Skocz do zawartości

Virtua Fighter 5

Sega AM2 Sega PS3 X360 Arcade

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1291 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 27 maja 2005 - 22:23

Gość__*
  • Goście
No, no Byczy. 15 lat i już żona i dziecko - niezły z Ciebie...erm...byk :wink: .

A wracając do tematu to bym "kciał", aby:
-EDTEG był prostszy,
-naprawili muzę, bo ta z evo to herezja - gorszego soundtracku jeszcze w bijatykach nie słyszałem (no dobra - bardziej kiczowaty ma T4). Ja bym chciał jakieś chóry, jakąś normalną instrumentalną muzę, może też niektóre bardziej techniczne - no tak jak w T5. Co jak co, ale soundtrack w T5 jest po prostu niszczący (muzyka na stage'u Moonlit Wielderness to po prostu mistrzostwo - mega klimat). W pierwszej VF4 była zdecydowanie lepsza - music ze stage'a Liona jest baaardzo spoko - świetnie pasuje do planszy, podobnie "stare" akwarium.
-Aby Akira dostał jakiegoś full spin lowa (może nie - wtedy by mordował;p).
-Aby postawy Shuna nabrały takiego znaczenia w rozgrywce jak postawy mnicha.
-Aby Vanessa miała jakieś sensowne Juggle.
-Aby Gohem dało sie wkońcu grać;)
-Aby Lei-Fei nie był sztywny w [IN], no i żeby podczas przebywania w tej postawie ciosy nie siedziały w niego na MC.
-Aby Sarah nie miała popieprzonego frame trapa na bloku d/p+P,K, [FL]K, albo żeby zabrali jej gwarantowane [FL]d/p+P,K po [FL]K na MC.
-Aby Pai miała rewersa na low,
-Aby Kage po TFT nie ring-outował ze środka areny.

No to narazie tyle jeżeli chodzi o "życzenia".

Pozdro
  • 0

#32 Di Napisany 28 maja 2005 - 07:00

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:

-Aby postawy Shuna nabrały takiego znaczenia w rozgrywce jak postawy mnicha.

Aby były bardziej mobilne.

-Aby Pai miała rewersa na low

Chętnie bym to zobaczył :) BTW: ostatnio (na razie tylko w SC2 i trochę T5) kiedy widzę dobrze jakąś podcinkę, to staram się jej w ogóle nie bronić, tylko przebijać (a Yoshek i Panda są w tym ok 8) )
  • 0

#33 Gość__* Napisany 28 maja 2005 - 13:18

Gość__*
  • Goście
wracając do rzutów, jedyną tródnością jest wklepanie odpowiedniego TE po tym jak przeciwnik nam zrobił d+P i rzut. Chociarz na to też jest wyjście: kucnąć~kontra lub zwykłe P.
Czołgu, mam nadzieje że mimo nażekania na system żutów próbujesz chociarz wklepywać ze 3TE po tym jak ci zablokują coś z dużym recowery. Wszysce w europie narzekają-ja nie narzekam :)
PS. tak wogule to chyba to powinno iść do topicu VFevo, ale co tam.
PS2. To fakt mój avatarek jest zajebongo :twisted:
  • 0

#34 Gość__* Napisany 29 maja 2005 - 13:37

Gość__*
  • Goście

wracając do rzutów, jedyną tródnością jest wklepanie odpowiedniego TE po tym jak przeciwnik nam zrobił d+P i rzut. Chociarz na to też jest wyjście: kucnąć~kontra lub zwykłe P.
Czołgu, mam nadzieje że mimo nażekania na system żutów próbujesz chociarz wklepywać ze 3TE po tym jak ci zablokują coś z dużym recowery. Wszysce w europie narzekają-ja nie narzekam :)
PS. tak wogule to chyba to powinno iść do topicu VFevo, ale co tam.
PS2. To fakt mój avatarek jest zajebongo :twisted:


Tak, probuje i jak juz wczesniej napisalem wyrywam sie z 1 na 3 rzuty...Ale kiedy gram przeciwko Wolfowi, czy Jeffry'emu szlag mnie trafia, bo margines na escape jest minimalny...A przeciez mozna by bylo zastosowac system throw escapingu podobny do TK, ktory jest latwy i daje sporo przyjemnosci, a nie frustruje. Oczywiscie nie pisze tu o chickenach, bo one w VF bylyby zwyczajna, zalosna porazka...

PS: Twoj avatarek jest spoko...Przeciez nie mowie, ze nie... ;)
  • 0

#35 Di Napisany 29 maja 2005 - 15:08

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:
I może, żeby rzuty nie łapały postać tylko będącą w neutralu, FC lub gdy leży. Wiemy o co chodzi? :wink:
  • 0

#36 Gość__* Napisany 29 maja 2005 - 18:10

Gość__*
  • Goście

I może, żeby rzuty nie łapały postać tylko będącą w neutralu, FC lub gdy leży. Wiemy o co chodzi? :wink:

tak siedze się wpatruje w to co napisałeś i ni w ząb nie moge dojść o co takjakby chodzi, może to dlatego że dziś tak gorąco.
  • 0

#37 Di Napisany 29 maja 2005 - 20:36

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:
Ha, wiedziałem, że tak będzie :mrgreen:
Napiszę tak, żeby każdy wiedział, o co chodzi (łącznie ze mną). Mam na myśli kwestię rzucania w trakcie, gdy przeciwnik wykonuje cios, jak jest w Caliburze i Tekkenie.
No... teraz to i ja rozumiem :roll:
  • 0

#38 Gość__* Napisany 29 maja 2005 - 22:19

Gość__*
  • Goście
To jest akurat w VFie dobre. W SC2 i TK5 ten element bardzo mnie czasami wqurza (szczególnie w wykonaniu Xian - jej frame trapy na rzut są po prostu chore).
  • 0

#39 Scorpio Napisany 30 maja 2005 - 07:08

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Dlaczego - ten element jest właśnie dobry w SCII. Np. Asta może z powietrza szybko zdjąć/przechwycić przez rzut. A i wiele akcji z Taki kończę rzuten widząc jakiś dłuższy/opóźniony cios.
  • 0

#40 Gość__* Napisany 30 maja 2005 - 14:22

Gość__*
  • Goście

Dlaczego - ten element jest właśnie dobry w SCII. Np. Asta może z powietrza szybko zdjąć/przechwycić przez rzut. A i wiele akcji z Taki kończę rzuten widząc jakiś dłuższy/opóźniony cios.

Mi chodzi o rzuty na ziemi, a z Astą to jest trochę inna bajka bo to nie jest zwykły rzut, tylko specjalny - łapiacy wtedy gdy przeciwnik oderwał się od ziemi.
Rzutu z Taki używam raczej tylko w sytuacji gdy zasypany customami w stylu A,B~d/t, ExC, d/p,d/p+A~d/t, g+K~d/t, ExC itd przeciwnik wkońcu chwyci za blok - wtedy mamy doskonałą okazję na rzucik :wink: . No, ale to nie temat o tym wiec cicho sza :wink: .
  • 0

#41 Gość__* Napisany 02 lipca 2005 - 00:09

Gość__*
  • Goście
A odskakując na chwilę od technikaliów - istną kopalnią postaci jest dla mnie film The Quest. Był tam sobie taki Brazylijczyk z długachnym dreadami, szybki (i mały, hehe) Koreańczyk i walczący "zwierzęcymi" stylami Chińczyk i właśnie któregoś z nich chciałbym w nowym VF. Wogóle najbardziej chciałbym, żeby do gry wrzucili jakiegoś szybkiego azjatę a la młody Jackie Chan. O, albo kogoś takiego jak Jet-Li szybki, skuteczny i nie popisuje się ;)
  • 0

#42 Nightmare Napisany 03 lipca 2005 - 09:16

Nightmare

    Blanka

  • Narybek
  • 196 Postów:
Marzenia:widoczne poobijane paszczęki,możliwość walki w tagu,WIĘCEJ postaci naprawdę więcej :),opcja online... Życzenia:Zeby to wszystko się jak najszybciej znalazło w napędzie mojej PS2 :D :!:
  • 0

#43 Gość__* Napisany 03 lipca 2005 - 10:16

Gość__*
  • Goście
No czego jak czego, ale trybu tag, to nie chcialbym zobaczyc w VF.Po prostu jakos mi nie masuje do tej gry.POza tym zbyt ciezko jest sie tak szybko przestawic ze sterowania jedna postacia na nastepna.Mi zajmuje to np. kilka walk sparingowych...Natomiast online, to jest to, o czym marze od zawsze w tej grze.Ale bedzie to raczej marzenie scietej glowy...Duzo wiecej postaci???Absolutnie nie!!!Wystarcza 2 nowe, ktore beda do tej serii pasowac, miec ciekawy styl walki i dawac satysfakcje z gry nimi...
  • 0

#44 Nightmare Napisany 03 lipca 2005 - 13:02

Nightmare

    Blanka

  • Narybek
  • 196 Postów:
OK:-) fakt z tym tagiem to może trochę przesadziłem,ja tam wolę dokładnie wymasterować jednego zawodnika,choć tag napewno dodał by widowiskowości walkom :) ,a opcja sieciowa fajnie jak by była,ale też w to wątpie :| prawdopodobnie dopiero na PS3 seria VF się tego doczeka :)
  • 0

#45 Gość__* Napisany 03 lipca 2005 - 16:43

Gość__*
  • Goście
Ja bym chcial zeby zmienili troszke animacje, bo niektóre ciosy wygladaja dosc archaicznie. Oczywiscie online. Jeszcze zeby rewers Vanessy na puncha nie byl jedynym wyrywalny rewersem wgrze:/
  • 0

#46 Gość__* Napisany 03 lipca 2005 - 20:59

Gość__*
  • Goście
Ja bym chciał, żeby panowie producenci szanowni dołożyli w nowej Virtui jedną, małą klatkę. No, może dwie. Albo nawet trzy... Co łącznie dałoby cztery małe klatki na kolanko Akiry :D:D No i jakiegoś fullspina dla niego też by mogli dać.
Do tego jakieś 2(klasycznie) lub 3 nowe, CIEKAWE postacie... Hmm...
I jeszcze tryb on-line. Ale to naprawdę baaaardzo, baaaaaaaaardzo bym go chciał (heh, chyba nie tylko ja :lol: )

To tylko początek mojej listy życzeń :wink:
  • 0

#47 Nightmare Napisany 03 lipca 2005 - 21:09

Nightmare

    Blanka

  • Narybek
  • 196 Postów:
vahoo święte słowa :!: :!: :!: ... ile ja męczyłem to kolanko Akiry to... :wink: i nic .... no nie ,raz się udało po małym piwku :D a co powiecie na interaktywne poziomowe areny :?: :?: :) wypaliło by czy nie bardzo :?: :)
  • 0

#48 Gość__* Napisany 03 lipca 2005 - 23:16

Gość__*
  • Goście
Ja to nawet dwa razy posadziłem combo z czterema kolanami pod rząd
(w practice of koz :) )! No, może nie combo, bo nie było gwarantowane, ale satysfakcja była 8) 8) 8) Mimo to te pare w/w klatek by się przydało :)

a co powiecie na interaktywne poziomowe areny :?: :?: :) wypaliło by czy nie bardzo :?: :)

Pewnie, że tak! Tyle, że to by się nazywało "Virtua Fighter 3.1 8) i byłoby full-total niewypałem, który zniechęciłby mnie do tej szlachetnej serii :D Może trochę przesadzam...
  • 0

#49 Gość__* Napisany 04 lipca 2005 - 10:42

Gość__*
  • Goście
nie no nie ruszajcie kolana, jak by było proste to niebyłoby się hojrakiem po zrobieni komba: Knee,P,StPm,DbPm
Dma wam tipa, bo ja z kolanem nie mam juz problemów- kupcie sobie arcade sticka, jak ja :D, manualnie wszystko się poprawia(po miesiącu trenowania/przesiadania stickiem)
  • 0

#50 Gość__* Napisany 04 lipca 2005 - 11:34

Gość__*
  • Goście
Heh, coś w tym racji jest. Musi Akira mieć jakiś hard-cios, bo by nie było czym przed qmplami szpanować 8) Ja tam jednak wole VFa na padzie, gała mi odpowiada, ale tylko w przypadku SC2. Mój sposób na kolano jest taki: blok mam ustawiony pod kwadratem i pod L1. Kwadratu używam "na codzień" :) a L1 zostawiam na potrzeby kolańca. A kółko i L1 jeat dość łatwo wcisnąć :) . Nawet jeśli eLkę trzeba puścić po 1/60sek. Więc ostatecznie jakoś wytrzymam tę jedną, samotną klatkę :lol: , choć towarzystwo by jej się przydało :) . Mogliby np. dać dwie wersje kolana (coś jak WGF i EWGF); pierwsze miałoby większe okienko tolerancji, ale było wolniejsze, TC i PC i nie pozwalałoby na tak potężne juggle, a kolanko drugie, czyli jednoklatkowe, wybijałoby szybciej i miało opóźnienie powiedzmy tylko na TC i siedziałyby po nim masakryczne mid-airy... Taka wersja jest chyba bardziej do przełknięcia, nie?
  • 0

#51 Nightmare Napisany 04 lipca 2005 - 14:07

Nightmare

    Blanka

  • Narybek
  • 196 Postów:
vahoo,albo kupic sobie takiego np. Saiteka PX 5000,fajna zabawka i po kłopocie :) . Ale i tak więcej frameu na ten cios by się przydało to nie ulega wątpliwości :) :!: . A zresztą co tam wkońcu i tak będzie dużo innych zawodników nie sam Akira :) . Raaajt :?: :)
  • 0

#52 Gość__* Napisany 04 lipca 2005 - 15:06

Gość__*
  • Goście
No pewnie, że raaajt! Tyle, że Akira to mój numero uno, więc chciałbym jakiegoś malutkiego, przydatnego upgrade'a do niego :wink: Ale tak poza tym, to Kage, Wolf, Jacky i Van także RULZ, tylko trochę mniej niż Akira :D
  • 0

#53 Nightmare Napisany 04 lipca 2005 - 15:25

Nightmare

    Blanka

  • Narybek
  • 196 Postów:
U mnie (kolejność nie przypadkowa :) ) Vanessa(w każej nawalance mam słabość do kick boxerów :P ) Akira (czysta moc ciosu i zabójcza szybkość :) ) Lau ( po prostu hehe :P ). Pozdrawiam vahoo :)
  • 0

#54 Scorpio Napisany 04 lipca 2005 - 19:07

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Mogli by wstawić więcej animacji do Akiry. Bo na początku widziałem dwie klatki: jak stoi i jak cios zadał :P Potem juz się wyczuliłem, widziałem więcej, więc pomyślałem że coś ze mną. Ale jak przychodzą koledzy nie zaznajomieni z VF to mówią to samo.
Odpakować Akirę, bo za bardzo dopakowany. Zdjąć mu z dwa, trzy comba. I KOLANKO ODGIĄĆ, bo przegięte :P U Sarah kolanko także mogłoby doatać więcej klatek :P
  • 0

#55 Gość__* Napisany 04 lipca 2005 - 19:42

Gość__*
  • Goście
Co do "kolanka", to zgadzam sie z byczym...Takie ciosy powinne byc trudne do wyprowadzenia...To daje przewage graczom zaawansowanym nad masherami...Ale po czesci zgadzam sie ze Scorpio.Akira zostal powaznie oslabiony w VF3, co nie bardzo spodobalo sie w Japonii, bo tam Akira gra wiekszosc graczy.Wiec dopakowali go w VF4/Evo...Ja tez mam nadzieje, ze zmienia mu albo command niektorych mocnych ciosow, albo ciut oslabia przez jakies ciecia...Jest za silny!

I niech bardziej dopracuja Goha...
  • 0

#56 Gość__* Napisany 05 lipca 2005 - 15:38

Gość__*
  • Goście
silny to fakt, ale bez full spinów, Jacky- on jest silny i dosyć prosty. Żeby akira dobrze grać trzeba naprawde bardzo dużo czasu poświęcić na samą naukę komb i ciosów, więc wcale nie jest za silny, rekompensuje czas który włożyło się w naukę grania nim. Pozatym itak jeszcze za mało nim umię jak mnie Wacha Jeffem jedzie :(.
Mniejsza z tym, wlazłem tu dziś na forum żeby zapodać wam linka do "turnieju w VF" i turnieii w inne gry proszę:
http://forum.psxextr...showtopic=29395
Narazie do VF jest tylko 8 osób , organizator nie przewidział więcej niż jednego TV i konsoli, ale stanowisko jest na cały czas trwania turnieju(2 dni), zresztą poczytajcie sobie i wbijajcie, ja jestem, może wkońcu na żywo pogramy- już trenuję SPoD'y :D .
  • 0

#57 Gość__* Napisany 05 lipca 2005 - 18:43

Gość__*
  • Goście
No gdyby mial jeszcze full-spiny ( chocby takie jak Lau ), to nie wiem, jak by mozna bylo podejsc do Akiry...Evade odpada, wiec co, doskok i d+K??? :wink:

Szkoda, ze nie ma mnie w Polsce, bo na pewno bym znalazl czas i przyjechal.Wreszcie cos zaczyna sie ruszac w temacie VF, chyba pierwszy powazniejszy turniej w VF od czasu turnieju VF2 PC na Gameboxie( jesli jakis wiekszy przeoczylem, to z gory przepraszam).Potraktowany ciut po macoszemu, ale w koncu cos.Moje gratulacje dla organizatorow za pomysl i zycze udanej imprezy...
  • 0

#58 Scorpio Napisany 05 lipca 2005 - 19:04

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Wtedy to d+P d+K d+P d+K d+P ...
Osłabić Akirę. Bo teoretycznie postać jest mocna ale trudna do opanowania. W praktyce za dużo tych co ją opanowali :lol:
  • 0

#59 Gość__* Napisany 06 lipca 2005 - 14:18

Gość__*
  • Goście
ekhem!! Gdzie tak dużo tych co go opanowali?? W Polsce? Europie?? W Japonii???
W posce na palcach max obu rąk i nóg(no może przesada) liczy się tych co wogóle w VF grają. Europa wcale nie stoi lepiej, pozatym, czy wogóle jesteś w stanie wymienić jakiegoś dobrego Europejskiego Akirę?? Japonia- tu trochę lepiej: Oshu,Minami,Homestay,Mukki- więcej nie jestem w stanie z pamięci liczyć, ale wystarczy popatrzeć na to:
Lau: 9
Jacky: 8
Akira: 7
Kage: 7
Pai: 4
Vanessa: 3
Shun: 2
Lei Fei: 2
Wolf: 2
Brad: 2
Lion: 1
Aoi: 1

No Goh, Jeffry or Sarah
Kakutou Shinseiki III- japoński Grande Turniej w VF (tu w Final Tuned)
Akirą wcale nie gra najwięcej osób, ponaddto tutaj żaden się na podim nie dostał.
PS. Oprócz tanka nikt nic nie napisał na temat turnieju, tzn brak zainteresowania??
  • 0

#60 Gość__* Napisany 07 lipca 2005 - 19:41

Gość__*
  • Goście
Ja to bym chial zeby:
Bylo wiecej rockowych kawalkow
Niech oslabia Lau (jak dla mnie to tak fuzja Henka i Paula z Tekkena jesli chodzi o sile i szybkosc ciosow oraz upierdliwosc).
System rzutow i wyrywania sie z nich pozostal bez zmian
Dodano w koncu opcje online (zebym mogl sie pochwalic calemu swiatu jak kozacko wyglada moj Lei-Fei, zdobylem przepaske na oczy i juz mam slepego mistrza)
Nie zrezygnowano z Quest mode i tych wszystki dodatkow dla postaci
Jak dlamnie juz teraz VF 4 EVO jest gra prawie idealna ( mowi to kolo ktory kiedys poza T3 nie widzial innego mordobicia) wystarczy wprowadzic kilka dobrych pomyslow nie zmieniajac przy tym starych sprawdzonych rozwiazan i mam morowany hit.
I jeszcze jedno co do opini na temat muzy to kwestia gustu mi sie osty z VF4 i VF4 EVO podabaja a w Tekkenie to fajna muza byla tylko w dwojce potem juz tylko gorzej nie gralem narazie w piatke ale raczej watpie aby to sie zmienilo.
  • 0



Inne z tagami: