Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario 3D Land


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
519 odpowiedzi na ten temat

#31 Texz Napisany 15 września 2011 - 09:47

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dziwne, żeby gra nie była duża skoro ekranik konsoli jest dość miniaturowych rozmiarów, przynajmniej jeżeli porównamy to z 42 calami które można sobie podłączyć do Wii i zapuścić SMG.
  • 0

#32 Texz Napisany 15 września 2011 - 11:33

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Info, najlepsza gra na 3DSa przesunięta z 18 listopada na 25...
http://3ds.nintendo-...-mario-3d-land/
  • 0

#33 Kaxi Napisany 15 września 2011 - 14:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Bardzo dobra wiadomość. 18 startuje Zelda przecież.
  • 0

#34 Texz Napisany 15 września 2011 - 14:41

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Tydzień na przejście Zeldy to za mało :(
  • 0

#35 Kaxi Napisany 15 września 2011 - 14:58

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Lepiej tydzień niż 0 dni.
  • 0

#36 Texz Napisany 15 września 2011 - 15:14

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Mnie tam rybka, to Ty masz się wyrobić na zamknięcie grudniowego numeru :cf:
  • 0

#37 Kaxi Napisany 15 września 2011 - 15:16

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
O tym nie pomyślałem... :nie:
  • 0

#38 ogqozo Napisany 15 września 2011 - 18:54

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

Dziwne, żeby gra nie była duża skoro ekranik konsoli jest dość miniaturowych rozmiarów, przynajmniej jeżeli porównamy to z 42 calami które można sobie podłączyć do Wii i zapuścić SMG.



Wyobraź sobie, że gram na handheldach od kilkunastu lat i jednak zdaję sobie z tego sprawę. Natomiast wada jest wadą i tyle. Nintendo generalnie i tak jest jedną z firm, które rozumieją, że zrobienie dobrej gry na kieszonkę nie polega na sportowaniu gry ze stacjonarki. ALE zazwyczaj opierało się to także na konieczności perspektywy 2D. Zobacz np. wszystkie różnice między Zeldą na GC, a na DS-a. W Phantoma grało się nawet szybciej i wygodniej, niż w oryginał, aczkolwiek oczywiście uczta dla oczu tak duża nie była. Zobaczymy, jak wyjdzie Mario w praniu, ale wydaje się to nieco krępujące radość z gry.
  • 0

#39 Pious Napisany 15 września 2011 - 19:03

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Mam podobne wrażenie. Gra ma zdecydowanie za małe tempo i za duża pustka panuje na ekranie. Może inaczej się to ogląda, a inaczej w to gra, ale średnie wrażenie cały czas jest.
  • 0

#40 Texz Napisany 15 września 2011 - 20:37

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Napiszcie wprost, chcielibyście Super Mario Galaxy 3DS.
  • 0

#41 Kaxi Napisany 15 września 2011 - 20:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Ja bym chciał.

Obie części Galaxy to moje ulubione platformowe Mario. Ogólnie z Marianem zawsze wolałem wyścigi kartów.
  • 0

#42 Texz Napisany 15 września 2011 - 20:48

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ja też bym chciał, ale wpierw Nintendo musi wrzucić na 3DSa odpowiednika NSMB. Z resztą ciekawe jakby takie Galaxy grało się na 3DSie.
  • 0

#43 ogqozo Napisany 15 września 2011 - 21:53

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Po tym, jak dwójka dokonała niemożliwego i była jeszcze lepsza od jedynki, chyba każdy by chciał nowe Galaxy. Ale nie oczekiwałem go, więc jakoś mnie to nie zaskakuje. Natomiast gra wygląda na nie najkorzystniej zaprojektowaną pod kątem kieszonsolki. Jak mówiłem, już w NSMB mnie to nieco raziło, a tutaj jest jakby jeszcze wyraźniejsze.
  • 0

#44 ramzes64 Napisany 16 września 2011 - 00:41

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
idą w efekt 3D, ja efektu 3D nie widze - jakoś nie jestem zainteresowany chwilowo Pewnie będzie co najmniej dobre, ale nie powala. No i brak dynamiki.
  • 0

#45 Likensmart Napisany 19 września 2011 - 00:30

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:
Będzie dynamicznie trzeba tylko nacisnąć przycisk biegu (w grze jest taka możliwość).
  • 0

#46 me&myself Napisany 27 września 2011 - 09:22

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
Nie wiem czemu to się nazywa Mario Land. Mario Landy na GB miały zupełnie inny od reszty marianów setting, kto grał ten wie o co chodzi. Tu natomiast mamy kolejne standardowe mario bros jeśli chodzi otoczkę.
  • 0

#47 Likensmart Napisany 27 września 2011 - 23:43

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

Tu natomiast mamy kolejne standardowe mario bros jeśli chodzi otoczkę.

I to właśnie mi się nie podoba, nie ma tej inności i różnorodności. Mogliby w końcu raz zrezygnować z tego mdłego Bowsera i dać nowych wrogów, nawet powrócić do Tatangi - miałem nadzieję że przynajmniej w SMG2 go zobaczę bo idealnie komponuje się z kosmosem, ale nie… masz po raz enty Bowsera...

Szef Kuchni Yokoi potrafił serwować bardziej wykwintne i świeże dania, Kucharz Miyamoto lubi podawać ten sam kotlet setki razy.
  • 0

#48 Pious Napisany 28 września 2011 - 06:35

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Dokładnie, nie znam tego Tatangi, ale też mam już dość Bowsera. Mogliby jeszcze bardziej urozmaicić i zepchnąć go zupełnie na drugi plan jako pobocznego durnia, albo jak w M&L. Lub wcale go nie dawać. A tak znowu ten sam Mario w innej perspektywie. Dużo bardziej czekam na MK7.
  • 0

#49 Pious Napisany 06 października 2011 - 15:34

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Nowe video http://gonintendo.co...64d647764771d80

Gra wygląda fajnie. Pokazali trochę więcej niż przez cały ten czas. Zapowaida się ciekawie.
  • 0

#50 Likensmart Napisany 06 października 2011 - 18:39

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:
Jeśli ktoś nie chce sobie psuć zabawy niech nie klika: :olo:

Spoiler

Spoiler

  • 0

#51 Pious Napisany 06 października 2011 - 19:10

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Nowy trailer http://gonintendo.co...story&id=163062

Pod wodą fajne.
  • 0

#52 Texz Napisany 06 października 2011 - 19:20

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Z każdym trailerem umacniam się w chęci złożenia preordera.
  • 0

#53 ogqozo Napisany 06 października 2011 - 21:30

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

Jeśli ktoś nie chce sobie psuć zabawy niech nie klika: :olo:

Spoiler

Spoiler



Już nie mam po co grać.
  • 0

#54 Pious Napisany 07 października 2011 - 05:29

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Kolejny trailer. http://gonintendo.co...story&id=163088

Coraz lepsze to się robi.
  • 0

#55 torq314 Napisany 07 października 2011 - 19:36

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 479 Postów:
wszystko pięknie, fajnie, martwi mnie tylko to że w każdym trailerze w każdym levelu jest TA SAMA muzyczka, z saksofonikiem. gdyby tak było w grze, to byłaby jakaś wpadka.
  • 0

#56 Pious Napisany 08 października 2011 - 04:41

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Dokładnie.

Nowy kostium Mario http://gonintendo.co...story&id=163208
  • 0

#57 ramzes64 Napisany 08 października 2011 - 08:11

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
ja juz wiem jak w to sie bedzie gralo - wreszcie do mnie dotarlo ... to jak mario w 2D, tylko ze ma glebie. (i nie chodzi mi o efekt 3D - bo go nie widze), ale ogolnie nawet grajac na wylaczonym "efekcie 3D" to i tak rozgrywka bedzie podobna do gier w dwoch wymiarach.
  • 0

#58 Pious Napisany 08 października 2011 - 18:21

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Przecież o tym było mówione od dawna.
  • 0

#59 ramzes64 Napisany 08 października 2011 - 22:32

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
widocznie nie sluchalem
  • 0

#60 Likensmart Napisany 09 października 2011 - 00:24

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:
Ale nadal z włączonym 3d będzie łatwiej ocenić odległości, a plansze w SM3DL są zrobione w dosyć specyficzny do tego sposób.
  • 0