nie ma
Uncharted: Golden Abyss
#271 Napisany 19 stycznia 2014 - 20:32
#272 Napisany 19 stycznia 2014 - 20:34
Z PSP też kolorowo nie było na początku. Ba, ostatnio z 3DS było słabiutko w pierwszy rok. Ale w obu przypadkach ruszyło. A tu dalej nic... Prawie dwa lata ma ta konsolka... Trochę przykro.
#273 Napisany 19 stycznia 2014 - 21:00
ponad dwa lata, bo w Japonii premiera była 17 grudnia 2011
#274 Napisany 28 kwietnia 2014 - 13:26
Ten puzzle w 13 rozdziale ze światłem. Na początku myślałem, że wystarczy pomajtać konsolą, bo to coś z gyro. Jak nie działało to pomyślałem "fuck it, zrobię z siebie debila i podstawię pod lampkę". Efekt: MAGIC! Przypomina mi pierwsze gry z DSa ta Złota Otchłań. Coś jak Phantom Hourglass - też średniak, ale dobrze wykorzystujący wszystkie bajery konsoli. Dużo jest palcowania, żyroskopu i rear toucha. Mimo, że to wszystko użyte w dosyć podstawowej formie np. do robienia zdjęć (swoją drogą fajne urozmaicenie do znajdziek), wcierania/wycierania czegoś czy układanek (lol) to chyba wolę takie "zagadki" niż to nudnawe zaglądanie do zeszytu po rozwiązanie ze stacjonarnych części. Do strzelania to wszystko się niestety tak sobie sprawdza i np. podczas QTE z mizianiem szybki (ciachanie maczetą :fp) czy rzucania granatami, zasłaniając sobie pół ekranu odczuwa się brak czterech przycisków.
Historia w tej części jest absolutnie z dupy (nie, żeby w trylogii była jakaś ambitna). Dante, taki Flynn 2.0 i Chase, która nawet nie chce używać pistoletów to chyba najgorsze postacie poboczne w serii.