To tak jakbys napisal, ze w Oblivionie czy JE bronie i walki wygladaja plytko Taki urok zachodniego sposobu robienia RPGow. Walka w czasie rzeczywistym. Zwroc uwage, ze nawet w ostatnim Finalu zrywaja z walkami turowymi...Tyle w kwestii broni no i walk, które wyglądają płytko.
#61 Gość__* Napisany 14 lipca 2006 - 08:26
#62 Napisany 14 lipca 2006 - 11:58
To nie jest walka w czasie rzeczywistym do konca. System mamy bardzo podobny do tego z KOTOR'a ( czy pecetowych BG). Wastepuje tam cos takiego jak aktywna pauza. Zaczyna sie walka, naciskasz to ( albo ustawiasz, żeby np. po spotkaniu wrogów samo sie włączyło) wybierasz rodzaj ataków podkomendnym i puszczasz walke. Mi taki system w tych grach odpowiadał, nie mam podstaw w tej chwili, aby sadzic, ze w przypadku ME bedzie inaczej.To tak jakbys napisal, ze w Oblivionie czy JE bronie i walki wygladaja plytko Taki urok zachodniego sposobu robienia RPGow. Walka w czasie rzeczywistym. Zwroc uwage, ze nawet w ostatnim Finalu zrywaja z walkami turowymi...Tyle w kwestii broni no i walk, które wyglądają płytko.
#63 Napisany 14 lipca 2006 - 14:47
Wywiadzik. Gra powstaje już dwa lata, więc może skala rzeczywiście będzie ogromna - do czasu premiery będą to prawie trzy lata, a w takim czasie można naprawdę wiele zdziałać. A w ogóle ciekawi mnie, że skoro główny bohater będzie w głównej mierze kreowany przez gracza (płeć, wygląd, statsy itp.), to czy będzie miał dwóch voice-actorów (męskiego i żeńskiego).
Trzymam kciuki za Bioware.
#64 Napisany 14 lipca 2006 - 15:48
Mi również ten system bardzo podchodził. Ale mam wrażenie, że funkcjonował najlepiej w grach spod skrzydeł Black Isle. No ale może to ten izometryczny widok tak do niego pasował.Wastepuje tam cos takiego jak aktywna pauza. Zaczyna sie walka, naciskasz to ( albo ustawiasz, żeby np. po spotkaniu wrogów samo sie włączyło) wybierasz rodzaj ataków podkomendnym i puszczasz walke. Mi taki system w tych grach odpowiadał, nie mam podstaw w tej chwili, aby sadzic, ze w przypadku ME bedzie inaczej.
Wywiadzik. Gra powstaje już dwa lata, więc może skala rzeczywiście będzie ogromna - do czasu premiery będą to prawie trzy lata, a w takim czasie można naprawdę wiele zdziałać.
Owszem jednak Bioware zapowiedziało trylogie więc może szykują już podwaliny do sequeli które IMO będą ukazywać sie co rok od premiery Mass Effect. Ale i tak 3 lata to ogrom czasu dla takiej firmy jak bioware
#65 Napisany 14 lipca 2006 - 15:59
To znaczy Planescape Torment czy Icewind Dale miały lepszą implementację tego systemu niż Baldur's Gate? A może Baldur's Gate nie miał izometrycznego widoku?Mi również ten system bardzo podchodził. Ale mam wrażenie, że funkcjonował najlepiej w grach spod skrzydeł Black Isle. No ale może to ten izometryczny widok tak do niego pasował.
Ja przypuszczam, że w sequelach miejscówki będą te same (aczkolwiek ze zmienionymi detalami), bo przecież nie będą przenosić ich akcji do innej galaktyki. Dlatego czas ich produkcji będzie znacząco krótszy (choć mam nadzieję że i tak będą dodawać nowe planety, ale jednak pierwszy Mass Effect jest podwaliną pod następne części). A to, że Bioware jest dosyć wydajne, wystarczy spojrzeć na czas produkcji Baldur's Gate 2.Owszem jednak Bioware zapowiedziało trylogie więc może szykują już podwaliny do sequeli które IMO będą ukazywać sie co rok od premiery Mass Effect. Ale i tak 3 lata to ogrom czasu dla takiej firmy jak bioware
#66 Napisany 14 lipca 2006 - 17:01
To znaczy Planescape Torment czy Icewind Dale miały lepszą implementację tego systemu niż Baldur's Gate? A może Baldur's Gate nie miał izometrycznego widoku?
A czy ja coś takiego pisałem ? Przecież BG to gra Black Isle. I pisząc o grach Black Isle miałem na myśli przede wszystkim sage BG. Missunderstanding ?
#67 Napisany 14 lipca 2006 - 17:05
#68 Napisany 14 lipca 2006 - 17:14
Black Isle Studios jest znane głównie z powodu stworzenia serii gier Fallout oraz Baldur's Gate.
#69 Napisany 14 lipca 2006 - 17:45
Fallout 2 - wrzesień 1998
Baldur's Gate - listopad 1998
Planescape Torment - listopad 1999
Icewind Dale - czerwiec 2000
Baldur's Gate 2 - wrzesień 2000
Fallout Tactics - marzec 2001
Biorąc pod uwagę, jak rozbudowana jest każda z tych gier i w jak niewielkim przedziale czasowym wychodziły, nie wydaje mi się, aby Black Isle mogło sobie pozwolić na pożyczenie całego sztabu ludzi do prac nad BG. A jeśli powołujesz się na wikipedię, to na angielskiej jako developer BG jest napisany Bioware, a w zakładce Publishers: Black Isle, Interplay.
#70 Napisany 14 lipca 2006 - 23:45
-prace nad grą trwają jednak już 2,5 roku (a wraz z wstępnymi koncepcyjnymi 3 lata)
-nad grą dłubie 120 osób (70 osób z oryginalnej ekipy KotOR+część ludzi od Jade Empire+nowi pracownicy)
-to co autorzy chcieli głównie poprawić w stosunku do KotOR to:
eksploracja - nie chcą, żeby gracze czuli wszędzie bariery jak w KotOR ( )
dialogi (co widac w trailerze) - baaardzo dużo gadeania o emocjach, drzewku dialogowym itd itp, przypisanie emocji do poszczególnych kierunków w analogu, co pozwoli na dynamiczne i intuicyjne reagowanie na sytuację
#71 Napisany 15 lipca 2006 - 00:32
No to sobie nie wyobrazam, żeby gra zawiodła albo była np krótka (ma byc rozbudowana niczym Oblivion)-prace nad grą trwają jednak już 2,5 roku (a wraz z wstępnymi koncepcyjnymi 3 lata)
Tym bardziej nie wyobrażam sobie aby ten projekt zawiódł.-nad grą dłubie 120 osób (70 osób z oryginalnej ekipy KotOR+część ludzi od Jade Empire+nowi pracownicy)
Ciekawe czy bedziemy mogli poleciec na Ziemie .
Jedno mnie martwi. Otóż wiemy, że to ma być trylogia. Czy w takim wypadku pojedyncze epizody beda spójne i beda oferowały ciekawa, intrygujaca i trzymajaca w napiecu fabułe?? No i czy w takim wypadku zakonczenie może nas satysfakcjonowac ?? Mozliwe, że jednak kolejne czesci nie beda sie łączyły w jakis bezpośredni sposób ze sobą ( ten sam bohater inne wydarzenia, nowy bohater, to samo universum). No cóż, na to pytanie mam nadzieje, dostaniemy odpowiedz jeszcze w tym roku
#72 Napisany 15 lipca 2006 - 09:14
Hmm... przyznam się, że nie wysłuchałem wczoraj całego wywiadu (trwa 25min) i poszedłem spać przed wysłuchaniem ostatniego pytania. A brzmiało ono jak długa jest gra i odpowiedź brzmiała, że główny wątek ma trwać około 30 godzin. Jak dla mnie to jest w porządku, ale dodał oczywiście trochę rzeczy do tej odpowiedzi. W KotOR mieliśmy na mapie galaktyki kilka planet powiązanych z głównym wątkiem, a w ME można zwiedzać układy gwiezdne nie powiązane z głównym wątkiem. Eksploracja galaktyki pozwala na co najmniej podwojenie czasu spędzonego przy grze w stosunku do grania tylko w główny wątek. Ale... 60 godzin to trochę mało jak na grę reklamowaną jako gigantyczną. Zarejestruję się później na oficjalnym forum i zadam pytanie w tej kwestii.No to sobie nie wyobrazam, żeby gra zawiodła albo była np krótka (ma byc rozbudowana niczym Oblivion)
Z poprzedniego wywiadu, który wkleiłem w tym temacie (na 3. stronie tematu) wynika, że gra będzie miałą samodzielną historię. Pewnie coś jak z Baldur's Gate - historia była w miarę ukończona, ale pozostawiła furtkę do następnej części, a dopiero w dodatku do dwójki pojawiło się prawdziwe zwieńczenie sagi..
Jedno mnie martwi. Otóż wiemy, że to ma być trylogia. Czy w takim wypadku pojedyncze epizody beda spójne i beda oferowały ciekawa, intrygujaca i trzymajaca w napiecu fabułe?? No i czy w takim wypadku zakonczenie może nas satysfakcjonowac ??
#73 Napisany 16 lipca 2006 - 17:11
To mnie bardzo cieszy A to dlatego, że czekam na RPGa w którym tak jak w często wspominanych Wrotach Baldura będe czuł sie uczestnikiem jakichś wydarzeń, opowieści. Chodzi mi o to, że nie będe czerpał przyjemności wyłącznie z gry jako takiej ale również ze śledzania fabuły, losów bohaterów itddialogi (co widac w trailerze) - baaardzo dużo gadeania o emocjach, drzewku dialogowym itd itp, przypisanie emocji do poszczególnych kierunków w analogu, co pozwoli na dynamiczne i intuicyjne reagowanie na sytuację
.Ale... 60 godzin to trochę mało jak na grę reklamowaną jako gigantyczną.
Dla mnie jest bardziej niż ok. W wielu gigantycznych grach poboczne questy są nieciekawe i robione na siłę. W BG czy NWN sidequesty potrafiły bardzo wciągnąć i często nie ustępowały głownym. W KotORze nie było wiele gorzej więc jestem dobrej myśli.
EDIT: odnośnie BG2... Ostatnio zainstalowałem ponownie to cudo i patrze w jakim katalogu to jest umieszczone a tu... Black Isle o_O
#74 Napisany 28 lipca 2006 - 17:58
http://masseffect.bi... ... &forum=104
Wybaczcie, że nie tłumaczę, ale trochę dużo tego;P Nawet hajlajty ciężko wyodrębnić tak czy siak, jak ktoś oczekuje tej gry, to może poczytać - dużo nowych informacji
#75 Napisany 31 lipca 2006 - 10:17
Co co długości gry, 60 godzin spędzonych w ciekawym świecie, z ciekawymi questami jest lepsze niż ziewać przy "rozpychaczach" czyli sztucznie wydłużonych walkach, czy backtrackingu... zresztą takiego Morrowinda jak wiadomo można skonczyć w 15min.
A Masss Effect wygląda przecudnie, tak powinien wygladać next-gen.
#76 Napisany 12 sierpnia 2006 - 11:55
#77 Napisany 12 sierpnia 2006 - 13:10
#79 Gość__* Napisany 28 września 2006 - 00:20
#81 Napisany 01 października 2006 - 09:39
Oficjalna stronka rządzi!
Fak! To wyjdzie na zwykłym DVD O_O
#82 Napisany 16 listopada 2006 - 11:06
#83 Napisany 16 listopada 2006 - 11:32
#84 Napisany 16 listopada 2006 - 11:36
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=22051
tRAILER POKAZANY WCZORAJ NA mtv. Miodzio
Kozak
Ja sie tylko modle, zeby gra wyszła w 1Q 2007 a nie pod koniec roku.
#85 Gość__* Napisany 16 listopada 2006 - 11:42
#86 Napisany 16 listopada 2006 - 11:54
#87 Gość__* Napisany 16 listopada 2006 - 11:58
dokładnie, ostatnio prezentowało to sie strasznie sztywnie, teraz jest juz okMiodzio Ostatnio jak widziałem sceny waliki, to nie wyglądało to najlepiej - teraz...
#88 Gość__* Napisany 16 listopada 2006 - 21:52
#89 Napisany 16 listopada 2006 - 22:17
Mam tylko nadzieje, ze walki będa stanowiły jakieś wyzwanie. Ogólnie produkcje BioWare na Xboxa nie należały do szczególnie wymagajacych.Games.MTV.com Exclusive HD trailer
http://www.gametrail... ... ov&pl=game
#90 Napisany 16 listopada 2006 - 22:19
... i było to jedyna trudna walka w KotOR1 i Jade Empire, niestety (obydwie przechodziłem na najwyższej trudności za pierwszym razem)
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|