Dziwne, żeby gra nie była duża skoro ekranik konsoli jest dość miniaturowych rozmiarów, przynajmniej jeżeli porównamy to z 42 calami które można sobie podłączyć do Wii i zapuścić SMG.

Super Mario 3D Land
Rozpoczęte przez
Godot
, 03 03 2011 09:20
519 odpowiedzi na ten temat
#31
Napisany 15 września 2011 - 09:47
#32
Napisany 15 września 2011 - 11:33
Info, najlepsza gra na 3DSa przesunięta z 18 listopada na 25...
http://3ds.nintendo-...-mario-3d-land/
http://3ds.nintendo-...-mario-3d-land/
#33
Napisany 15 września 2011 - 14:21
Bardzo dobra wiadomość. 18 startuje Zelda przecież.
#34
Napisany 15 września 2011 - 14:41
Tydzień na przejście Zeldy to za mało

#35
Napisany 15 września 2011 - 14:58
Lepiej tydzień niż 0 dni.
#36
Napisany 15 września 2011 - 15:14
Mnie tam rybka, to Ty masz się wyrobić na zamknięcie grudniowego numeru

#37
Napisany 15 września 2011 - 15:16
O tym nie pomyślałem...

#38
Napisany 15 września 2011 - 18:54
Dziwne, żeby gra nie była duża skoro ekranik konsoli jest dość miniaturowych rozmiarów, przynajmniej jeżeli porównamy to z 42 calami które można sobie podłączyć do Wii i zapuścić SMG.
Wyobraź sobie, że gram na handheldach od kilkunastu lat i jednak zdaję sobie z tego sprawę. Natomiast wada jest wadą i tyle. Nintendo generalnie i tak jest jedną z firm, które rozumieją, że zrobienie dobrej gry na kieszonkę nie polega na sportowaniu gry ze stacjonarki. ALE zazwyczaj opierało się to także na konieczności perspektywy 2D. Zobacz np. wszystkie różnice między Zeldą na GC, a na DS-a. W Phantoma grało się nawet szybciej i wygodniej, niż w oryginał, aczkolwiek oczywiście uczta dla oczu tak duża nie była. Zobaczymy, jak wyjdzie Mario w praniu, ale wydaje się to nieco krępujące radość z gry.
#39
Napisany 15 września 2011 - 19:03
Mam podobne wrażenie. Gra ma zdecydowanie za małe tempo i za duża pustka panuje na ekranie. Może inaczej się to ogląda, a inaczej w to gra, ale średnie wrażenie cały czas jest.
#40
Napisany 15 września 2011 - 20:37
Napiszcie wprost, chcielibyście Super Mario Galaxy 3DS.
#41
Napisany 15 września 2011 - 20:45
Ja bym chciał.
Obie części Galaxy to moje ulubione platformowe Mario. Ogólnie z Marianem zawsze wolałem wyścigi kartów.
Obie części Galaxy to moje ulubione platformowe Mario. Ogólnie z Marianem zawsze wolałem wyścigi kartów.
#42
Napisany 15 września 2011 - 20:48
Ja też bym chciał, ale wpierw Nintendo musi wrzucić na 3DSa odpowiednika NSMB. Z resztą ciekawe jakby takie Galaxy grało się na 3DSie.
#43
Napisany 15 września 2011 - 21:53
Po tym, jak dwójka dokonała niemożliwego i była jeszcze lepsza od jedynki, chyba każdy by chciał nowe Galaxy. Ale nie oczekiwałem go, więc jakoś mnie to nie zaskakuje. Natomiast gra wygląda na nie najkorzystniej zaprojektowaną pod kątem kieszonsolki. Jak mówiłem, już w NSMB mnie to nieco raziło, a tutaj jest jakby jeszcze wyraźniejsze.
#44
Napisany 16 września 2011 - 00:41
idą w efekt 3D, ja efektu 3D nie widze - jakoś nie jestem zainteresowany chwilowo Pewnie będzie co najmniej dobre, ale nie powala. No i brak dynamiki.
#45
Napisany 19 września 2011 - 00:30
Będzie dynamicznie trzeba tylko nacisnąć przycisk biegu (w grze jest taka możliwość).
#46
Napisany 27 września 2011 - 09:22
Nie wiem czemu to się nazywa Mario Land. Mario Landy na GB miały zupełnie inny od reszty marianów setting, kto grał ten wie o co chodzi. Tu natomiast mamy kolejne standardowe mario bros jeśli chodzi otoczkę.
#47
Napisany 27 września 2011 - 23:43
I to właśnie mi się nie podoba, nie ma tej inności i różnorodności. Mogliby w końcu raz zrezygnować z tego mdłego Bowsera i dać nowych wrogów, nawet powrócić do Tatangi - miałem nadzieję że przynajmniej w SMG2 go zobaczę bo idealnie komponuje się z kosmosem, ale nie… masz po raz enty Bowsera...Tu natomiast mamy kolejne standardowe mario bros jeśli chodzi otoczkę.
Szef Kuchni Yokoi potrafił serwować bardziej wykwintne i świeże dania, Kucharz Miyamoto lubi podawać ten sam kotlet setki razy.
#48
Napisany 28 września 2011 - 06:35
Dokładnie, nie znam tego Tatangi, ale też mam już dość Bowsera. Mogliby jeszcze bardziej urozmaicić i zepchnąć go zupełnie na drugi plan jako pobocznego durnia, albo jak w M&L. Lub wcale go nie dawać. A tak znowu ten sam Mario w innej perspektywie. Dużo bardziej czekam na MK7.
#49
Napisany 06 października 2011 - 15:34
Nowe video http://gonintendo.co...64d647764771d80
Gra wygląda fajnie. Pokazali trochę więcej niż przez cały ten czas. Zapowaida się ciekawie.
Gra wygląda fajnie. Pokazali trochę więcej niż przez cały ten czas. Zapowaida się ciekawie.
#50
Napisany 06 października 2011 - 18:39
Jeśli ktoś nie chce sobie psuć zabawy niech nie klika: 

Spoiler
Spoiler
#51
Napisany 06 października 2011 - 19:10
#52
Napisany 06 października 2011 - 19:20
Z każdym trailerem umacniam się w chęci złożenia preordera.
#53
Napisany 06 października 2011 - 21:30
Jeśli ktoś nie chce sobie psuć zabawy niech nie klika:
SpoilerSpoiler
Już nie mam po co grać.
#54
Napisany 07 października 2011 - 05:29
#55
Napisany 07 października 2011 - 19:36
wszystko pięknie, fajnie, martwi mnie tylko to że w każdym trailerze w każdym levelu jest TA SAMA muzyczka, z saksofonikiem. gdyby tak było w grze, to byłaby jakaś wpadka.
#56
Napisany 08 października 2011 - 04:41
#57
Napisany 08 października 2011 - 08:11
ja juz wiem jak w to sie bedzie gralo - wreszcie do mnie dotarlo ... to jak mario w 2D, tylko ze ma glebie. (i nie chodzi mi o efekt 3D - bo go nie widze), ale ogolnie nawet grajac na wylaczonym "efekcie 3D" to i tak rozgrywka bedzie podobna do gier w dwoch wymiarach.
#58
Napisany 08 października 2011 - 18:21
Przecież o tym było mówione od dawna.
#59
Napisany 08 października 2011 - 22:32
widocznie nie sluchalem
#60
Napisany 09 października 2011 - 00:24
Ale nadal z włączonym 3d będzie łatwiej ocenić odległości, a plansze w SM3DL są zrobione w dosyć specyficzny do tego sposób.