Uncharted: Golden Abyss
#61 Napisany 19 września 2011 - 15:09
#62 Napisany 19 września 2011 - 15:10
Chyba nie spodziewałeś się, że sprzęt o wielkości paczki fajek ma moc PS3? Vita może jedynie rywalizować z PS3 teksturowo, bo ma dużo ramu, ale na pewno nie pod względem geometrii.Od razu widać, ze nie robi tego ND, wszystko ejst tutaj słabsze, design jest słaby, kolorystyka do dupy, wykonanie postaci chyba gorsze niż w U1 a nowa dupa ssie pałe.
Zgadzam się jednak co do kolorystyki. Na stacjonarkach Unchartedy mają lepiej dobrane kolory przez co oprawa jest bardziej żywa. Golden Abyss też jest kolorowe, ale kolory jakby takie przytłumione, przyciemnione.
#63 Napisany 19 września 2011 - 15:20
Ale po co kupować handhelda, skoro za rok wyjdzie na PS3
Z tym akurat ciężko sie nie zgodzić. Smutny znak naszych czasów - portowanie gier z handheldow i pastgenow na currenty. Jakby sie developerom pomysły skończyły OLO.
#64 Napisany 19 września 2011 - 16:37
#65 Napisany 19 września 2011 - 17:32
fixedSwoją drogą ciekawe co zrobią na Vita
#66 Napisany 19 września 2011 - 19:24
Filmiki dodaja piksele, OOT na YT tez gorzej wyglada niz na zywo.
#67 Napisany 19 września 2011 - 19:36
#68 Napisany 23 listopada 2011 - 23:52
#69 Napisany 01 grudnia 2011 - 21:25
#70 Napisany 01 grudnia 2011 - 22:58
#71 Napisany 01 grudnia 2011 - 23:03
#72 Napisany 02 grudnia 2011 - 00:31
A to ze gra jest na konsole przenosna nie ma nic do rzeczy. goWy na PSP byly rownie rewelacyjne jak odpowiedniki z PS2, moze nieco splycone, ale krecily mnie tak samo jak te z PS2. Tutaj widze jedynie chec wyciagniecia kase z fanow Uncharted.
Dotykowe elementy wydaja sie juz kompletnie nietrafione jak walka wrecz ze smyraniem ekranu czy wspinanie sie z pukaniem ekranu.
Bedzie to max gra na 7 mark my words.
#73 Napisany 02 grudnia 2011 - 00:34
#74 Napisany 02 grudnia 2011 - 00:39
tego nie ma sie co czepiac, bo bedą 2 typy sterowania do wyboru: normalne i ze smyraniem ekranu, gdy kierujemy postacią. A w trailerach pokazuja te smyrania itp., aby pokazac bajerki jakie ma Vita.Dotykowe elementy wydaja sie juz kompletnie nietrafione jak walka wrecz ze smyraniem ekranu czy wspinanie sie z pukaniem ekranu.
#75 Napisany 02 grudnia 2011 - 00:47
#76 Napisany 02 grudnia 2011 - 00:59
#77 Napisany 02 grudnia 2011 - 18:18
Postąpie podobniemnie sie podoba, na razie vitynie kupuję, ale jak kupię to i Uncharted nabędę
#78 Napisany 15 grudnia 2011 - 16:14
#79 Napisany 16 grudnia 2011 - 09:19
#80 Napisany 16 grudnia 2011 - 11:11
#81 Napisany 16 grudnia 2011 - 14:28
#82 Napisany 16 grudnia 2011 - 15:09
Mniej. Jedynkę i trójkę kończy się na normalu w 7 godzin. Dwójki nie pamiętam, pewnie też. Te 10 jest grubo przesadzone.
Trójka zajeła mi 12h z hakiem, chyba jestem cienki w gierki .
#83 Napisany 18 grudnia 2011 - 12:59
Jak tak to ma dalej wygladac to juz lepiej gierki z vity na youtube przechodzic.
#84 Napisany 18 grudnia 2011 - 14:50
#85 Napisany 18 grudnia 2011 - 23:53
Sterowanie dotykiem jest opcjonalne
Wiem. Zastanawiam się tylko ile osób wybierze normalne sterowanie a ile "opcjonalne".
#86 Napisany 19 grudnia 2011 - 02:35
#87 Napisany 23 grudnia 2011 - 14:21
#88 Napisany 04 stycznia 2012 - 10:55
#89 Napisany 04 stycznia 2012 - 13:40
#90 Napisany 08 stycznia 2012 - 20:08
Z tym akurat ciężko sie nie zgodzić. Smutny znak naszych czasów - portowanie gier z handheldow i pastgenow na currenty. Jakby sie developerom pomysły skończyły OLO.
Ja tam wolę takie coś niż kupowanie konsoli tylko po to żeby zagrać w jedną grę. Bardzo się cieszę, że exclusive'y już się nie opłacają twórcom. Jeżeli przez okres swojego życia konsola doczeka się przynajmniej 8-10 bardzo dobry gier to jeszcze jestem w stanie to zrozumieć. Na przykład teraz muszę kupić X360 tylko po to by zagrać w trylogię GoW. Żadnej innej gry na iXa nie kupię bo mi się nie podobają (i nie uważam, że są słabe ale nie trafiły w moje gusta).
Już na Wii mam chyba z 6-7 gier do sprawdzenia (razem z grami z GC nie licząc gier multiplatformowych).