Skocz do zawartości

Grand Theft Auto: San Andreas - Wrażenia, Recki & Opinie


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
823 odpowiedzi na ten temat

#61 sensei Napisany 26 maja 2004 - 16:32

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
W Ultimie mozna juz skladac pre-ordery na GTA:SA.
http://www.ultima.pl... ... &p_id=1917
  • 0

#62 Gość__* Napisany 26 maja 2004 - 20:58

Gość__*
  • Goście

W Ultimie mozna juz skladac pre-ordery na GTA:SA.
http://www.ultima.pl... ... &p_id=1917


Dzieki za info. Wlasnie zamowilem :D
  • 0

#63 Gość__* Napisany 26 maja 2004 - 21:53

Gość__*
  • Goście
No to mam dla was mala zagadke :lol:
czy ten zlepek pikselow...

Dodany obrazek

wycietych z TEGO screena to PIES?!? (zwroccie uwage ze stoi przy hydrancie;)
Jedni sa przekonani ze tak, dla innych jest to tylko przypadkowe zestawienie pixeli...
co o tym myslicie?
  • 0

#64 Texz Napisany 30 maja 2004 - 17:13

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

W Ultimie mozna juz skladac pre-ordery na GTA:SA.
http://www.ultima.pl... ... &p_id=1917

jeden box. ->>> fackin head!!! chyba ktoś przesadził że giera na ps2 ma kosztować 250 !!! zeta bez żadnej taryfy ulgowej. !!! nie wiem. czy tylko mi się zdaje zdecydowanie za duża .!!!
  • 0

#65 sensei Napisany 30 maja 2004 - 17:21

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:

jeden box. ->>> fackin head!!! chyba ktoś przesadził że giera na ps2 ma kosztować 250 !!! zeta bez żadnej taryfy ulgowej. !!! nie wiem. czy tylko mi się zdaje zdecydowanie za duża .!!!

Nie ma sie czym przejmowac.Po pierwsze tak wysoka cena, to chwyt marketingowy zeby sklonic ludzi do nabywania pre-orderow w "atrakcyjnej cenie".Po drugie wysoka cena nie pre-orderowa kieruje niejako cena ver. gry pre-orderowej.Jest taka wysoka, zeby podbic cene gry w pre-orderze, bo po premieze dany produkt moze okazac sie gniotem, ktorego nikt nie chce kupic, a tak przynajmniej naplynie troche kasy.
  • 0

#66 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 17:29

Gość__*
  • Goście

Jest taka wysoka, zeby podbic cene gry w pre-orderze, bo po premieze dany produkt moze okazac sie gniotem, ktorego nikt nie chce kupic, a tak przynajmniej naplynie troche kasy


Ogolnie myslac masz racje, ale z drugiej strony - San Andreas gniotem???
  • 0

#67 sensei Napisany 30 maja 2004 - 17:33

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
Wiesz, rozne sa wypadki...Kolejnym czynnikiem warunkujacym cene nowego GTA jest napewno popularnosc tej gry.Ultima jak i zapewne inne sklepy licza na duze ilosci sprzedanych kopii, a tym samym na wzbogacenie sie.Dlatego podbijaja ceny, zeby jak najwiecej wycisnac.;)
  • 0

#68 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 18:36

Gość__*
  • Goście
a mi sie wydawalo ze po wejsciu do UE gry maja staniec :lol:
  • 0

#69 sensei Napisany 30 maja 2004 - 18:59

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
W UE narazie jestesmy tylko na papierze...No ale w przeciagu nastepnych kilku lat ma to ulec zmianie.Oby.
  • 0

#70 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 19:32

Gość__*
  • Goście
eee to ile czasu jestesmy nie ma znaczenia. Problem lezy bardziej w obecnym kursie EURO oraz braku wiekszej ilosci oficjalnych wydawcow gier na Polske...
  • 0

#71 sensei Napisany 30 maja 2004 - 19:44

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:

eee to ile czasu jestesmy nie ma znaczenia. Problem lezy bardziej w obecnym kursie EURO oraz braku wiekszej ilosci oficjalnych wydawcow gier na Polske...

Nie ma wydawcow, bo nie ma odpowiednich warunkow do ich zaistnienia.A na stworzenie odpowiedniego "otoczenia" potrzeba wlasnie czasu.Musimy miec te same unijne prawa i wykorzystac jak mozemy, to ze dane nam jest nalezec do wspolnoty.To miejmy nadzieje, spowoduje wzrost jakosci zycia i kurs euro nie badzie juz taki straszny:).
  • 0

#72 Gość__* Napisany 30 maja 2004 - 19:55

Gość__*
  • Goście
Nie no jasne - wiadomo ze z czasem sie "ucywilizujemy":) Moze wreszcie M$ zawuazy ze nie jestesmy jakas wiocha na kocu europy(a moze jestesmy?;) a wielcy wydawcy(vide EA) zaczna prezniej atakowac nasz rynek. No ale wracajac do tematu to wlasnie taka Ultima wykorzystuje poki co nieciekawa sytuacje naszego kraju i wkreca nas w takie ceny...
choc za granica preordery na SA tez nie sa najtansze - bagatela 50 zielonych :?
  • 0

#73 syon Napisany 30 maja 2004 - 20:52

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

choc za granica preordery na SA tez nie sa najtansze - bagatela 50 zielonych :?


50 zielonych (kurs ~3.80 zeta max) to i tak wychodzi taniej ;) ,Ultima zarzyna nas! już wysłałem skarge ^^" ,lepiej na allegro kupować i tak.
  • 0

#74 Texz Napisany 31 maja 2004 - 15:54

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
jedno: lecą w uja. a rząd im na to pozwala :( paranoja.
  • 0

#75 kotlet Napisany 01 czerwca 2004 - 13:07

kotlet

    Blanka

  • Narybek
  • 211 Postów:
Przypomnijcie sobie też jak długo GTA 3 nie "weszła" do Platyny, a jeśli już, to miała zawyżoną cenę. Teraz znowu Pro Evolution Soccer 3 "w platynie" : 139 (a nie 119, jak powinno być). Sprzedawcy są na tyle sprytni, że chyba jak najdłużej starają się utrzymać wysokie ceny najpopularniejszych chyba gier. Co do Ultimy to denerwuje mnie to, jak widzę napis
Cena : 259 złotych (przekreślone)
Twoja cena : 229 złotych
a prawda jest taka, że nigdy i nigdzie ta gra nie kosztowała 259 złotych, zresztą może nawet i nie 229. Co do Unii : same gry są w porównywalnych cenach do naszych, wcale nie taniej, inna sprawa to szybkość pojawiania się platyny, obniżek, różne promocje, zestawy i tak dalej.
Fajnie wygląda ten nowy screen z GTA : San Andreas, widać chyba cały rower. Ciekawe, kiedy pojawią się jakieś zdjęcia, filmik, lub znowu jakaś większa informacja
  • 0

#76 Texz Napisany 01 czerwca 2004 - 13:14

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
spox. stary takie warunki utrzymywania ludzi w błogiej nieświadomości cenowej. lecz co jest faktem to to, że boję się że dużo ludzi sięgnie po celowe zawyżanie cen, celem umajętnienia zasłaniając się UE. może jest to z palca wyssane lecz tego typu procedery (z moich obserwacji) są podejmowane (patrz. Real)
  • 0

#77 logan Napisany 07 czerwca 2004 - 17:36

logan

  • Forumowicze
  • 2 354 Postów:
Wie ktoś może kiedy będą nowe screeny?Ciekawe jakie bronie dadzą do gry może proce
  • 0

#78 logan Napisany 07 czerwca 2004 - 18:23

logan

  • Forumowicze
  • 2 354 Postów:
jak koleś którym grasz będzie jadł za dużo pączków to będzie wyglądał jak ten grubas na screenie, dopiero teraz to zauważyłem.Ciekawe jak się będzie biegało taką spasłą świnią :D
  • 0

#79 Gość__* Napisany 07 czerwca 2004 - 20:19

Gość__*
  • Goście
nowe screeny(a moze nawet i trailerek!!!) powinny pojawic sie jeszcze w czerwcu - przynajmniej tak wynika z plotek...
Co do "spaslej swini" to bardziej od biegow na biezni interesuja mnie wyczyny takiego grubaska na rowerku :lol:

ps. uzywaj opcji EDIT...
  • 0

#80 Blizzard Beast Napisany 07 czerwca 2004 - 21:58

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Logan, witamy na forum. Zwroc uwage na fakt, ze nad twoimi postami widnieje przycisk "edytuj". Jesli zapomnisz czegos dopisac, mozesz posta wyedytowac, a nie musisz bezposrednio pod nim pisac nowego. To tak na przyszlosc :)

Pozdrawiam
  • 0

#81 Gość__* Napisany 08 czerwca 2004 - 06:16

Gość__*
  • Goście
A powiedział to ten co tak nie robił :)
  • 0

#82 Blizzard Beast Napisany 08 czerwca 2004 - 08:08

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

A powiedział to ten co tak nie robił :)


Nie mowie tego zlosliwie, to raz. A dwa, nie przypominam sobie aby ktokolwiek kiedykolwiek musial mnie upominac. Pozdr
  • 0

#83 Gość__* Napisany 12 czerwca 2004 - 08:12

Gość__*
  • Goście
Kolejny wysyp Scanow - Tym razem z OPM!!!!!!!

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Mimo ze scany sa bardzo marnej jakosci, to gra zapowiada sie przeslicznie. SZOK :shock:
  • 0

#84 Gość__* Napisany 12 czerwca 2004 - 08:52

Gość__*
  • Goście
I jak tu nie ślinić się na samą myśl o nowym GTA. Po prostu nie moge sie już doczekać. Po screenach widać ze zapowiada sie znakomicie.
  • 0

#85 sensei Napisany 12 czerwca 2004 - 11:04

sensei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 406 Postów:
Oh my God that's the funky sh*t!
Nawet fryza bedzie mozna sobie zmieniac!Zapodam sobie wzor a'la AI, z taka fryzura wsiade do mojego low raidera, wlacze 2pac'a-"hit'em up" i wybiore sie z 'my hommies' do NY.Postrzelamy sobie do opaslych Notoriusow i ich przydupasow ogolnie znanych jako Puff daddy pop. :P
Troche sie zagalopowalem ale fajnie by bylo :P
  • 0

#86 Gość__* Napisany 12 czerwca 2004 - 14:07

Gość__*
  • Goście
hehe widze ze niektorzy poczuli juz odpowiedni klimat :lol:
  • 0

#87 Gość__* Napisany 12 czerwca 2004 - 16:23

Gość__*
  • Goście
No tak wrzucilem screeny, a zapomnialem dac zapowiedzi z OPM :roll: a ten jest po brzegi wypchany miazdzacymi informacjami :shock: :!:

The state of San Andreas contains three cities and miles and miles of interstates, valleys, freeways, deserts, coastline, and badlands - all of which you can explore. The game is five times the size of Vice City, more populated, more detailed, has more cars, weapons, challenges, characters, secrets, music, and more storyline than Vice City. Each of the three cities - Los Santos, San Fierro, and Las Venturra - have their own individual style. Examples are architectural style, vehicle population, mission types, character's accents, and the actions of pedestrians.

The countryside will be far from boring. There are new vehicles that cant even be used in a town, such as a quad bike, that you can race in the country. The driving physics have been worked on and although GTA is not a racing game, it feels like a chasing game. The countryside racing feels super quick and a lot of fun. In the country you will also have inbreds and degenerates who give you missions reflecting their environment. The countryside is very refreshing to drive through. It has rolling fields, farms, rivers, forests, deserts, and hills. There is also a legendary mountain - it is nearly a half mile tall, takes a minute to fly from the base to the top in a helicopter, and much longer to ride down with a bicycle. The grass and plants have new techniques to really bring the countryside to life like no game ever before. San Fierro is very hilly and there is a big emphasis on driving in this part of the game.

Swimming was added because Rockstar knew about the constant request and was tired of being told it couldnt be done. Now when you drive off a bridge, you will not drown. But that being said, it is not a swimming game. The way swimming will work is this: When your car hits the water you have two choices. The first is to climb out the window of the car. If you choose not to get out, you will sink with the car, and you will have a certain amount of stamina which you can build up. There are some missions that have swimming in them, but this wont be a swimming action adventure game. The feature is there for playability.

In addition to eating, getting fat, and working out at the gym, another stat feature is cutting your hair. You can go to the barber and get your haircut how you want. If you have a bad haircut, pedestrians make fun of you and call you stupid. If you have a good one they are impressed.

The LA vibe is there with the smog, crystalline light, the thud of a basketball off in a court, the air filled with hip hop, the blazing sun, the light reflecting off low riders. The right analog stick will allow you to bounce your car. In missions, all of the familiar details are there like the yellow arrow above objectives, the blue type on the screen giving mission outlines, and the little music after a successful mission.

Immense effort has gone in to individualize each players experience and make the game as non-linear as possible. At times you'll be following the storyline, but then the game will stop and open up, allowing you to do anything you want. Then the story continues, then it opens up, and it follows this pattern nicely for the best experience.

The engine has been rewritten. Now there are details like never before, such as tumbleweeds in the desert and other organic things. The map is much more densely populated than Vice City, even in the countryside. There are mirrors and real time reflections. The draw distance is now twice as much as Vice City in the urban environments and four times as much in the countryside. The lighting system has been improved to include separate models for daytime and nighttime. CJ can stand and sway slightly, with his jaw moving in a slow circular motion as he chews gum. The character models are much more detailed than previously.

Improvements have been made on the lighting to make neon spill onto the streets, streetlights light up buildings, and shadows from the sun fade to moonlight. Compression techniques have been used to detail all of the models - from the map to the cars to the pedestrians. The game is now more sharp, with weather effects and more crammed special touches than thought possible. Rockstar has borrowed a bit from Manhunt with the new lighting. Now you can see gang members in dark alleys and you can use the shadows yourself to hide under a bridge, watch an enemy run past, then leap out and jump him. Even with one star you will have to worry about the police, but hiding in shadows can help out. On missions you can do them Rambo style or you can sneak around and pick them off one by one. This means actual stealth techniques which adds a lot more variety to missions than before.

San Andreas returns with the Rockstar humor we love. The satire will be directed at American consumerism, action movies, weirdness, and pop culture of the time. The characters will be more serious but the game will still be hilarious.

Every part of the game has been aimed at making it feel like a living, fully realistic world. Each city as well as the districts in them will feel unique. Instead of adding content to GTA III or Vice City, Rockstar wanted to make this game so you could climb onto a roof and know your location. The amount of exploring in San Andreas has extreme depth, and it is not to be raced through because it is all unique and interactive. All the missions, even the most outlandish, are all designed to make use of the vehicles and to explore the map. Tons of work has gone into making the countryside look organic, the cities not looking square, and overall the game feeling real. The map is so big even Rockstar becomes lost in it from time to time. The population is more dense and more active than ever before. The city has been given life. Each pedestrian has his own actions and animations based on where they live, and where they are at in the city or the country.

One of the biggest challenges is compressing the massive detail in this game. Rockstar has loads of content and continues to add more. The only loading times in San Andreas are slight pauses when entering buildings. They have already packed the DVD and will be having to use dual layer. Although the game is very broad, all the missions, gameplay elements, and events will tie together and feel part of the same game thanks to the controls, art, and atmosphere. There are some parts where the game is in first person. There are also ties to the past games for hardcore fans. All of these things, even the most outlandish of missions, will make sense to you when you are playing.

You have new fist fighting techniques and the gun fighting has been overhauled. The physics of the gun fighting has been rebuilt from the ground up and now it is very elegant and easy to control. When you target someone green will be displayed if they have full health, yellow at half, and red if they can be killed in another shot. The auto targeting will also make much better choices based on threat level.

Working with your gang the Orange Grove Families, you can take over areas of the map. Controlling territories and personalizing the map is like personalizing your character. You can make money off your property if look after it. Some parts of the game you can take it over yourself, and for other parts you will need your gang. Car jacking has an even more threatening and sinister vibe than before, because now your gang is involved. By the way, being a gangster is 15% of the total game.

In the first mission Carl is picked up from the airport by the two corrupt cops. They dont take him home, they drop him off in rival gang territory. You have to get out quick, so the first thing you do is steal a BMX. You rapidly hit X to pedal and CJ sways from side to side to pick up momentum. This is one of the stunningly realistic animations. You complete the mission when you reach the area where CJ grew up and where his gang lives.

One mission involves you meeting up with your old friend Ryder, who is a loose cannon and is very passionate about the Orange Grove Families. Your chat takes place in front of the Badfellas poster (which fans will recognize). The owner of a pizza store has erased the OGF tag from his walls, and Ryder wants you to join him in teaching the owner a lesson. You hop in a pickup and head to the pizzeria. Once you arrive but before you enter the pizzeria, you will be given the opportunity to give CJ a new haircut.

This is an example of many side tasks available during missions. Rockstar really wants to blur the line between on a mission and off a mission so you will see this a lot. You hop in the barbers chair and he cuts your hair while you watch. You receive a new haircut which you can see in the mirror, and you choose to accept it or get a new style. Once you leave the barber Ryder will make a comment about your new hairstyle depending on what you chose. Now in the extremely detailed pizzeria you have even more choices. There are three different sized meals with prices based on size. You order the largest meal to distract the pizza boy for Ryder. But Ryder cannot be calmed and to his surprise as he becomes more irate, the pizza boy fires off a 12-gauge shotgun. You and Ryder run out to the pickup and drive back home.

Yet another mission has you driving a four person drive-by as your gang wants to hit the local gang The Ballas. As your roll by The Ballas, Sweet, Smoke, and Ryder all take aim and open fire. Your job is to move the car back and forth to dodge the returning fire. The four person drive by is amazingly real. As you drive by the three gang members adjust their aims. When you pass The Ballas, your guys will lean out the windows backwards and one will get up through the roof. After taking out this group, you go after another group of Balla members. But the cops have started chasing and you must take a detour into a Pay n Spray. The mudded car actually becomes cleaned off, the cops stop chasing, and you go home. The Orange Grove Families are back in business, but every time you enter Balla territory, be ready for hostile activity.

The mission Reuniting the Families is about the heads of all the local gangs sitting down to talk and avoid a war. When you arrive at the hotel which is the meeting place, Sweet is the OGF representative. Suddenly a police chopper appears over the car park and cops start pouring out with guns blazing. The other members of the OGF run for their own safety, and leave you alone in the hotel to save Sweet yourself. As you march through the hotel with your shotgun you will see police flowing in from all directions and off balconies with their semi-automatics lit up. A nice shot from your shotgun will kill a cop, and the more you kill, the better your accuracy becomes (as displayed in a percentage in the top left). You can also strafe for cover now. Eventually you find a dying gangster who points you to Sweet.
The two of you escape to Smoke driving a car, who takes down the helicopter with a shotgun then speeds off. Following this is an intense car chase with Smoke driving and you shooting police cars in first person view. You can align the crosshair on the speeding cars and shoot out the tires to take them out. Suddenly a cop jumps right onto the back of the car, and you are forced to shoot him at point blank. Then another one leaps onto the front. Smoke turns down an alley and finds another helicopter in the way, with its rotors pointing at the ground. Smoke speeds up, then at the last second both of you bail out. The last image you see is the cop holding onto the front being shredded up by the spinning metal rotors.

- All of this information was summarized from the Official Playstation 2 Magazine UK July 2004 Issue.


zrodlo: GTAGaming.com

Polecam tez bardzo dobre tlumaczenie Mastah z GTA.pl - CLICK!

Obawiam sie ze bedzie to najlepsza gra jaka kiedykolwiek stworzono :wink:
  • 0

#88 Gość__* Napisany 13 czerwca 2004 - 14:20

Gość__*
  • Goście
Hej ludzie co z wami? zadnych "Ochów!" i "Achów!" ?!?
Popodniecajcie sie troche SA, przecierz sam nie moge ciagle pisac jaka ta gra bedzie wyje***ana :wink:
Napiszcie co was najbardziej kreci z nowych elementow jakie maja sie pojawic(powyzsza zapka). I przywroccie mi troche wiary bo powoli zaczynam watpic ze stworzenie tak idealnej gry jest wogole mozliwe :wink:
  • 0

#89 Gość__* Napisany 13 czerwca 2004 - 15:15

Gość__*
  • Goście
Och ach!! :D

Na serio gra bedzie wyborna.Zagrywam się w vice city i nie mogę się doczekać premiery SA.Nowe elementy?Fryzjer rula :) no i jeszcze parę mniej ważnych elementów typu oczekiwane pływanie.Czy będzię grą idealną?Czas pokaże.
  • 0

#90 kotlet Napisany 13 czerwca 2004 - 20:03

kotlet

    Blanka

  • Narybek
  • 211 Postów:
O grafikę się nie martwię : taka, jaka jest w Vice City (nie liczę design'u) jest spoko, a przecież będzie dużo poprawek i nowych efektów. Najważniejsze to wyeliminować różnego rodzaju błędy (tak zwane bug'i), których w GTA : VC było bardzo dużo. Co do nowych patentów : fajne są takie rzeczy, jak zmienianie fryzury, zmienianie tuszy (bohater od jedzenia grubnie, od ćwiczeń chudnie i zapewne też będzie wyglądał na przypakowanego). Obrabianie domów też zapowiada się ciekawie, tylko żeby nie była to zbyt łatwa i potem już niezbyt emocjonująca czynność. Wreszcie (tak myślę po przeczytaniu "opisu" jednej z misji) będzie coś w rodzaju wojen gangów, i będzie to wyglądało lepiej, niż w Vice City : stoją po kilku, jak się ich "zaczepi", to atakują (nie licząc Haitańczyków, którzy po misjach u ciotki Poulet nie potrzebują nawet powodu do atakowania), ale ogólnie to dopiero teraz będzie może coś w rodzaju konkurencji, atak z kumplami, i tak dalej. Skoro autorzy oficjalnie potwierdzili obecność rowera jako środka lokomocji w grze, to prawie pewne było to, że będzie można pojeździć na jednym kole. Ta informacja o wysokości góry mnie zaskoczyła (minuta lotu helikopterem w górę ?), ale dziwnie by to wyglądało, żeby w całej grze była jedna wielka góra, a tak to tylko jakieś pagórki : myślę, że jakieś mniejsze górki też się znajdą w grze. Bardzo ciekawe będzie to, że pojawią się wsie. Fajnie wygląda koleś z jednego ze screen'ów, palący coś : przypomina mi Eazy'ego E. Nie podobało mi się to, że niektóre samochody, jak Voodoo (Lowider) miały jeden ustalony kolr, którego nie dało się zmienić. Wogóle przydała by się jakaś możliwość zmieniania czegośw samochodzie, nawet jeźeli miałoby to być nieskomplikowane, chociażby tylko wyglądu zewnętrznego (oprócz malowania).
  • 0