszcze myślący czy gracza dana gra będzie bawić.
#41 Gość__* Napisany 13 września 2005 - 19:11
#42 Napisany 13 września 2005 - 19:39
jak dla mnie ocena dla dwójki to coś koło 8+.demo za dużo nam zdradziło a raczej pokazałą najlepszy element gry czyli pierwsze...1,5 h czy 2h.wady?bossowie będące marną namiastką tych z jedynki(grubas na kółkach,obleśna murzynka i wampir będący bi choć i tak był największym kozakiem).raiden?wszystko ok dobry pomysł ale dlaczego on musi wyglądać jak pederasta?plus to końcówka gry kiedy poznajemy prawde o patriotach i jeszcze pare elementów.
Nie zgodzie się z tobą bossowie akurat byli ciekawi mi się przynajmniej podobali, ale co do postaci Raidena masz racje trochę dziwnie wyglądał w tym swoim obcisłym stroju hehe, nie podoba mi się ta postać, jest tylko podkreśleniem, jeśli tak mogę powiedzieć dla postaci węża. A co do końca gry to kiedyś musieliśmy się dowiedzieć tej prawdy o patriotach a koniec gry wydaje mi się dobrym momentem, końcówka tej gry tez mi przypadła do gustu, jest w niej cos takiego zagadkowego i tak powinno być.
Pozdro Szacun.
#43 Napisany 14 września 2005 - 16:17
#44 Napisany 14 września 2005 - 16:21
Nie żyją założyciele. Teraz władze mają jacyś inni ludzie i robią Sajgonkońcówka wbija w fotel i robi graczowi wodę z mózgu, jeszcze wiekszy zamęt niż bieganie nagim raidenem po hangarze z metal gearami nasuwa się pytanie skoro oni nie żyją to dla kogo pracuje Solidus i kogo w taki razie szuka Ocelot
#45 Napisany 14 września 2005 - 17:46
Proszę pamiętać. Od chwili wejścia do Arsenala Codec przejmuje właśnie AI!
#46 Napisany 15 września 2005 - 07:37
#47 Napisany 15 września 2005 - 12:25
"Turn off the console" zadziałało na mnie piorunująco za sprawą tego, że tego dnia grałem około 5 godzin nieprzerwaniezostało to przedstawione w tak sugestywny sposób, że parokrotnie zwątpiłem - szczegónie przy "turn off the console" i "fission mailed")
#48 Napisany 18 września 2005 - 18:00
Ogólnie gra jest świetna, skończyłem ją kilka razy, mam też płytę "The Document of Metal Gear Solid 2", gdzie mogłem sobie sporo ciekawostek (na przykład wcześniejsza wersja scenariusza ze scenami ppłynięcia AG przez okolice Nowego Jork'u, "zachaczającego" o różne budowle, zainteresowani mogą poczytać dział "Ciekawostki" na OH), poznać i pooglądać fajne rzeczy (trailer'y, wywiady, zdjęcia różnych przedmiotów związanych z MGS'ami), jednak fajnie też by było sobie oglądnąć materiały z płyty "The Making of MGS2".
Co do Vamp'a widocznego w końcowym filmiku MGS2 : widać go za Rosemary, gdy już zauważy ją Jack Raiden, jednak jest to tylko bitmap'a, nawet nie ma on jeszcze dziur po kulach. Prawdopodobnie jest to "easter egg". Można go sobie obejrzeć oglądając ten filmik (po pokonaniu Solidus Snake'a) z płyty "The Making of MGS2", gdzie można dowolnie kierować kamerą. Stoi on obok samochodu za Rosemary.
Co do figurek Moai : widziałem kilka, ale nie szukałem ich.
#49 Napisany 18 września 2005 - 18:44
I taka mała ciekawostka na koniec. Ostatnio znów zacząłem co niego grać i moim oczom ukazała się dość dziwna akcja. Otóż po tym jak Pliskin zadaje Raidenowi pytanie odnośnie jego imienia, Jack odpowiada tylko swoim nickiem zaś Pliskin kwituje to tekstem: "Maybe some day I'm gonna find out." po czym wykonuje gest Ocelota z MGS3 (słynne machnięcie łapskami) - może to tylko przypadek, ale kto tam wie... Super gierka
#50 Napisany 20 września 2005 - 16:38
#51 Napisany 21 września 2005 - 08:00
"The Joy and the sorrow"
w kontekście tego, co zostawiamy przyszłości ... czyli kolejnej części
Idę o zakład, że Kojima w MGS3 zakodował podświadomie z 30% fabuły z MGS4
#52 Napisany 21 września 2005 - 09:34
Pisałem już w temacie o MGS3, ale jedna z ostatnich linijek jakie mówi Snake do Raidena to:
"The Joy and the sorrow"
w kontekście tego, co zostawiamy przyszłości ... czyli kolejnej części
I Anger też był(a) - taki synonim (no prawie) The Fury
Idę o zakład, że Kojima w MGS3 zakodował podświadomie z 30% fabuły z MGS4
Nooo!!! A ja idę o dwa, tak samo zrobił jeszcze z jedynką i dwójką!
#53 Gość__* Napisany 02 lutego 2006 - 09:35
Ale do rzeczy-czesci graczy sie ten ruch podobal, a czesci nie. Chodzi o wprowadzenie Raidena-ja zaliczam to in plus. Hideo pokazal, ze jest ktos oprocz Snake'a, kto wpasuje sie w MGSowe uniwersum bardzo sprawnie. Nie powiem, na poczatku nie lubilem tego kolesia, ale gdy wszedl watek z jego przeszloscia, to odezwalo sie we mnie uczucie wspolczucia i sympatii dla tego blondaska Fabula zakrecona jak swinski ogon, co jednak spowodowalo, ze chcialem przejsc gre jeszcze raz lub dwa, zeby to wszystko ogarnac. Dla mnie rewelacja.
Wiecej ludzi takich jak Kojima, a gry bylyby juz kojarzone nie z rozrywka dla mas, ale ze sztuka, ktorej nie powstydza sie najwieksze szychy tego swiata.
Kojima-jestes wielki!
#54 Gość__* Napisany 03 lutego 2006 - 13:55
niektorym postacie sie nie spodobaly, lecz u mnie reakcja byla zupelnia inna - wedlug mnie byly swietnie wykreowane. Lubilem wszystkie postacie i az zal mi bylo smierci niektorych...no dobra..poza Fatmanem , ale ogladajac smierc EE i Fortune prawie sie poplakalem. Klimat ciaglej tajemnicy i trwajacego wciaz klamstwa bardzo mi sie spodobal, a historia Jacka Rippera niemal mna wstrzasnela. Gralem i gralem, po to zeby sie dowiedziec kto za tym wszystkim stoi i moge smialo powiedziec ze sie oplacalo - ta gra ma NIESAMOWITA fabule. Nie da sie ukryc ze mocno zakrecona - ale mnie to wlasnie w niej urzeklo. Od zobaczenia outro tej szpili, czekam z wywalonym jezorem na MGS4
#55 Napisany 15 kwietnia 2006 - 21:28
#56 Napisany 15 kwietnia 2006 - 22:07
#57 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 15:56
#58 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 16:10
Tak- bodajże co drugie przejście gry Snejo i "Radian" nosi okulary, ponadto można ogolić Snejka i (nie jestem pewnien bo już nie pamiętam) przywdziać smoking.Mam pytanie czy w zwyklym MGS 2 SoL jest jakas zmiana stroju dla Raidena albo Snake
#59 Napisany 14 maja 2006 - 16:34
Tego w MGS2 nie było akurat Poza okularami są jeszcze perułki dla Raidena. Czyli w sumie nie ma zmiany strojui (nie jestem pewnien bo już nie pamiętam) przywdziać smoking.