Skocz do zawartości

Mass Effect

BioWare EA PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2307 odpowiedzi na ten temat

#31 MaxVarEmreis Napisany 14 maja 2006 - 16:15

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Z tego co pamiętam walka miała być tym razem w czasie rzeczywistym...?


Tak mówiono. Ale "aktywna pauza" temu nie przeszkadza. Np w PC Baldur's Gate przeciez nie masz tur, lub czegoś takiego. Walka odbywa sie w czasie rzeczywistym, a pauza pomaga tylko rozplanowac ruchy i wydac odpowiednie komendy. ( zresztą w KOTOR tez tak było).
Może my żle zrozumieliśmy wypowiedzi BioWare. No bo watpie aby był byład w relacji. Przecież coś takiego nie jest trudno wyłapać.

Do dyspozycji dostaniemy cala droge mleczna z doslownie setkami
planet i ksiezycow.

Tu się chyba autor wypowiedzi nieco zbyt podjarał (albo źle przeczytał ulotkę informacyjną) - setki planet? o_O Każda miałaby pewnie po jednej malutkiej lokacji (a tego rzecz jasna nie chcemy!) :/


Chyba, że będa losowo generowane. Wtedy coś takiego jest możliwe.
  • 0

#32 Orange Napisany 14 maja 2006 - 16:36

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Może my żle zrozumieliśmy wypowiedzi BioWare. No bo watpie aby był byład w relacji. Przecież coś takiego nie jest trudno wyłapać.

Już sobie chyba przypominam jak to miało być - aktywna pauza tak, ale po rozplanowaniu akcji towarzyszy - walka w tpp w czasie rzeczywistym (ofkoz gra liczyłaby wszystkie współczynniki na bieżąco). Albo naprawdę coś źle zrozumiałem. Jeśli tak to w sumie szkoda, mimo że ten system sprawdzał się dobrze, jakaś innowację w stosunku do poprzedników w systemie walki przywitałbym chętnie.

Chyba, że będa losowo generowane. Wtedy coś takiego jest możliwe.

Tylko czy pożądane? 63 lokacja której elementy wystroju widzieliśmy w 62 poprzednich... :/ Już nie mówiąc że rozwalałoby to atmosferę gry i pewnie spójność scenariusza (mniej przemyślanych rzeczy, więcej przypadkowości). Nie sądzę żeby BioWare poszło na coś takiego, bo jakość produktu siądzie. Dlatego poprzestanę na tym, że generalnie nie powinno się oglądać prezentacji "przy piwku" ;)
  • 0

#33 Ryo-San Napisany 14 maja 2006 - 17:05

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
kto to jest Ryszard Chojnowski i na jakies podstawie wszedl na zamkniety pokaz - pytam tak z czystej ciekawosci bo ja tez tak chce :ninja:
  • 0

#34 MaxVarEmreis Napisany 14 maja 2006 - 17:26

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

kto to jest Ryszard Chojnowski i na jakies podstawie wszedl na zamkniety pokaz - pytam tak z czystej ciekawosci bo ja tez tak chce :ninja:


Nie znam go osbiście :). Udziela sie na grupie dyskusyjnej. Jak wszedł na pokaz?? Nie wiem heh. Może "zamkniety" oznacza, że np nie można filmować a nie, że wejśc na niego może tylko elita.

Orange@ co do planet losowych, to mogło by być tak, że np ileś tam planet jest zrobionych cycuś glancuś ( te od scieżki fabularnej), ale cześć mogła by być generowana losowo. Głownie te dodatkowe. Poprostu chcesz odwiedzić jakąs planete aby poszukac dodatkowego ekwipunku, powalczyć z wiekszą liczbą przeciwników to lecisz i szukasz. Pozatym w Diablo 2 miałeś losowe podziemia i w sumie jakoś to wyszło. :)
  • 0

#35 Orange Napisany 14 maja 2006 - 17:39

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Orange@ co do planet losowych, to mogło by być tak, że np ileś tam planet jest zrobionych cycuś glancuś ( te od scieżki fabularnej), ale cześć mogła by być generowana losowo. Głownie te dodatkowe. Poprostu chcesz odwiedzić jakąs planete aby poszukac dodatkowego ekwipunku, powalczyć z wiekszą liczbą przeciwników to lecisz i szukasz. Pozatym w Diablo 2 miałeś losowe podziemia i w sumie jakoś to wyszło.


Maxiu, kiedy to było :D Poza tym w Diablo2 miało taką specyfikę, że właściwie nie patrzyłeś się na otoczenie (które nie miało właściwie szczegółów) - byle do przodu!
A w rpg-u na next-geny nie chciałbym, żeby coś takiego było faktem - te gry naprawdę mają co pokazać i kiepsko by było, gdyby to się ciągle powtarzało. No bo stosunek lokacji generowanych do zaplanowanych na pewno byłby kilkukrotnie większy i jednak większość graczy by tam zaglądała, przez co gra po 50 godzinie tego samego stałaby się nudna, a co niektórym nie starczyłoby sił na resztę scenariusza z tymi wypucowanymi miejscówkami. Cechą graczy rpg jest to, że liżą wszystkie ściany (bez skojarzeń ;] ). To po prostu... nieświeżo pachnie ;] I - przy takiej jakości obiektów mam wątpliwości czy byłoby to w ogóle w rozsądnym czasie do zaimplementowania :hmmm:
Powiedz - jesteś za takim bajerem?
  • 0

#36 MaxVarEmreis Napisany 14 maja 2006 - 18:48

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Tak naprawde to cieżko coś powiedzieć. Poprostu starałem sie wyobrazić tą cała droge mleczna :). Z jednej strony taka perspektywa poprostu masakruje mózg, a z drugiej jest tak jak mówisz. Jesli miało by to być zrobione na odczep sie, to lepiej zeby wogole nie było.

Najgorzej, że to wszytko sa domysły i rozmawiamy na podstawie kilku szczatkowych informacji. Wyobraźnia pracuje i tak powstaja rożne pomysły, czasami niemożliwe do zrealizowania.

Tak czy siak zapowiada sie ze będzie do odwiedzenia znaczna liczba planet. Ciekawe tylko jaka (skoro ustaliliśmy, że prawdziwa liczba, lub chociaż przyblizona do rzeczywistości jest nie mozliwa do osiagniecia) ??.
  • 0

#37 heaven77 Napisany 14 maja 2006 - 18:54

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
Jak taki duzy obszar zmiesci się na płytce DVD to ja nie mam pytań :ninja:
  • 0

#38 Orange Napisany 14 maja 2006 - 19:07

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:

Tak czy siak zapowiada sie ze będzie do odwiedzenia znaczna liczba planet. Ciekawe tylko jaka

2 x tyle ogółem obszaru do spenetrowania co w KotORII to max IMO. Po prostu prace muszą się kiedyś skończyć a poprzeczka technologiczna wzrosła kilkukrotnie. Oczywiście chciałbym być mile zaskoczony, ale z doświadczenia wiem że w tych kwestiach lepiej być umiarkowanym niż hurra optymistą.
  • 0

#39 xell Napisany 21 maja 2006 - 10:20

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
http://masseffect.bioware.com/
Wideo z E3 już wkrótce :ninjadance:
  • 0

#40 xell Napisany 27 maja 2006 - 19:06

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
http://www.gameklip.com/v/610/

jeśli ktoś to pominął - to jest krótki filmk z E3, nagrany chyba komórką. mimo to widać sporo.
  • 0

#41 gruby Napisany 27 maja 2006 - 20:24

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Kurdens, nawet w tej jakości wygląda to miodnie ;)
  • 0

#42 MaxVarEmreis Napisany 28 maja 2006 - 10:28

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Wygląda to świetnie. Mam nadzieje, że dostaniemy tą gre w tym roku. No i czekam na jakiś dłuzszy i w lepszej jakości filmik.
  • 0

#43 MonsieurWoland Napisany 28 maja 2006 - 21:03

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Kilka zdjęć z Mass Effect jakie udało mi się znaleźć: http://www.vg-forum....60812#post60812
  • 0

#44 Gość__* Napisany 28 maja 2006 - 21:12

Gość__*
  • Goście
a to jedyne oficjalne zdjecie z gameplayu.
http://www.gameonly.... ... 7f7361.jpg

Graficznie ta gre prezentuje sie extra, w koncu to bioware :)

Znamy juz premiere ?
  • 0

#45 Ryo-San Napisany 28 maja 2006 - 21:12

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
o w morde..jak najpierw spojrzalem na 2gie zdjecie to myslalem ze jakis koles stoi przed TV i zaslania troche obraz a to postac z gry - pieknie to wyglada..naprawde pieknie

Znamy juz premiere ?

nie..tylko koncowka 2k6 - czyli zapewne jak GoW i Forza 2 - w okolicach premiery PS3
  • 0

#46 xell Napisany 28 maja 2006 - 21:14

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

Znamy juz premiere ?

początkowo zapowiadano na końcówkę 2006, ale Bioware na E3 ani słowa nie powiedziało o premierze i przypuszcza się, ze została przesunięta na przyszły rok.
  • 0

#47 heaven77 Napisany 28 maja 2006 - 21:16

heaven77

    Mega Man

  • Narybek
  • 100 Postów:
:cooo: :cooo: :cooo: OMG jak to wygląda :cooo: :cooo: :cooo:
  • 0

#48 Gość__* Napisany 28 maja 2006 - 21:23

Gość__*
  • Goście
to jest ten filmik nagrany komórką
... %20effects

jakosc słaba a mimo to mozna stwierdzic ze graficznie... :ninja:
  • 0

#49 Ryo-San Napisany 28 maja 2006 - 21:28

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
juz wiem dlaczego Gamespot tak piał nad grafą - naprawde kopie w dupe
  • 0

#50 xell Napisany 28 maja 2006 - 21:48

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

to jest ten filmik nagrany komórką
... %20effects

jakosc słaba a mimo to mozna stwierdzic ze graficznie... :ninja:

Spójrz parę postów wyżej, "ktoś" już ten filmik zamieścił :ninja:
  • 0

#51 PomezZ Napisany 28 maja 2006 - 21:52

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
A niech mnie cholera. Ta gra to graficzny masakrator. 360 to jednak kawał sprzętu. :ninja:
  • 0

#52 Gość__* Napisany 31 maja 2006 - 18:18

Gość__*
  • Goście
Na gametrailers pojawil sie około 10 sekundowy trailer (lol)

GRAFICZNIE TA GRA NISZCZY!!!
:skacze:
  • 0

#53 xell Napisany 31 maja 2006 - 18:18

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Ten trailer był pokazany na E3 w 720p. :hmmm:
  • 0

#54 xell Napisany 13 lipca 2006 - 09:24

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
http://www.xboxyde.c...ws_3167_en.html

:ninja:
Dżungla wygląda trochę gorzej, ale i tak jest świetnie. :skacze:

A tutaj cytacik developera:

You'll hear no undue criticisms against Oblivion from me; I totally love the game and I have just gone over the 70-hour mark with it. Considering I put about 8 hours into Morrowind before wanting to launch the CD at a wall, I think that's saying something.

Oblivion's graphics may not be for everyone, but I don't think you can say anything bad about them - nothing that would detract from my immersiveness, anyway. And more often than not I'm so pulled into the game because of the visuals that I actually do things like go sight-seeing. I'm not even going to go into the fan-made content, because some of that is really impressive - like Pretty Faces or the Pegasus project.

But seeing those screenshots side-by-side, or playing the games side-by-side (;))... well, we really wanted to go a little further with Mass Effect, challenge ourselves by seeing if we could match or improve upon all of the things that they did. Friendly competition, right?

Oblivion is a good target for us - in a lot of ways. I'm not sure how many copies they have sold, but I know it's a very large number. They're where we want to be, and so we want to compete with them (on all fronts).

I think our screenshots are showing that we're making good progress toward some of those goals. The final product will tell the tale, but I don't expect to see any drop-off between what you're seeing now and what will be shipped as the end product.

Why?

I've said it before and some people have doubted it, but the truth is that one of the guys in QA did an optimization pass on the E3 demo - after we showed it off to the press. He wanted to see how far we could take it. He added new effects like better lighting and shadowing which really impoved the look of the demo. He improved the frame rate. And he also dropped the memory usage well below what the Xbox provides. I should mention that he's really familiar with Unreal.


It's good to make sure you always take everything with a grain of salt, but... because of what I have seen, I don't have any doubts we will be able to come through with a finished project that matches or exceeds the look of the E3 demo.

Remember, that demo was intended to be an accurate reflection of the finished state of the game, not a false promise to sucker people into sales for some cheap business and the loss of future fan base.


  • 0

#55 Gość__* Napisany 13 lipca 2006 - 11:00

Gość__*
  • Goście
W koncu ukazał się trailer z E3.
Po pierwsze, postacie w grze wyglądaja NIESAMOWICIE 0___o, naprawde wyglada to świetnie i robi ogromne wrażenie. Mimika twarzy stoi także na bardzo wysokim poziomie. Postacie z takiego Obliviona wyglądają smiesznie przy tym co prezentuje Mass Effect.
Druga sprawa, fragmenty ukazujące czysty gameplay, grafika już nie robi az tak znakomitego wrazenie, lokacje wyglądają "tylko" dobrze, postacie jak i przeciwnicy poruszaja się dosc dretwo (widac ze animacja jeszcze wymaga sporo poprawek)
Tak poza tym to czekam na ta gre bo to będzie murowany HIT.
  • 0

#56 Ryan Napisany 13 lipca 2006 - 12:48

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Oblivion podobnie jak Morrowind cierpiał na sztuczność animacji postaci i bezpciowe ryje podczas dialogów. Tutaj akurat ciężko wypaść gorzej. ;) Faktem jednak jest, że w ME ten element jest dopracowany naprawdę dobrze. W demku w zasadzie bolały tylko dwie rzeczy: kiepskie ruchy ludzi na dyskotece i walący się (migotający) self shadowing na twarzach postaci. Co ciekawe - niektórych. Ale to jest jeszcze do poprawienia. :)
  • 0

#57 Orange Napisany 13 lipca 2006 - 13:17

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Duże wrażenie wywarła na mnie gwiezdna mapa - to jak najpierw zaznacza się system, w nim układ i potem przegląda poszczególne planety - genialna prezencja :)
Czy będzie można je wszystkie zwiedzić? Jeśli tak, czy będą czymś więcej niż lokacją składającą się z kilku pudełkowatych pomieszczeń/przestrzeni?
Ech, czekamy do przyszłego roku na wyjaśnienia :)

kiepskie ruchy ludzi na dyskotece

Znak rozpoznawczy BioWare :D Chociaż tym razem przy takich możliwościach sprzętu, może to zmienią. Już widać pewną poprawkę - postacie nie stoją sztywno w miejscu jak w poprzednich produktach firmy, ich animacje nie kończą się na dwóch "postawach" (do rozmowy, do walki), wszystko ma naturalniejszy posmak. Dobrze :)
  • 0

#58 BeSOS Napisany 13 lipca 2006 - 14:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
No gra wyglada naprawdę świetnie...tzn cutscenki i dialogi ;) Reszta gry, czyli tzw gameplay właściwy imo wymagają pracy, bo nawet framerate jakiś niestsbilny się wydawał. Do poprawy tez animacja ;]

Nie lubię tego typu klimatów, ale jakoś w Mass Effect mi to wogóle nie przeszkadza ;]

Co nie zmienia faktu, że SW, ST i Halo powinny siedzieć w piecu ;] :ninja:
  • 0

#59 filip Napisany 13 lipca 2006 - 21:09

filip

    Brzmisz jak p*lak

  • Forumowicze
  • 7 485 Postów:
Wszystko w trailerze podobało mi sie niesamowicie do momentu zobaczenia czym strzela główny bohater :ninja:
Ten klimat KOMPLETNIE do mnie nie przemawia i jedynym wyjątkiem jest Halo i SW. No ale jakoś to przeboloje bo wszystko inne jest genialne :D
  • 0

#60 syon Napisany 14 lipca 2006 - 07:11

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

Wszystko w trailerze podobało mi sie niesamowicie do momentu zobaczenia czym strzela główny bohater
Ten klimat KOMPLETNIE do mnie nie przemawia


Same here. Fazery, blastery, plazmy, srazmy i inne kosmiczne tatałajstwo w ogóle mi się nie spodobało. Tyle w kwestii broni no i walk, które wyglądają płytko. Za to grafika to już inna para kaloszy - prezentuje się super! Mimika twarzy jest zrobiona niesamowicie i jak do tej pory nie widziałem lepszej :) Za to BioWare należy się szacun :klaszcze:
  • 0



Inne z tagami: