#61 Napisany 01 kwietnia 2012 - 19:33
#62 Napisany 04 kwietnia 2012 - 17:27
DMC1
DMC2
DMC3
#63 Napisany 09 kwietnia 2012 - 23:04
#64 Napisany 10 kwietnia 2012 - 11:37
Reszta była niestety dużo słabsza. DMC2 na samym początku miało potencjał na bycie bardzo fajną grą. A później się zyebauo
#65 Napisany 10 kwietnia 2012 - 16:54
#66 Napisany 11 kwietnia 2012 - 09:37
#67 Napisany 28 marca 2013 - 23:21
da się kupić/ściągnąć tylko pierwszą część?
#68 Napisany 29 marca 2013 - 00:03
Nie.
#69 Napisany 29 marca 2013 - 07:07
Jedyna część, w której zdarzyło mi się użyć przedmiotów, to 3 albo 4. Pamiętam, że w którejś z nich kary za to były praktycznie niestniejące. Poza tym, po latach ciekawiło mnie jak wygląda użycie wody święconej
Ja do tej pory nie wiem jak to wygląda
#70 Napisany 29 marca 2013 - 11:28
#71 Napisany 29 marca 2013 - 15:14
W jedynce była jeszcze gwiazdka untouchables, ale potem już wywalili. Co do holy water, to kiedyś w pierwszej części na phantoma tego użyłem w ciasnym korytarzu, gdy zaczynał gonić bohatera.
#72 Napisany 08 kwietnia 2013 - 01:06
Piszę tutaj, bo nie chce mi się specjalnie zakładać tematu.
Pięknie rozwalony Berial. Karwaszon, z nudów odpaliłem sobie ten filmik po czym od razu poleciałem na allegro kupić giercę. Jednak jedyne prawdziwe DMC to tylko te od Capcom
#73 Napisany 21 maja 2014 - 17:37
Napisze ktoś roadmap do DMC 2?
Celuję w platynę i nie jest trudno, ale jestem nowy w serii i czuję się przytłoczony znajdźkami, wielokrotnym przechodzeniem. W slashery jestem dobry.
Obecnie jestem chyba w 8 rozdziale kampanii Dantego na normal, potem robię tę laskę na normal, potem dantego i laskę na hard, potem dantego i laskę na DMD? plus znajdźki i grindowanie orbów?
może są jakieś kody żeby odblokować? bloody palace trudny?
#74 Napisany 22 maja 2014 - 12:01
Można kupić tylko pierwszego DMC HD na płycie lub w wersji cyfrowej?
#75 Napisany 22 maja 2014 - 12:13
Nie mozna, ale kolekcja jest tak smiesznie tania, ze nawet gdyby bylo mozna, byloby to bez sensu /tym bardziej, ze DMC 3 to highlight tej kolekcji..../
#76 Napisany 03 czerwca 2014 - 01:11
Napisze ktoś roadmap do DMC 2?
Celuję w platynę i nie jest trudno, ale jestem nowy w serii i czuję się przytłoczony znajdźkami, wielokrotnym przechodzeniem. W slashery jestem dobry.
Obecnie jestem chyba w 8 rozdziale kampanii Dantego na normal, potem robię tę laskę na normal, potem dantego i laskę na hard, potem dantego i laskę na DMD? plus znajdźki i grindowanie orbów?
może są jakieś kody żeby odblokować? bloody palace trudny?
Jedyne denerwujące trofiki w tej grze, to te za wymaksowanie wszystkich broni oraz za ukończenie Bloody Palace. Polecam obczaić na YT filmik jak koleś farmi red orby, bez tego ani rusz. Natomiast Bloody Palace, to największe g*wno w tej grze, koniecznie wykup wszystkie itemy ze sklepu i módl się, żeby Ci ich wystarczyło na 2-3 godziny tej wkurzającej mordęgi. Ja BP zrobiłem jako Dante (na szczęście do platyny nie trzeba ukończyć tego trybu Lucią) i w sumie na styk mi się udało.
#77 Napisany 15 stycznia 2015 - 09:27
Kupione w styczniowej promocji, DMC3 odpalony na dwie godzinki (dzisiaj może uda się trzasnąć jakąś dłuższą sesję) i ta gra nic się nie zestarzała Wręcz przeciwnie, kombinacja gęstego klimatu, dobrej fabuły i nadal całkiem dobrego systemu walki spisuje się na medal w czasach DmC i cudownych jako gry przygodowe, ale ubogich jako slashery kolejnych częściach God of War. Jasne, MGR:R to systemowo slasher idealny w mojej opinii i absolutny numer jeden, ale trzeci Devil nie ma się czego przy nim wstydzić. Jest moc, nadal z ręką w gaciach oglądam te absurdalne cutscenki (i utwierdzam się w przekonaniu, że znam je na pamięć), nadal mam ochotę wykręcać lepsze czasy, oceny, zbierać więcej orbów i zrobić z Dantego maszynę do zabijania porównywalną do tej, którą był za czasów PS2. Jeez, Capcom, seria DMC najlepiej czuje się w gotyckich klimatach owianych mrokiem - widać to jak na dłoni szczególnie w dzisiejszych czasach. Oby kolejna część serii zaliczyła powrót w glorii, chwale i w blasku Kamiyii, który - bądź co bądź - miał najlepszy koncept na całą serię i prowadził ją w dobrym kierunku.
#78 Napisany 15 stycznia 2015 - 18:25
A teraz pomyślmy sobie wszyscy o ile lepszy byłby MGR:R gdyby był wzbogacony o takie elementy jak zbieranie kluczy i orbów. Oczywiście znajdźki były by adekwatne do świata MGR. Eh pomarzyć zawsze można. No i mogliby popracować nad pojedynkami z bossami.
#79 Napisany 15 stycznia 2015 - 20:47
Wrzucić mechanikę z MGR:R (cancele, szybkie dashe, łączenie combo i Blade Mode) w świat DMC3 = Bzduras umiera z nadmiaru orgazmu.
Wracam do gry, platyna sama się nie zrobi
#80 Napisany 15 stycznia 2015 - 22:19
No nie wiem, Blade mode i system walki oparty na blokowaniu średnio by tu pasowały. DMC to przede wszystkim mega dynamiczna i ultra efektowna rzeźnia, a cały skill opiera się na budowaniu paska stylu i błyskawicznych unikach. Już bardziej pasowałoby tu rozwiązanie z Bayonetty z tym chwilowym slow-motion podczas uskakiwania przed atakami. Zgadzam się natomiast w 100%, że gotycki klimat idealnie pasuje do tej serii - niby Limbo z DmC też miało swój charakter, ale to jednak nie było "TO", zbyt kolorowo i industrialnie jak na Devila. Kurde, niech Capcom sprzeda licencję ludziom z Platinum Games, Ci z kolei niech sobie odpoczną od Bayo i chyba wszyscy będą szczęśliwi.
#81 Napisany 16 stycznia 2015 - 07:14
Rising przecież nie jest postawiony na blokowaniu, a ofensywnym parowaniu ciosów. To samo przecież już w Devilach próbowano. Ale zgadzam się, że nie ma co mieszać, niech gry zachowają swoje tożsamości.
#82 Napisany 16 stycznia 2015 - 07:49
Taki eksperyment byłby mieszanką wybuchową, ale i tak sen się nie ziści
Pany, pytanie: przez przypadek niechcący wybrałem Golda zamiast Yellow - da się to jakoś zmienić przy kolejnych przejściach? W zasadzie i tak nie korzystam z żółto-złotych orbów, ale jest jakiś trofik za grę na żółciaku.
Odpowiedź dla zainteresowanych: nie da się, więc jakieś 7 godzin gry w plecy... I'M NOT EVEN MAD
Ten post był edytowany przez Itachi dnia: 16 stycznia 2015 - 13:52
#83 Napisany 22 stycznia 2015 - 18:45
#84 Napisany 23 stycznia 2015 - 02:00
.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 12 marca 2015 - 16:56
#85 Napisany 23 stycznia 2015 - 07:06
Slashery to jedyny typ gier, przy których serio widzę różnicę między 30, a 60 fpsami.
Tak bardzo nie tylko.
#86 Napisany 23 stycznia 2015 - 23:04
#87 Napisany 13 września 2017 - 00:08
#88 Napisany 13 września 2017 - 05:27
Wszystko zależy od Twojego skilla, jeśli mechanika i przejście gierek na DMD nie stanowi dla Ciebie problemu to platyny są tylko czasochłonne, a nie trudne