#31 Gość__* Napisany 27 maja 2005 - 22:23
A wracając do tematu to bym "kciał", aby:
-EDTEG był prostszy,
-naprawili muzę, bo ta z evo to herezja - gorszego soundtracku jeszcze w bijatykach nie słyszałem (no dobra - bardziej kiczowaty ma T4). Ja bym chciał jakieś chóry, jakąś normalną instrumentalną muzę, może też niektóre bardziej techniczne - no tak jak w T5. Co jak co, ale soundtrack w T5 jest po prostu niszczący (muzyka na stage'u Moonlit Wielderness to po prostu mistrzostwo - mega klimat). W pierwszej VF4 była zdecydowanie lepsza - music ze stage'a Liona jest baaardzo spoko - świetnie pasuje do planszy, podobnie "stare" akwarium.
-Aby Akira dostał jakiegoś full spin lowa (może nie - wtedy by mordował;p).
-Aby postawy Shuna nabrały takiego znaczenia w rozgrywce jak postawy mnicha.
-Aby Vanessa miała jakieś sensowne Juggle.
-Aby Gohem dało sie wkońcu grać
-Aby Lei-Fei nie był sztywny w [IN], no i żeby podczas przebywania w tej postawie ciosy nie siedziały w niego na MC.
-Aby Sarah nie miała popieprzonego frame trapa na bloku d/p+P,K, [FL]K, albo żeby zabrali jej gwarantowane [FL]d/p+P,K po [FL]K na MC.
-Aby Pai miała rewersa na low,
-Aby Kage po TFT nie ring-outował ze środka areny.
No to narazie tyle jeżeli chodzi o "życzenia".
Pozdro
#32 Napisany 28 maja 2005 - 07:00
Aby były bardziej mobilne.-Aby postawy Shuna nabrały takiego znaczenia w rozgrywce jak postawy mnicha.
Chętnie bym to zobaczył BTW: ostatnio (na razie tylko w SC2 i trochę T5) kiedy widzę dobrze jakąś podcinkę, to staram się jej w ogóle nie bronić, tylko przebijać (a Yoshek i Panda są w tym ok 8) )-Aby Pai miała rewersa na low
#33 Gość__* Napisany 28 maja 2005 - 13:18
Czołgu, mam nadzieje że mimo nażekania na system żutów próbujesz chociarz wklepywać ze 3TE po tym jak ci zablokują coś z dużym recowery. Wszysce w europie narzekają-ja nie narzekam
PS. tak wogule to chyba to powinno iść do topicu VFevo, ale co tam.
PS2. To fakt mój avatarek jest zajebongo
#34 Gość__* Napisany 29 maja 2005 - 13:37
wracając do rzutów, jedyną tródnością jest wklepanie odpowiedniego TE po tym jak przeciwnik nam zrobił d+P i rzut. Chociarz na to też jest wyjście: kucnąć~kontra lub zwykłe P.
Czołgu, mam nadzieje że mimo nażekania na system żutów próbujesz chociarz wklepywać ze 3TE po tym jak ci zablokują coś z dużym recowery. Wszysce w europie narzekają-ja nie narzekam
PS. tak wogule to chyba to powinno iść do topicu VFevo, ale co tam.
PS2. To fakt mój avatarek jest zajebongo
Tak, probuje i jak juz wczesniej napisalem wyrywam sie z 1 na 3 rzuty...Ale kiedy gram przeciwko Wolfowi, czy Jeffry'emu szlag mnie trafia, bo margines na escape jest minimalny...A przeciez mozna by bylo zastosowac system throw escapingu podobny do TK, ktory jest latwy i daje sporo przyjemnosci, a nie frustruje. Oczywiscie nie pisze tu o chickenach, bo one w VF bylyby zwyczajna, zalosna porazka...
PS: Twoj avatarek jest spoko...Przeciez nie mowie, ze nie...
#35 Napisany 29 maja 2005 - 15:08
#36 Gość__* Napisany 29 maja 2005 - 18:10
tak siedze się wpatruje w to co napisałeś i ni w ząb nie moge dojść o co takjakby chodzi, może to dlatego że dziś tak gorąco.I może, żeby rzuty nie łapały postać tylko będącą w neutralu, FC lub gdy leży. Wiemy o co chodzi?
#37 Napisany 29 maja 2005 - 20:36
Napiszę tak, żeby każdy wiedział, o co chodzi (łącznie ze mną). Mam na myśli kwestię rzucania w trakcie, gdy przeciwnik wykonuje cios, jak jest w Caliburze i Tekkenie.
No... teraz to i ja rozumiem
#38 Gość__* Napisany 29 maja 2005 - 22:19
#39 Napisany 30 maja 2005 - 07:08
#40 Gość__* Napisany 30 maja 2005 - 14:22
Mi chodzi o rzuty na ziemi, a z Astą to jest trochę inna bajka bo to nie jest zwykły rzut, tylko specjalny - łapiacy wtedy gdy przeciwnik oderwał się od ziemi.Dlaczego - ten element jest właśnie dobry w SCII. Np. Asta może z powietrza szybko zdjąć/przechwycić przez rzut. A i wiele akcji z
Taki kończę rzuten widząc jakiś dłuższy/opóźniony cios.
Rzutu z
#41 Gość__* Napisany 02 lipca 2005 - 00:09
#42 Napisany 03 lipca 2005 - 09:16
#43 Gość__* Napisany 03 lipca 2005 - 10:16
#44 Napisany 03 lipca 2005 - 13:02
#45 Gość__* Napisany 03 lipca 2005 - 16:43
#46 Gość__* Napisany 03 lipca 2005 - 20:59
Do tego jakieś 2(klasycznie) lub 3 nowe, CIEKAWE postacie... Hmm...
I jeszcze tryb on-line. Ale to naprawdę baaaardzo, baaaaaaaaardzo bym go chciał (heh, chyba nie tylko ja )
To tylko początek mojej listy życzeń
#47 Napisany 03 lipca 2005 - 21:09
#48 Gość__* Napisany 03 lipca 2005 - 23:16
(w practice of koz )! No, może nie combo, bo nie było gwarantowane, ale satysfakcja była 8) 8) 8) Mimo to te pare w/w klatek by się przydało
Pewnie, że tak! Tyle, że to by się nazywało "Virtua Fighter 3.1 8) i byłoby full-total niewypałem, który zniechęciłby mnie do tej szlachetnej serii Może trochę przesadzam...a co powiecie na interaktywne poziomowe areny wypaliło by czy nie bardzo
#49 Gość__* Napisany 04 lipca 2005 - 10:42
Dma wam tipa, bo ja z kolanem nie mam juz problemów- kupcie sobie arcade sticka, jak ja , manualnie wszystko się poprawia(po miesiącu trenowania/przesiadania stickiem)
#50 Gość__* Napisany 04 lipca 2005 - 11:34
#51 Napisany 04 lipca 2005 - 14:07
#52 Gość__* Napisany 04 lipca 2005 - 15:06
#53 Napisany 04 lipca 2005 - 15:25
#54 Napisany 04 lipca 2005 - 19:07
Odpakować Akirę, bo za bardzo dopakowany. Zdjąć mu z dwa, trzy comba. I KOLANKO ODGIĄĆ, bo przegięte U Sarah kolanko także mogłoby doatać więcej klatek
#55 Gość__* Napisany 04 lipca 2005 - 19:42
I niech bardziej dopracuja Goha...
#56 Gość__* Napisany 05 lipca 2005 - 15:38
Mniejsza z tym, wlazłem tu dziś na forum żeby zapodać wam linka do "turnieju w VF" i turnieii w inne gry proszę:
http://forum.psxextr...showtopic=29395
Narazie do VF jest tylko 8 osób , organizator nie przewidział więcej niż jednego TV i konsoli, ale stanowisko jest na cały czas trwania turnieju(2 dni), zresztą poczytajcie sobie i wbijajcie, ja jestem, może wkońcu na żywo pogramy- już trenuję SPoD'y .
#57 Gość__* Napisany 05 lipca 2005 - 18:43
Szkoda, ze nie ma mnie w Polsce, bo na pewno bym znalazl czas i przyjechal.Wreszcie cos zaczyna sie ruszac w temacie VF, chyba pierwszy powazniejszy turniej w VF od czasu turnieju VF2 PC na Gameboxie( jesli jakis wiekszy przeoczylem, to z gory przepraszam).Potraktowany ciut po macoszemu, ale w koncu cos.Moje gratulacje dla organizatorow za pomysl i zycze udanej imprezy...
#58 Napisany 05 lipca 2005 - 19:04
Osłabić Akirę. Bo teoretycznie postać jest mocna ale trudna do opanowania. W praktyce za dużo tych co ją opanowali
#59 Gość__* Napisany 06 lipca 2005 - 14:18
W posce na palcach max obu rąk i nóg(no może przesada) liczy się tych co wogóle w VF grają. Europa wcale nie stoi lepiej, pozatym, czy wogóle jesteś w stanie wymienić jakiegoś dobrego Europejskiego Akirę?? Japonia- tu trochę lepiej: Oshu,Minami,Homestay,Mukki- więcej nie jestem w stanie z pamięci liczyć, ale wystarczy popatrzeć na to:
Lau: 9
Jacky: 8
Akira: 7
Kage: 7
Pai: 4
Vanessa: 3
Shun: 2
Lei Fei: 2
Wolf: 2
Brad: 2
Lion: 1
Aoi: 1
No Goh, Jeffry or Sarah
Kakutou Shinseiki III- japoński Grande Turniej w VF (tu w Final Tuned)
Akirą wcale nie gra najwięcej osób, ponaddto tutaj żaden się na podim nie dostał.
PS. Oprócz tanka nikt nic nie napisał na temat turnieju, tzn brak zainteresowania??
#60 Gość__* Napisany 07 lipca 2005 - 19:41
Bylo wiecej rockowych kawalkow
Niech oslabia Lau (jak dla mnie to tak fuzja Henka i Paula z Tekkena jesli chodzi o sile i szybkosc ciosow oraz upierdliwosc).
System rzutow i wyrywania sie z nich pozostal bez zmian
Dodano w koncu opcje online (zebym mogl sie pochwalic calemu swiatu jak kozacko wyglada moj Lei-Fei, zdobylem przepaske na oczy i juz mam slepego mistrza)
Nie zrezygnowano z Quest mode i tych wszystki dodatkow dla postaci
Jak dlamnie juz teraz VF 4 EVO jest gra prawie idealna ( mowi to kolo ktory kiedys poza T3 nie widzial innego mordobicia) wystarczy wprowadzic kilka dobrych pomyslow nie zmieniajac przy tym starych sprawdzonych rozwiazan i mam morowany hit.
I jeszcze jedno co do opini na temat muzy to kwestia gustu mi sie osty z VF4 i VF4 EVO podabaja a w Tekkenie to fajna muza byla tylko w dwojce potem juz tylko gorzej nie gralem narazie w piatke ale raczej watpie aby to sie zmienilo.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Persona 3 ReloadRozpoczęte przez Hanz , 09 cze 2023 Atlus, Sega, XSX, XONE, PS5, PS4 i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Mystic Warriors: Wrath of the NinjasRozpoczęte przez Tawotnica , 07 sty 2024 Konami, HAMSTER, Arcade, Switch i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Persona 5 TacticaRozpoczęte przez Tawotnica , 12 cze 2023 Sega, Atlus, Switch, PS5, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Sengoku 3Rozpoczęte przez Tawotnica , 11 cze 2023 Noise Factory, SNK, Hamster i 7 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Sonic SuperstarsRozpoczęte przez ACZ , 08 cze 2023 Sega, PS5, PS4, XSX, XSS, XONE i 2 więcej... |
|
|