Najlepszy Designer Gier
#1 Napisany 07 marca 2011 - 23:57
#2 Napisany 07 marca 2011 - 23:59
edit:
[#10355] Musisz wybrać odpowiedź w każdym pytaniu ankiety.
#3 Napisany 08 marca 2011 - 00:00
#4 Gość_Taikun_* Napisany 08 marca 2011 - 00:02
#5 Napisany 08 marca 2011 - 00:04
#6 Napisany 08 marca 2011 - 00:04
#7 Napisany 08 marca 2011 - 00:05
#8 Napisany 08 marca 2011 - 00:05
Yu Suzuki
#9 Napisany 08 marca 2011 - 00:06
#10 Gość_Taikun_* Napisany 08 marca 2011 - 00:06
#11 Napisany 08 marca 2011 - 00:07
#12 Napisany 08 marca 2011 - 00:07
#13 Napisany 08 marca 2011 - 00:07
Wybierz tych, których lubisz (za dokonania lub medialną osobowość), wygra ten, który zgarnie najwięcej głosów.co to znaczy wielokrotny wybor? mozna tez na wszystkie glosowac? to bez sensu.
#14 Napisany 08 marca 2011 - 00:10
[#10355] Musisz wybrać odpowiedź w każdym pytaniu ankiety.
#15 Napisany 08 marca 2011 - 00:12
Tim and Chris Stamper - RARE (Banjo-Kazooie, Perfect Dark, Goldeneye, Conker i wiele więcej)
#16 Napisany 08 marca 2011 - 00:12
Ed Boon - wiadomo
Brian Fargo - Bard's Tale
Richard Garriott - Ultima
Ron Gilbert - kolega Tima S.
Stieg Hedlund - Blizzard North, 'nuf said!
Ken Lobb - GoldenEye, PD
Al Lowe - hello!!!
David Perry - MDK
John Romero - wiadomo :]
Chris Taylor - Total
Tim Willits - id Software, for the love of gawd!
Chmielarz - ?
I "teoretycy"
Chris Crawford, Richard Bartle
#17 Napisany 08 marca 2011 - 00:15
Ktoś z Naughty Dog?
#18 Napisany 08 marca 2011 - 00:15
#19 Napisany 08 marca 2011 - 00:16
#20 Napisany 08 marca 2011 - 00:17
co wiadomo? jako samotnik zrobil szrota daikatane i to tyle z jego dokonań.John Romero - wiadomo :]
#21 Napisany 08 marca 2011 - 00:17
Co nie zmienia faktu, że to on wymyślił wielopoziomowe levele w Doomie, deathmatch i jako pierwszy cisnął w id koncepcję, że FPS powinien mieć ciut więcej niż pretekst: fabułę.Romero to pussy. Bez Carmacka i chłopaków z ID okazał się nikim.
#22 Napisany 08 marca 2011 - 00:18
nie moge zagloswoac, naprawcie to forum!!!!!!!!!!!1111111111111
Oho, kiepska sprawa, jeśli nie wybierze się kogoś z OBYDWU 'list', to nie można zagłosować.
#23 Napisany 08 marca 2011 - 00:18
#24 Napisany 08 marca 2011 - 00:34
Zabrakło Hideki Kamiyi (DMC, Okami, Bayonetta) i Atsushi Inaby (Okami, Vietiful Joe, Madworld).
#25 Napisany 08 marca 2011 - 00:48
#26 Napisany 08 marca 2011 - 01:30
piterek jesteś aż takim kretynem żeby wybierać wszystkie pola
przecież nie wszystkie zaznaczyłem o_O W 3 liście przykładowo nic.
#27 Napisany 08 marca 2011 - 07:40
przecież nie wszystkie zaznaczyłem o_O W 3 liście przykładowo nic.
Tak, nie zaznaczyłeś tego, co zostało dodane po tym jak już zagłosowałeś.
#28 Napisany 08 marca 2011 - 09:58
#29 Napisany 08 marca 2011 - 10:07
jak mogłeś zapomniec?
#30 Napisany 08 marca 2011 - 10:57
Tim Schafer - kopalnia wykręconych pomysłów, każda jego gra mnie bawi. Prawdziwy mistrzu. :]
Zabrakło Hideki Kamiyi (DMC, Okami, Bayonetta) i Atsushi Inaby (Okami, Vietiful Joe, Madworld).
Inaba jest producentem, Kamyia "dyrektorem" (lolz). Inaba imho nie ma czego szukać na tej liście.
Goichi Suda z Grasshopper Manufacture (choć to też raczej producent pfff), a skoro trafił się nawet Eric Chahi (szacun), to czemu nie Yenova Chen I tak ale dopisać można