Wii U Pogadanki
#91 Napisany 27 kwietnia 2011 - 22:18
Ja tam sie poddaję z rozkminianiem po co ten ekran (o ile będzie), do E3 juz nieco ponad miesiąc
#92 Napisany 28 kwietnia 2011 - 19:03
Widzę duży potencjał chociażby w komunikacji z innymi graczami dzięki padowi. W czasie gdy gracze nie grają lanowo na ekranach pada to na ekraniku może się wyświetlać dashboard. Klikając na frienda można sobie przejść na czat wideo w czasie gry dzięki kamerce w kontrolerze. Mikrofon i głośnik w padzie. Nie trzeba by wtedy headsetu. Dla lubiących jednak plastik na łbie - wejście na słuchawki.
Tak sobie zawsze wyobrażałem kompletnego pada. Ale jeśli w końcu ktoś, w tym wypadku Nintendo, daje ekrany do padów to nie widzę innej opcji, aby takie ficzery były. Będę zawiedziony jeśli nie wykorzystają potencjału, a serwis online potraktują znowu po macoszemu.
#93 Gość_Taikun_* Napisany 28 kwietnia 2011 - 19:05
#94 Napisany 28 kwietnia 2011 - 19:21
Usluga sieciowa musi byc przynajmniej dobra bo mówimy tu o /prawdopodobnie/ masie multiplatform i N musi dogonic czym predzej pod tym wzgledem konkurencję - ale o nawiązaniu walki z XBL nie ma mowy.
#95 Napisany 28 kwietnia 2011 - 19:34
#96 Napisany 28 kwietnia 2011 - 20:00
#97 Napisany 28 kwietnia 2011 - 21:21
Niestety panowie z Game Freak nie mają planów dotyczących dużych Pokemonów. A MMO w tym świecie na start konsoli to byłby hitJuż się w duchu ucieszyłem z plotki o 2GB RAMu w Cafe (bo po N spodziewam się podejścia minimalistycznego, czyli 1GB albo nawet, o zgrozo, 512 MB), ale w tej plotce dalej było o onlineowym Pokemonie na start konsoli, który wypromuje znacznie ulepszoną usługę sieciową, więc dałem sobie spokój z bajkami.
#98 Gość_Taikun_* Napisany 28 kwietnia 2011 - 21:33
#99 Napisany 29 kwietnia 2011 - 08:53
http://neogo.pl/newsy/final-fantasy-xv-na-project-cafe/Nie jest tajemnicą, że przez pewien czas seria Final Fantasy gościła na konsolach Nintendo, a wraz z wydaniem „siódemki” doszło do brutalnego rozstania na rzecz konsol Sony. Teraz pojawiła się informacja o tym, że kolejna część serii może powrócić do N.
Jak donosi strona Final Fantasy Union, Nintendo podczas swojej konferencji prasowej na targach E3 ma zapowiedzieć nadejście Final Fantasy XV na swoją nową platformę – Project Cafe. Nie wiadomo jednak, na ile jest to prawda, gdyż informacja ta pochodzi z listy „rzeczy”, które Nintendo zamierza zaprezentować w Los Angeles, a która nie została jak dotąd ujawniona. Jednocześnie mówi się, że sporą część owej listy zajmują informacje dotyczące właśnie Project Cafe.
Cóż, Square Enix zapowiedziało już dawno kolejną część Dragon Quest na Wii, więc może czas na FF? Powrót syna marnotrawnego?
#100 Napisany 02 maja 2011 - 14:32
http://thenintendostream.com/iwata-strongly-hints-at-improved-online-system/The official translation of Nintendo’s recent investor meeting contains a glorious tid-bit from Iwata that sounds like a strong hint at an improved online system, which could tie in with previous rumors.
Iwata believes that the future of the Wii “could have been different if Nintendo had made better partnerships with outside companies in the field of network services.” He believes that Nintendo was obsessed with “Jimae-shugi,” a term meaning self-sufficiency. Iwata believes Nintendo was trying to be too self-sufficient, and this hurt them.
According to Iwata though, “we have already put ourselves back on track,” sharing that Nintendo “would like to clearly differentiate what is our true strength from what we can basically do by ourselves but can be done better by more skillful outside specialists in order not to fall into that trap again.”
Meaning, Nintendo is bringing in outside help to work on the network services, aka the online system for their next console. And that can only be a good thing, I think.
Iwata finishes his answer with this gem:
You may be aware of some features which I am implying now in relation to the future developments of Nintendo 3DS and Wii’s successor system that we announced yesterday. I am sorry I cannot say anything more specific today.
It sounds like something is on it’s way, but we’re just out of the loop. I don’t want to get over-excited one again for a mind-blowing online experience, but this is the best evidence of that happening we’ve probably ever received. Let’s hope for the best!
#101 Napisany 03 maja 2011 - 11:28
http://www.vg247.com...n-you-can-feel/
#102 Napisany 03 maja 2011 - 16:38
Następna dawka plotek
8GB flash memory
25GB disc format (pewnie blu ray)
brak HDD
#103 Napisany 03 maja 2011 - 16:47
#104 Napisany 03 maja 2011 - 16:51
#105 Gość_Taikun_* Napisany 03 maja 2011 - 16:53
#106 Napisany 03 maja 2011 - 16:55
#107 Napisany 03 maja 2011 - 17:00
#108 Gość_Taikun_* Napisany 03 maja 2011 - 17:03
Czemu kicha? Sam chyba używasz pendrive'a przy xboxie?
Nie używam, do jakiegoś jRPGa się nadaje, do ME gdzie ciągle coś doczytuje cięło więc olałem i gram z płyty.
#109 Napisany 03 maja 2011 - 17:09
#110 Napisany 03 maja 2011 - 17:29
#111 Napisany 03 maja 2011 - 19:24
#112 Napisany 03 maja 2011 - 19:54
#113 Napisany 03 maja 2011 - 19:56
O ile w ogóle będzie.Nie wiem na wuj ta technologia haptyczna w padach. Chyba jedynie jako lep dla casuali co by mogli czuć sierść psa w kolejnym nintendogs jak tam gdzieś pisali, lol. W grach dla hardkorowców takie coś będzie wykorzystywane do popierdółek.
#114 Napisany 03 maja 2011 - 19:58
Zdajesz sobie sprawę z tego, że force feedback to też haptic feedback. Fizyczne przyciski zresztą też.Nie wiem na wuj ta technologia haptyczna w padach. Chyba jedynie jako lep dla casuali co by mogli czuć sierść psa w kolejnym nintendogs jak tam gdzieś pisali, lol. W grach dla hardkorowców takie coś będzie wykorzystywane do popierdółek.
#115 Napisany 03 maja 2011 - 20:11
widzę, że czychu z automatu hejtuje wszystkie ploteczki na temat Cafe.
#116 Napisany 03 maja 2011 - 20:16
zdaje sobie sprawe i force feedback nie przelozyl sie na tworzenie innowacyjnych gier.Zdajesz sobie sprawę z tego, że force feedback to też haptic feedback.
nie wiem za bardzo jak innowacyjne gry corowe mozna wymyslic mając ekran dzieki ktoremu po jego dotknieciu mozna czuc rózne faktury powierzchni. Mogą to byc chyba jedynie gry-popierdolki typu "zgadnij jaka to powierzchnia" lub mini gierki/przerywniki w grach corowych.
co by jednak nie pisac to Nintendo ładnie to przedstawi i masy na to polecą.
#117 Napisany 03 maja 2011 - 20:22
#118 Napisany 03 maja 2011 - 20:29
no wlasnie, dodatkowe doswiadczenie czyli popierdola jak vitality sensor. I jesli to ma byc glowna innowacja Cafe, a nie granie na ekranach od padow to ja mowie pass. No chyba, że bedzie i to i to, wtedy bedzie uber fajnie. ;]A może po prostu wykorzystane byłoby to do dodatkowego doświadczenie. Poza wibracją czułoby się fakturę i tyle. Bez żadnego celu, czyste dodatkowe uczucie. I tak sądzę, że to tylko ploty.