Skocz do zawartości

Zdjęcie

Burnout Crash!

Criterion Games EA PS3 X360 iOS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
19 odpowiedzi na ten temat

#1 GrzesiekMB Napisany 04 kwietnia 2011 - 14:11

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
robi sie.
http://uk.ps3.ign.co.../1159198p1.html

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 11:27

  • 0

#2 BeSOS Napisany 04 kwietnia 2011 - 20:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Biore day 1 byle nie bylo otwartego miasta/ free roamingu
  • 0

#3 Gość_Taikun_* Napisany 04 kwietnia 2011 - 20:18

Gość_Taikun_*
  • Goście

Biore day 1 byle nie bylo otwartego miasta/ free roamingu


+1
  • 0

#4 GuiltySpark Napisany 04 kwietnia 2011 - 20:29

GuiltySpark

    Chocobo

  • Narybek
  • 11 Postów:
Free roam moze pozostac, by sie bawic otwarta struktura miata, szales cosbie, ale same wyscigi powinny byc ograniczone jak w NFS HP, lub tez starusienkich Undergroundach.
  • 0

#5 Zwyrol Napisany 04 kwietnia 2011 - 20:36

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Dawać mi Traffic Attack z Burnout Revenge. Brakuje mi tego w kolejnych częściach.
  • 0

#6 Kurzy Napisany 04 kwietnia 2011 - 21:02

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Chcę otwarty świat jak w B: Paradise + crashe z 3 i Revenge + inne pomysły Criterion i będzie jak zawsze-czyli superowo.

Czemu wam się nie podoba otwarte miasto? Przecież nic uroku nie odjęło a wręcz przeciwnie-miasto jest zaplanowane perfekcyjnie, można takie akcje robić że po prostu buzia sie raduje przy grze. Może zróbmy tu ankietę otwarte miasto vs zamknięte?
  • 0

#7 Nexus Napisany 04 kwietnia 2011 - 23:09

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 962 Postów:
To powinien być remake Revenge'a - najlepszego Burnouta ever.

Otwarte miasto ssie ponieważ zamiast skupiać się na wyścigu nerwowo rozglądasz się czy aby nie minąłeś właściwego zakrętu. Zamiast na trasę gapisz się na mapkę lub ew. na światła uliczne, które mało co pomagają.

Strasznie to skopane w Paradise. :neutral:
  • 0

#8 Kurzy Napisany 04 kwietnia 2011 - 23:24

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Obstawiam że grałeś z maks 5 godzin. Ja nawet po DŁUGIEJ przerwie wygrywam teraz większość za pierwszym razem i zdarza się może maks 2 razy spojrzeć na mapę selectem. Trasy są intuicyjne i naprawdę proste a to że można ładnie odbić dziwną drogą jak się zna zarypisty skrót to MOC. Dzisiaj właściwie nie zdążyłem skręcić bo się rozpędziłem, zamysliłem itd. ale jakoś później przypadkowo jakieś skróty i o włos wygrałem:)
  • 0

#9 ACZ Napisany 05 kwietnia 2011 - 00:59

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Paradise na tle poprzednich części jest prosty do skończenia.
  • 0

#10 xell Napisany 05 kwietnia 2011 - 02:30

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Widzę, że Criterion wraca do swojej szrotowatej serii.
  • 0

#11 Danteusz Napisany 05 kwietnia 2011 - 09:08

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Widzę że xellos wraca do trollowania.

Jeżeli chcecie zobaczyć jak najlepiej wykonać wyścigi w otwartym mieście polecam Midnight Club, tam z daleka wiać wielkie słupy światła na zakrętach, wiadomo dużo wcześniej którędy trzeba jechać.
  • 0

#12 Kurzy Napisany 05 kwietnia 2011 - 09:16

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Ja na przykład nigdy tego nei lubiłem. Miasto to miasto a nie neony wielkie gdzie mam skręcić.

Czychu, moim zdaniem każdy Burnout to porównywalny poziom. No ale Tobie chodzi o złota w B3/B:R? Jeżeli tak to zgadzam się, trzeba było się napocić żeby wygrywac wszystkie crashe na złoto na przykład.
  • 0

#13 BeSOS Napisany 05 kwietnia 2011 - 11:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mnie drazniło to, ze podczas wyscigu musze jednoczęśnie manewrowac między trafikiem i jeszzcze skupiać się czy na pewno w dobrym momencie skrecam w lewo/prawo....w poprzednczkach tego problemu nie było i grało sie przez to o wiele lepiej.
  • 0

#14 xell Napisany 05 kwietnia 2011 - 11:54

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

Widzę że xellos wraca do trollowania.

Nigdy nie przestałem. :cf:
  • 0

#15 Kakolukian Napisany 05 kwietnia 2011 - 19:09

Kakolukian

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 556 Postów:
Usytuowanie gry w otwartym mieście było najlepszą rzeczą jaką mogli zrobić. Świetny motyw z rozstawieniem eventów po metropolii i okolicach. Same wyścigi były bardzo adrenalino pędne. Do tego to poczucie prędkości i świetna grafika...miodzio! Wiele czasu spędziłem po prostu jeżdżąc po mieście wyczesanymi furami z idealnymi traczkami w tle.
Za traffic attack nie tęsknie. Nic specjalnie fajnego w tej ''konkurencji'' nie widzę.
Ogólnie świetna sprawa, że grzeją tego nowego Burnouta. Jedna z lepszych serii ;]
  • 0

#16 Kurzy Napisany 05 kwietnia 2011 - 20:36

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Zróbcie ankietę otwarte miasto vs stary system ;]
  • 0

#17 ACZ Napisany 05 kwietnia 2011 - 22:01

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
i na ch*j Ci ankieta? lol
  • 0

#18 keogh Napisany 06 kwietnia 2011 - 16:44

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:
zamknięte trasy, jazda na pełnej ciqie na starym modelu jazdy i tryb maniac = biorę kolekcjonerkę
  • 0

#19 McDrive Napisany 06 kwietnia 2011 - 18:54

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Otwarte miasto jest fajne, ale po wybraniu wyścigu trasa powinna się "zamykać". Tylko jeden określony kierunek i każdy wyścig zaczynałby się i kończył w innym miejscu, a nie tak jak w Paradise gdzie co drugi event kończył się w tym samym miejscu przez co jedyną różnicą między nimi była długość. Jedne krótsze, a inne dłuższe, a meta w większości się powtarzała.
  • 0

#20 Kurzy Napisany 08 listopada 2011 - 11:10

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Kupować, gra jest zabawna i według mnie "pasi" fanom Burnouta. Ja się wczoraj nie mogłem oderwać a demo nie pokazuje miarodajnie że gra jest całkiem fajna.
  • 0



Inne z tagami: