Uncharted: Golden Abyss
#151 Napisany 08 grudnia 2012 - 10:31
#152 Napisany 08 grudnia 2012 - 12:47
Właśnie dlatego nie rzuciłem się na hard od razu. Chciałem beztrofikowo czerpać frajdę z wybijania setek bandziorów i fajnej przygody. I udało się. Zero stresu, ginąłem tylko przypadkiem z głupoty.Sam zacząłem na hardzie i do momentu znależienia Kałacha - grac sie niemalze nie dało . Wale Heady z pistoletu zwykłym przeciwnikom a oni sie chwieja na nogach i po chwili pruja do mnie ołowiem.
Była taka sekwencja w wiosce, że chyba z 10 razy zginałem i poradziłem sobie dopiero gdy wszystkich po cichu zalatwiłem.
Wogóle to za długa akcja była w tej wiosce
Gra mi sie podoba - bo znowu setting jest w jednym miejscu przez co bardziej czuc ducha przygody.
No wydaje mi sie ze wszystkie znajdzki sie zapamietuja. Równiez myslalem o tej mapie - zawsze to lepiej szukac samemu z mapy [za 4pln] niz przechodzić z youtubem
Zauważyłem dziwną rzecz, albo mi się wydaje. Mianowicie, grając u kumpla na jego Vicie, celowanie miało jakby mniejszą czułość. Gałka wymagała sporego wychylenia zanim zareagowała. U mnie jest dziwnie inaczej. Wszystko reaguje nawet na najmniejszy dotyk gały. Albo poprawili te gałki względem premierowych Vit, albo gra ma jakiegoś patcha. Różnica jest kolosalna. Przez to dziwne celowanie bałem się hardu na Vicie, a tymczasem celuje mi się kapitalnie, tak jak na PS3.
W ogóle to zajebosta seria jest. Kurde jak ja się świetnie bawię grając w Uncharted. Skończę Mass Effect i zabieram się za platynowanie U2, bo tylko raz grałem.
#153 Napisany 11 grudnia 2012 - 08:30
Gra swietna - powrót do korzeni wyszedl serii na dobre - klimatycznie było super. Troche za dużo znajdziek jak dla mnie - niby powinienem teraz czuc chec zebrania wszystkiego ale z 2 strony na mysl o przechodzeniu gry z Youtubem - odechciewa mi sie tego.
Uwzgledniajac ze był to tytuł startowy dla Vity - to oceniam te gre jako mistrzowska.
#154 Napisany 11 grudnia 2012 - 10:44
#155 Napisany 11 grudnia 2012 - 11:07
Ja tak nie miałem - Kosciół "2" mnie docisnał na Hardzie jak mało co - tak samo transportowiec - tytaj koncówka jest jak normal w U.Trudność podobna jak w 1, tam też hard był najgorszy na starcie, potem z góreczki. Znajdźki też uważam za wyjątkowo siłowe. Po co tego tyle... za głowę się łapałem, gdy coś znalazłem myśląc, że uzupełniam komplet, a nagle otwierała się nowa lista.
A i znalazłem jednego Glitcha - całkowity stoper - pod koniec w jaskiniach - napotykamy kolesia który z paszczy węza wali do nas z RPG. Jak juz go sprzatniemy to zaczna do was walic jacys kolesie. Jak sie cofniemy do najblizszej osłony - wszyscy znikna Przez to nie da sie opuścic mostu zwodzonego i nie mozna wyjsc z planszy - trzeba sie zabic i probowac od nowa "P
Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 11 grudnia 2012 - 11:25
#156 Napisany 11 grudnia 2012 - 15:33
#157 Napisany 11 grudnia 2012 - 15:47
Pewna osoba [tak, o tobie pisze Deebef] pisze ze ostatni boss w U2 jest prosty bo jest sposób.
Kurde to nie jest tak, że cos jest proste bo jest glitch/przeoczenie - to jest trudne - tylko znaleźliście myk.
#158 Napisany 07 stycznia 2013 - 09:54
#159 Napisany 08 stycznia 2013 - 04:45
Nie wydaje mi sięNo i wydaje mi się, że jest to najdłuższa odsłona w serii.
Obstawiał bym U2.
#160 Napisany 08 stycznia 2013 - 09:51
U2 skończyłem w jakieś 7h (gdzieś w odpowiednim temacie napisałem), tutaj zeszło mi na pewno dłużej.Nie wydaje mi się
Obstawiał bym U2.
#161 Napisany 08 lutego 2013 - 21:37
gre wiec bede konczyl na normalu i platyny na pewno nie bede robil.
#162 Napisany 08 lutego 2013 - 21:57
#163 Napisany 08 lutego 2013 - 22:01
#164 Napisany 08 lutego 2013 - 22:03
#165 Napisany 08 lutego 2013 - 22:29
#166 Napisany 08 lutego 2013 - 22:37
#167 Napisany 08 lutego 2013 - 22:42
#168 Napisany 09 lutego 2013 - 00:17
#169 Napisany 05 kwietnia 2013 - 00:24
Grafika robi wrażenie, wykorzystanie bajerków konsoli też fajne, ale najlepsze chyba to, że gra się w następnego Uncharteda
#170 Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:32
Szkoda że jest gorszy od serii z PS3. To jest gra na 8-8.5, nie na 9-10
#171 Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:37
Dla mnie nie był gorszy. Handluj z tym
#172 Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:38
#173 Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:42
Dla mnie grało się w to fajniej niż w trójke.
#174 Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:44
W trójkę jeszcze nie grałem
#175 Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:50
eee, nie? jak dla mnie Golden Abyss był najlepszy. Jedynka była fajna w 2007, dwójka trochę mnie już przynudzała gdzie gameplayu było tyle co pies napłakał, a w trójce to nawet do połowy nie doszedłem.Szkoda że jest gorszy od serii z PS3.
#176 Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:53
U:GA jest zbyt powtarzalne, ma za mało własnych pomysłów, a te co ma nie są tak dobre jak patenty od Naughty Dog.
#177 Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:01
Za mało na razie grałem by oceniać, ale do tej pory nie dałbym niżej niż reszty serii...patrząc na to, że to gra na przenośniaka
#178 Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:03
Na początku nie widać powtarzalności. Jeszcze jedno - elementy platformowe są bardziej automatyczne niż na PS3
#179 Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:05
To racja, na razie bawi mnie mazanie po ekranie i panopek resztę robi sam.
Podoba mi się strzelanie, bo ruszając konsolą mogę sobie "docelować"
#180 Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:06
Celowanie przy użyciu żyroskopu i wyznaczanie ścieżki Drake'owi to jedyne bajery vitowych które wyraźnie usprawniają rozgrywkę, reszta jest niestety męcząca
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 05 kwietnia 2013 - 09:07