Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uncharted: Golden Abyss


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
274 odpowiedzi na ten temat

#151 Matt Napisany 08 grudnia 2012 - 10:31

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Mapa suxx - znacznie lepiej zbierać skarby z jutubem :) Znajdźki zapamiętują się, no worries. A co do crushing... Nie wiem, czy ja miałem jakiś bug, czy co, ale po przejściu gry na hard, nie odblokował mi się crushing. Dopiero po wejściu w zakładkę 'chapters' miałem możliwość grania na crushing. I tylko po zaliczeniu gry z pozycji 'chapters' dostałem trophy za crushing. Dziwne to było. Zajdziek tu od groma - karty i klejnoty wypadają randomowo z zastrzelonych przeciwników. Uzbieranie pełnej kolekcji świecidełek to katorga. Mapa kupiona z ps store znajduje się w dzienniku Drake'a, który w wersji na ps vita przeglądamy przeciąganiem palucha po ekranie :)
  • 0

#152 Pious Napisany 08 grudnia 2012 - 12:47

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Sam zacząłem na hardzie i do momentu znależienia Kałacha - grac sie niemalze nie dało . Wale Heady z pistoletu zwykłym przeciwnikom a oni sie chwieja na nogach i po chwili pruja do mnie ołowiem.
Była taka sekwencja w wiosce, że chyba z 10 razy zginałem i poradziłem sobie dopiero gdy wszystkich po cichu zalatwiłem.

Wogóle to za długa akcja była w tej wiosce :/

Gra mi sie podoba - bo znowu setting jest w jednym miejscu przez co bardziej czuc ducha przygody.

No wydaje mi sie ze wszystkie znajdzki sie zapamietuja. Równiez myslalem o tej mapie - zawsze to lepiej szukac samemu z mapy [za 4pln] niz przechodzić z youtubem :P

Właśnie dlatego nie rzuciłem się na hard od razu. Chciałem beztrofikowo czerpać frajdę z wybijania setek bandziorów i fajnej przygody. I udało się. Zero stresu, ginąłem tylko przypadkiem z głupoty.

Zauważyłem dziwną rzecz, albo mi się wydaje. Mianowicie, grając u kumpla na jego Vicie, celowanie miało jakby mniejszą czułość. Gałka wymagała sporego wychylenia zanim zareagowała. U mnie jest dziwnie inaczej. Wszystko reaguje nawet na najmniejszy dotyk gały. Albo poprawili te gałki względem premierowych Vit, albo gra ma jakiegoś patcha. Różnica jest kolosalna. Przez to dziwne celowanie bałem się hardu na Vicie, a tymczasem celuje mi się kapitalnie, tak jak na PS3.

W ogóle to zajebosta seria jest. Kurde jak ja się świetnie bawię grając w Uncharted. Skończę Mass Effect i zabieram się za platynowanie U2, bo tylko raz grałem.
  • 0

#153 szczudel Napisany 11 grudnia 2012 - 08:30

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
I przeszedłem na Hardzie. Koncówka była wyjątkowo łatwa w porownaniu do początku - nie wiem czym to było spowodowane - bycmoze twórcy chcieli w taki dziwny sposób zmusic gracza do podchodów w pierwszej czesci gry - dali mało firepoweru i jak sie nie eliminowało przeciników po cichu było sie po prostu za słabym aby przejść dany etap [szczególnie miejscówka gdzie chowało sie pod domami [w odchodach - co Drake wyraźnie skomentował]].

Gra swietna - powrót do korzeni wyszedl serii na dobre - klimatycznie było super. Troche za dużo znajdziek jak dla mnie - niby powinienem teraz czuc chec zebrania wszystkiego ale z 2 strony na mysl o przechodzeniu gry z Youtubem - odechciewa mi sie tego.

Uwzgledniajac ze był to tytuł startowy dla Vity - to oceniam te gre jako mistrzowska.
  • 0

#154 Pious Napisany 11 grudnia 2012 - 10:44

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Trudność podobna jak w 1, tam też hard był najgorszy na starcie, potem z góreczki. Znajdźki też uważam za wyjątkowo siłowe. Po co tego tyle... za głowę się łapałem, gdy coś znalazłem myśląc, że uzupełniam komplet, a nagle otwierała się nowa lista.
  • 0

#155 szczudel Napisany 11 grudnia 2012 - 11:07

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

Trudność podobna jak w 1, tam też hard był najgorszy na starcie, potem z góreczki. Znajdźki też uważam za wyjątkowo siłowe. Po co tego tyle... za głowę się łapałem, gdy coś znalazłem myśląc, że uzupełniam komplet, a nagle otwierała się nowa lista.

Ja tak nie miałem - Kosciół "2" mnie docisnał na Hardzie jak mało co - tak samo transportowiec - tytaj koncówka jest jak normal w U.

A i znalazłem jednego Glitcha - całkowity stoper :) - pod koniec w jaskiniach - napotykamy kolesia który z paszczy węza wali do nas z RPG. Jak juz go sprzatniemy to zaczna do was walic jacys kolesie. Jak sie cofniemy do najblizszej osłony - wszyscy znikna Przez to nie da sie opuścic mostu zwodzonego i nie mozna wyjsc z planszy - trzeba sie zabic i probowac od nowa "P

Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 11 grudnia 2012 - 11:25

  • 0

#156 Pious Napisany 11 grudnia 2012 - 15:33

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Kościół na koniec jest śmieszny nawet na Crushing, bo wystarczy wyjść za drzwi i celować bez chowania się. Nawet raz tam nie padłem na crushing, na normal męczyłem się, bo nie wpadłem na to.
  • 0

#157 szczudel Napisany 11 grudnia 2012 - 15:47

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Goddammit - ludzie pisza ze Kosciół jest prosty w U1 - bo maja sposób
Pewna osoba [tak, o tobie pisze Deebef] pisze ze ostatni boss w U2 jest prosty bo jest sposób.

Kurde to nie jest tak, że cos jest proste bo jest glitch/przeoczenie - to jest trudne - tylko znaleźliście myk.
  • 0

#158 MaxVarEmreis Napisany 07 stycznia 2013 - 09:54

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Świetna giereczka. Równie dobra jak U2 i U3. Kapitalna grafika, dobre wyważenie pomiędzy elementami eksploracji i strzelania. Nowa postać kobieca wypada bardzo sympatycznie (a martwiłem się o to). No i wydaje mi się, że jest to najdłuższa odsłona w serii.
  • 0

#159 Cola Napisany 08 stycznia 2013 - 04:45

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

No i wydaje mi się, że jest to najdłuższa odsłona w serii.

Nie wydaje mi się :-)

Obstawiał bym U2.
  • 0

#160 MaxVarEmreis Napisany 08 stycznia 2013 - 09:51

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Nie wydaje mi się :-)

Obstawiał bym U2.

U2 skończyłem w jakieś 7h (gdzieś w odpowiednim temacie napisałem), tutaj zeszło mi na pewno dłużej.
  • 0

#161 ACZ Napisany 08 lutego 2013 - 21:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
pogralem tylko chwile, aby zobaczyc grafe. ustawilem poziom trudnosci na hard, ale widze, ze jak juz odpale gre ponownie to zagram od nowa na normalu. te analogi sa troche za male i nie maja takiego wychylenia jak normalne pady i mialem makabryczny problem, aby trafic w przeciwnika, lol.
gre wiec bede konczyl na normalu i platyny na pewno nie bede robil.
  • 0

#162 Matt Napisany 08 lutego 2013 - 21:57

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Czysiek, ale celowanie baaaardzo ułatwiają żyroskopy. Ja waliłem z ak-47 i snajperki i było bardzo precyzyjnie - niemal tak fajnie i dokładnie, jakbym celował myszką.
  • 0

#163 Schrodinger Napisany 08 lutego 2013 - 22:01

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
mówisz? bo mi tez analogi dały w kość i na hardzie ciezko było
  • 0

#164 ACZ Napisany 08 lutego 2013 - 22:03

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
faktyczniem, zapomnialem o tym, lol.
  • 0

#165 Danteusz Napisany 08 lutego 2013 - 22:29

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Żyroskopy to podstawa, gałką kieruje się z grubsza, wychyłami precyzyjnie. To samo w Gravity Rush
  • 0

#166 Schrodinger Napisany 08 lutego 2013 - 22:37

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
:mog: zaraz sprawdze w gravity
  • 0

#167 ACZ Napisany 08 lutego 2013 - 22:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
no w gravity uzywam, o wiele prosciej.
  • 0

#168 Cola Napisany 09 lutego 2013 - 00:17

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Bo celować nie umiecie, żyroskopy są bee.
  • 0

#169 Sotaku Napisany 05 kwietnia 2013 - 00:24

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

Grafika robi wrażenie, wykorzystanie bajerków konsoli też fajne, ale najlepsze chyba to, że gra się w następnego Uncharteda :)


  • 0

#170 Danteusz Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:32

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Szkoda że jest gorszy od serii z PS3. To jest gra na 8-8.5, nie na 9-10


  • 0

#171 MaxVarEmreis Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:37

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Dla mnie nie był gorszy. Handluj z tym :P


  • 0

#172 Schrodinger Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:38

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Trojka byla na 7
  • 0

#173 Ney Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:42

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

Dla mnie grało się w to fajniej niż w trójke.


  • 0

#174 Danteusz Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

W trójkę jeszcze nie grałem


  • 0

#175 Aleks Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:50

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

Szkoda że jest gorszy od serii z PS3.

eee, nie? jak dla mnie Golden Abyss był najlepszy. Jedynka była fajna w 2007, dwójka trochę mnie już przynudzała gdzie gameplayu było tyle co pies napłakał, a w trójce to nawet do połowy nie doszedłem.
  • 0

#176 Danteusz Napisany 05 kwietnia 2013 - 08:53

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

U:GA jest zbyt powtarzalne, ma za mało własnych pomysłów, a te co ma nie są tak dobre jak patenty od Naughty Dog.  


  • 0

#177 Sotaku Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:01

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

Za mało na razie grałem by oceniać, ale do tej pory nie dałbym niżej niż reszty serii...patrząc na to, że to gra na przenośniaka


  • 0

#178 Danteusz Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:03

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Na początku nie widać powtarzalności. Jeszcze jedno - elementy platformowe są bardziej automatyczne niż na PS3


  • 0

#179 Sotaku Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:05

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:

To racja, na razie bawi mnie mazanie po ekranie i panopek resztę robi sam.

Podoba mi się strzelanie, bo ruszając konsolą mogę sobie "docelować" :P


  • 0

#180 Danteusz Napisany 05 kwietnia 2013 - 09:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Celowanie przy użyciu żyroskopu i wyznaczanie ścieżki Drake'owi to jedyne bajery vitowych które wyraźnie usprawniają rozgrywkę, reszta jest niestety męcząca


Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 05 kwietnia 2013 - 09:07

  • 0