Skocz do zawartości

OldSchool - pogadanki, pytania, problemy, pomoc


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
97 odpowiedzi na ten temat

#91 ACZ Napisany 30 maja 2024 - 17:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 37 189 Postów:


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 30 maja 2024 - 17:33

  • 1

#92 ACZ Napisany 13 lipca 2024 - 16:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 37 189 Postów:

https://www.neogaf.c...me-bro.1672771/

 


  • 0

#93 ACZ Napisany 26 września 2024 - 16:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 37 189 Postów:


  • 1

#94 philipo Napisany 27 września 2024 - 07:55

philipo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 999 Postów:


  • 0

#95 philipo Napisany 24 października 2024 - 12:00

philipo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 999 Postów:

 

 

Our next entry into the Games That Weren’t archives was a significant project from the start of an engine that would lead to the eventual Far Cry series. Engalus was a first person shooter/RPG title that was in development at Crytek Studios between 1999 and 2000 – one of their first developments along with X-Isle. Check out some very rare footage from a tech demo for the game. Originally a rolling demo, we managed to make it interactive to explore more of the map. We also have a special video of a Deus Ex mod that was made based on the design:   yt_favicon_ringo2.png • Engalus Deus Ex mod - based on the ca...   See more details at: https://www.gamestha...nt.com/2024/...

 


  • 2

#96 Tawotnica Napisany 22 listopada 2024 - 03:46

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 546 Postów:
złoto:

https://www.thrillin...videogames.com/

wpadłem przypadkiem przez artykuł o Siegerze z Samurai Shodown i przepadłem czytając o żukach z Mario, klonach SF i wszelkiej maści ciekawostek odnośnie lokalizacji i nazwenictwa w giereczkach.
  • 1

#97 Kaxi Napisany 02 stycznia 2025 - 11:46

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 359 Postów:

U mnie w święta nastąpił prawdziwy pocket oldschool:

 

https://x.com/KaxiPL...053479410655433

 

 


Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 02 stycznia 2025 - 11:46

  • 7

#98 Tawotnica Napisany 11 stycznia 2025 - 16:11

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 546 Postów:

Robię porządki w fotkach z komórki i nie wiem gdzie to wrzucić. Mieliśmy chyba temat o salonach arcade, ale nie potrafię znaleźć. Pewnie gdzieś ugrzęzł w dziale current gen.

 

Byłem w grudniu w wesołym miasteczku w Göteborgu, gdzie mieli parę ciekawych maszyn:

 

rRGoEZc.jpeg

 

Zacznijmy od Deadstorm Pirates. Rail shooter od Bamco, który jak się później dowiedziałem wyszedł też w kompilacji Time Crisis na PS3. To tacy piraci z karaibów a la House of The Dead, więc dla mnie highlight wizyty. 

 

Mimo, że gra wyszła dopiero w 2010 to automat był dość dojechany. Muszą mieć tam przerób:

 

70TbeFs.jpeg

 

jWtcWMo.jpeg

 

Tak, tym środkowym pokrętłem się kręciło i to bardzo mocno momentami. Gierka jest zrobiona pod co-op, bo celując w tego samego przeciwnika zadaje się mu większe obrażenia. Aż chyba odgrzebię gdzieś move'a i znajdę jakąś używkę tego TC, bo nie przeszedłem - za dużo innych automatów trzeba było obadać.

 

Nr 2 to MachStorm, też od Namco:

 

cDfQijU.jpeg

 

PvCQhER.jpeg

 

Taki Ace Combat na czas? Z bardzo bladym sferycznym ekranem w środku. Jak na pierwszą próbę poszło mi nawet nieźle.

 

Dalej już mamy klasyki. Wave Runner mi się bardzo podobał:

 

ieO1Umc.jpeg

 

OutRun 2:
 

DUbq5gL.jpeg

 

ze świeższych rzeczy był jeszcze Cruis n Blast i kolejny rail-shooter, tym razem od Segi:

 

FD4SGat.jpeg

 

w którego pograłem 5 minut i stwierdziłem, że gniot. Podobne mechaniki to wspomnianego Deadstorm, ale zupełnie mi nie siadł setting. 

 

i bonus, niezwiązany z arcade:

 

bNy07wG.jpeg

 

See you next mission!

 


  • 7