PS Vita Pogadanki
#151 Napisany 24 czerwca 2011 - 23:32
Dotykowy panel bedzie fajny jako bajer uzyty raz/dwa razy na cala gre.
Moc jak moc, musza byc gry- swieze pomysly z mysla o nowej konsoli.
#152 Napisany 25 czerwca 2011 - 08:26
Powiem krotko, Vita nie ma szans na wiekszy sukces, nawet 3Ds radzi sobie znacznie slabiej a to dlatego ze przez ostatnie dwa lata nieoczekiwanie konkurencja staly sie komorki, tablety czy nawet odtwarzacze mp3 (ipod touch). Wczesniej jak ktos chcial pograc sobie w pociagu musial miec psp np a teraz wyjmuje komorke i ma gry jakosciowo na tym samym poziomie a nawet lepsze, za cene kilkakrotnie nizsza.
Ogolnie Sony powinno sobie rynek przenosny odpuscic, w najlepszym wypadku skoncza jak z psp.
#153 Napisany 25 czerwca 2011 - 08:51
No i sterowanie, ekrany dotykowe sa fajne, htc dobija do ekranu apple, ale jednak iphone ma najlepszy ten ekran. Krzyzak dotykowy nie bedzie dokladniejszy od wyczuwalnego pod palcek klikniecia.
3ds dopiero teraz sie sprzedaje, bo dostal klasyka oot, jak nie beda na to wychodzic gry, to padnie- nie wydaje mi sie, to dopiero poczatek ;p No i ludzie dalej traca o wiele wieksze kwoty na gry dla psp czy ds- gry na teledonach to centy.
#154 Napisany 25 czerwca 2011 - 11:52
#155 Napisany 25 czerwca 2011 - 14:43
#156 Napisany 25 czerwca 2011 - 16:31
#157 Napisany 25 czerwca 2011 - 16:56
#158 Napisany 25 czerwca 2011 - 17:50
#159 Napisany 25 czerwca 2011 - 17:57
#160 Napisany 25 czerwca 2011 - 19:22
Chetnie bym poczytal taki temat u azjatow- gdzie idac ulica czy siedzac w metrze co 2 ma ds albo psp w rece- w polsce nie widac tych konsol,99,9% gra w chacie, nie takie przeznaczenie tych konsol.
Na komorki tez bylo lumines, nie odnioslo sukcesu jak Lumines na PSP. Nwet jakby wyszlo wczesniej na komorke, to tez nie odnioslo by jakiegos ogromnego sukcesu.
A gry pokroju Mario czy Zeldy- wymagajace skupienia, czasu= nie sa to dobre tytuly w autobusie komunikacji miejskiej.W takich przybytkach sa potrzebne gry szybkie,popierdolki jak na komorkach. A ze takie gry jak Mario, jrpg na psp wychodza- oznacza tylko to, ze jest zapotrzebowanie na takie gierki i jak pokazuja ost wyniki sprzedazy, wygrywaja z nowym 3ds.( jaki tytul na psp ost krolowal)
#161 Napisany 25 czerwca 2011 - 21:47
bodaj bylo okolo 250 mln ściagniec tej gry. Tyle to ona się nie sprzedala, bo na androidzie jest za darmo. Na platformach na ktorych byla za kase to bodaj sprzedali kilkadziesiat baniek wszystkich czesci.(Angry Birds sprzedalo sie kilkaset mln kopii na wszystkich platformach)
#162 Napisany 25 czerwca 2011 - 21:53
#163 Napisany 25 czerwca 2011 - 22:25
#164 Napisany 26 czerwca 2011 - 10:36
#165 Napisany 26 czerwca 2011 - 11:00
#166 Napisany 26 czerwca 2011 - 11:38
#167 Napisany 09 lipca 2011 - 14:27
#168 Napisany 09 lipca 2011 - 16:08
#169 Napisany 10 lipca 2011 - 00:53
#170 Napisany 10 lipca 2011 - 13:13
Trochę za mało jak na nową konsolkę. Gdyby chociaż pokusili się o fan service, wypuścili konsolkę w zestawie z Loco Roco 3 (bujamy, bujamy) albo Pataponem 4 (stukanie po panelu), to już by było genialnie.
Mimo wszystko jest to dalej świetny kawałek hardware'u, i oby tylko Sony nie powtórzyło scenariusza sprzed sześciu lat.
#171 Napisany 10 lipca 2011 - 13:47
#172 Napisany 10 lipca 2011 - 20:13
Nie możemy powiedzieć, czy to są porty czy -quele, ponieważ nie mamy pojęcia czym będzie Killzone, Resistance, czy Call of Duty na PS Vitę. Póki co widzieliśmy tylko po parę sekund rozgrywki z Killzone'a, więc nie ma tu nad czym debatować. A poza wszystkim, cokolwiek by się nie działo, to Resistance w kieszeni...
#173 Napisany 14 lipca 2011 - 10:14
1) Czy korzystanie z Wi-Fi będzie płatne? Jak to było na PSP?
2) Czy na Vicie zagram w każdą grę wyprodukowaną na Androida?
3) Czy do transakcji przez PS Store trzeba posiadać kartę kredytową? Nie da się inaczej kupować gier?
#174 Napisany 14 lipca 2011 - 10:16
2) Nie, nic przynajmniej nie mówiono na ten temat i nie liczyłbym na to, vita nie ma androida zresztą.
3) karta tak, lub zdrapka.
#175 Napisany 17 sierpnia 2011 - 19:12
W Polsce raczej za często na tagi się nie będzie trafiało. No i bez wersji 3G byłoby ciężko.
Swoją drogą nie wiem czy było, ale stacja developerska na PSV to niecałe 2k €, gdzie do PS3/PS2 20k, a PSP 15k. Ciekawych projektów gier nie powinno zabraknąć.
#176 Napisany 19 sierpnia 2011 - 15:54
Pierwszą z nich będzie funkcja Party:
Będzie ona idealna dla grupki przyjaciół chcących chociażby porozmawiać o grach za pośrednictwem czatu i jednocześnie grać w nie. Grupy na PS Vita będą pozwalały maksymalnie trzem graczom na komunikację tekstową i głosową w obrębie jednej gry podczas rozgrywki. Po dołączeniu do stosownej grupy będzie można także szybko dołączyć do sesji aktualnie rozgrywanej przez przyjaciół. Grupy będzie można bardzo łatwo stworzyć dzięki dostępnej liście znajomych.
Kolejną sieciową funkcją LiveArea.
Usługa ta będzie swoistym serwisem informacyjnym dla graczy. Będą to wiadomości publikowane przez producentów i wydawców gier dotyczące produktów, w które akurat gramy na PS Vita. Wydawcy będą mogli dzielić się ze swoimi klientami specjalnymi informacjami, na przykład zapowiadając jakieś nowe DLC.
Na omówienie zasługuje jeszcze funkcja Activity:
Dzięki tej usłudze gracze będą mogli śledzić swój wzajemny postęp w grach. Specjalny system pozwoli podglądać nam ostatnią aktywność naszych znajomych. Na przykład ostatnio zdobyte trofea, oddane komentarze i inne. Całość będzie bardzo mocno przypominać facebookową stronę główną, gdzie widzimy aktywności wszystkich naszych przyjaciół.
Trochę mało tych osób w party.
#177 Napisany 22 sierpnia 2011 - 10:53
Hough
#178 Napisany 22 sierpnia 2011 - 12:00
Trochę mało tych osób w party.
No mało, co oni walą.