Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo 3


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3323 odpowiedzi na ten temat

#61 xell Napisany 28 marca 2006 - 09:04

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

A no i prawdopodobnie nowa książka w świecie Halo (możliwe że będąca wprowadzeniem do Halo 3) będzie się nazywała "Ghosts of Coral" (póki co to tytuł roboczy).Coral to nazwa planety o której mówi krótka notatka będąca częścią limitowanej edycji Halo 2...
Się dzieje...

Preorder
Można składać preordery na amazonie. :klaszcze: Wprawdzie kosztuje drogo (poprzednie 3 kupiłem razem niedawno za 50 centów więcej), ale na pewno warto sobie zamówić. Ech, będzie trzeba czekać te pół roku. A może gra trafi do sklepów równlegle z grą? 8) Żartuję, nie mam co do tego złudzeń.
  • 0

#62 Ney Napisany 28 marca 2006 - 09:09

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Jak ta książka będzie na poziomie pierwszej i trzeciej to zdecydowanie za taką cene warto.
A Amazon wysyła rzeczy do Polski?
  • 0

#63 xell Napisany 28 marca 2006 - 09:20

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Tak. :) Kiedyś z niewiadomych powodów nie wysyłał, ale teraz można normalnie tam kupować.
  • 0

#64 Ryo-San Napisany 28 marca 2006 - 11:03

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
Amazon tylko ksiazki wysyla do Polski - innych rzeczy niestety nie...
  • 0

#65 xell Napisany 28 marca 2006 - 12:23

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Nawet nie wiedziałem. W sumie zawsze i tak tylko książki tam kupowałem, więc mi to róznicy nie robi. :)
  • 0

#66 Gość__* Napisany 09 kwietnia 2006 - 16:35

Gość__*
  • Goście

Amazon tylko ksiazki wysyla do Polski - innych rzeczy niestety nie...

Mi wysłali ksiązke i płyte.
  • 0

#67 syon Napisany 09 kwietnia 2006 - 18:59

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Wlazłem niedawno na oficjalne forum Halo 2 i tam znajdował się dość ciekawy temat z jednym konkretnym pytaniem: czy chcesz w kolejnej części Halo mieć możliwość grania Arbitrem lub inną postacią? Było to już tutaj lekko poruszane zdaje się, ale może pora trochę bardziej nad tym pogdybać. Moje zdanie jest takie, iż jednak wolałbym aby grało się wyłącznie MC. Nie żebym miał coś do Arbitra, ale granie nim traktowałem jako rutyne i żadko wracam do jego misji po prostu robiłem go na odwal się :> . Wolę by w trzeciej części sterowało się wyłącznie szefuniem ;] a wy?
  • 0

#68 Mani Napisany 09 kwietnia 2006 - 19:08

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Wystarczy eMCe. Niechce innych dodatkowych postaci ....na łowy to tylko ja i MC.Bo potem nie umiem sie nastroić do grania Masterem po sesji z Arbitrem.
  • 0

#69 Gość__* Napisany 09 kwietnia 2006 - 19:30

Gość__*
  • Goście
Jak dla mnie, to nie musza w ogole robic trybu single.
HALO w 95% to multi.
Oby tylko gra wymaga wiekszego skilla niz H2 i bedzie pieknie (i niech zostawia kilka map z H1 i H2)
  • 0

#70 Mani Napisany 09 kwietnia 2006 - 19:46

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Singiel w H1 cholernie mi sie podobał i jeśli w H3 fabuła bedzie też na takim poziomie to ja niewidze przeszkód by singla nie było ...ale nie chce fabuły na poziomie PDZ bo sie załamię.
  • 0

#71 Texz Napisany 09 kwietnia 2006 - 19:51

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Obstawiam że singiel będzie całkowicie zintegrowany z Livem. Walisz przez fabułę Halo3 i jednocześnie gadasz przed headset, nabijasz statystyki "bez draśnięcia" na legendary (szłyszysz MANI!?), umawiasz się przez Aim etc.
Co-op z kilkoma graczami na mapach z single? Why not. Bungie, let it be!
  • 0

#72 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2006 - 15:42

Gość__*
  • Goście

Oby tylko gra wymaga wiekszego skilla niz H2 i bedzie pieknie (i niech zostawia kilka map z H1 i H2)


Po co?
Tam nie ma dobrych map... Zreszta tak jak BC z H1 nie pasuje do HALO 2 tak jak Wizzard z HALO 1 nie pasuje do HALO 2 tak lockout nie bedzie pasowac do HALO 3...
  • 0

#73 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2006 - 22:02

Gość__*
  • Goście
A Warlock i Beaver Creek czemu nie pasuja do H2?
IMO H2 ma kilka naprawde dobrych map, Lockout, Midship, Ivory Tower, Sanctuary czy Ascension. Wiec nie pogniewam sie na Bungie jesli te mapy znajda sie w H3.
  • 0

#74 Gość__* Napisany 11 kwietnia 2006 - 00:02

Gość__*
  • Goście
Bo np taki BC jest losowy. Kto w meczu 2v2 urodzi sie przy "kaftanie" kontroluje mape.
( No chyba ze jest n00bem i da sie zabic np z zielonego )

Zreszta chodzi o sama architekrure mapy i bronie nan obecne. Nie wyorbaram sobie Ascension na pistole... Po prostu...
  • 0

#75 Texz Napisany 11 kwietnia 2006 - 13:57

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dzisiaj myślałem ostro nad halo3 i kwesti grafiki jaką przedstawi. Czy bungie podąży drogą halo2 i poda ją w formie mocno zurbanizowanej i klaustrofobicznie wąskiej przestrzeni gdzie bumpmaping zdzierał ostatnie poty z xbox'a, czy oprze się na czystej jak łza i ostrej jak żyleta, bardzo otwartej i dającej miejsce do popisu Halo jedynkowej, gdzie tekstury były niesamowicie dokładne (porównajcie teksturę trawy czy drzewa z Halo2 a Halo1. O_o różnica na korzyść jedynki, niesamowita. Jezeli ktoś obudziłby mnie o 12 w nocy, te 2 warunki wymienię gdyby dane mi było porównywać budowę plansz do tego, jak kształtuje gameplay.
Osobiście obstawiam na tą pierwszą część. Choć już na conceptart'cie Halo3 widać że walka będzie się odbywać podobnie jak w halo2 (międzyinnymi) w miastach :D jednakże to co zaprezentowało Halo1 z ogromnymi przestrzeniami pełnymi Covenantów, ROXXuje.
  • 0

#76 syon Napisany 11 kwietnia 2006 - 14:06

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Stawiam deseń podobny do tego z dwójki :]
  • 0

#77 BeSOS Napisany 11 kwietnia 2006 - 14:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
no ja też byłem w szoku jak porównywałem teksturki w Halo i halo 2 i włąśnie najbardziej zwróciły moja uwagę rozmyte tekstury trway i piachu w Halo 2 o_O Tak chyba byc nie powinno bo jedyneczka jest o wiele starsza i była tworzona na zpuełnie jeszcze nie znana od strony technicznej konsolę.
A co do grafiki H3 to nie mogę sie doczekać. Kiedyś przewijał sie tu screen z wielkim mechem idacym po jakims otwartym levelu - wrażenie robiło to spore
  • 0

#78 xell Napisany 11 kwietnia 2006 - 14:58

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Halo 2 ma bez porównania bogatsze modele (to nie tylko kwestia zastosowania jakiegoś mappingu tekstur, ale modele sa po prostu mniej kanciaste i mają więcej polygonów), ale tak jak piszecie, tekstury są często gęsto paskudnie rozmyte. Jednakże gra mimo wszystko ma ogromne poziomy - nawet, jesli nie da się wszędzie dojść w linii prostej, to jednak często można obejrzeć dane miejsce przez snajperkę 20 minut wcześniej niż tam dojdziemy (tak jest na jeziorze).
Na pewno Halo 2 jest technicznie do przodu, ale nie jest to zbyt duży skok.

Co się tyczy trójki, to mam nadzieję, że w kwestii poziomów będzie niejako połączeniem i rozszerzeniem obydwu gier. Na grafikę się zbytnio nie napalam, przede wszystkim liczę na jeszcze większy rozmach, większą nieliniowość poziomów i jakies nowe rozwiązania w samym gameplayu. Choć i grafa raczej na pewno nie zawiedzie, bo MS pewnie przy zatrudnieniu nowych ludzi dla Bungie nie szczędził kasy na najlepszych.
  • 0

#79 Texz Napisany 11 kwietnia 2006 - 16:54

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
W mojej opinii Halo1 budowało rozmach stopniowo, a momenty takie jak w Silent Cartographer gonimy przez most zawieszony nad przepaścią, aby potem porozbijać się przez hordy przeciwników w zamkniętych pomieszczeniach, po czym kiedy juz wychodzimy na powierzchnię gdzie trwa regularna wojna, widzimy wysoko zawieszony ów most, po którym jeszcze kilkanaście minut temu stąpaliśmy. Albo 3 misja, kiedy mamy się dostać na statek Covenantów. Na początku widzimy gdzieś tam daleko majaczący się obraz statku, nie dostępny z pierwszej perspektywy. Później przez rajd ze snajperką dochodzimy do miejsca i czujemy na plecach ten rozmach jakim obdarzyli nas panowie z Bungie. Oczywiście w Halo2 też są podobne elementy, lecz plansze zamiast być praktycznie jedną, wielką miejscówką, wydają się pozłączanymi tunelami mniejszymi miejscówkami. Kiedy pierwszy raz zobaczyłem Nową Mombasę z lotu ptaka właśnie owe "ztunelowanie" świata gry mnie przysmuciło. Oczywiście halo1 też ma coś podobnego, lecz nie denerwuje to tak jak w 2.
A może jest to dosyć specyficzne uproszczenia z uwagi na to, że xbox1 nie mógł więcej wyciągnąć? Nie wiem. W każdym razie poziomy z h2 są krokiem w wstecz. (zwłaszcza te u covenantów - bue... nie cierpię ich. )
  • 0

#80 Ney Napisany 12 kwietnia 2006 - 10:20

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

a momenty takie jak w Silent Cartographer gonimy przez most zawieszony nad przepaścią

Chodzi Ci chyba o misje "Assault on the control room"...Dla mnie to jeden z najlpeszych leveli w grach ever...Długi,rozbudowany i cholernie intensywny...
A co do misji w Halo 2 to podobnie jak w części pierwszej - początkowych sześć leveli rządzi (IMHO) by pod koniec ich poziom wyraźne opadł (a level w mieście Covenantów,"High Charity" chyba to dno kompletne jeśli chodzi o design).
Mam nadzieje że wreszcie w Halo 3 wszystkie levele będą na genialnym poziomie bo na to Bungie napewno stać...
  • 0

#81 Texz Napisany 12 kwietnia 2006 - 12:10

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

a momenty takie jak w Silent Cartographer gonimy przez most zawieszony nad przepaścią

Chodzi Ci chyba o misje "Assault on the control room"...Dla mnie to jeden z najlpeszych leveli w grach ever...Długi,rozbudowany i cholernie intensywny...

No tak, Sillent Cartographer zaczyna się od "lądowania na plaży". Assault on the control room. Tego typu misji brakuje w H2.
No i pierwsze 6 plansz w halo2. Mistrzowski poziom Bungie. Dalej już tylko ciemność i dziadowskie miasto Covenantów (flood - be..). W h1 misja w Library - całkowicie nie trafia do mnie wykonanie.
Oby halo3 przechodziło się w całości, nie tylko do połowy.
  • 0

#82 xell Napisany 12 kwietnia 2006 - 14:21

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Ja tam w przeciwieństwie do Neya w Halo lubię wszystkie plansze, oprócz 343 Guilty Spark właśnie. W dwójce projekt części poziomów rzeczywiście jest gorszy.

Halo na Heroicu ukończone i zacząłem przechodzić na Legendary. Niesamowita gra, gram w nią piąty raz (raz z kumplem na coopie przeszedłem, w zeszłym roku sam na normalu i legendary, teraz na heroicu).
  • 0

#83 Ney Napisany 12 kwietnia 2006 - 14:46

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

Ja w przeciwieństwie do Neya lubie wszystkie levele(...)

Nawet nie chodzi o to że ich nie lubie (kocham,ubóstwiam,wielbie Halo jako całość i dzięki gameplayowi tej gry jaki by level nie był słaby i tak by się grało cudnie) ale chodzi mi o to że wyraźnie odstają od pierwszych leveli...Jakby porównywać 5 pierwszych leveli z Halo z następnymi 5 to różnica jest dość duża...I mam nadzieje żę w Halo 3 już tak nie będzie.[/
  • 0

#84 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2006 - 16:33

Gość__*
  • Goście

Ja tam w przeciwieństwie do Neya w Halo lubię wszystkie plansze, oprócz 343 Guilty Spark właśnie.

dla mnie z kolei ten lvl to mistrzostwo świata ;]
  • 0

#85 syon Napisany 12 kwietnia 2006 - 16:47

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Też lubie 343 GS za klimat. Najpierw nie wiadomo o co biega z tym całym Floodem by potem otworzyć gembe na widok jakichś biegających baniek mydlanych i zombiaków... kurde aż przypomniał mi się Half-Life dzięki tej planszy bez kitu :D
  • 0

#86 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2006 - 21:24

Gość__*
  • Goście
Ja to odbieram tak, o ile w H1 łaziło się po często powtarzających korytarzach, to nie przeszkadzało to wcale, ponieważ gejmplej kazał się skupić na innym aspekcie (walka z najinteligentniejszą SI w efpeesach). W H2 dostaliśmy to samo, tyle że teraz to już mniej bawi (H1 skończyłem hohoho razy) Najlepszy uklad Truth and Recongilation
Całe Halo skupia się na MC i strzelaniu, tak jednak otoczka (mocno czerpiąca z twórczości pana Nivena) jest fantastyczna. Starożytny pierścień, zadyma z nazywaniem wujka MC Reclaimerem, zdziebko trzepnięty Guilty Spark, Powodzianie... daje to tyle powodów do fajnych dysput i domysłów. . Fabuła, jakkolwiek opowiedziana przez pryzmat poczynań madafaki w zielonym kubraczku, jest w H1 świetna. Tak H2 to dla mnie wodotryski graficzne nie poparte grywalnoscia,brak balansu staje sie widoczny po dluzszej zabawie ktora po pewnym czasie nuży. I ten arbiter, po co bylo uczlowieczac ufokow?? Za duzo zmian, fabuła stała sie niepotrzebnie skomplikowana, oraz brak tej magii pierwowzoru. Troche jak z Matrixem wiadomo Pierwsza częsć the Best dalej coraz gorzej.
  • 0

#87 BeSOS Napisany 12 kwietnia 2006 - 21:55

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Ja to odbieram tak, o ile w H1 łaziło się po często powtarzających korytarzach


otototototototo

nuuda o_O
  • 0

#88 Texz Napisany 12 kwietnia 2006 - 22:02

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
apollo(sie)302; fabuła, fabułą. Co do tego że Halo3 będzie masakrować, wbijać w ziemię, gnieść i poniewierać gracza przed trzystasześdziesiątką nie mamy najmniejszych wątpliwości. Jak już pisałem i ty teraz piszesz. Halo1 zmuszało gracza w kilku miejscach do backtrackingu. Zwłaszcza w "Assault on the control room" i kilku jeszcze momentach, lecz co by o tym nie powiedzieć powrót na stare dzieje, gdzie pozostały ślady po poprzedniej "imprezie" robiło naprawdę dobre wrażenie zwłaszcza w kwestii integracji gracza z daną miejscówką. Nie podoba mi się dewiza halo2 w singlu, gdzie wyglądało to tak - jedziemy przed siebię, rozwalamy po kolei przeciwników, a to co zostaje za nami pieprzymy równo. Tu ładujemy się w centrum bazy Covenantów (h1), robimy ropierduchę i zaraz potem wychodzimy z niej żeby dokończyć zadanie na zewnątrz. Jakoś to wygląda, widzimy konsekwencje swoich działań, nie jesteśmy rzucani z jednego miejsca na drugie jak w racerze gdzie po wygraniu wyścigu jesteśmy przenoszeni w nową miejscówkę gdzie cel jest taki sam, a to że wygraliśmy poprzedni wyścig będzie miało przełożenie jedynie w ilości punktów zarobionych. No ale wracając do tematu W halo2, przechodzimy atak na statek, paf. robimy eskadrę na halo, pf... teleportujemy się do bazy Covenantów pf... znowu spotykamy się z zarazą itp. Niby ma to jakieś przełożenie na fabułę, lecz mam nieodparte wrażenie, że każda kolejna misja niczym w PDZ klimatem odbiega od poprzedniej. Jak już pisałem. W Halo1 jest jakaś ciągłość działań. W h2 międzyczasie klimat rozpierdziela wpleciony na siłę wątek Arbiter'a. No jaa... siebie! Halo1 niedoścignione pod tym względem. Jeżeli to spieprzą w trójce to zapewne dojdzie motyw, że będziemy oprócz plansz multi ściąganych z sieci, mogli też pobierać misje/miejscówki/ dodatkowe_trasy do singla. Bo ze splecionych jak w PDZ misji, nijak powiązanych fabularnie, nie będzie to robić nikomu różnicy?

ps. teraz się zastanawiam czy nie za bardzo pojechałem z fabułą h2. A tam.. polityczne gadanie, które nijak nie przemawia do gracza, a co dopiero wpływa na misje MC. buerk.
  • 0

#89 Ney Napisany 13 kwietnia 2006 - 09:39

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
IGN dał swoje Halo 3 wish list:
http://xbox360.ign.c...1/701505p1.html
W sumie nic specjalnie nowego...

W h2 międzyczasie klimat rozpierdziela wpleciony na siłę wątek Arbiter'a.

Tu się zgodze zdecydowanie:).Granie Arbitrem było ok (i jakoś urozmaicało zabawe) ale przez jego wprowadzenie gdzieś zniknęła (IMO) aura tajemniczości wokół Covenantów (budowana i przez Halo 1 i przez nowele)...To moim zdaniem ogromna strata dla świata Halo...
A jeśli chodzi o dodatki do Halo 3 to pewnie będzie ich do ściagnięcia całe multum...Microsoft będzie doił tą krowe (Halo3) bez końca...Już widze mapy do multi,nowe emblemy,misje flashbackowe,edytor leveli,tapety,muzyczki i pewnie jeszcze całą mase innych rzeczy wymyślą...A biedni fani Halo będą musieli za to płacić.
  • 0

#90 syon Napisany 13 kwietnia 2006 - 11:37

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

misje flashbackowe,...,tapety,muzyczki


Za to akurat bym dał pare punkciaków :twisted:
  • 0