Wii U Pogadanki
#10921 Napisany 18 stycznia 2021 - 21:04
#10922 Napisany 18 stycznia 2021 - 21:42
Możliwe, że się przeterminowały. Jeżeli jeszcze komuś wyskoczy error to kasuje posta.
#10923 Napisany 16 lutego 2022 - 07:13
https://my-nintendo-...s.nintendo.com/
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 16 lutego 2022 - 07:16
#10924 Napisany 16 lutego 2022 - 08:14
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 lutego 2022 - 08:14
#10925 Napisany 16 lutego 2022 - 13:21
400h? 700h? Na całej platformie?
#10926 Napisany 16 lutego 2022 - 14:55
To tylko pokazuje jakim niewypałem ta konsola była, tym bardziej, że są to czasy FANÓW Nyntendo.
#10927 Napisany 16 lutego 2022 - 15:19
#10928 Napisany 17 lutego 2022 - 12:29
The data displayed on this page is based on your play activity as obtained by Nintendo, based on the Nintendo Network Agreement and Nintendo Network Privacy Policy. Play time is calculated for the period between 26/02/2011 and the end of February 2020. However, due to factors such as the time zone your console was used in, there may be cases where the information is incorrect.
Niestety może występować spora rozbieżność między tym co wyświetla ta stronka a stanem rzeczywistym:
#10930 Napisany 12 maja 2022 - 13:25
Wpadłeś w wir czasu i cofnąłeś się do lutego?
#10931 Napisany 12 maja 2022 - 13:45
#10932 Napisany 13 maja 2022 - 06:08
Kupować można do marca, a doładowania konta działają też do tego terminu czy wcześniej wygadają?
#10933 Napisany 13 maja 2022 - 06:48
- As of 29 August 2022, it will no longer be possible to use a Nintendo eShop Card to add funds to an account on Nintendo eShop for Wii U or Nintendo 3DS. However, it will still be possible to redeem download codes until late March 2023.
Users who link their Nintendo Network ID funds (used on Nintendo eShop for Wii U and Nintendo 3DS) with the funds tied to their Nintendo Account (used on Nintendo eShop for Nintendo Switch) can use the shared funds to purchase content on any of these consoles and systems until late March 2023. After that, the funds can only be used to purchase content on Nintendo Switch.
#10934 Napisany 30 listopada 2022 - 23:23
WiiU, czyli pierwsza konsola stacjonarna 8. generacji, i jednocześnie jedna z najbardziej niedocenionych konsol, obchodzi dziś w Europie swoje 10 urodziny ????
WiiU okazało się świetnym następcą Wii. Skok jakościowy gier był ogromny (a przynajmniej zauważalny). Nie bez znaczenia był fakt, że po raz pierwszy w historii mogliśmy pograć w produkcję od Nintendo i spółki w oprawie HD. Dzięki temu, że WiiU było wstecznie kompatybilne, Wielkie N skupiało się przede wszystkim na nowych produkcjach. Pojawiło się mnóstwo oczekiwanych kontynuacji: The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Xenoblade X, Mario Kart 8, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Pikmin 3, Super Smash Bros for WiiU, Super Mario 3D World, Yoshi's Wooly World, Paper Mario: Color Splash, New Super Mario Bros U, Star Fox Zero, czy takie Pushmo World. To właśnie na WiiU powstały nowe marki jak Splatoon, Super Mario Maker, Hyrule Warriors, NintendoLand, czy Pokken Tournament. Współpraca z zewnętrznymi studiami zaowocowała kilkoma ciekawymi grami - Bayonetta2, The Wonderful 101, LEGO City Undercover, Tokyo Mirage Sessions #FE, Rayman Legends, ZombiU, Project Zero: Maiden of Black Water, Devil's Third, czy Rodea the Sky Soldier. Relacje z twórcami gier niezależnych również się zacieśniły, dzięki czemu nie tylko można było grać w niektóre tytuły szybciej niż na PS4, czy XOne, ale i dodać do biblioteki kilka świetnych indyków na wyłączność jak Fast Racing Neo czy Affordable Space Adventures.
Osobiście WiiU cenię sobie bardziej niż popularnego Switcha. Mimo iż hybryda po tych 5 latach również oferuje mnóstwo fajnych tytułów, to jednak jako sukcesor WiiU wiele rzeczy mi zniesmaczył - brak wyraźnego skoku jakości gier jak u poprzednika, uwstecznienie oprogramowania systemowego, płatny online, ogrom remasterów i portów starszych gier względem nowych produkcji, słabe wykonanie kontrolerów, brak VC, pozbywanie się ekskluzywów, brak nowych kontynuacji niektórych serii, sporo DLC, etc. Odnoszę też wrażenie, że niektóre produkcje wyglądają i/lub zachowują się po prostu gorzej niż na WiiU (patrz: Xenoblejdy, Bayonettka, zeldowe Warriorsy, DLC do MarioKart, itp).
Do tego dochodzą moje całkowicie subiektywne doświadczenia. Jak zaznajomienie się z serią The Legend of Zelda (dzisiaj nadal WiiU to najlepsze miejsce aby pograć w duże odsłony Zeldy, i kilka tych mniejszych). Złapanie bakcyla na MarioKart i Splatoon. Ogranie niektórych zaległych perełek z Wii. Szczyt popularności party games w moim domku. I jako osoba nigdy nie zainteresowana w fejsubuki - Miiverse, gdzie mogłem pogadać z graczami i twórcami moich ulubionych gier, czatować (a czasami i videoczatować!) z innymi użytkownikami WiiU. No i do tego gimmick dość nietypowego gamepada, zwanego tabletopadem, tudzież padletem, bardzo mi się podobał. Niektóre gry naprawdę fajnie z niego korzystały, dodając do swojej ogólnej oceny +1 (choćby takie NintendoLand, Rayman Legends, Splatoon, Super Mario 3D World, Captain Toad, Wind Waker HD, Year Walk, itd). I w sumie, to na WiiU grałem częściej hybrydowo (tryb Off-TV Play), niż teraz na Switchu (w domku i na tarasie rzecz jasna )
Także WiiU - pozostanie w mojej kolekcji - jak i w serduszku - na zawsze. I to na dość wysokim miejscu. Oby następca Switcha również wykazał się podobnym skokiem jakości gier jak WiiU wobec Wii.
#10935 Napisany 01 grudnia 2022 - 06:03
おはよう
#10936 Napisany 01 grudnia 2022 - 10:28
Wszystkiego najlepszego WiiU.
U mnie padlet już nie działa bez podpiętej ładowarki i analogi pożółkły, ale cały czas dzielnie się sprawdza jako stacja do Game & Wario (kalambury) na imprezach.
#10937 Napisany 01 grudnia 2022 - 11:46
Konsola zabita przez marketing i IBM(*) połączony z obsesją Iwaty na punkcie wielkości i poboru mocy (**)
* - Początkowo mieli użyć innego CPU i wrzucić ten z Wii dla wstecznej ale IBM powiedział "panowie spokojnie, zrobimy wam dwa w jednym" dlatego zrobili takie gówno
** - i temu gównu jeszcze obniżali zegary bo wiatraki nie wyrabiały a Iwata nie chciał zwiększać obudowy
#10938 Napisany 01 grudnia 2022 - 12:24
Nie było system sellera + pack-in słaby. Pierwsze dwa lata to totalna kaplica. Było aż tak źle, że nawet MK8 i Smash nie uratowały tonącego okrętu.
Zanim pod koniec żywota konsoli wleciało trochę oryginalności, mieliśmy najbardziej iteracyjne Nintendo od wieków.
NSMBU? Meh, znowu to samo w tym brzydkim stylu graficznym.
Mario 3D World? Meh, wygląda jak z 3DSa. Do dzisiaj się dziwię jak można było z tak kozackiej gry tak słaby pierwszy trailer zrobić.
Do tego wypociny a la Fit/Sports Club/Party to gonienie minionych trendów i utwierdzały wrażenie, że U nie ma nic nowego do zaoferowania.
Później to już self-fulfilling prophecy... Tropical Freeze, najlepsza platformówka 2D ever imo, dostawała oceny typu 6/10 bo nie korzystała z padleta (i wyglądała "identycznie" jak Returns).
#10939 Napisany 01 grudnia 2022 - 12:30
A na końcu nasikali na grób wyrzucając całą integrację z padletem w BoTW
#10940 Napisany 01 grudnia 2022 - 13:27
Przecież Wii U to była niestety padaka straszna. Dziwię się Nintendo, że jeszcze nie wrzucili portów Zeldy WW i TP na switcha.Nawet ostatnio myślałem nad kupnem WiiU to wydaje się to zakup totalnie bezsensu (chyba jedyny sens to odpalanie gier z Wii przez HDMI) bo większość gier już wyszła na Switcha i działa na nim lepiej.
#10941 Napisany 01 grudnia 2022 - 19:10
Jak chcesz pograć w porty Zeld to mogę Ci pożyczyć konsolęPrzecież Wii U to była niestety padaka straszna. Dziwię się Nintendo, że jeszcze nie wrzucili portów Zeldy WW i TP na switcha.Nawet ostatnio myślałem nad kupnem WiiU to wydaje się to zakup totalnie bezsensu (chyba jedyny sens to odpalanie gier z Wii przez HDMI) bo większość gier już wyszła na Switcha i działa na nim lepiej.
#10942 Napisany 01 grudnia 2022 - 20:00
Meh, wyjdą na Switcha to zagram - za dużo już mam zakolejkowanego stuffu żeby jeszcze konsole pożyczać.