Grand Theft Auto: San Andreas - Wrażenia, Recki & Opinie
#781 Napisany 12 czerwca 2009 - 17:04
#782 Gość__* Napisany 27 czerwca 2009 - 11:41
#783 Napisany 16 stycznia 2010 - 19:33
nie wiem co mu odbiło, że akurat tą gierkę pierwszą odpalił ale przesiedzieliśmy przy tym 3h świetnie się bawiąc... zrobiłem w tym czasie więcej zróżnicowanych misji niż w całym GTAIV, ale przyznaję - Euphori to teraz brakuje jak diabli w starszy gta.
#784 Napisany 16 stycznia 2010 - 20:50
#785 Napisany 16 stycznia 2010 - 21:17
Co do walki pomiędzy San Andreas, a GTA IV to u mnie wygrywa jednak GTA IV. To gra na którą czekałem od czasu ukończenia GTA III oraz dziwnego sentymentu po obcykaniu pierwszego Saint's Row. Wtedy to bardzo poważnie zastanowiłem się czego mi w tej serii brakuje i doszedłem do wniosku, że:
- Nowego Jorku
- Nextgenowej fizyki rozwalanych białych płotów (serio).
- Powrotu do tego co bawiło w GTA III czyli czystej gansterki bez tych wszystkich cyrkowych rozrywek - zapychaczy z Vice City i San Andreas.
GTA IV mi to dostarczyła. Niemniej jednak powracając do San Andreas jakieś kilka miesięcy temu poczułem się świetnie i nawet brak Euphorii mi nie przeszkadzał. Jeżeli kogoś odrzuca ta gra, niech zrobi właśnie tak jak ja zrobiłem grając na PS2. Po prostu ta gra ma to coś i na PS2 gra mi się świetnie w przekonaniu i podziwie dla Rockstar ile to sztuczek i obejść zrobiono swego czasu, żeby tak grywalna pozycja powstała na tej przestarzałej i ograniczonej platformie. Na Xboxie mimo iż jest ładniejszy, ma lepsze tekstury i takie tam już tego nie widać i narzeka się na kanciastość, prostotę i pastgenowość grafiki. Nawet doczytywanie danych w locie na PS2 powoduje miłe uczucie nostalgii do czasów 2004 i wcześniejszych, heh.
#786 Napisany 25 lipca 2011 - 23:12
#787 Napisany 26 lipca 2011 - 01:23
#788 Napisany 26 lipca 2011 - 17:14
#789 Napisany 26 lipca 2011 - 19:27
#790 Napisany 27 lipca 2011 - 11:13
#791 Napisany 21 listopada 2011 - 11:23
szkoda, że R* nie odświeża swoich gier w HD bo byłby powód do kupna PS3
#792 Gość_Kazuo_* Napisany 09 grudnia 2011 - 19:10
#793 Napisany 12 grudnia 2011 - 13:41
odpaliłem. pomimo słabej grafy i widoczności na 20 metrów gra się nawet nawet. Najbardziej frustruje gdy trzeba powtarzać misje od początku. Chyba w dodatkach do gta4 to poprawili?
szkoda, że R* nie odświeża swoich gier w HD bo byłby powód do kupna PS3
Te kałżale, nawet na misje w GTA będą narzekać
W GTA im się chekpointów zachciewa, od tych CoDów się w dupach co poniektórym poprzewracało.
#794 Gość_Kazuo_* Napisany 12 grudnia 2011 - 14:41
Te kałżale, nawet na misje w GTA będą narzekać
W GTA im się chekpointów zachciewa, od tych CoDów się w dupach co poniektórym poprzewracało.
+ 10
#795 Napisany 12 grudnia 2011 - 18:54
chyba dopiero w dodatkach do 4 ten bubel gameplayowy naprawiono.
#796 Napisany 12 grudnia 2011 - 20:59
#797 Gość_Kazuo_* Napisany 13 grudnia 2011 - 03:58
Tak ja pisze ksztyr, w d*pach Wam się przewraca. Najlepiej, żeby gry przechodziły się same. Nie, miękkie pałki?nie wiecie o czym piszecie.
chyba dopiero w dodatkach do 4 ten bubel gameplayowy naprawiono.
#798 Napisany 13 grudnia 2011 - 19:18
misje bywają kilkuetapowe, np. :
1. jazda samochodem,
2. strzelanina,
3. ucieczka,
skoro z pierwszymi dwoma se radzę a wysiadam na 3 to po co mam wiele razy robić to co już wykonałem? gameplayowy bubel.
#799 Gość_Kazuo_* Napisany 13 grudnia 2011 - 19:43
Wniosek? Odpuść sobie starsze produkcje, bo najwyraźniej Cię przerastają.
#800 Napisany 13 grudnia 2011 - 23:02
a wygodny jestem to fakt, gra sprawiać ma mi przyjemność a nie frustrować niepotrzebnie. Zdobywać wprawę to sobie lubię w grach arcade bo do tego są stworzone coby coraz lepszą wprawą poprawiać swój wynik. Gta taką grą nie jest. Tu chcę poznać "świat", fabułę dlatego męczy mnie fakt, że ginąc przez mój brak skilla muszę ogrywać nudne i nieinteresujące mnie już fragmenty gry
#801 Gość_Kazuo_* Napisany 14 grudnia 2011 - 00:11
A tak na serio - gra jednak trochę wymagająca być musi, przynajmniej dla mnie. GTA SA jest proste, ale za to chociaż fajnie każe za błędy. Nie potrafisz grać? Masz pecha, zaczynasz od nowa. Dzisiaj jest to niestety zjawisko coraz rzadziej spotykane, gracze są "rozpieszczani" wszelakimi ułatwiaczami (vide automatyczna wspinaczka w Assassin's Creed, regenerujące się życie w shooterach, festiwal checkpointów w co drugim tytule) i gry powoli zamieniają się w samoprzechodzące się g*wienka dla szympansów.
#802 Napisany 14 grudnia 2011 - 09:49
#803 Gość_Kazuo_* Napisany 14 grudnia 2011 - 14:41
Wystarczy przed każdą misją zrobić save'a (tu już przyznam, że przydałby się autosave, żeby niepotrzebnie nie jeździć do savepointa), w razie wpadki po prostu wczytujesz ostatni stan gry i musisz już tylko dojechać na zlecenie. Dodatkowo część zadań w razie faila oferuje możliwość przeskoczenia powtórnego dojazdu (wystarczy klepnąć jeden guzik na padzie).Kazuo, fakt faktem w późniejszych misjach na pustyni do szaleństwa może doprowadzić fail przez jakąś głupotę i konieczność wracania pickupem na żywca do San Fierro przez pół planszy po restart misji. Bardziej zaradni znali na pamięć wszystkie spawny wszelakiej jakości latającego żelastwa więc było łatwiej ale w dzisiejszych czasach może to być bariera nie do przeskoczenia dla nowych graczy.
#804 Napisany 14 grudnia 2011 - 15:53
#805 Gość_Kazuo_* Napisany 14 grudnia 2011 - 16:02
#806 Napisany 15 grudnia 2011 - 00:38
#807 Napisany 15 grudnia 2011 - 12:53
#808 Gość_Kazuo_* Napisany 16 grudnia 2011 - 19:22
#809 Napisany 21 grudnia 2011 - 16:05
oj biedny chłopaczku czy twój móżdżek potrafi generować tylko skrajności?
misje bywają kilkuetapowe, np. :
1. jazda samochodem,
2. strzelanina,
3. ucieczka,
skoro z pierwszymi dwoma se radzę a wysiadam na 3 to po co mam wiele razy robić to co już wykonałem?
Żeby stać się lepszym człowiekiem.
#810 Napisany 21 grudnia 2011 - 18:39
Żeby stać się lepszym nerdem.
fixed