Skocz do zawartości

OldSchool - pytania, problemy, pomoc


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
44 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość__* Napisany 22 wrzesień 2005 - 13:42

Gość__*
  • Goście
1. Czy kabel tv od od nintendo 64 będzie pasował także do snes?
2. Jaki jest tam zasilacz potrzebny, firmówka nintendo czy można dobrać jakąś zwykłą zasiłkę?
  • 0

#2 Gość__* Napisany 25 wrzesień 2005 - 13:11

Gość__*
  • Goście
1. Kabel będzie pasował od TV z N64
2. Zasilacz ma takie parametry:
INPUT AC220V 50Hz 17 W
OUTPUT AC9V 1,3A
Czyli chyba "zwykły" da rade ;)
  • 0

#3 Gość__* Napisany 28 wrzesień 2005 - 06:05

Gość__*
  • Goście
Zasilacz jednak udało mi się oryginalny zdobyć :)
A teraz sobie pogrywam w mariana ;]
  • 0

#4 AVErsiv Napisany 13 marzec 2006 - 21:13

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
dobra , czy ktos z was ma do pchniecia lub zamiany N64 Pal z francji ??
  • 0

#5 Gość__* Napisany 05 kwiecień 2006 - 17:28

Gość__*
  • Goście
Znacie jakąś stronkę ze statystykami sprzedaży konsol i najlepszych gier??
  • 0

#6 Psycho-Mantis Napisany 07 kwiecień 2006 - 07:37

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
Witam, ostatnio ze strychu zniosłem Amige 500 z oryginalnym monitorem :D Zabawa jest przednia, ale przez te kilkanaście lat zapomniałęm jak się zapisuje stan gry :roll: Czy może ktoś mi pomóc i wytłumaczyć jak się to robiło?

Bede bardzo wdzięczny za pomoc :)
  • 0

#7 Gość_t0m3ek_* Napisany 07 kwiecień 2006 - 08:52

Gość_t0m3ek_*
  • Goście
Nie każda gra obsługuje zapis stanu gry. Jeśli takowa gra posiada opcję napewno ją znajdziesz.
  • 0

#8 Psycho-Mantis Napisany 07 kwiecień 2006 - 11:31

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
w opcjach gry było jakoś tak, że wybierało się zapisz i podmieniało dyskietke, ale coś nie idzie mi najlepiej :?
  • 0

#9 nicun Napisany 07 kwiecień 2006 - 13:11

nicun

    mason małosolny

  • Forumowicze
  • 4041 Postów:

w opcjach gry było jakoś tak, że wybierało się zapisz i podmieniało dyskietke, ale coś nie idzie mi najlepiej :?

Może ta opcja była w innej grze, niż w tej co teraz grasz? :mrgreen:
  • 0

#10 Gość__* Napisany 13 kwiecień 2006 - 19:53

Gość__*
  • Goście
Czy w Lylat Wars na N64 można zapisywać stan gry? Miałem tą grę i zajebiście mi się podobała gdyby nie to, że nie zauważyłem w niej opcji zapisu. Gierka jest trochę długa i brak takiej opcji to duuuuuży minus. No chyba że jest :)
  • 0

#11 kubicz Napisany 13 kwiecień 2006 - 21:02

kubicz

    cham, prostak i odważnik z internetu

  • Forumowicze
  • 2860 Postów:
Z tego co wyczytalem w internecie, powinna byc opcja zapisu stanu gry na carcie. Ani na pudelku ani w wymaganiach nie napisano ze gra wymaga controller paka, tak wiec save powinien byc mozliwy na carcie. Niestety nie jestem tego pewien na 100%.

EDIT:
Poczytalem wiecej i jestem na 95% pewien ze opcja zapisu gry powinna byc na carcie.
  • 0

#12 Gość__* Napisany 14 kwiecień 2006 - 17:04

Gość__*
  • Goście
Dzięki za odpowiedź, ale czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się w tej grze sejwuje? Przeszedłem całą grę i nie zauważyłem takiej opcji. Po przejściu misji pokazuje się tylko mapa z planetami i nic więcej.
  • 0

#13 kubicz Napisany 14 kwiecień 2006 - 17:32

kubicz

    cham, prostak i odważnik z internetu

  • Forumowicze
  • 2860 Postów:
Ja to widze tak:
:arrow: w czasie gry, naciskasz start i wsrod pokazanych opcji jest save - malo prawdopodobne
:arrow: zaczynajac gre, zostaje utworzony profil i po kazdej zaliczonej planszy, stan gry jest automatycznie zapisywany w profilu (ja mam tak w GoldenEye 007, przejde misje i zostaje to zapisane na carcie) - opcja wielce prawdopodobna

Innych opcji nie widze, chyba ze po przejsciu misji mozna nacisnac start/a/b czy cos innego zeby wyjsc do menu i tam zapisac gre.
  • 0

#14 nicun Napisany 14 kwiecień 2006 - 19:22

nicun

    mason małosolny

  • Forumowicze
  • 4041 Postów:
Jeżeli gra posiada opcję >>clear<< lub >>erase<<, a nie można znaleźć opcji save, na 100% zapis następuje na carcie (np. w Goldeneye, jak wspomniał Kubicz).
BTW. Kubicz, powiedz mi jak zaliczyć level 2 (Facility) w 2:05 i level 14 (Train) w 5:25 na poziomie 00 Agent. Chodzi oczywiście o genialne Goldeneye 007 na N64. Masz może jakieś FAQ, lub coś?
  • 0

#15 kubicz Napisany 21 kwiecień 2006 - 09:42

kubicz

    cham, prostak i odważnik z internetu

  • Forumowicze
  • 2860 Postów:
Nicun, polecam Gamefaqs.com - GoldenEye 007 a dokladniej 00 Agent Fast Times Guide. Mam nadzieje ze pomoze :)
  • 0

#16 Gość__* Napisany 02 maj 2006 - 09:17

Gość__*
  • Goście
Mam "problema"- szukam pewnej przygodówki na PC, jeszcze z poprzedniego stulecia (moim zdaniem wtedy gry na PC "rzondziły" bo nie było konsol ). Niestety nie pamiętam jej nazwy, ani nazwy firmy która ją zrobiła :oops: Akcja gry toczyła się w jakimś kosmosie- jedynie co pamiętam to to, że przez całą grę nosiło się w "kielni" rybę którą dawało się ostatniemu przeciwnikowi (postaci/bossowi ??) w grze.
Być może znajdą się tutaj starzy wyjadacze, pamiętający czasy SS którzy pamiętają nazwę tej gry, z góry dzięki za pomoc.
  • 0

#17 Gość__* Napisany 16 czerwiec 2006 - 09:30

Gość__*
  • Goście
Czy na przerobionej konsoli PSOne istnieje mozliwosc resetowania gier bez wylaczania konsoli przyciskiem power? Gdzies tam kiedys czytalem ze trzaba stosowac jakas tam kombinacje przycisków na padzie, ale nie pamietam tego dokladnie, a nie moge znalezc nigdzie na ten temat info.
  • 0

#18 Strenger Napisany 16 czerwiec 2006 - 10:14

Strenger

    Link

  • Narybek
  • 292 Postów:
Ta kombinacja przycisków dotyczy tylko niektórych gier - znam takową z gierek Square L1+L2+R1+R2+select+start.
  • 0

#19 AVErsiv Napisany 17 czerwiec 2006 - 09:21

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
taka kombinacja do resetu gry bedzie dzialac zawsze jako ze jest to czesc kodu gry a nie opcja s-przetowa konsoli !

oczywiscie jesli gra obsluguje taki reset ...
  • 0

#20 Edge Napisany 31 lipiec 2006 - 17:19

Edge

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:
Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźć roma z tą kozacką gierką?
Evil's Doom
  • 0

#21 Gość__* Napisany 03 sierpień 2006 - 08:30

Gość__*
  • Goście
w necie :D
  • 0

#22 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 03:50

Gość__*
  • Goście
czy kazda gre wydana na psx odpale na ps2 i czy jakosc bedzie taka sama?
  • 0

#23 AVErsiv Napisany 22 sierpień 2006 - 09:09

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
prawie kazda gre !
i nie jakosc nie bedzie taka sama .

i nie mowie tu o mozliwosci wlaczenia wygladania textur , a otym ze wiekszosc gier na PSXa smigala w 320 200 z przeplotem i gdy wyswietla to PSX na TV wyglada to OK ale gdy robi to PS2 to gra wyswietlana jest w swojej rzeczywistey jakosci czyli zuca sie w oczy pixeloza.

chociaz zalezy to od jakosci TV im masz slabszy TV mniej bedziesz to widzial. a i nie na kazdey grze pojawi sie ten efekt !


ogolnie nie spodkalem sie z gra PAL ktora by nie chodzila na PS2 wiedz mozna bez obawy kupowac stare hiciory :D
  • 0

#24 Gość__* Napisany 22 sierpień 2006 - 21:37

Gość__*
  • Goście
Monster rancher i wing commandery nie działają na ps2. Reszta wydana w PAL będzie działać.
  • 0

#25 Gość__* Napisany 01 styczeń 2007 - 14:48

Gość__*
  • Goście
Szukam strony internetowej (najlepiej polsko języczną choć zagraniczną też nie pogardzę) na której znajdę opis fabuły, screeny z gry, itp do wielu gier z psx. Zna ktoś coś takiego ?
  • 0

#26 Gość__* Napisany 04 luty 2007 - 12:25

Gość__*
  • Goście
Moze ktos podpowiedziec jak sie uruchamia gry z kaset na Commodore 64?? Probowalem wpiywac load czy inne historie, ale nigdy nie znalazlem dokladnej instrukcji :P
  • 0

#27 kubicz Napisany 04 luty 2007 - 18:34

kubicz

    cham, prostak i odważnik z internetu

  • Forumowicze
  • 2860 Postów:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Cała instrukcja do pobrania z www.cconline.pl
  • 0

#28 Gość__* Napisany 07 luty 2007 - 21:08

Gość__*
  • Goście
Wielkie dzieki. Respect :^^:

EDIT: Posunalem sie dalej niz wczesniej, ale po wpisaniu komendy RUN program nie uruchamia sie. Pokazuje sie READY za kazdym razem gdy wpisze RUN :(
  • 0

#29 Edge Napisany 21 kwiecień 2007 - 20:31

Edge

    Mega Man

  • Narybek
  • 128 Postów:
Czy w Perfect Dark można grać bez rozszerzenia pamięci? Czy PD wymaga karty pamięci, czy można zapisywać stan gry na kartridżu?

Dziękuję kubicz
  • 0

#30 kubicz Napisany 21 kwiecień 2007 - 21:03

kubicz

    cham, prostak i odważnik z internetu

  • Forumowicze
  • 2860 Postów:

Czy w Perfect Dark można grać bez rozszerzenia pamięci?

Mozna ale nie radze, gdyz wtedy bedziesz mial dostep do ok. 30% gry. Tabelka ponizej powie Ci, co stracisz bez rozszerzenia pamieci.

Dodany obrazek

Czy PD wymaga karty pamięci, czy można zapisywać stan gry na kartridżu?

Nie wymaga memorki, stan gry zapisuje sie na carcie (jak w GoldenEye).

W razie jakis dodatkowych pytan, polecam zajrzec na Perfect Dark Nintendo 64 FAQ
  • 0