Skocz do zawartości

Grand Theft Auto: San Andreas - Wrażenia, Recki & Opinie


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
823 odpowiedzi na ten temat

#31 Texz Napisany 12 maja 2004 - 12:11

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
żeby było:-). wow!!! szkoda że wygląda to na hiphopowe amerykańskie coś. szkoda szkoda.
no i grawa już nie ta..
poczekamy zobaczymy
  • 0

#32 sensei Napisany 12 maja 2004 - 12:30

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:

żeby było. wow!!! szkoda że wygląda to na hiphopowe amerykańskie coś. szkoda szkoda.
no i grawa już nie ta..
poczekamy zobaczymy

W ogole sie z Toba nie zgadzam.W grach gangsterski najbardziej wlasnie brakuje "nigga-sowego"kilmatu.NiggaGangsta to gehtto,narkotyki,fury i bizuterja za setki tysiecy dolcow.Nie nalazy zapominac takze o ciaglych walkach gangow, miejsca do ktorych policja nie zaglada, bo konczy sie to zebraniem przez policiantow tony olowiu na tors.:)No i te smakowite mulatki..... ;)
Do tego dobry podkladzik HH i jedziemy z tym sh*t'em. 8)

P.S West Coast 4 life! :wink:
  • 0

#33 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 15:00

Gość__*
  • Goście
Mała ciekawostka:

porownajcie "drzewa" z tylu na tym screenie...

Dodany obrazek

z tymi wierzami ("Watts Towers" polozone we wschodnim LA)

Dodany obrazek

Czyzby SA mialo czerpac wiecej z Los Angeles niz z San Francisco?!
  • 0

#34 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 16:10

Gość__*
  • Goście
kojeny dowod na to ze bedziemy mieli do czynienia z miastem bardziej zblizonym do LA niz San Francisco:
spojrzcie co znajduje sie na TYM screenie za dziewczyna w prawym gornym rogu - czyz to nie replika slynnego napisu HOLLYWOOD - niezupelnie ;p poniewaz widac tam 3 litery ukladajace sie w "...EWO...", ale podobienstwo mimo wszystko jest uderzajace...
  • 0

#35 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 16:41

Gość__*
  • Goście
Rockstar przedstawil po krotce zarys faboly w GTA: SA!!! czytajcie:

"Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."


czyz zycie nie jest piekne :D
  • 0

#36 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 17:24

Gość__*
  • Goście
Ja już lecę do sklepu po swoje opakowanie czarnej pasty do butów :) :)
Będąc w Empiku widziałęm w jakimś PSM brytyjskim jakiś artykuł o San Andreas zapełniony jedynie artworkami, a ze czsu miałem mało to nie mogłem go poczytać. A tu mamy screeny. I to jakie :!: :!:
Po pierwszej ekscytacji przychodzi jednak chwilka zastanowienia. W jednym screenie widać mały ruch uliczny. Mam nadzieję ze to wyjątek. Poza tym nie widać znaczących zmian. No oprócz rowerka - kamera sugeruje że dane nam będzie śmigać bmxem :) :)
Jak dla mnie rewelka. Rockstar nie zawodzi i na ich grę czekam bardziej niż na cokolwiek innego. Mniam....
  • 0

#37 kotlet Napisany 12 maja 2004 - 18:49

kotlet

    Blanka

  • Narybek
  • 211 Postów:
O jaaa, te screen'y prezentują się kozacko ! Już czuję ten klimacik(dodajcie do tego "wczesne lata 90-te" ! ). Patrząc na ten screen z kilkoma kumplami w wozie jakbym słyszał "What's up now, partner ?". Według mnie taki klimat jest świetny : afroamerykanie (żeby nie było obraźliwie :) ), cadillac'i, rowerek, "hood", prawdopodobnie jakaś rozbudowana kooperacja z kumplami : niegrywalnymi postaciami : spoko. Ciekawe, czy w najbliższym czasie ukażą się jeszcze jakieś zdjęcia. Oczywiście przygotujcie się na to, że te screen'y nie prezentują rzeczywistej grafiki : tak samo było z tymi z Vice City : koła były "idealnie" okrągłe, a jakie były naprawdę w grze, chyba wiecie. Oczywiście mam na myśli tylko jakieś nie rzucające się bardzo w oczy sprawy.
  • 0

#38 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 21:56

Gość__*
  • Goście
Dobra wiadomosc:
Po raz kolejny magazyn Game Informer bedzie mial przywilej jako pierwszy przedstawic obszerna zapowiedz najnowszej czesci GTA. Czerwcowy numer uderzy kioski(oczywiscie nie w Polsce) 21 Maja. Zaloze sie ze bedzie po brzegi wypchany ciekawymi informacjami i byc moze wieloma shotmai z samej gry. Za tydzien wszystko sie wyjasni...

dorzucam oryginal:

Game Informer Magazine's June issue will feature the world-exclusive, first look cover story of Rockstar Games Grand Theft Auto: San Andreas.

Game Informer Magazine will unveil the first look at one of the years most anticipated and closely guarded gaming titles today at the 2004 E3 Expo in Los Angeles. Advance copies of the magazine are available at Game Informers booth, located at the entrance to the West Hall.

While there won't be an ounce of Grand Theft Auto: San Andreas leaked at E3 2004, the first place in the world that you'll be able to get details is in Game Informer Magazine...

...The June issue of Game Informer hits newsstands May 21. Grand Theft Auto: San Andreas is expected to land in stores in October 2004, launching exclusively on the PlayStation 2.

  • 0

#39 Gość__* Napisany 13 maja 2004 - 22:57

Gość__*
  • Goście
LUDZIE GDZIE JA BYLEM?!?!? WYSYP SCREENOW(SCANOW;]) Z SAN ANDREAS!!!!!!!!!!!! AGHHHHHHHHH

Dodany obrazek
takie fury to ja rozumiem 8)

Dodany obrazek
"chlopaki, pakujemy sie - damy rade wszyscy. Ty groby! do bagaznika!!"

Dodany obrazek
ril gangsta szit 8)

Dodany obrazek
czyzby drozynowe akcje w stylu SWAT ;p

Dodany obrazek
AHHHHHHHHHHHHHH 8)

Dodany obrazek
uffff "ponczki" sa goooood ;]

Dodany obrazek
czyzby nasza "dziupla"?!?

Dodany obrazek
Wyglada na to ze coraz trudniej bedzie zwiac "psom" ;p

Dodany obrazek
LETS PLAY NIGGA :twisted:

K***A jestem w szoku. Powiedzccie ze to sen bo mi zaraz odje.bie :twisted:
  • 0

#40 Gość__* Napisany 13 maja 2004 - 23:10

Gość__*
  • Goście
dalej leci skrot tego co znajduje sie w 12 stronicowej zapowiedzi Game Informer:

General
- The game is more serious than the others, but the elements of comedy are still there.
- A full staff of reasearch personnel at Rockstar have been studying Las Vegas, San Diego, and Los Angeles for months to ensure that they truly capture the feelings of these cities.



FULL PRO 8)


Location
- The game will not take place in Los Angeles, San Francisco, or Las Vegas. It will take place IN ALL THREE as well as the countryside in between.
- Los Angeles will be called Los Santos, San Francisco will be called San Fieero, and Las Vegas will be called Las Venturra.
- Each city is about the same size as Vice City.
- Not all cities will be open at the start of the game.
- The entire game will be about four to six times as large as Vice City.
- San Fierro (San Francisco) will have hills. This city is more driving based.
- You can drive from LA, through the countryside, up a mountain, into San Fran, and onto Las Vegas.
- Driving through the desert wont be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see.
- There will be a lot more buildings with open interiors.



JEZUUUUUUUU!!! SZOK. TO ZBYT PIEKNE!!! OBUDZCIE MNIE!!!


Graphics
- The graphics engine has been tweaked. Smog will be present in LA, and real-time reflections on cars, windows, and mirrors, as well as new techniques like radial lighting, which allows for more realistic shadowing, and soft-shadow lighting for interior levels will be present.
- Everything in the game now has independent models for day and night to give better lighting and shadowing.
- The game will have ragdoll physics, or impact animation in Rockstars words.



DLA MNIE GRAFA TO CHYBA JEDEN Z MNIEJ WAZNYCH ELEMENTOW GTA, ALE SKORO MA BYC JESZCZE LADNIEJ TO NIE MAM NIC PRZECIWKO :wink:


Vehicles
- As for vehicles, there will be pimped-out lowriders, and 90s versions of some GTA3/VC cars will return.
- There will be bicycles.



TAAAAAAK


Story
- Characters from the past will return.



YEEEEEEEEEEEEEE :P


Gameplay
- In the Las Vegas city, you will be able to buy and build a casino - and then run it.
- You can then gamble your money in the casino.
- Your character can dual wield pistols and potentially other weapons.
- You need to eat to retain your stamina. If you eat too much fast food, you become fat and pedestrians mock you for being fat. You also run slower. To remedy this, you can go to a gym to exercise.
- You can now rob homes. The robberies will require skill and planning, however.
- You can recruit gang members and use them to do four person drive-by’s. (seen here)



MOZE MNIE KTOS REANIMOWAC, PLEASE?
TO PRZESTAJE BYC JUZ LUZNA GANGSTERKA A STAJE SIE PRAWDZIWYM SYMULATOREM :P



Weapons
- The choice of weapons will match the time in which the era of the early 90's.



SIE ROZUMIE :twisted:


Artificial Intelligence
- Enemy/pedestrian AI will be greatly revamped and they will think more logically. You can't beat someone to death in broad daylight and not have people notice and react.
- Your enemies will be smarter, which will make robbing houses take a lot of skill.



CZYZBY ROZRUBY MIALY NABEAC NOWEGO WYMIARU? MNIAM


Music
- There will be a rap station, but there will be a variety of other stations as always.



O SOUNDTRACK SIE NAWET NIE MARTWIE - POPROSTU MUSI BYC DOSKONALY ;p


mam nadzieje ze nie trzeba tlumaczyc... jesli trzeba to poczekajcie do jutra ;]
  • 0

#41 sensei Napisany 14 maja 2004 - 08:05

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
WOW :shock:
Rowerki,nowe efekty i bohater moze sie utuczyc.:)Teraz tylko pozostaje nam czekac na premiere.
Keep it real ;)
  • 0

#42 Gość__* Napisany 14 maja 2004 - 08:34

Gość__*
  • Goście
GTAGaming wrzucilo na swoja stronke caly artykul odnosnie San Andreas, ktory bedzie mozna przyczytac w najnowszym numerze Game Informer. Oto linki - http://www.gtagaming...informer#rising
Milej lektory 8)
  • 0

#43 Texz Napisany 14 maja 2004 - 12:56

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
shit shit shit!!! nie sądziłem że co kolwiek może mnie oderwać od tematu halo2 !!! fak!!! toż to szok!
  • 0

#44 Gość__* Napisany 14 maja 2004 - 23:42

Gość__*
  • Goście
Jak ktos chcialby zobaczyc oryginalne skany calych stronic Game Informera z Exclusivem o SA(link do calego txtu podalem wyzej) to niech wejdzie TUTAJ.

Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
  • 0

#45 marioo Napisany 15 maja 2004 - 10:22

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:
http://www.allegro.p...p?item=25355618 loooknijcie na to :lol: :lol: :lol: dziwi fakt ze ludzi naprawdę myślą że gra juz jest i licytuja heh ....
  • 0

#46 Gość__* Napisany 15 maja 2004 - 10:58

Gość__*
  • Goście
a mnie dziwi ze sa takie chu.je i wkrecaja Bogu ducha winnych frajerow;)
btw. kolo wystawiajacy SA naprawde sie zna na rzeczy umieszczajac je w kat. FPP... ehhhh
  • 0

#47 marioo Napisany 15 maja 2004 - 12:14

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:
Napisałem do tego kolesia maila i zjeba..em go!! a on mi odpisał że ma już tą gierke ze stanów :lol: co za koleś :lol: bosheee litosci.....
  • 0

#48 Gość__* Napisany 15 maja 2004 - 12:24

Gość__*
  • Goście
pathetic... :? , dobra jebac to i niech sie ciul udlawi :x koniec offtopa.
  • 0

#49 Gość__* Napisany 15 maja 2004 - 22:26

Gość__*
  • Goście

był zaczerpnięty z filmu Menace II Society (z 93 roku)

widziałem ten film jakieś półtora roku temu gdy byłem w stanach. film wymiata. warty polecenia wszystkim, którzy lubią dramat gangsterskiego życia z wyboru. film pokazuje, życie w murzyńskim gettcie w L.A. Naprawde dobre kino
  • 0

#50 Gość__* Napisany 15 maja 2004 - 22:43

Gość__*
  • Goście

był zaczerpnięty z filmu Menace II Society (z 93 roku)

widziałem ten film jakieś półtora roku temu gdy byłem w stanach. film wymiata. warty polecenia wszystkim, którzy lubią dramat gangsterskiego życia z wyboru. film pokazuje, życie w murzyńskim gettcie w L.A. Naprawde dobre kino


Racja Racja.San Andreas zaczyna przypominać filmy typu"Chłopaki z sąsiedztwa" czy właśnie Zagrożenie dla społeczeństwa(Menace to society właśnie).To dobre filmy i mam nadzieję ,że gra będzie równie kozacka.
  • 0

#51 Texz Napisany 16 maja 2004 - 21:45

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
mam nadzieję że ludzie nie będą się dławić klimatem początku lat 90. Jak wiadomo nie były to najciekawsze lata, jeżeli chodzi o subiektywne zdanie to żygać mi się nimi chce. No ale podobnie z resztą mówiłem przed VC o 80.. i mocno zostałem ztorpedowany kuźwa w du#sku
  • 0

#52 Blizzard Beast Napisany 17 maja 2004 - 21:29

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Co to znaczy, ze nie byly to najciekawsze lata... Pod jakim wzgledem?
  • 0

#53 Blizzard Beast Napisany 18 maja 2004 - 08:07

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac :D

Cytaty z jednego z for dyskusyjnych uznanego polskeigo dystrybutora gier (na forum glownie ludzie ktorzy od 6 lat graja tylko w BG i Fallout, bo w co innego maja grac :wink: )

"Heh. Ty osobiście nie nakarzesz tego producentowi. (wydania gry - bliz) Ale mogą mu to nakazać pieniądze. Zauważ, że seria GTA dała im bardzo dużą popularność i zyski, ale głównie te zyski są z gier wydanych na PC. Miejmy nadzieję, że tak jak z Vice City gra zostanie wydana także na PC. Ale mam nadzieję, że będzie to mniej niż pół roku tak jak to było z VC. Ale gdyby tak było to musielibyśmy czekać teraz cały rok... "

"No szkoda, szkoda. Powinni najpierw grę wydać na peceta bo to by się twórcom bardziej opłacało. Przecież większość gier z serii GTA zostało sprzedanych w wersji na PC. Tym razem też tak powinno być. Ale twórców to nie obchodzi. Dlaczego?
Trza se samemu na to pytanie odpowiedzieć. "

No wlasnie Chitman, jak myslisz :wink: Rockstar to firma ktora lubi tracic kase, wiec wydaje GTA na rewelacyjnie chlonny rynek PC z opoznieniem, jak juz sobie udowodnia, ze na PS2 gra sie nie sprzedaje :wink:

"Oj ja sądzę, że gra jednak jest dla twórców bardziej dochodowa w wersji na PC. Zauważ, że użytkowników komputrów jest więcej niż użytkowników PS2, więc gra trafia do większego grona odbiorców. Do tego mi się wydaje, że więcej dostają twórcy gry kasy od jednego egzemplaża na PC niż na PS2, ponieważ na konsolę muszą płacić za licencję. Do tego pierwsze wersje gry mi się wydaje wychodziły na początku na PC"

A najlepsze jest to, ze wszystkie wypowiedzi pisze ten sam pacan, niejaki pan Chitman :) Po analizie wypowiedzi radzimy zmienic pierwsza literke nicka na S :)

W kazdym razie

Ach, zal czlowiekowi sie robi, jak widzi jakie to ludzie glupoty wypisuja, gdy im smutno, ze sobie jeszcze troche nie pograja :wink: Chyba chlopaczka zaprosze do domu 22 pazdziernika, zeby sie dluzej nie meczyl :D
  • 0

#54 Texz Napisany 18 maja 2004 - 11:14

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć . Jedne lata są takie że z chęcią byśmy chcieli się cofnąć, inne nie. I już. taka prawda. Dla mnie początek lat 90 to kolebka taniej i brudnej gangsterki, muzyki. Ale to zapewne wina tego jak POlski początek 90 rozpieprzył mi pogląd na te lata. W POLSCE to były lata kiczu, powolnego wychodzenia z PRL, demokratyzacji.. buerk. żygać mi się chce. Dopiero jak zobaczę GTASA zmieni mi się zdanie. Przeklęty PRL!
  • 0

#55 Gość__* Napisany 18 maja 2004 - 15:08

Gość__*
  • Goście
Blizzard: niezlych zes oszolomow wyszperal, ale wolalbym tego nie komentowac - poprostu nie warto :wink:

t3xz: niepotrzebnie mieszasz w to Polske. Przeciez stany to zupelnie inny swiat. Tam lata 90 byly calkiem spoko. Dodajac do tego switny klimacik SA - wyjdzie wybuchowa mieszanka :twisted:
  • 0

#56 Gość__* Napisany 18 maja 2004 - 15:10

Gość__*
  • Goście

GTA: San Andreas – większa porcja informacji

Rockstar podał nieco nowych detali dotyczacych gry Grand Theft Auto: San Andreas, powstajacej na konsolę PS2. Przede wszystkim San Andreas to nie miasto, lecz cały stan, na który złoża się takie metropolie jak: Los Santos (Los Angeles tu własnie zaczniemy nasza karierę), San Fierro (San Francisco) oraz Las Venturra (Las Vegas). Tak więc otoczenie ma być aż szesć razy większe niż te z GTA: Vice City. Oczywiscie pomiędzy miastami będzie można się swobodnie przemieszczać, a to oznacza dodatkowy teren do zabawy, w postaci pustyni, czy nawet gór, których nie było do tej pory w całej serii.
Jak już wczesniej wspominalismy, bohaterem gry będzie Carl Johnson, człowiek, który wraca po pięciu latach do domu. Musiał on opuscić rodzinne strony, po tragicznym wypadku swego brata Brian'a, za co obwinia starszego brata, Sweet'a. Nasz bohater wraca nie tylko z powodu rodziny, ale również dawnego gangu Orange Grove Families, składajacego się ze Sweet'a, Smoke'a oraz Ryder'a.
Podobnie jak w poprzednich częsciach, będziemy wykonywać oddzielne misje, a także zadania poboczne i bawić się w mini-grach. Jednak co ciekawsze, nasz bohater nie będzie działać sam, lecz z pomoca swego gangu.
Wzrosnie ilosć budynków majacych znaczenie dla fabuły. Będzie więcej hoteli, restauracji, kasyn i wiele innych obiektów, które mieć będa mniejsze lub większe znaczenie. Co ciekawsze, będzie nawet można wybudować i prowadzić własne kasyno.
Zmianie ulegnie też sposób walki. Autorzy postanowili położyć większy nacisk na walkę wręcz, która bogatsza ma być o różne rodzaje ataków. Poprawiona zostanie fizyka pojazdów, dojda również odbicia powierzchni w czasie rzeczywistym (w samochodach, oknach, lustrach). Nie zapomniano również o technologii Ragdoll.
Jedna z większych zmian maja być umiejętnosci, których będzie można nauczyć się podczas gry. Ma ich podobno być całkiem sporo, choć autorzy nie wyjasniaja generalnie czego wspomniane umiejętnosci maja dotyczyć.

Niby nic nowego, ale jakze przjemnie sie czyta :D
  • 0

#57 Texz Napisany 18 maja 2004 - 19:17

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Blizzard: niezlych zes oszolomow wyszperal, ale wolalbym tego nie komentowac - poprostu nie warto :wink:

t3xz: niepotrzebnie mieszasz w to Polske. Przeciez stany to zupelnie inny swiat. Tam lata 90 byly calkiem spoko. Dodajac do tego switny klimacik SA - wyjdzie wybuchowa mieszanka :twisted:

na początku szacun.
mieszam bo nie jako mój pogląd na tamten okres jest zyepany przez pryzmat polski. więc czeka mnie odszczekiwanie i zmiana image z lat 80 na 90. to się nie może nie udać
  • 0

#58 Gość__* Napisany 25 maja 2004 - 21:19

Gość__*
  • Goście
Panowie( i panie;) - jest nowy screen z San Andreas, dedykowany specjalnie od R* dla wszystkich Fan Siteow. Nieprawdaz ze mili z nich faceci :wink:

Dodany obrazek

hehe w tle odpowiednik budynku w ktorym odbywa sie corocznie E3 8)
  • 0

#59 Gość__* Napisany 25 maja 2004 - 22:26

Gość__*
  • Goście
Hmm tak mnie tylko zastanawia pewien fakt. Czemu na ulicach panuje taki mały ruch. Moim zdaniem poprzednie GTA (3 i VC) miały w tym temacie bardzo mało do zaoferowania, w porównaniu choćby z The Gateway. W GTA notorycznie było widać że auta zapełniające ulice były tylko modelami różniącymi się kolorem od auta którym my jechaliśmy. Do tego te pustki na ulicach, gdy ścigała nas policja to były tylko "psy" i my. W Getaway'u pościgi były bardzo utrudnione przez korki i duże natęzenie ruchu. Dlatego chciałbym aby Rockstar nie pokpiło sprawy po raz kolejny i dało czadu.
  • 0

#60 Gość__* Napisany 25 maja 2004 - 22:46

Gość__*
  • Goście
wiesz, po pierwsze to tylko "screen" czyli swoisty art - rownie dobrze mogliby tam walnac 50 fur, ale wtedy nikt by im nie uwierzyl. Osadzac stopien natezenia ruchu na ulicach bedziemy mogli dopiero po obejrzeniu pierwszych trailerow (KIEDY?!?!?), choc te i tak moga byc wyrezyserowane - vide Driv3r...
A pozatym jak ogolnie wiadomo architektora PS2 a i obecnie jej mozliwosci stawiaja wiwele ograniczen przed koderami. I tak oto mamy odwieczny spor miedzy jakoscia wykonania obiektow a ich iloscia. Mam nadzieje ze R* znajdzie zloty srodek i wyjdzie z tego problemu obronna reka.
  • 0