Call Of Juarez: The Cartel
Rozpoczęte przez
MaxVarEmreis
, 07 02 2011 19:18
Techland Ubisoft PS3 X360 PC
88 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 19 lipca 2011 - 20:06
Te guny to jest DLC do zassania czy plastikowe zabawki?
#62 Napisany 19 lipca 2011 - 23:19
bo za szybko zaczeli tworzyc kolejne czesci serii. no i nie pomoglo na pewno to, że trzecia czesc jest pseudo westernem.
#63 Napisany 19 lipca 2011 - 23:20
Zupełnie niepotrzebnie rezygnowali z dzikiego zachodu. Mogli tam dokończyć trylogię.
#64 Napisany 20 lipca 2011 - 03:41
Gra jest ambitna! Moze bledem Techlandu bylo wziecie na siebie deweloperki trzech gier praktycznie naraz. Ukazal sie Nail'd w zeszlym roku, teraz wychodzi CoJ i za rogiem jest Dead Island. IMO takie cos musialo sie odbic na jakosci gry. Nie wiadomo jak wygladala sprawa finansowa, gdyz w przypadku Bound in Blood Techland sam sie chwalil jaki to budzet mieli i jak hojny byl Ubisoft. Teraz ogolnie cala kampania reklamowa wypadla jakos srednio, zeby nie powiedziec slabo. Chociaz z drugiej strony reklamy na portalach internetowych sa. Gra z pewnoscia moglaby byc bardziej dopracowana. Jak na studio ktore w poprzednich odslonach CoJ moglo mnie zachwycic stworzeniem przepieknych panoram, teraz gram i widze niedorobki graficzne, ktore nieumiejetnie sa przyslaniane mgla. Bledow graficznych jest dosyc sporo, ale gra nadal moze sie podoba i to bardzo. Fantastycznie odtworzono przedmiescia LA. Kapitalnie prezentuje sie misja na highway'u. Gry jeszcze nie skonczylem i caly czas mam mieszane uczucia, bo z jednej strony sie zachwycam by za chwile sie poteznie rozczarowac. Ambitnym pomyslem bylo stworzenie gry pozwalajacej na granie w co-opie. Przed rozpoczeciem misji mozemy albo wyszukac graczy na xbox live albo zaprosic znajomych. Ukazalo sie juz pare takich tytulow i takie cos po prostu cieszy, mozliwosc rozgrywania misji w co-opie dodaje kampani z pewnoscia plusow. W szczegolnosci, gdy dodamy do tego zabawe, z lokalizowaniem sekretow na planszy. Z jednej strony musimy sie chowac by nasi towarzysze ich nie znalezli, a z drugiej musimy miec na oku towarzyszy by oni nie znalezli swoich. Patent ciekawy, moze nie powoduje opadu szczeki, ale zawsze jest to maly ciekawy dodatek do single. Multi sie podoba... wybieramy jedna ze stron konfliktu i cisniemy, Dalej mamy system klas, opartych przede wszystkim na broniach i wprowadzono fajny patent ktory rodem z BF'a identyfikuje nam towarzysza. Roznica miedzy BF polega na tym, ze bedac niedaleko naszego towarzysza dostajemy boosta, dzieki czemu jestesmy np. bardziej odporni. Kolejny fajny patent. Rewelacyjnie spisuje sie dodanie do gameplayu jazdy autem. Jedna misja w ktorej uczestniczymy w poscigu po highwayu daje niesamowity feeling. Jakby zywcem wyjeta z filmow akcji. Wybornie sie to prezentuje. Fabularnie mamy do czynienia z filmem akcji, nie jest to nic co rzuca na kolana, ale jest IMO dobrze zlozone, dialogi wypadaja fajnie,a voiceacting jest przekonywujacy. Gre IMO bedzie ciezko ocenic, wiele ludzi moim zdaniem podchodzi negatywnie bo Techland postanowil odejsc od Wild West. Co jest moim zdaniem zlym podejsciem. Podobny hate byl na Dragon Age 2 ktory nadal jest bardzo dobra gra. Cena w Polsce jest smieszna (139zl) tak wiec nie ma co sie zastanawiac tylko kupowac. Nie jest to z pewnoscia FPS ktory moze rzucic na kolana, czy moze rywalizowac z BF3 czy nowym CoD, ale IMO jest warty sprawdzenia. Pewnie jakby Techland mial budzet Infinity Ward i troche wiecej czasu to by zrobili gre na 9/10, ale tak niestety nie jest. Budzet mniejszy, i odpowiednio gorszy produkt... co oczywiscie nie podoba mi sie w opublikowanych do tej pory recenzjach to skupianie sie na minusach gry. Owszem one sa i kluja w oczy. Problem polega na tym, ze gra ma sporo plusow i o nich nie mozna zapomniec. Mass Effect mimo swoich niedorobek dalej jest gra na conajmniej 9/10. Generalnie polecam nowego CoJ. Uwazam, ze projekt Techlandu byl niezwykle ambitny, zabraklo czasu, zabraklo wiekszego budzetu, ale jest ok.
#65 Napisany 20 lipca 2011 - 11:13
Techland nie przeskoczy tego, że zatrudniają wyłącznie (lub niemalże wyłącznie) Polaków, a w Polsce ludzi z doświadczeniem w gamedevie jest wciąż bardzo mało (i większość jest w Wawie). AFAIK zarówno DI jak i CoJ powstawały we Wroc, ale po skończeniu Nail'd dopieszczanie DI przeszło w ręce warszawskiego studia. DI ponoć jest dużo bardziej kompletny pod względem contententu niż CoJ, więc będzie bardziej dopieszczony. Ale CoJ z drugiej strony prawdopodobnie ma lepsze patenty gameplayowe. :S
#66 Napisany 20 lipca 2011 - 11:45
4,5 od IGN. Pff.
#67 Napisany 20 lipca 2011 - 14:16
Potwierdzam słowa Zeratula: im dalej w las, tym fajniej. Początek rzeczywiście na poziom DNF, ale potem jest już tylko lepiej. A za 140zł to nawet można przymknąć oko na mgłę i parę pomniejszych neidoróbek.
#68 Napisany 20 lipca 2011 - 15:02
no ign brinkowi dal 6/10 a cartel 4.5/10 pogratulowac4,5 od IGN. Pff.
#69 Napisany 20 lipca 2011 - 15:04
Najbardziej dopracowany poziom to podobno dyskoteka. Prawda to?
#70 Napisany 20 lipca 2011 - 20:53
nie wiem, nie widzialem wszystkich ale jest roznie. Np. pierwsza misja wyglada na uber niedopracowana, chociaz naprawde jest rozlegla i ma pare lokacji ktore sie moga podobac. Potem jest misja na przedmiesciach LA, ktora dosyc spore wrazenie na mnie wywarla, potem trafiamy do jakiegos portu ktory wyglada paskudnie, potem znowu przenosimy sie do LA, ktore jest fajne, potem misja w dysce ktora jest ladna, potem przenosimy sie na highway ktory piekny nie jest ale za to jest taki jak powinien wygladac highway w LA. Mapy do singla sa spore, to nie FFXIII czy Cock of Doody gdzie broczymy waska sciezka.
Najbardziej podobal mi sie komentarz do tekstu w recenzji IGN ze gameplay jest powtarzalny... koles odpisal - powtarzalny gameplay w FPS, co dalej? grinding w RPG?
Smiech na sali haters gonna hate... a koles z IGN po prostu sie zblaznil recenzja. W niej nie ma w ogole tresci. Jak mozna skomentowac multiplayer tekstem, ze jest ale nie chce mi sie w niego grac? To ma byc recenzja? Od razu kojarzy sie z szmatlawa recenzja Reach Zielinskiego na polygami, ktora nic nie wnosila i nie posiadala zadnej tresci.
Ja wydalem na gre $65 i nie zaluje kasy. Jasne sa gry dla ktorych wydatek $65 jest bardziej uzasadniony, ale CoJ zlym wyborem nie jest. Z pewnoscia jest lepszym niz wydanie $65 na takie gry w tym roku jak:
Alice: The Madness Returns
Child of Eden ($50)
Dungeon Siege III
Hunted: The Demon's Forge
LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game
MotorStorm: Apocalypse
SOCOM 4: U.S. Navy SEALs
Crysis 2
Bulletstorm
TRINITY: Souls of Zill O'll
Dead Space 2
Mindjack
Brink
Najbardziej podobal mi sie komentarz do tekstu w recenzji IGN ze gameplay jest powtarzalny... koles odpisal - powtarzalny gameplay w FPS, co dalej? grinding w RPG?
Smiech na sali haters gonna hate... a koles z IGN po prostu sie zblaznil recenzja. W niej nie ma w ogole tresci. Jak mozna skomentowac multiplayer tekstem, ze jest ale nie chce mi sie w niego grac? To ma byc recenzja? Od razu kojarzy sie z szmatlawa recenzja Reach Zielinskiego na polygami, ktora nic nie wnosila i nie posiadala zadnej tresci.
Ja wydalem na gre $65 i nie zaluje kasy. Jasne sa gry dla ktorych wydatek $65 jest bardziej uzasadniony, ale CoJ zlym wyborem nie jest. Z pewnoscia jest lepszym niz wydanie $65 na takie gry w tym roku jak:
Alice: The Madness Returns
Child of Eden ($50)
Dungeon Siege III
Hunted: The Demon's Forge
LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game
MotorStorm: Apocalypse
SOCOM 4: U.S. Navy SEALs
Crysis 2
Bulletstorm
TRINITY: Souls of Zill O'll
Dead Space 2
Mindjack
Brink
#71 Napisany 20 lipca 2011 - 21:02
no aż przeczytałem recke na IGN i rzeczywiście jakaś marnota. Tekst, nie gra. Koles rozpisal sie o plaskich postaciach, a o gameplayu tyle ze jest powtarzalny, ale nie napisal o co w sumie chodzi. Nie wspomnial o bieganiu od zaslony do zaslony. Przyznal ze shooting mechanics sa dobre (najwaznijesza rzecz w fpsie!) ale nie przelozylo sie to na ocene.
#72 Napisany 20 lipca 2011 - 21:13
Ale samo strzelanie dobrej gry nie robi. Z tym że mi w poprzednich CoJ źle sie zawsze strzelało.
#73 Napisany 22 lipca 2011 - 07:22
Robi się z tego Polski Duke. Są kolejne oceny.
CheatCodeCentral - 6.2/10
Gamepro - 5/10
Gameinformer 4.5/10
MetroGameCentral - 4/10
Joystiq - 3/10
Zeratul coś na razie osamotniony w swojej ocenie Brink > The Cartel - bez najmniejszej dyskusji
CheatCodeCentral - 6.2/10
Gamepro - 5/10
Gameinformer 4.5/10
MetroGameCentral - 4/10
Joystiq - 3/10
Zeratul coś na razie osamotniony w swojej ocenie Brink > The Cartel - bez najmniejszej dyskusji
#74 Napisany 22 lipca 2011 - 07:23
...
Brink > The Cartel - bez najmniejszej dyskusji
Wojny crapów nikogo!!1!
#75 Napisany 22 lipca 2011 - 14:15
Robi się z tego Polski Duke. Są kolejne oceny.
CheatCodeCentral - 6.2/10
Gamepro - 5/10
Gameinformer 4.5/10
MetroGameCentral - 4/10
Joystiq - 3/10
Zeratul coś na razie osamotniony w swojej ocenie Brink > The Cartel - bez najmniejszej dyskusji
Duke dostawał oceny w przedziale 0-3, umiesz liczyć?
#76 Napisany 22 lipca 2011 - 15:54
forever alone...Robi się z tego Polski Duke. Są kolejne oceny.
CheatCodeCentral - 6.2/10
Gamepro - 5/10
Gameinformer 4.5/10
MetroGameCentral - 4/10
Joystiq - 3/10
Zeratul coś na razie osamotniony w swojej ocenie Brink > The Cartel - bez najmniejszej dyskusji
recka jotsticka jest spoko, chociaz kloci sie z ocena
#77 Napisany 22 lipca 2011 - 17:16
Duke dostawał oceny w przedziale 0-3, umiesz liczyć?
Umiem. Za to Ty nie. Średnia Duke'a to 49/100, a The Cartel ma 50/100 do tej pory.
#78 Napisany 22 lipca 2011 - 19:41
Wątpię, żeby Cartel dostał ocenę 0 jak Duke. Poza tym ten kto miał zamiar grę kupić i tak ją kupi i będzie się na pewno dobrze bawił, ja czekam na premierę PC i zamówię gierkę, jestem napalony i gra wylądowałaby u mnie na półce bez względu na oceny jakichś tam portali.
#79 Napisany 22 lipca 2011 - 20:19
Dziś już jest gorzej o Duke'a. Doszły 3 recenzje - odpowiednio 6/10, 4/10 i 3/10. The Cartel 48/100, Duke 49/100. Bitwa crapow trwa
#80 Napisany 22 lipca 2011 - 20:39
Nie ogarniam. IMO spoko gierka.
#81 Napisany 22 lipca 2011 - 21:32
Duke też.
#82 Napisany 24 lipca 2011 - 01:32
#83 Napisany 24 lipca 2011 - 14:33
300:the march of glory (przeszedłem tą gre ) też jest spoko
#84 Napisany 24 lipca 2011 - 19:49
Może i spoko, ale w Quick Look już przez pierwsze 15minut widać ile tam idiotyzmów i błędów. Zaraz dokończę oglądanie.
#85 Napisany 25 lipca 2011 - 06:19
jest 100% prosty calaczek
#86 Napisany 25 lipca 2011 - 08:29
#87 Napisany 28 lipca 2011 - 19:30
czy tylko ja ma wrazenie, ze ta recka nie pokrywa sie z ocenami?
#88 Napisany 28 lipca 2011 - 23:41
Chyba tak. Jadą po masie błędów gry i dają jej ~5. Nie widzę tutaj niczego odstającego.