Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 12:40
208 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 10 maja 2011 - 18:41
Na razie mamy tylko króciutki teaserek. Więcej dowiemy się zapewne na E3.
#2 Napisany 10 maja 2011 - 18:46
Jea, nareszcie potwierdzone.
#3 Napisany 10 maja 2011 - 19:42
Zapewne będzie uproszczona względem poprzednich części, jak wszystko teraz. Ale i tak czekam
#4 Napisany 10 maja 2011 - 23:29
Zasadnicze pytanie: na czym to będzie śmigało? Ex-Eidos ma dwa silniki: padaczny silnik IO, na którym chodziły K&L oraz Crystal Engine, na którym chodzić będzie DXHR i TR. Czy gra będzie tak lo-fi jak K&L?
#5 Napisany 11 maja 2011 - 15:51
Glacier 2, ich silnik.
#6 Napisany 13 maja 2011 - 01:08
Większe nastawienie na fabułę ma być tym razem. Na tyle się przyłożyli, że scenki przerywnikowe nagrywano jak w Uncharted.
http://www.comicbook...n/news/?a=37171
http://www.comicbook...n/news/?a=37171
#7 Napisany 15 maja 2011 - 13:52
#8 Napisany 15 maja 2011 - 14:13
w pytkę dla mnie każdy hitman z część na część był coraz lepszy, Absolution biorę w ciemno.
#9 Napisany 28 maja 2011 - 13:10
http://www.ps3site.p...a-casuali/73928
Tore Blystad odpowiedzialny za produkcję gry, stwierdził w wywiadzie dla serwisu DigitalTrends, że IO Interactive będzie starało się zadowolić zarówno zagorzałych fanów serii jak i nowych graczy.
"Zdajemy sobie sprawę z tego, ze poprzednie odsłony gry były zbyt wymagające dla niektórych osób, co mogło ich odrzucić od gry. To z kolei powodowało, że ograniczaliśmy się do pewnej grupy odbiorców. Tym razem chcemy, by z Agentem 47 mogła zaznajomić się większa grupa potencjalnych klientów."
#10 Napisany 28 maja 2011 - 13:45
Sądze, że gameplay z poprzednimi częściami nie będzie mieć wiele wspólnego. Stara marka, inna gra?
#11 Napisany 28 maja 2011 - 13:46
Czyli uproszczą go do przesady i nie daj boże zmieni się w durną składankową strzelanke
#12 Napisany 28 maja 2011 - 13:52
Nie obrażę się, jeśli coś się w grze zmieni, bo poprzednie Hitmany były w sumie na raz po odkryciu jednego sposobu na przejście misji. Więcej opcji, może jakieś czekpointy w trakcie zadań i będzie spoko.
#13 Gość_Hellmans_* Napisany 28 maja 2011 - 14:51
Właśnie odkrywanie pierdyliona możliwości na przejście misji było fajne, było po co przechodzić grę kilka razy, poznawać miejscówki. Nie rozumiem też zarzutu o poziom trudności, przecież od dwójki większość misji dało się przechodzić na rambo, lejąc na skradanie.
#14 Napisany 10 czerwca 2011 - 22:46
Gameplay. Fajne, przypomina zajebistego Splinter Cell Conviction.
#15 Napisany 10 czerwca 2011 - 22:52
Tyle, że to nie jest Hitman.
#16 Napisany 10 czerwca 2011 - 23:02
Zmiany na lepsze, a dusza gry wciąż namacalna.Tyle, że to nie jest Hitman.
#17 Napisany 10 czerwca 2011 - 23:24
wyglada swietnie, tylko caly urok serii polegal na cichych akcjach. tu na 100pro (jak ktos wyzej zauwazyl) seria udarzy w nuty conviction. must have anywayz.
#18 Gość_Hellmans_* Napisany 10 czerwca 2011 - 23:26
Tyle, że to nie jest Hitman.
Poczekajmy na jakiś "normalny" poziom, bo g**no jest na tym filmiku.
#19 Napisany 10 czerwca 2011 - 23:43
No jasne, w końcu coś z pełną masakrą było nawet na końcu Blood Money. Na razie mówię o tym, co widzę. Fajne, ale nie w stylu Hitmana.
#20 Napisany 11 czerwca 2011 - 00:43
Mieszanka Batmana, Splintera i Assassina? Biorę
#21 Napisany 11 czerwca 2011 - 08:53
Akcja z figurką pojawiającą się w ręce i rozpadającą się kawałek od głowy wygląda strasznie słabo ;(
Niestety boje się że gra będzie niezła, ale straco urok starych Hitmanów w których fajnie kombinowało się z przebraniami, sposobami na zabójstwa itd.
Niestety boje się że gra będzie niezła, ale straco urok starych Hitmanów w których fajnie kombinowało się z przebraniami, sposobami na zabójstwa itd.
#22 Napisany 07 października 2011 - 15:47
W przyszłym tygodniu będzie dostępny gameplay z levelu, który pokazywany jest prasie i innym ludziom specjalnej troski.
#23 Napisany 09 października 2011 - 01:14
#24 Napisany 09 października 2011 - 11:24
bardzo dobrze, tylko to mnie interesowało z całej gry czy będzie - jak będzie to wiadome must have, bo myślałem, że kolejna seria będzie casual way only.
#25 Napisany 10 października 2011 - 15:26
#26 Napisany 10 października 2011 - 20:00
Jest już cała misja
#27 Napisany 10 października 2011 - 20:18
Ok, wygląda to naprawdę fajnie i klimatycznie, jestem pozytywnie zaskoczony. Bardzo też podoba mi się przywiązanie do szczegółów w animacjach 47, choć nie wydaje mi się, że tak po prostu zabijałby niewinnych policjantów. No i mam nadzieję, że nie zapomnieli o typowo hitmanowskich misjach. Ogólnie - czekam. Byłem negatywnie nastawiony, ale po zobaczeniu w akcji jest props.
Przydałoby się tylko, żeby podmuchy z helikoptera działały też na garniak łysego, skoro przewracają wszystko wokół. I mógłby wyciągać ręce przy podnoszeniu przedmiotów albo otwieraniu drzwi.
Przydałoby się tylko, żeby podmuchy z helikoptera działały też na garniak łysego, skoro przewracają wszystko wokół. I mógłby wyciągać ręce przy podnoszeniu przedmiotów albo otwieraniu drzwi.
#28 Napisany 10 października 2011 - 20:20
Dla mnie to takie połączenie Batmana ze Splinter Cell, podoba mi się.
#29 Napisany 10 października 2011 - 23:18
czyli nie ogladam zadnych materialow, tylko skladam preordera. thanx guys!
#30 Napisany 11 października 2011 - 10:24
bardzo mi się podoba, mam nadzieje, że przy najwyższym poziomie trudności będzie jeszcze trudniej... i widać, że tak naprawdę dalej będzie można przejść misje na swój sposób, a połączenie Batmana i SC jest bardzo fajne. Mam nadzieje, że ten "hitman mode" nie będzie używany na takiej zasadzie jak w mod detektywistyczny w Batmanie, gdzie czasami po prostu grało się w nim bo było "łatwiej"
P.S. na końcu myślałem, że zamiast pączka weźmie M4? , ale to by zaprzepaściło cały jego ten stealth style , chciałbym właśnie teraz zobaczyć jakiś drugi wariant tej misji - na huzia juzia.
P.S. na końcu myślałem, że zamiast pączka weźmie M4? , ale to by zaprzepaściło cały jego ten stealth style , chciałbym właśnie teraz zobaczyć jakiś drugi wariant tej misji - na huzia juzia.