Przeszedłem główny wątek. Co tu powiedzieć, gra jest świetna. Rewelacyjna ostatnia plansza. A teraz jest tylko lepiej. Idealna kieszonkowa gra. NSMB się chowa przy tym geniuszu.
Super Mario 3D Land
Rozpoczęte przez
Godot
, 03 03 2011 09:20
519 odpowiedzi na ten temat
#151 Napisany 27 listopada 2011 - 22:42
#152 Napisany 28 listopada 2011 - 10:43
NSMB wydaje mi się bardziej HC. Mam nadzieję, że Nintendo kiedyś na 3DSa wyda takie NSMB3D czyli krótko mówiąc Mariana w 2,5D
#153 Napisany 28 listopada 2011 - 11:15
Mi też się wydawało, ale po 8 świecie zmieniłem zdanie. Tutaj poziom jest w sam raz, tylko początek za łatwy.
#154 Napisany 28 listopada 2011 - 11:22
To chyba jest tak u mnie, że Marian w 2D trudniej mi się przechodzi przez co czuję przed nią większy respekt.
#155 Napisany 28 listopada 2011 - 14:57
Słaba sprzedaż gry w Anglii.
Gra po pierwszym tygodniu sprzedaży na 10 miejscu.
1. Call of Duty: Modern Warfare 3
2. Assassin's Creed Revelations
3. Saints Row: The Third
4. The Elder Scrolls V: Skyrim
5. FIFA 12
6. WWE 12
7. Professor Layton And The Spectre's Call
8. Just Dance 3
9. Battlefield 3
10. Super Mario 3D Land
Gra po pierwszym tygodniu sprzedaży na 10 miejscu.
1. Call of Duty: Modern Warfare 3
2. Assassin's Creed Revelations
3. Saints Row: The Third
4. The Elder Scrolls V: Skyrim
5. FIFA 12
6. WWE 12
7. Professor Layton And The Spectre's Call
8. Just Dance 3
9. Battlefield 3
10. Super Mario 3D Land
#156 Napisany 28 listopada 2011 - 15:56
W GB też za mało gier na rynku było, czy to jednak z powodu nikłego zainteresowania?
#157 Napisany 28 listopada 2011 - 19:38
W USA za to Mario rządzi:
"Super Mario 3D Land is the fastest selling portable Mario game ever in the US, Nintendo has announced."
"Super Mario 3D Land is the fastest selling portable Mario game ever in the US, Nintendo has announced."
#158 Napisany 28 listopada 2011 - 19:42
czysty geniusz.
przeszedłem 3 światy, nie mam pytań. ta gra kasuje wszystko co do tej pory widziałem na 3ds, w ogóle to jedno z fajniejszych mario. tempo, pomysły, design plansz. efekt 3d dzieli i rządzi. kapitalna gra.
przeszedłem 3 światy, nie mam pytań. ta gra kasuje wszystko co do tej pory widziałem na 3ds, w ogóle to jedno z fajniejszych mario. tempo, pomysły, design plansz. efekt 3d dzieli i rządzi. kapitalna gra.
#159 Napisany 28 listopada 2011 - 20:20
Do tego bardzo ładna i brzmi też dobrze. Oby mk miał podobny poziom.
#160 Napisany 28 listopada 2011 - 22:54
a ja mam pytanko - czy gra sie dynamicznie - bo na trailerach wygladało to wszystko takie ślamazarne (no ale jak sie pewnie gra - to trzeba wszystko ogarniać i nie czuje się tej ślamazarności?)
#161 Napisany 28 listopada 2011 - 22:57
Nie. Gra jest bardzo szybka. Można biegać i są wszytskie ruchy znane z Marianów w 3D.
#162 Napisany 28 listopada 2011 - 23:43
dokładnie tak jak pisze Pious. analog sprawuje się zadziwiająco dobrze. są wszystkie znane ruchy - skok, podwójny skok, przysiad, wyskok z pacnięciem na tyłek, bieg + przykuc + daleki skok, skok do tyłu z saltem. wszystko wchodzi bez problemów, wtedy kiedy chcesz.
jestem w czwartym świecie i tam już momentami trzeba zbierać się, nie ma ślamazarności. otoczenie jest bardzo fajne, dynamiczne, coś się dzieje, np. skaczesz i w momencie skoku przestawiają się platformy niebieskie z czerwonymi. musisz tak kombinować żeby nie skoczyć w złym momencie bo wpadasz w przepaść.
ogólnie każdy level to mały "świat", jest pustynny, jest zamek z duchami, są jakieś tory kolejek, itd. itp. cały czas coś się dzieje.
jestem w czwartym świecie i tam już momentami trzeba zbierać się, nie ma ślamazarności. otoczenie jest bardzo fajne, dynamiczne, coś się dzieje, np. skaczesz i w momencie skoku przestawiają się platformy niebieskie z czerwonymi. musisz tak kombinować żeby nie skoczyć w złym momencie bo wpadasz w przepaść.
ogólnie każdy level to mały "świat", jest pustynny, jest zamek z duchami, są jakieś tory kolejek, itd. itp. cały czas coś się dzieje.
#163 Napisany 29 listopada 2011 - 00:00
czyli co panowie, tylko nintendo potrafi robic gry na nintendo?
#164 Napisany 29 listopada 2011 - 00:41
Potrafi, ale jak to N- raz na rok.
#165 Napisany 29 listopada 2011 - 00:45
Ruski chyba
#166 Napisany 29 listopada 2011 - 01:54
A czym sie rozni ruski od naszego? Wiecej miesiecy ?
Tak zawsze odkad siegam pamiecia (n64) kozaki z Mario czy Zelda to taki zloty strzal min raz na rok albo raz na dwa lata. Gra dla ktorej warto bylo zdobyc konsole zeby pograc czy skonczcy.
Tak zawsze odkad siegam pamiecia (n64) kozaki z Mario czy Zelda to taki zloty strzal min raz na rok albo raz na dwa lata. Gra dla ktorej warto bylo zdobyc konsole zeby pograc czy skonczcy.
#167 Napisany 29 listopada 2011 - 02:23
Na Syberii na pewno
#168 Napisany 29 listopada 2011 - 08:37
I to mi się nie podoba. Wolałbym, żeby tradycyjnie każdy świat miał swój motyw przewodni, a tutaj mamy w każdym mieszankę wszystkiego. Niby fajnie, bo jest różnorodnie, ale mimo wszystko pustynie chciałbym razem, plaże razem, lasy razem itd.
ogólnie każdy level to mały "świat", jest pustynny, jest zamek z duchami, są jakieś tory kolejek, itd. itp. cały czas coś się dzieje.
#169 Napisany 29 listopada 2011 - 08:47
Czy ja wiem, w Galaxy 1 zbyt mocno eksploatowano na wszelkie możliwe sposoby miejscówki w formie jednego świata (coś jak w Mario 64) przez co można było narzekać na brak różnorodności. Tu co chwilę zmienia się motyw, a same plansze nie są zbyt długie. Mi to odpowiada. W końcu to handheld.
#170 Napisany 30 listopada 2011 - 10:41
Gram.pl zrealizowało dzisiaj zamówienia przedpremierowe, a więc jutro gra powinna być już u mnie. Pozostaje pogratulować Nintendo prawie dwutygodniowego późnienia. Aż chce się kupować ich gry.
#171 Napisany 30 listopada 2011 - 11:14
Na ultimie miałbyś to samo, chyba że byś się załapał na pierwszą dostawę.
#172 Napisany 30 listopada 2011 - 11:17
U też jest dziwna, bo jeden typ z PS zamówił w tym samym terminie co ja, ja dostałem on nie.
A sama gra coraz lepsza. Special worldy to poezja, plansze są wymagające i dłuższe. Zrobienie tutaj 100% to dobre 20h, albo i więcej.
A sama gra coraz lepsza. Special worldy to poezja, plansze są wymagające i dłuższe. Zrobienie tutaj 100% to dobre 20h, albo i więcej.
#173 Napisany 30 listopada 2011 - 11:51
ja się zablokowałem na 5-6, tam gdzie trzeba mieć 50 monet i fajnie, bo jest oddech i chwila żeby powracać do niektórych plansz. niektóre momenty są zachwycające, 5-5 bodaj, tam gdzie zaczyna się na górze i ciągle spada się "w dół", efekt 3D naprawdę daje niesamowitą głębię.
btw. gram na tym "enhanced 3d" (krzyżak-dół) i to jeszcze dodaje mocy. pierwsza gra w moim życiu (a już widziałem kilka na ps3 w 3d), gdzie 3d ma sens i bez niego gra się o wiele gorzej.
btw. gram na tym "enhanced 3d" (krzyżak-dół) i to jeszcze dodaje mocy. pierwsza gra w moim życiu (a już widziałem kilka na ps3 w 3d), gdzie 3d ma sens i bez niego gra się o wiele gorzej.
#174 Napisany 30 listopada 2011 - 12:08
Ja gram na krzyżaku do góry, pełne 3D jakoś mnie za bardzo rozprasza.
#175 Napisany 30 listopada 2011 - 12:49
Ją z kolei nie widzę wielkiej różnicy w obu, tylko delikatna, ale zawsze gram w dół. Bez 3d gra dużo traci.
#176 Napisany 05 grudnia 2011 - 19:31
Przeszedłem główny wątek. Co tu powiedzieć, gra jest świetna. Rewelacyjna ostatnia plansza. A teraz jest tylko lepiej. Idealna kieszonkowa gra. NSMB się chowa przy tym geniuszu.
+1
6:15 tyle czasu zajęło mi przejście głównego wątku i odblokowanie Special Levels. jak dla mnie 10/10, ostatnia plansza to majstersztyk, z resztą wszystkie walki z Bowserem są fajne (w przeciwieństwie do Państwa "Ż"). fajnie że są blokady na przejście w postaci wymagania zebrania monet, bo można się na spokojnie cofnąć i pocieszyć planszami nie tyle przez nie przelatując co juz kombinując.
więcej takich gier i uwierzę, że "jeszcze 3DS nie zginęło", a przynajmniej nie "póki my żyjemy".
#177 Napisany 05 grudnia 2011 - 19:38
Ja mam już w 8 światach wszystkie monety i robię złote flagi. Na razie 6 speciali skończyłem, ale bez monet. Gra jest świetna. Nie można na nią narzekać.
#178 Napisany 05 grudnia 2011 - 21:04
Można, można. Gdy się odstawi grę choćby dla Mario Kart to traci się w niej skill
#179 Napisany 05 grudnia 2011 - 21:23
mam 7 special. Koszmar. Same trudne plansze, a 4i zamek to poziom smg2. W sumie z laską zrobiliśmy 25h w tej grze. Koło 10 na głowę.
#180 Napisany 06 grudnia 2011 - 09:28
Pics or didant happen.
Chodzi o laskę.
Chodzi o laskę.