Sound Shapes
#1 Napisany 02 czerwca 2011 - 20:17
#2 Napisany 02 grudnia 2011 - 11:37
#3 Napisany 09 marca 2012 - 14:17
#4 Napisany 11 marca 2012 - 12:40
#5 Napisany 07 sierpnia 2012 - 21:26
launch trailer
#6 Napisany 08 sierpnia 2012 - 07:02
Biorę od razu!
#7 Napisany 09 sierpnia 2012 - 04:18
#8 Napisany 15 sierpnia 2012 - 18:30
Pewnie dzięki edytorowi będzie dłuuuuugo żyła...
Pograłem w dwa levele stworzone przez graczy i jeden z nich to rewelacja - lepszy niż kilka "od developera"
#9 Napisany 16 sierpnia 2012 - 04:35
#10 Napisany 16 sierpnia 2012 - 07:48
#11 Napisany 17 sierpnia 2012 - 04:13
#12 Napisany 27 sierpnia 2012 - 10:54
#13 Napisany 28 sierpnia 2012 - 02:17
#14 Napisany 28 sierpnia 2012 - 05:09
Kupił bym już dawno, ale nie mogę doładować portfelu PSN kartą zdrapką . Sporo ludzi ma z tym problem, a od Sony nie ma żadnego odzewu w tej sprawie.
#15 Napisany 04 września 2012 - 17:29
... wbiłem platynę w Sound Shapes na PS Vita. Jest sobie taki portalik internetowy 'yourgamercards' który przeważnie nie działa, bo przy milionie odsłon tygodniowo płacze, że nie zarabia. Portalik twierdzi też (w oparciu o statystyki) że Sound Shapes ma platynę prostszą niż dowolnie wskazany Uncharted. Uwierzyłem w to i zabrałem się za platinum rush. I trochę to trwało, bo platyna trudna, niszczy kciuka (lewego) i w dużej mierze zależy od losowego szczęścia.
Jak już tu przynudzałem, kampania jest prosta, ale czasówki, które nadchodzą później, to czyste przegięcie! Polegają na jak najszybszym zbieraniu losowo pojawiających się na ekranie dźwięków. Czasem dźwięki wyskoczą blisko siebie, więc jest szansa na ukończenie levelu, a czasem dźwięki pojawiają się po dwóch przeciwnych stronach ekranu i jest losowa porażka. Odpowiednio długo próbując, można to jednak jakoś tam zaliczyć.
Pobawiłbym się pewnie kreatorem poziomów, ale po wbiciu platyny w 99% gra przestaje mnie interesować. Szkoda, że po aktualizacji softu, PS3 nie umie zsynchronizować z Vitą reszty pucharów, bo łyknąłbym jeszcze jedną platynę za ten sam tytuł. Póki co, łykam sync error
#16 Napisany 17 stycznia 2013 - 21:32
#17 Napisany 17 stycznia 2013 - 21:56
#18 Napisany 17 stycznia 2013 - 21:59
#19 Napisany 18 stycznia 2013 - 14:40
edit. 4 plansze do końca
edit2. zostały trzy plansze
edit3. zostaly dwie plansze
Ten post był edytowany przez Taikun dnia: 20 stycznia 2013 - 01:54
#20 Napisany 20 stycznia 2013 - 00:59
#21 Napisany 20 stycznia 2013 - 19:21
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 20 stycznia 2013 - 19:22
#22 Napisany 20 stycznia 2013 - 19:39
#23 Napisany 20 stycznia 2013 - 20:22
imo nie zgadzam się z opinią o całej tej losowości death moda, jak masz dobry skill i jedziesz perfekcyjnie to zawsze zdążysz...(..) ilosc farta przebija tam dwukrotnie ilosc skilla
#24 Napisany 20 stycznia 2013 - 20:31
#25 Napisany 20 stycznia 2013 - 21:11
#26 Napisany 20 stycznia 2013 - 22:43
btw. wie ktoś ocb z tymi nowymi trofami po apdejcie??? jest do wbicia dodatkowe 30% trofów za szkołe beatu, no i wchodzę w grę, i dupa, nie ma dodatkowych lekcji.... jest jakiś dodatek do kupienia? (ps3)
#27 Napisany 20 stycznia 2013 - 22:45
#28 Napisany 12 czerwca 2013 - 12:30
Pamiętam, że jak zobaczyłem, że gra się podoba fwankowi to wiedziałem, że pewnie będie tak wykręcona, że mi się nie spodoba, a to takie pozytywne zaskoczenie...gra bardzo fajna, a beat mode rewelacyje, choć przeszedłem je za jednym posiedzeniem...za to death mode...jest dla mnie ultra trudne, chyba na trzecim wyzwaniu padłem i nie mogę go zrobić, choć bardzo próbowałem...
#29 Napisany 12 czerwca 2013 - 17:11
#30 Napisany 12 czerwca 2013 - 17:15
to teraz zagraj w dyad, ss w wykręceniu i trudności nie ma startu