Grand Theft Auto: San Andreas - Wrażenia, Recki & Opinie
#31 Napisany 12 maja 2004 - 12:11
żeby było:-). wow!!! szkoda że wygląda to na hiphopowe amerykańskie coś. szkoda szkoda.
no i grawa już nie ta..
poczekamy zobaczymy
#32 Napisany 12 maja 2004 - 12:30
W ogole sie z Toba nie zgadzam.W grach gangsterski najbardziej wlasnie brakuje "nigga-sowego"kilmatu.NiggaGangsta to gehtto,narkotyki,fury i bizuterja za setki tysiecy dolcow.Nie nalazy zapominac takze o ciaglych walkach gangow, miejsca do ktorych policja nie zaglada, bo konczy sie to zebraniem przez policiantow tony olowiu na tors.:)No i te smakowite mulatki.....żeby było. wow!!! szkoda że wygląda to na hiphopowe amerykańskie coś. szkoda szkoda.
no i grawa już nie ta..
poczekamy zobaczymy
Do tego dobry podkladzik HH i jedziemy z tym sh*t'em. 8)
P.S West Coast 4 life!
#33 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 15:00
porownajcie "drzewa" z tylu na tym screenie...
z tymi wierzami ("Watts Towers" polozone we wschodnim LA)
Czyzby SA mialo czerpac wiecej z Los Angeles niz z San Francisco?!
#34 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 16:10
spojrzcie co znajduje sie na TYM screenie za dziewczyna w prawym gornym rogu - czyz to nie replika slynnego napisu HOLLYWOOD - niezupelnie ;p poniewaz widac tam 3 litery ukladajace sie w "...EWO...", ale podobienstwo mimo wszystko jest uderzajace...
#35 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 16:41
"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."
czyz zycie nie jest piekne
#36 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 17:24
Będąc w Empiku widziałęm w jakimś PSM brytyjskim jakiś artykuł o San Andreas zapełniony jedynie artworkami, a ze czsu miałem mało to nie mogłem go poczytać. A tu mamy screeny. I to jakie
Po pierwszej ekscytacji przychodzi jednak chwilka zastanowienia. W jednym screenie widać mały ruch uliczny. Mam nadzieję ze to wyjątek. Poza tym nie widać znaczących zmian. No oprócz rowerka - kamera sugeruje że dane nam będzie śmigać bmxem
Jak dla mnie rewelka. Rockstar nie zawodzi i na ich grę czekam bardziej niż na cokolwiek innego. Mniam....
#37 Napisany 12 maja 2004 - 18:49
#38 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 21:56
Po raz kolejny magazyn Game Informer bedzie mial przywilej jako pierwszy przedstawic obszerna zapowiedz najnowszej czesci GTA. Czerwcowy numer uderzy kioski(oczywiscie nie w Polsce) 21 Maja. Zaloze sie ze bedzie po brzegi wypchany ciekawymi informacjami i byc moze wieloma shotmai z samej gry. Za tydzien wszystko sie wyjasni...
dorzucam oryginal:
Game Informer Magazine's June issue will feature the world-exclusive, first look cover story of Rockstar Games Grand Theft Auto: San Andreas.
Game Informer Magazine will unveil the first look at one of the years most anticipated and closely guarded gaming titles today at the 2004 E3 Expo in Los Angeles. Advance copies of the magazine are available at Game Informers booth, located at the entrance to the West Hall.
While there won't be an ounce of Grand Theft Auto: San Andreas leaked at E3 2004, the first place in the world that you'll be able to get details is in Game Informer Magazine...
...The June issue of Game Informer hits newsstands May 21. Grand Theft Auto: San Andreas is expected to land in stores in October 2004, launching exclusively on the PlayStation 2.
#39 Gość__* Napisany 13 maja 2004 - 22:57
takie fury to ja rozumiem 8)
"chlopaki, pakujemy sie - damy rade wszyscy. Ty groby! do bagaznika!!"
ril gangsta szit 8)
czyzby drozynowe akcje w stylu SWAT ;p
AHHHHHHHHHHHHHH 8)
uffff "ponczki" sa goooood ;]
czyzby nasza "dziupla"?!?
Wyglada na to ze coraz trudniej bedzie zwiac "psom" ;p
LETS PLAY NIGGA
K***A jestem w szoku. Powiedzccie ze to sen bo mi zaraz odje.bie
#40 Gość__* Napisany 13 maja 2004 - 23:10
General
- The game is more serious than the others, but the elements of comedy are still there.
- A full staff of reasearch personnel at Rockstar have been studying Las Vegas, San Diego, and Los Angeles for months to ensure that they truly capture the feelings of these cities.
FULL PRO 8)
Location
- The game will not take place in Los Angeles, San Francisco, or Las Vegas. It will take place IN ALL THREE as well as the countryside in between.
- Los Angeles will be called Los Santos, San Francisco will be called San Fieero, and Las Vegas will be called Las Venturra.
- Each city is about the same size as Vice City.
- Not all cities will be open at the start of the game.
- The entire game will be about four to six times as large as Vice City.
- San Fierro (San Francisco) will have hills. This city is more driving based.
- You can drive from LA, through the countryside, up a mountain, into San Fran, and onto Las Vegas.
- Driving through the desert wont be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see.
- There will be a lot more buildings with open interiors.
JEZUUUUUUUU!!! SZOK. TO ZBYT PIEKNE!!! OBUDZCIE MNIE!!!
Graphics
- The graphics engine has been tweaked. Smog will be present in LA, and real-time reflections on cars, windows, and mirrors, as well as new techniques like radial lighting, which allows for more realistic shadowing, and soft-shadow lighting for interior levels will be present.
- Everything in the game now has independent models for day and night to give better lighting and shadowing.
- The game will have ragdoll physics, or impact animation in Rockstars words.
DLA MNIE GRAFA TO CHYBA JEDEN Z MNIEJ WAZNYCH ELEMENTOW GTA, ALE SKORO MA BYC JESZCZE LADNIEJ TO NIE MAM NIC PRZECIWKO
Vehicles
- As for vehicles, there will be pimped-out lowriders, and 90s versions of some GTA3/VC cars will return.
- There will be bicycles.
TAAAAAAK
Story
- Characters from the past will return.
YEEEEEEEEEEEEEE
Gameplay
- In the Las Vegas city, you will be able to buy and build a casino - and then run it.
- You can then gamble your money in the casino.
- Your character can dual wield pistols and potentially other weapons.
- You need to eat to retain your stamina. If you eat too much fast food, you become fat and pedestrians mock you for being fat. You also run slower. To remedy this, you can go to a gym to exercise.
- You can now rob homes. The robberies will require skill and planning, however.
- You can recruit gang members and use them to do four person drive-bys. (seen here)
MOZE MNIE KTOS REANIMOWAC, PLEASE?
TO PRZESTAJE BYC JUZ LUZNA GANGSTERKA A STAJE SIE PRAWDZIWYM SYMULATOREM
Weapons
- The choice of weapons will match the time in which the era of the early 90's.
SIE ROZUMIE
Artificial Intelligence
- Enemy/pedestrian AI will be greatly revamped and they will think more logically. You can't beat someone to death in broad daylight and not have people notice and react.
- Your enemies will be smarter, which will make robbing houses take a lot of skill.
CZYZBY ROZRUBY MIALY NABEAC NOWEGO WYMIARU? MNIAM
Music
- There will be a rap station, but there will be a variety of other stations as always.
O SOUNDTRACK SIE NAWET NIE MARTWIE - POPROSTU MUSI BYC DOSKONALY ;p
mam nadzieje ze nie trzeba tlumaczyc... jesli trzeba to poczekajcie do jutra ;]
#41 Napisany 14 maja 2004 - 08:05
Rowerki,nowe efekty i bohater moze sie utuczyc.:)Teraz tylko pozostaje nam czekac na premiere.
Keep it real
#42 Gość__* Napisany 14 maja 2004 - 08:34
Milej lektory 8)
#43 Napisany 14 maja 2004 - 12:56
#45 Napisany 15 maja 2004 - 10:22
#46 Gość__* Napisany 15 maja 2004 - 10:58
btw. kolo wystawiajacy SA naprawde sie zna na rzeczy umieszczajac je w kat. FPP... ehhhh
#47 Napisany 15 maja 2004 - 12:14
#48 Gość__* Napisany 15 maja 2004 - 12:24
#49 Gość__* Napisany 15 maja 2004 - 22:26
widziałem ten film jakieś półtora roku temu gdy byłem w stanach. film wymiata. warty polecenia wszystkim, którzy lubią dramat gangsterskiego życia z wyboru. film pokazuje, życie w murzyńskim gettcie w L.A. Naprawde dobre kinobył zaczerpnięty z filmu Menace II Society (z 93 roku)
#50 Gość__* Napisany 15 maja 2004 - 22:43
widziałem ten film jakieś półtora roku temu gdy byłem w stanach. film wymiata. warty polecenia wszystkim, którzy lubią dramat gangsterskiego życia z wyboru. film pokazuje, życie w murzyńskim gettcie w L.A. Naprawde dobre kinobył zaczerpnięty z filmu Menace II Society (z 93 roku)
Racja Racja.San Andreas zaczyna przypominać filmy typu"Chłopaki z sąsiedztwa" czy właśnie Zagrożenie dla społeczeństwa(Menace to society właśnie).To dobre filmy i mam nadzieję ,że gra będzie równie kozacka.
#51 Napisany 16 maja 2004 - 21:45
#52 Napisany 17 maja 2004 - 21:29
#53 Napisany 18 maja 2004 - 08:07
Cytaty z jednego z for dyskusyjnych uznanego polskeigo dystrybutora gier (na forum glownie ludzie ktorzy od 6 lat graja tylko w BG i Fallout, bo w co innego maja grac )
"Heh. Ty osobiście nie nakarzesz tego producentowi. (wydania gry - bliz) Ale mogą mu to nakazać pieniądze. Zauważ, że seria GTA dała im bardzo dużą popularność i zyski, ale głównie te zyski są z gier wydanych na PC. Miejmy nadzieję, że tak jak z Vice City gra zostanie wydana także na PC. Ale mam nadzieję, że będzie to mniej niż pół roku tak jak to było z VC. Ale gdyby tak było to musielibyśmy czekać teraz cały rok... "
"No szkoda, szkoda. Powinni najpierw grę wydać na peceta bo to by się twórcom bardziej opłacało. Przecież większość gier z serii GTA zostało sprzedanych w wersji na PC. Tym razem też tak powinno być. Ale twórców to nie obchodzi. Dlaczego?
Trza se samemu na to pytanie odpowiedzieć. "
No wlasnie Chitman, jak myslisz Rockstar to firma ktora lubi tracic kase, wiec wydaje GTA na rewelacyjnie chlonny rynek PC z opoznieniem, jak juz sobie udowodnia, ze na PS2 gra sie nie sprzedaje
"Oj ja sądzę, że gra jednak jest dla twórców bardziej dochodowa w wersji na PC. Zauważ, że użytkowników komputrów jest więcej niż użytkowników PS2, więc gra trafia do większego grona odbiorców. Do tego mi się wydaje, że więcej dostają twórcy gry kasy od jednego egzemplaża na PC niż na PS2, ponieważ na konsolę muszą płacić za licencję. Do tego pierwsze wersje gry mi się wydaje wychodziły na początku na PC"
A najlepsze jest to, ze wszystkie wypowiedzi pisze ten sam pacan, niejaki pan Chitman Po analizie wypowiedzi radzimy zmienic pierwsza literke nicka na S
W kazdym razie
Ach, zal czlowiekowi sie robi, jak widzi jakie to ludzie glupoty wypisuja, gdy im smutno, ze sobie jeszcze troche nie pograja Chyba chlopaczka zaprosze do domu 22 pazdziernika, zeby sie dluzej nie meczyl
#54 Napisany 18 maja 2004 - 11:14
#55 Gość__* Napisany 18 maja 2004 - 15:08
t3xz: niepotrzebnie mieszasz w to Polske. Przeciez stany to zupelnie inny swiat. Tam lata 90 byly calkiem spoko. Dodajac do tego switny klimacik SA - wyjdzie wybuchowa mieszanka
#56 Gość__* Napisany 18 maja 2004 - 15:10
Niby nic nowego, ale jakze przjemnie sie czytaGTA: San Andreas większa porcja informacji
Rockstar podał nieco nowych detali dotyczacych gry Grand Theft Auto: San Andreas, powstajacej na konsolę PS2. Przede wszystkim San Andreas to nie miasto, lecz cały stan, na który złoża się takie metropolie jak: Los Santos (Los Angeles tu własnie zaczniemy nasza karierę), San Fierro (San Francisco) oraz Las Venturra (Las Vegas). Tak więc otoczenie ma być aż szesć razy większe niż te z GTA: Vice City. Oczywiscie pomiędzy miastami będzie można się swobodnie przemieszczać, a to oznacza dodatkowy teren do zabawy, w postaci pustyni, czy nawet gór, których nie było do tej pory w całej serii.
Jak już wczesniej wspominalismy, bohaterem gry będzie Carl Johnson, człowiek, który wraca po pięciu latach do domu. Musiał on opuscić rodzinne strony, po tragicznym wypadku swego brata Brian'a, za co obwinia starszego brata, Sweet'a. Nasz bohater wraca nie tylko z powodu rodziny, ale również dawnego gangu Orange Grove Families, składajacego się ze Sweet'a, Smoke'a oraz Ryder'a.
Podobnie jak w poprzednich częsciach, będziemy wykonywać oddzielne misje, a także zadania poboczne i bawić się w mini-grach. Jednak co ciekawsze, nasz bohater nie będzie działać sam, lecz z pomoca swego gangu.
Wzrosnie ilosć budynków majacych znaczenie dla fabuły. Będzie więcej hoteli, restauracji, kasyn i wiele innych obiektów, które mieć będa mniejsze lub większe znaczenie. Co ciekawsze, będzie nawet można wybudować i prowadzić własne kasyno.
Zmianie ulegnie też sposób walki. Autorzy postanowili położyć większy nacisk na walkę wręcz, która bogatsza ma być o różne rodzaje ataków. Poprawiona zostanie fizyka pojazdów, dojda również odbicia powierzchni w czasie rzeczywistym (w samochodach, oknach, lustrach). Nie zapomniano również o technologii Ragdoll.
Jedna z większych zmian maja być umiejętnosci, których będzie można nauczyć się podczas gry. Ma ich podobno być całkiem sporo, choć autorzy nie wyjasniaja generalnie czego wspomniane umiejętnosci maja dotyczyć.
#57 Napisany 18 maja 2004 - 19:17
na początku szacun.Blizzard: niezlych zes oszolomow wyszperal, ale wolalbym tego nie komentowac - poprostu nie warto
t3xz: niepotrzebnie mieszasz w to Polske. Przeciez stany to zupelnie inny swiat. Tam lata 90 byly calkiem spoko. Dodajac do tego switny klimacik SA - wyjdzie wybuchowa mieszanka
mieszam bo nie jako mój pogląd na tamten okres jest zyepany przez pryzmat polski. więc czeka mnie odszczekiwanie i zmiana image z lat 80 na 90. to się nie może nie udać
#58 Gość__* Napisany 25 maja 2004 - 21:19
hehe w tle odpowiednik budynku w ktorym odbywa sie corocznie E3 8)
#59 Gość__* Napisany 25 maja 2004 - 22:26
#60 Gość__* Napisany 25 maja 2004 - 22:46
A pozatym jak ogolnie wiadomo architektora PS2 a i obecnie jej mozliwosci stawiaja wiwele ograniczen przed koderami. I tak oto mamy odwieczny spor miedzy jakoscia wykonania obiektow a ich iloscia. Mam nadzieje ze R* znajdzie zloty srodek i wyjdzie z tego problemu obronna reka.