Gameplay
144 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 20 maja 2011 - 08:50
#62 Napisany 20 maja 2011 - 09:37
Łał, normalnie wcale tego wczoraj nie wrzucałem.
#63 Napisany 20 maja 2011 - 22:00
Świetnie to wygląda. Podoba mi się graficzna zmiana stylu.
#64 Napisany 02 czerwca 2011 - 14:58
Soczysty zwiastun:
#65 Napisany 08 czerwca 2011 - 14:22
nawet nie umieją sciemnic za pomocą dobrego trailera, ze gra bedzie fajna. przypuszczam, ze wyjdzie cienizna.
lepiej sobie jedynkę odswiezę, moze przy okazji ostatnie juz osiągnięcie wpadnie.
lepiej sobie jedynkę odswiezę, moze przy okazji ostatnie juz osiągnięcie wpadnie.
#66 Napisany 19 lipca 2011 - 23:46
#67 Napisany 19 lipca 2011 - 23:47
pomylka, olo. The Darkness pomyliło mi się z Darksiders 2
#68 Napisany 22 lipca 2011 - 19:36
Szkoda, że premiera przesunięta, ale to może i dobrze, bo będę miał czas, aby zaliczyć jedynkę w wolnej chwili. Na dwójkę czekam po świetnych opiniach jedynki.
#69 Napisany 22 lipca 2011 - 21:48
Jedynki i dwójka to dwie odrębne i luźno powiązane gry.
#70 Napisany 23 lipca 2011 - 15:25
Ale bohater ten sam.
#71 Napisany 23 lipca 2011 - 15:27
Ta, ale TD2 ignoruje wydarzenia z jedynki, więc nie musisz się napinać, żeby zagrać w jedynkę przed dwójką. Mnie prawdę mówiąc się średnio podobała, "gunplay" jest ubogi i strasznie dużo loadingów.
#72 Napisany 23 lipca 2011 - 16:12
Nie powinien omijać jedynki, bo ona żyje głównie fabułą i klimatem.
#73 Napisany 24 lipca 2011 - 12:36
I właśnie ze względu na fabułę i klimat chcę zagrać w jedynkę.
#74 Napisany 29 sierpnia 2011 - 04:25
#75 Napisany 27 września 2011 - 06:48
#76 Napisany 27 września 2011 - 08:02
Trailer nudny w uj, co nie zmienia faktu, że i tak zagram. ;]
#77 Napisany 28 października 2011 - 17:29
Wyrwanie kręgosłupa przez dupę było dosyć ciekawe.
#78 Napisany 28 października 2011 - 17:36
Mega brutalne! Kozak
#79 Napisany 28 października 2011 - 17:54
Dzizas zarąbisty trailer
#80 Napisany 29 października 2011 - 10:53
Fajne, ale chcę gameplay.
#81 Napisany 12 stycznia 2012 - 08:21
Demo gry pojawi się 17 stycznia na Xbox Live Marketplace dla goldowców. Później bo 24 stycznia będzie dostępne dla reszty użytkowników oraz pojawi się na PSN oraz Steamie.
#82 Napisany 12 stycznia 2012 - 16:27
Bardzo dobrze, obczaje demko chociaż. :]
#83 Napisany 14 stycznia 2012 - 13:55
Trochę strzelania i egzekucji.
#84 Napisany 17 stycznia 2012 - 16:49
nie grałem w jedynkę, ale słyszałem, że to dobra gierka, ale po dwójce demie, po prostu gierka kosi jajka kolejny zakup się szykuje, naprawdę takie dema zachęcające do gry to ja rozumiem ...
#85 Napisany 17 stycznia 2012 - 19:15
dla mnie troche zbyt wiele buttonow do wciskania w tym samym czasie, poza tym nie przepdam specjalnie za paranormalnymi tematami, ale styl graficzny bardzo fajny i szczela sie calkiem calkiem
#86 Napisany 17 stycznia 2012 - 19:32
na początku wydawało mi się to strasznie chaotyczne, kiedy już macki doszły, ale po 5 min, ogarnąłem co i jak heuheu.
#87 Napisany 25 stycznia 2012 - 21:24
Skończyłem demo i jest miodzik. Grafika fajna, Patton znowu kopie dupy, nowe możliwości fajniutkie, do tego drzewko rozwoju dosyć spore. Powinna być niezła zabawa w pełnej Tylko zapomniałem sprawdzić czy wracają egzekucję spluwami. Anyone?
#88 Napisany 25 stycznia 2012 - 23:24
Pograłem tylko 5 minut w demko(nie skończyłem go, nie chciałem sobie psuć zabawy). Jestem pod dużym wrażeniem, miałem gre na skreśleniu, a tu patrzę: świetna grafika(bardzo oryginalna), bardzo fajny feeling strzelania, na początku od razu dużo się dzieje. Czuje, że to może być czarny koń tego roku, bo gierka zapowiada się naprawdę miodnie.
#89 Napisany 26 stycznia 2012 - 00:11
To, że gra będzie świetna i będzie wyglądać oryginalnie i bardzo dobrze - wiadomo od pierwszych trailerow.
#90 Napisany 26 stycznia 2012 - 19:23
Skończyłem demko, jest świetne. Świetny komiksowy dizajn, niezgorszy klimacik. Marianów zabijało się miodnie i można przy tym ciekawie pokombinować. Ogram stojącą na półce jedynkę i kiedyś kupię.