Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 maja 2024 - 17:33
OldSchool - pogadanki, pytania, problemy, pomoc
#91 Napisany 30 maja 2024 - 17:33
#92 Napisany 13 lipca 2024 - 16:00
#93 Napisany 26 września 2024 - 16:00
#94 Napisany 27 września 2024 - 07:55
#95 Napisany 24 października 2024 - 12:00
Our next entry into the Games That Weren’t archives was a significant project from the start of an engine that would lead to the eventual Far Cry series. Engalus was a first person shooter/RPG title that was in development at Crytek Studios between 1999 and 2000 – one of their first developments along with X-Isle. Check out some very rare footage from a tech demo for the game. Originally a rolling demo, we managed to make it interactive to explore more of the map. We also have a special video of a Deus Ex mod that was made based on the design: • Engalus Deus Ex mod - based on the ca... See more details at: https://www.gamestha...nt.com/2024/...
#96 Napisany 22 listopada 2024 - 03:46
https://www.thrillin...videogames.com/
wpadłem przypadkiem przez artykuł o Siegerze z Samurai Shodown i przepadłem czytając o żukach z Mario, klonach SF i wszelkiej maści ciekawostek odnośnie lokalizacji i nazwenictwa w giereczkach.
#97 Napisany 02 stycznia 2025 - 11:46
U mnie w święta nastąpił prawdziwy pocket oldschool:
https://x.com/KaxiPL...053479410655433
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 02 stycznia 2025 - 11:46
#98 Napisany 11 stycznia 2025 - 16:11
Robię porządki w fotkach z komórki i nie wiem gdzie to wrzucić. Mieliśmy chyba temat o salonach arcade, ale nie potrafię znaleźć. Pewnie gdzieś ugrzęzł w dziale current gen.
Byłem w grudniu w wesołym miasteczku w Göteborgu, gdzie mieli parę ciekawych maszyn:
Zacznijmy od Deadstorm Pirates. Rail shooter od Bamco, który jak się później dowiedziałem wyszedł też w kompilacji Time Crisis na PS3. To tacy piraci z karaibów a la House of The Dead, więc dla mnie highlight wizyty.
Mimo, że gra wyszła dopiero w 2010 to automat był dość dojechany. Muszą mieć tam przerób:
Tak, tym środkowym pokrętłem się kręciło i to bardzo mocno momentami. Gierka jest zrobiona pod co-op, bo celując w tego samego przeciwnika zadaje się mu większe obrażenia. Aż chyba odgrzebię gdzieś move'a i znajdę jakąś używkę tego TC, bo nie przeszedłem - za dużo innych automatów trzeba było obadać.
Nr 2 to MachStorm, też od Namco:
Taki Ace Combat na czas? Z bardzo bladym sferycznym ekranem w środku. Jak na pierwszą próbę poszło mi nawet nieźle.
Dalej już mamy klasyki. Wave Runner mi się bardzo podobał:
OutRun 2:
ze świeższych rzeczy był jeszcze Cruis n Blast i kolejny rail-shooter, tym razem od Segi:
w którego pograłem 5 minut i stwierdziłem, że gniot. Podobne mechaniki to wspomnianego Deadstorm, ale zupełnie mi nie siadł setting.
i bonus, niezwiązany z arcade:
See you next mission!