#181 Napisany 19 lutego 2013 - 17:48
#182 Napisany 19 lutego 2013 - 17:51
po cichu ogluszasz policjanta przy aucie... przebierasz sie, nastepnie udajesz sie do dilera jako z instynktem przechodzisz niezauwazony, zabijasz dilera... da sieJasne, ale imo na wyższych poziomach trudności mija się z celem. Do sniperki się nie dosatniesz się nie zauważony, bo można tylko jednego policjanta zmylić. Zepchnięcie bez wykrycia graniczy z cudem. A wysadzenia w powietrze połowy cywilów nie będe komentował. W grę więc wchodzi w zasadzie tylko otrucie i włączenie alrmu w samochodzie.
#183 Napisany 19 lutego 2013 - 19:34
#184 Napisany 19 lutego 2013 - 19:41
#185 Napisany 05 maja 2013 - 15:07
Ech, czuję, że z moją osobowością i sposobem grania spędzę z tą grą naprawdę dużo czasu. Wrzuciłem na harda i staram się nie zabijać nikogo oprócz celu, do tego staram się unikać dotykania ludzi w ogóle i rzucania przedmiotami, bycia wykrytym. Jak mi coś nie wychodzi, to reload za reloadem aż się nauczę przejść daną misję bezbłędnie dwie minuty. A mógłbym bez skrupułów przetrącać karki na lewo i prawo
#186 Napisany 05 maja 2013 - 15:08
Karwa, ja sobie nie wyobrażam jak niektóre poziomy można przejść na hard nikogo nie zabijając. No i wkurza mnie to odejmowanie punktów jak ściągnę jakiegoś bandytę, który zawadza mi w przejściu.
#187 Napisany 05 maja 2013 - 15:09
No system punktowy jest zyebany na maxa imo.
#188 Napisany 05 maja 2013 - 15:15
Trochę przez to zadaje kłam stwierdzeniu, że grę można przechodzić jak się chce, bo jednak według punktów jest jakiś najlepszy sposób, ale jest to do przeżycia jak na razie. Przynajmniej zdjęcie kogoś i schowanie do pudła zeruje stracone punkty.
#189 Napisany 05 maja 2013 - 15:17
No lepiej było w Blood Money. Tu nawet odejmowanie jest za nie zabijanie, ma to sens?
#190 Napisany 05 maja 2013 - 16:09
System punktacji jest kompletnie skopany. I to nie tylko pod względem tego jak punktuje, ale też jak pokazuje punktację. Ja bym wolał, jakby punkty były tylko dodatnie, bez ujemnych.
I, Shini, nie wiem, czy jest sens męczyć się z przechodzeniem tej gry tak, jak mówisz. Skopane są również checkpointy i - chyba, że to poprawili - instynkt słabo działa. Z tego co czytałem, to są też misje, których bez instynktu (a więc na najwyższych poziomach trudności) niemalże nie da się przejść, bo tak zostały zaprojektowane. Niesuper.
#191 Napisany 05 maja 2013 - 18:18
To nie tak łatwo, że mogę sobie zacząć grać inaczej, to by było wbrew moich zasad
#192 Napisany 05 maja 2013 - 18:28
Nie jest zły szpil ale pograć w plusie z free i ok. Nie wyplułbym dwóch a nawet jednej paczki na nowego Hitmana. Ma spory potencjał, klimat itd. Ale nie wszystko jest zgrane do kupy tak jak powinno. Mimo wszystko czerpię przyjemność z zabawy.
#193 Napisany 05 maja 2013 - 22:24
Mam głupie pytanie - czy gierka jest bardzo hardcorowa? Czy na easy da radę z przyjemnością przelecieć?
Ten post był edytowany przez Kurzy dnia: 05 maja 2013 - 22:24
#194 Napisany 05 maja 2013 - 22:28
tak, na easy bardzo przyjemnie sobie przelecisz
#195 Napisany 05 maja 2013 - 22:34
Czy jakaś gra jest trudna na easy?
#196 Napisany 05 maja 2013 - 22:40
No porównując Absolution do poprzednich Hitmanów to jednak jest o wiele łatwiejsza.
#197 Napisany 05 maja 2013 - 23:08
#198 Napisany 06 maja 2013 - 10:44
Gra jest tez naprawde dluga, od srody jetsem dopiero w polowie a gram tak ok 2 misje dziennie no i oprawa naprawde jest bardzo przyjemna dla oka, pelna detali i smaczkow, widac ze sie chlopaki napracowali. Do tego czuc tu inspiracje Tarrantino bo postacie sa na maksa pojebane i charakterystyczne, a caly feeling filmikow z filtrami rodem z instagramu to jeszcze poteguje
#199 Napisany 21 maja 2013 - 22:01
Dobra, nareszcie skończyłem. Dosyć niezła gra, choć zdecydowanie za długa. Zajęła mi prawie 25 godzin, spokojnie mogłaby być o 10 krótsza. Cameo Kane'a i Lyncha miłą rzeczą.
Polski dub na plus, choć 47 lipny.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 21 maja 2013 - 22:06
#200 Napisany 22 maja 2013 - 19:59
tez skonczylem tydzien temu, mocne 8, dobry klimat i oprawa, za friko to uber boner jak na PLUSA imho.
#201 Napisany 22 maja 2013 - 23:42
Gra jest imo nudna, bez hejtu. Dajcie powód bym grał dalej - jestem przed wejściem do hotelu - trzecie, czy czwarte zlecenie.
#202 Napisany 23 maja 2013 - 07:06
#203 Napisany 26 maja 2013 - 21:06
dosyć fajna gra, trochę przypomina mi Deus Ex. póki co nie mogę się zdecydować na jedną wersję językową i gram raz ang. raz pl. głównie przez Małaszyńskiego. jak go słucham to mam wrażenie jak bym tvn oglądał. nie pasuje mi kolo do tej roli.
#204 Napisany 26 maja 2013 - 21:11
Na szczęście Małayński mało się odzywa. Reszta dubu moim zdaniem jest przednia, szczególnie miło słucha się postaci przeklinających po polsku.
#205 Napisany 19 czerwca 2013 - 08:41
skończyłem, bardzo fajna gra. ani na fabułę, ani na gameplay nie można narzekać. jedynie ta nieszczęśliwa punktacja. mam podobnie jak Shini, że jeśli coś mi nie wyjdzie od razu biore restart i męcze się do póty do póki nie przejdę levelu w najlepszy ze znanych mi sposobów. aczkolwiek lecze się z tego i tutaj nawet nieźle mi szło. w jednej z końcowych misji nastukałem prawie 100tyś i przed wyjściem z pomieszczenia strasznie mnie korciło żeby wypróbować pewien bajer...
[spoiler]no to spuściłem im tego wieloryba. [spoiler/] czułem się zarazem wstrząśnięty i zmieszany. akcja przednia tylko dlaczego skasowało mi połowę pkt?? kilka lat temu restartowałbym level, teraz olałem to. gra z jednej strony daje mnóstwo fajnych patentów i możliwości, a z drugiej nagradza tylko za jeden z nich, w dodatku najnudniejszy jeśłi chodzi o efektowność. element do poprawy i czekam na kolejną część.
p.s. zabieram się za Twoje kontrakty Shini.
#206 Napisany 08 lipca 2013 - 16:45
Kupiłem Hitmana jakiś tydzień i świetna gra. Nie mam odniesienia do poprzednich częsci bo Absolution to moj pierwszy Hitman. 2 rzeczy mnie strasznie irytują/
1. Co to za daun za przeproszeniem zrobił ten system checkpoinotow? Kij z tym że jeszcze trzeba znaleść ten checkpoint,ale ze po smierci i odrodzeniu sie na checkpoincie wszyscy wrogowie się respaunują
2. Zakładam strój gdzie cały ryj mam zasłonięty a jakimś cudem wrogowie mnie wykrywają. wtf?!
Gram na Trudnym i staram sie na stealhu wiec jakieś tam wyzwanie jest. Obecnie jestem na etapie Sierociniec i
btw
też celuje w platynę i naprawdę boję sie że mi też sie zbuguje ten trofik za tytuły,a nie chce mi sie grac w gre 2 razy ostatnio mi sie Darksierds 2 zbugowal,i w AC3 platyny nie moge zrobic
Pare pytanek.
1.Jak ukończę grę,to mogę potem pozbierać dowody na Normalu czy muszę na Hardzie?
2.Tak samo z wyzwaniami i tytułami. Mogę je zrobić na Normalu?
#207 Napisany 08 lipca 2013 - 16:59
Kupiłem Hitmana jakiś tydzień i świetna gra. Nie mam odniesienia do poprzednich częsci bo Absolution to moj pierwszy Hitman. 2 rzeczy mnie strasznie irytują/
1. Co to za daun za przeproszeniem zrobił ten system checkpoinotow? Kij z tym że jeszcze trzeba znaleść ten checkpoint,ale ze po smierci i odrodzeniu sie na checkpoincie wszyscy wrogowie się respaunują
2. Zakładam strój gdzie cały ryj mam zasłonięty a jakimś cudem wrogowie mnie wykrywają. wtf?!
Gram na Trudnym i staram sie na stealhu wiec jakieś tam wyzwanie jest. Obecnie jestem na etapie Sierociniec i
Spoilermasakra,trochę ciężko jest.
btw
też celuje w platynę i naprawdę boję sie że mi też sie zbuguje ten trofik za tytuły,a nie chce mi sie grac w gre 2 razy ostatnio mi sie Darksierds 2 zbugowal,i w AC3 platyny nie moge zrobic
Pare pytanek.
1.Jak ukończę grę,to mogę potem pozbierać dowody na Normalu czy muszę na Hardzie?
2.Tak samo z wyzwaniami i tytułami. Mogę je zrobić na Normalu?
1. Fakt, od czekpointa jest sztywny reset postaci, co jest irytujące. Przez większość gry wyeliminowanych zapamiętuje, ale sierociniec jest wybitnie denerwujący pod tym względem, uważam, też, że to zdecydowanie najtrudniejszy etap gry.
2. Oni nie rozpoznają twojej twarzy, tylko przebranie - dajmy na to jesteś przebrany za pracownika firmy i obsługa tej firmy cię nie zna, więc zaczynają się podejrzenia.
Przerzedłem grę na hardzie i sierociniec był najtrudniejszy, będą jeszcze ze dwa czy trzy momenty wymagające spięcia się, ale ogólnie to już z górki.
Ja dowody zebrałem od razu na hardzie, a co przeoczyłem, na easy i wpadło. Wyzwania i tytuły na normalu w górę. Ale to prościzna, praktycznie większość wpada w czasie gry, potem wystarczy doczyścić co się przeoczyło.
#208 Napisany 23 lipca 2013 - 16:49
Jutro będę robił pucharek za style. Da się jakoś sprawdzić czy żadnego nie odblokowałem w prologu? Mnie chyba szlag trafi i wyrzuce tego Hitmana przez okno jak mi sie zgliczuje ??:
Ten post był edytowany przez Outcast dnia: 23 lipca 2013 - 16:51
#209 Napisany 19 października 2014 - 09:33
Piękny (dosłownie) powrót formy.
Pierwszymi przygodami łysego zabójcy byłem zachwycony. później było już rożnie, ale Rozgrzeszenie to powrót do zachwytu. Szkielet poszczególnych misji niezwykle mi się podoba, podobnie ma się sprawa z przystępnością całości. Samą jakością szaty graficznej byłem oczarowany (ustawienia maksymalne na master race). "Tak powinny prezentować się pierwsze gry na nową generację konsol" - myślałem wówczas.
Na konsolach gra jest wyraźnie mniej atrakcyjna wizualnie, a i tak nie ma się czego wstydzić. Szczególnie animacja robi kolosalne wrażenie. Nie jestem zwolennikiem tych wszystkich reedycji, ale ta gra, to obok Splinter Cell: Blacklist byłaby tym na co chętnie wydałbym Kazimierze.
8/10(konsole), 10/10(master race) - grafika;
8/10 - audio;
9/10 - grywalność;
9/10 - ocena końcowa;
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|