Dzięki ograniczeniom konsol powstał fajny BC2 ale 3 niech będzie w stylu 2 a BC niech dalej wchodzi - ja na pewno będę kupował kolejne części.
#31 Napisany 04 lutego 2011 - 18:26
Dzięki ograniczeniom konsol powstał fajny BC2 ale 3 niech będzie w stylu 2 a BC niech dalej wchodzi - ja na pewno będę kupował kolejne części.
#32 Napisany 04 lutego 2011 - 21:13
Polac mu! Wku.wie sie, jak to bedzie BBC 2 na sterydach.Przepraszam, Grzechu to debil
Spoiler
Dzięki ograniczeniom konsol powstał fajny BC2 ale 3 niech będzie w stylu 2 a BC niech dalej wchodzi - ja na pewno będę kupował kolejne części.
Czego aukcje wygrasz ?Dzisiaj chyba wygram aukcję z BF1
#33 Napisany 04 lutego 2011 - 21:18
#34 Napisany 04 lutego 2011 - 21:50
#35 Napisany 04 lutego 2011 - 21:53
Nie żebym w Ciebie nie wierzył, ale splatynowanie BC2 wymaga skilla w multi i poświęceniu mu sporo czasuJa jeszcze przed BF3 zamierzam nabyć i splatynować BC2.
#36 Napisany 04 lutego 2011 - 22:01
Nie żebym w Ciebie nie wierzył, ale splatynowanie BC2 wymaga skilla w multi i poświęceniu mu sporo czasu
Prostaczek platynka, z wyjątkiem "Demolition Mana", ale tego sposobem (jak nasz Helmiąsz) albo ustawką można.
#37 Napisany 04 lutego 2011 - 22:10
Żeby nabić kosy na 5 znajomkach, musisz mieć znajomych grający w BC2.
Żeby zniszczyć helikopter stacjonarnym RPG - nie nabijesz tego w pierwszych meczach i od tak, bo potrzeba farta do tego.
Żeby rozjechać kogoś helikopterem musieć umieć nim latać.
Nabicie niektórych odznak w multi też najprostsze nie jest dla lamek.
Z demolition tak samo (nie liczę ustawek, bo coś takiego mnie nie jara).
Z tego co widziałem mam więcej przegrane w BC2 niż Ty, a ja wszystkich tych trophy nie mam.
Ale to nie temat o Bad Company2.
#38 Napisany 04 lutego 2011 - 22:54
wersja PC N I K O G O!!!
#39 Gość_Hellmans_* Napisany 05 lutego 2011 - 00:03
Zniszczenia budynków w BC2 były umowne i strasznie mnie rozczarowały. Oby w trójce się nie cackali. A w singlu to była tragedia. Co ściana to żelbeton.
Były na tyle dobre by obrzydzić mi wszelkie inne strzelanki bez nich.
Tak, tak - lodówka z magnesami, firanki w oknach i stół z obrusem w falbanki Zamiast lepszych zniszczeńNo były umowne ale w innych grach nie ma wcale Spełniały swoją rolę, a satysfakcja ze zrzucenia komuś 2 pięter na głowę była spora. Mnie najbardziej denerwowało to o czym już pisalem - każdy domek taki sam, na każdej mapie te same obiekty, brak jakiś bardziej skomplikowanych budynków, wnętrza puste... Bardziej bym chciał właśnie zróżnicowanych budynków i wnętrz niż lepszej destrukcji. No i niech wrzucą to co w Vietnamie - pewne budynki/obiekty są niezniszczalne - wprowadza to pewne poczucie bezpieczeństwa, bo możemy się na chwilę schować i przeanalizować sytuację.
Dekorator wnętrz na polu walki, karva
No były umowne ale w innych grach nie ma wcale Spełniały swoją rolę, a satysfakcja ze zrzucenia komuś 2 pięter na głowę była spora. Mnie najbardziej denerwowało to o czym już pisalem - każdy domek taki sam, na każdej mapie te same obiekty, brak jakiś bardziej skomplikowanych budynków, wnętrza puste... Bardziej bym chciał właśnie zróżnicowanych budynków i wnętrz niż lepszej destrukcji. No i niech wrzucą to co w Vietnamie - pewne budynki/obiekty są niezniszczalne - wprowadza to pewne poczucie bezpieczeństwa, bo możemy się na chwilę schować i przeanalizować sytuację.
W momencie w którym nie masz się już za czym chować, sytuacja jest na tyle prosta że nie wymaga analizy - jesteś w dupie
Ta durna "animacja" daje dekoratorom wnętrz czas na ewakuację. Koniecznie trzeba to poprawićByły umowne, fakt. Ale pisano w zapowiedziach, że progres w porównaniu z jedynką będzie ogromy. A skończyło się na tym, że wszystko niszczyło się na tej samej zasadzie, tylko gdy obiektowi 1 pasek HP zmalał do zera, to wtedy zamiast niego pojawiał się inny obiekt 2, który na podstawie fizyki z gry ładnie się składał, dając wrażenie, że wciąż jest to obiekt 1. A tak w ogóle to kupiasto to zrobili i nie potrzebnie wcześniej poruszali tą kwestię. AA też był do chrzanu.
Nie troluję, piszę na serio. W AB wszystko się opiera na fizyce, w Battlefieldzie to najeżona skryptami rozpierducha. Niefajnie.
Ni ch*jaModern Warfare to też fajna gra, choć nie ma destrukcji. Dice poszło na żywioł i chciało pokazać coś świeżego. Nie wyszło, ale ok. Może trzeci raz im się w końcu uda.
Ale opuściła, przegrałeśSeria nigdy nie powinna opuścić PC, bo przez ograniczenia sprzętowe konsol nie może rozwinąć tam skrzydeł. Sorry, ale Bad Company to tylko namiastka prawdziwego Battlefielda.
Biorę na PC, nawet jeśli miałbym zrobić upgrade kompa.
#40 Napisany 05 lutego 2011 - 00:17
niezorientowanym przypominam, ze w CoD mozna....zbic szybe.
#41 Napisany 05 lutego 2011 - 00:29
#42 Napisany 05 lutego 2011 - 01:10
Żeby nabić kosy na 5 znajomkach, musisz mieć znajomych grający w BC2.
wystarczy jeden, któremu wbijesz 5 kos w żebra ...
Żeby zniszczyć helikopter stacjonarnym RPG - nie nabijesz tego w pierwszych meczach i od tak, bo potrzeba farta do tego.
prostszego achiva, nie widziałem, tym bardziej na Isla gdy ludki nie potrafią latać Black Hawkiem ...
Żeby rozjechać kogoś helikopterem musieć umieć nim latać.
UAV i minuta roboty ...
Nabicie niektórych odznak w multi też najprostsze nie jest dla lamek.
Szpilki i odznaki są banalne względem BC1...
Z demolition tak samo (nie liczę ustawek, bo coś takiego mnie nie jara).
Ulepszone wybuchy, wiecej łądunków i latać po mapach z C4 (Biała Przełęcz) czy grając na gorączce Zatoka Nelsona szybki rajd na pierwszy budynek z nadajnikiem, 5 x C4 i zawsze, ktoś sie trafi na strychu czy drugim pietrze. co fakt faktem, zajęło mi nabicie tego ponad 100h na multi.
----------------------
Seria nigdy nie powinna opuścić PC, bo przez ograniczenia sprzętowe konsol nie może rozwinąć tam skrzydeł. Sorry, ale Bad Company to tylko namiastka prawdziwego Battlefielda.
Biorę na PC, nawet jeśli miałbym zrobić upgrade kompa.
Frostbite był robiony stricte pod konsole, wieć nie sądzę aby DICE zawaliło, aż tak względem PC BF3, choć wiadome 24 graczy boli, ale mam nadzieje, że nie okroją strasznie gry.
Do tego mam 3 rzeczy, które bardzo bym chciał aby znalazły sie w grze :
- destrukcja całego otoczenia, nie tylko poszczególnych budynków, ale też większych budowli typu hangary czy fabryki, do tego destrukcja sufitu i podłoża w budynkach i wszystkich ścian.
- uzbrojenie żołnierzy przypasowane do nacji, które znajdą się w grze, do tego coś ekskluzywnego dla każdej nacji (czyt. unikalne jednostki w powietrzu, na lądzie czy wodzie, lepsze od innych)
- przeładowanie broni zgodne z ilościa lub brakiem naboi w komorze (czyt. jeśli kończy sie magazynek i brak naboju w komorze, broń musi zostać dokładnie przeładowana magazynku z zaciągnięciem zamka, a gdy w komorze znajduje sie nabój wtedy przeładowywany jest jedynie magazynek) do tego możliwość zmiany wystrzalu burst/single/auto w broniach, które oczywiscie posiadają daną możliwość.
i tyle w tym temacie, reszta może zostać taka jaka ma być.
#43 Napisany 05 lutego 2011 - 09:33
BTW: DICE podawało informacje o ilości graczy na konsolach ?
#44 Napisany 05 lutego 2011 - 11:46
BTW: DICE podawało informacje o ilości graczy na konsolach ?
24 ... 64 na PC (poczytaj temat)
#45 Napisany 05 lutego 2011 - 11:53
#46 Napisany 05 lutego 2011 - 12:23
Nie, bo informacja pochodzi z GI a nie ze strony DICE.Więc możesz podać link do oficjalnego stanowiska DICE w tej sprawie ? Z góry dzięki.
#47 Napisany 05 lutego 2011 - 12:49
Takie tam:
Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.
Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.
In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York
Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.
• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.
• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.
• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow
LE będzie zawierać m.in. DLC - Back to Karkand
#48 Napisany 05 lutego 2011 - 15:34
LE będzie zawierać m.in. DLC - Back to Karkand
Jedna z moich najlepszych map z BF2, ogólnie po tym co już wiemy, jestem w niebo wzięty, zaczynam budować ołtarzyk DICE.
#49 Napisany 06 lutego 2011 - 15:26
Jedna z moich najlepszych map z BF2, ogólnie po tym co już wiemy, jestem w niebo wzięty, zaczynam budować ołtarzyk DICE.
A które inne są Twojego autorstwa?
Nie wiem czy się cieszę, z serii grałem tylko w BF:BC2, z bardziej klasycznym podejściem miałem do czynienia tylko ciorając chwilkę w betkę Battlefield play4free (i chyba nawet na w/w mapie) i nie było to jakieś specjalnie rewelacyjne. Nie przepadam za wielkimi planszami, ale z drugiej strony jak będzie więcej pojazdów, a tereny nie będą zbytnio otwarte to może być fajnie.
#50 Napisany 07 lutego 2011 - 10:15
#51 Napisany 07 lutego 2011 - 13:27
During a Twitter Q&A session, Kertz also said it’s unlikely there’ll be a server browser for console versions of the game, which probably means due to technical reasons this will be cut the number of players from 64 – confirmed for the PC version – to 24, although Kertz wouldn’t confirm or deny these figures.
Kertz also gave some further details such as:
* You’ll be able to lie down on the job
* MoH MP and BC2 used the same weapon and FOV systems… BF3 is an upgraded version
* Destruction is important for DICE, as is visual quality and vehicles.
* Consoles will be able to get the Limited Edition too.
* One of the cities is Tehran.
An image leaked yesterday giving some details on the Limited Edition version of the game, which will release alongside the standard version this fall on PC, PS3, and Xbox 360.
The first Battlefield 3 teaser trailer hit last week, as did sparse details on locales and multiplayer numbers.
The game will be shown for the first time at GDC in San Francisco at the end of this month.
http://www.vg247.com...ying-to-be-cod/
#52 Napisany 08 lutego 2011 - 11:35
#53 Napisany 08 lutego 2011 - 17:48
#54 Napisany 23 lutego 2011 - 15:38
#55 Napisany 23 lutego 2011 - 16:30
#56 Napisany 23 lutego 2011 - 16:32
#57 Napisany 02 marca 2011 - 08:55
http://www.ea.com/ba...s/faultline-ep1
FAKMIFAKMIFAKMIFAKMI!!!!
AAA!!!
AAA!!!
CUDNEEE!!!
#58 Napisany 02 marca 2011 - 09:17
PS. Ryan zaliczył faila z oceną animacji ;]
#59 Napisany 02 marca 2011 - 09:52
16 marca 2 czesc
#60 Napisany 02 marca 2011 - 10:20
Co masz na myśli? Przecież graficznie i dźwiękowo wypada to zabójczo!Na grafike,bronie itp nie licze
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|