#61 Napisany 06 listopada 2011 - 21:54
#62 Napisany 07 listopada 2011 - 01:07
#63 Napisany 07 listopada 2011 - 11:11
#64 Napisany 07 listopada 2011 - 11:25
Pochwal się niąPreorder złożony, postać wyrzeźbiona.
#65 Napisany 10 listopada 2011 - 22:02
#66 Napisany 10 listopada 2011 - 22:03
#67 Napisany 10 listopada 2011 - 22:17
#68 Napisany 11 listopada 2011 - 23:11
#69 Napisany 11 listopada 2011 - 23:29
#70 Napisany 12 listopada 2011 - 00:12
#71 Napisany 12 listopada 2011 - 00:28
#72 Napisany 12 listopada 2011 - 00:42
#73 Napisany 13 listopada 2011 - 11:35
#74 Napisany 13 listopada 2011 - 14:48
#75 Napisany 13 listopada 2011 - 15:01
Ściągnąłem wczoraj sobie to "demo" z marketplace. Co to w ogóle za pomysł z tym przegiętym generatorem postaci? Kogoś naprawdę to bawi? Zamiast grać w grę, siedzieć parę godzin ruszając suwaczkami? Nie wydaje się wam to stratą czasu? To jeszcze bardziej chore niż awatary i podobny badziew. Jakoś nigdy w erpegach nie miałem cierpliwości bawić się w generowanie facjaty. Nawet możliwość wyboru jednej spośród dostępnych uważałem za zbytek swobody. Żebyż to jeszcze miało jakikolwiek wpływ na gameplay... A tak? Pfff...
#76 Napisany 13 listopada 2011 - 15:15
#77 Napisany 13 listopada 2011 - 15:25
Jakoś nigdy w erpegach nie miałem cierpliwości bawić się w generowanie facjaty. Nawet możliwość wyboru jednej spośród dostępnych uważałem za zbytek swobody. Żebyż to jeszcze miało jakikolwiek wpływ na gameplay... A tak? Pfff...
widocznie, dlatego to gra nie dla ciebie... ja np. coś takiego lubię i stworzenie własnej postaci do danego świata jest bardzo dobrym pomysłem... niż, żeby producent na chama wcisnął tobie postać, azjaty wymieszanego z indianinem o ryju wyglądającym jak nie wygląd i głowie większej od reszty ciała... .
P.S. nie wiem, może dlatego tylko w Simsy grałem po to aby siedzieć trochę w generatorze postaci, wpisać kod na kasę i budować 2 dni dom, gdzie póżniej wszystko usunąć i zacząć od nowa.
#78 Napisany 13 listopada 2011 - 17:48
+1Co to w ogóle za pomysł z tym przegiętym generatorem postaci? Kogoś naprawdę to bawi? Zamiast grać w grę, siedzieć parę godzin ruszając suwaczkami? Nie wydaje się wam to stratą czasu? To jeszcze bardziej chore niż awatary i podobny badziew. Jakoś nigdy w erpegach nie miałem cierpliwości bawić się w generowanie facjaty. Nawet możliwość wyboru jednej spośród dostępnych uważałem za zbytek swobody.
mam identycznie, mnie tez to nie bawi, a wnerwia.
#79 Napisany 13 listopada 2011 - 18:03
#80 Napisany 13 listopada 2011 - 18:42
I słusznie, to was oduczy sprzedawania gier na Allegro (albo grania online).
Ściągnąłem wczoraj sobie to "demo" z marketplace. Co to w ogóle za pomysł z tym przegiętym generatorem postaci? Kogoś naprawdę to bawi? Zamiast grać w grę, siedzieć parę godzin ruszając suwaczkami? Nie wydaje się wam to stratą czasu? To jeszcze bardziej chore niż awatary i podobny badziew. Jakoś nigdy w erpegach nie miałem cierpliwości bawić się w generowanie facjaty. Nawet możliwość wyboru jednej spośród dostępnych uważałem za zbytek swobody. Żebyż to jeszcze miało jakikolwiek wpływ na gameplay... A tak? Pfff...
Ja w przypadku The Third widzę to tak: gra jest CHOLERNIE POWALONA. Kreator postaci pozwala wsadzić do niej kogokolwiek i cokolwiek. Obama? Ulubiona gwiazda porno? Michael Jackson? Nie-wiadomo-co? Bez problemu.
Poza tym: jeśli mam patrzeć na jakąś postać przez naście godzin to ma mi się ta postać podobać
#81 Napisany 13 listopada 2011 - 18:47
#82 Napisany 13 listopada 2011 - 19:20
#83 Napisany 13 listopada 2011 - 19:28
#84 Napisany 13 listopada 2011 - 19:30
#85 Napisany 13 listopada 2011 - 20:55
#86 Napisany 13 listopada 2011 - 20:57
#87 Napisany 15 listopada 2011 - 14:34
#88 Napisany 15 listopada 2011 - 19:17
#89 Napisany 18 listopada 2011 - 15:14
P.S. co daje ustawienie w opcjach v-synch on/off .... o_0 nigdy nie rozumiałem ocb z tym
#90 Napisany 18 listopada 2011 - 15:30
Synchronizacja pionowa. Brak tego czegoś charakteryzuje się czyms takim:
P.S. co daje ustawienie w opcjach v-synch on/off .... o_0 nigdy nie rozumiałem ocb z tym