Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo 4


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
721 odpowiedzi na ten temat

#1 Kaxi Napisany 06 czerwiec 2011 - 15:39

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12125 Postów:
http://neogo.pl/news...-niespodzianke/


MS zapowiada nie tylko odświeżony Halo CE Anniversary, ale też pełnoprawne Halo 4 :)
  • 0

#2 117 Napisany 06 czerwiec 2011 - 19:01

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10871 Postów:
teaser zamiotl... szkoda, to tylko gra od 343...
  • 0

#3 117 Napisany 07 czerwiec 2011 - 03:31

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10871 Postów:
Dodany obrazek

Dodany obrazek

http://halo.xbox.com/en-us/intel/titles/halo4

Halo 4 is the next blockbuster installment in the iconic franchise that’s shaped entertainment history and defined a decade of gaming. Set in the aftermath of Halo 3, Master Chief returns to confront his own destiny and face an ancient evil that threatens the fate of the entire universe. Halo 4 marks the start of a new trilogy that begins with its release in 2012.


Tezy mam 3:

- Precursors
- Shield World i walka z konstruktami aka Onyx
- Forerunners powracaja (powraca konflikt ludzie forerunners znany z Cryptum)

xelloss twoje teorie?
  • 0

#4 MaxVarEmreis Napisany 07 czerwiec 2011 - 08:25

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:
343, więc może w końcu doczekamy się dobrze opowiedzianej historii :)
Z drugiej strony, czy uda im się stworzyć AI przeciwników, kótre dorówna temu od Bungie??
  • 0

#5 xell Napisany 07 czerwiec 2011 - 09:10

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Mam nadzieję, że tak, w końcu mają dostęp do całego kodu Halo Reach, więc mogą się uczyć od mistrzów.

Co do artworków, to IMO jest to shield world.
  • 0

#6 Stan Napisany 07 czerwiec 2011 - 10:30

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 23119 Postów:
Gejlo 4 - czyli jak M$ wyciąga $$$ od hamburgerów.
  • -1

#7 Danteusz Napisany 07 czerwiec 2011 - 10:46

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 28999 Postów:

Gejlo 4 - czyli jak M$ wyciąga $$$ od hamburgerów.

Jeszcze jedna zaczepka poza Wojnami i dostajesz warna
  • 0

#8 Ryan Napisany 07 czerwiec 2011 - 13:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Musisz czekać z dawaniem warna za coś takiego? :cf:

@Max: z opowieści deweloperów z Bungie moc ich AI tkwi w prostocie. Gracze dorabiają sobie ideologię do prostych zagrań przeciwników, stąd magia Halo. Ważne, żeby te proste akcje były wykonywane efektownie i "już".
  • 0

#9 xell Napisany 07 czerwiec 2011 - 13:48

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
AI nie jest superinteligentne, bo jakby było, to by rozniosło gracza na strzępy, a przecież nie o to chodzi. Niemniej poprawnie orientują się w sytuacji, robią uniki, chowają się, wspinają na różne obiekty, przejmują pojazdy i nimi kierują itp., itd. Wszystko to dość proste czynności, zgadza sie, ale porównaj to do innych gier gdzie przeciwnicy stoją jak kołki i AI nie ma żadnej inicjatywy poza strzelaniem w stronę gracza.
  • 0

#10 117 Napisany 07 czerwiec 2011 - 15:51

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10871 Postów:
O fabule sie az tak nie obawiam, Frank pokazal, ze zna sie na zatrudnianiu odpowiednich pisarzy i potrafi przypilnowac by fabula stala na conajmniej takim poziomie jak w serii Bungie (czyli bardzo wysokim – haters can hate no 1 fuckin cares). Pokazal to przy okazji wydania ostatnich ksiazek. Pole do popisu ma i cala akcja z wydaniem trylogii forerunnerow moim zdaniem jest przygotowaniem na ich powrot. Dodatkowo nie wiemy ile lat minie od wydarzen z Halo 3. Moim zdaniem jezeli dochodzi do powrotu forerunners to musi minac calkiem sporo. Ludzkosc w 26 wieku posiadala tylko technologie na poziomie tier 3, a jak powszechnie wiadomo forerunners poslugiwali sie tier 0 i do tego skutecznie pokonali ludzkosc. Interesuje mnie podloze ewentualnego konfliktu, gdyz jezeli byliby to forerunners to nalezy pamietac, ze to wlasnie dzieki forerunners ludzkosc w ogole przetrwala odpalenie pierscieni. Ponadto ludzkosc potrzebowala czas by sie odbudowac, zostala im tylko zniszczona Ziemia, na ktorej Elici zglasowali pol kontynentu. Przeciez takie cos powinno miec jakies skutki w klimacie planety. Dodatkowo cieszy mnie powrot Master Chief’a i Cortany. Jest jeden z najlepszych duetow w serii gier wideo, ciezko szukac nawet w grach z innego gatunku niz fps tak fajnej pary genialnych bohaterow.
Smuci mnie natomiast fakt, ze nie bedzie to gra Bungie, ale o tym juz pisalem nie raz. Pokladam jednak nadzieje w 343, gdyz podeszli do zadania w sposob nalezyty. Najpierw ucza sie od mistrzow przygotowujac Anniversary na silniku Reach, a nastepnie zaczynaja grzebac sami. Chociaz jestem pelen obaw, w szczegolnosci po wpadce z ostatnim mappackiem. Roznice w klasie miedzy Certain Affinity, a Bungie widac od razu. Trzeba po prostu spokojnie obserwowac co przygotuja. Chyba w koncu jestem na 5 etapie Kübler-Ross’a czyli akceptacji. Chociaz nie wierze, ze 343 zrobi gre na poziomie Reach. Nie maja na to najemniejszych szans. Jezeli wiec wyjdzie gra na 8, uznam to za sukces.


xell - ten art jest randomem znalezionym w sieci. Dalem go by porownac wyobrazenie o shield world (ktore pokrywalo sie z moim wyobrazeniem z tym co pokazano w teaserze).
  • 0

#11 cwany-lis Napisany 07 czerwiec 2011 - 20:17

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20278 Postów:
ja wiedziałem, że tak będzie - wielki koniec terefere kuku, poraz na nowy początek - oby nie było the flood
  • 0

#12 Pstrykacz Napisany 08 czerwiec 2011 - 16:07

Pstrykacz

    Chocobo

  • Narybek
  • 25 Postów:
1 jest pewne nastąpi ekstreminacja kosmitów a jaki to gatunek to już mniej istotne ;D Najważniejsze jest że będziemy mogli znow robić rozwałke Mastre Chiefem
  • 0

#13 hav33n Napisany 09 czerwiec 2011 - 12:41

hav33n

    Blanka

  • Narybek
  • 218 Postów:
A to nie jest tak ze 343 jest stworzone w wiekszosci z ludzi z Bungie? A wiec czym sie martwic jezeli to prawie ci sami ludzie tylko inna nazwa?
  • 0

#14 xell Napisany 09 czerwiec 2011 - 13:05

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Jedynie trzech byłych pracowników Bungie siedzi w 343i, z których jeden (w dodatku szef całego przedsięwzięcia) spartolił parę rzeczy związanych z uniwersum Halo.
  • 0

#15 hav33n Napisany 09 czerwiec 2011 - 13:12

hav33n

    Blanka

  • Narybek
  • 218 Postów:
A to takie buty :ninja: No coz ja wierze ze zmiana developera nie powinna wyjsc tez grze strasznie na zle, tylko trzymajcie to z dala od Kinecta :ninja:
  • 0

#16 cwany-lis Napisany 11 czerwiec 2011 - 12:09

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20278 Postów:

spartolił parę rzeczy związanych z uniwersum Halo.


mógłbys rozwinąc temat ? chodzi o upadek REACH z gry i książki ?
  • 0

#17 xell Napisany 11 czerwiec 2011 - 14:03

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Fabuła i dialogi w trójce, inicjatywa i scenariusz Halo anime :trup:
  • 0

#18 xell Napisany 12 czerwiec 2011 - 01:28

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
http://twitter.com/#!/scott_343/status/79275542469292032

343i ma nowych pracowników - lead level designera z Metroid Prime 1/2 oraz lead lever designera z Killzone 3. Killzone 3 ma dobry design poziomów? Trochę dziwne, że zatrudniają tego typu pracowników tak późno w fazie powstawania gry, ale może jeszcze coś ciekawego w obecnych poziomach zmienią.
  • 0

#19 Kradziej Napisany 12 czerwiec 2011 - 08:22

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15855 Postów:

Killzone 3 ma dobry design poziomów?

Ogólnie trudno sobie przypomnieć, bo całą gra była szrotowata, ale akurat levele chyba miała niezłe: z reguły po parę kondygnacji, więc fajnie.
  • 0

#20 Ryan Napisany 12 czerwiec 2011 - 09:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Behr po MP3:Corruption pracował nad F.E.A.R.2 i od 2009 nie ma creditsów w żadnej grze. Możliwe, że jest z 343 od dłuższego czasu a nie od "dziś". Haluke generalnie pracował nad szrotami. No i on na bank pracuje od tego tygodnia.

No i ogólnie: późno? Półtora roku zostało. :S
  • 0

#21 xell Napisany 12 czerwiec 2011 - 15:15

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Mobygames nie ma KZ3 w swojej bazie, dziwne.
  • 0

#22 Ryan Napisany 12 czerwiec 2011 - 17:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Zapewne nikt nie przepisał danych jeszcze.
  • 0

#23 xell Napisany 29 sierpień 2011 - 08:14

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Trailer z artworkami:


Plus informacje z panelu o Halo 4:
http://www.eurogamer...claimer-trilogy
Fajnie, że 343 są dużo bardziej otwarci niż Bungie. Mam nadzieję, że pokażą coś jeszcze w tym roku :hmmm:
  • 0

#24 Aras Napisany 29 sierpień 2011 - 08:30

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8070 Postów:
na yt IGNu są 3 pełne panele HALO z PAXu, polecam obczaić
  • 0

#25 Freeman Napisany 29 sierpień 2011 - 08:58

Freeman

    Dante

  • Forumowicze
  • 1302 Postów:
Released Date Winter 2012.

:o Pierwsze Halo oprócz Halo Wars, które nie będzie na jesień.
  • 0

#26 Ryan Napisany 29 sierpień 2011 - 09:05

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:


Fajnie, że 343 są dużo bardziej otwarci niż Bungie. Mam nadzieję, że pokażą coś jeszcze w tym roku :hmmm:


Mnie hajpowanie gry przez rok nie kręci. :S
  • 0

#27 xell Napisany 29 sierpień 2011 - 09:20

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
To czytaj o grze na tydzień przed premierą.

na yt IGNu są 3 pełne panele HALO z PAXu, polecam obczaić

Oj więcej niż 3 :)
  • 0

#28 Kradziej Napisany 29 sierpień 2011 - 10:02

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15855 Postów:
Przeczytałem wszystko na Jurogejmerze i jaram się.
  • 0

#29 Raikoh Napisany 29 sierpień 2011 - 22:56

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16353 Postów:
Filmiki na temat gry.

http://www.computera...of-expectation/
  • 0

#30 Freeman Napisany 30 sierpień 2011 - 07:33

Freeman

    Dante

  • Forumowicze
  • 1302 Postów:
Jestem ciekaw czy z multi 343 pójdzie w stronę Reach czy 3.
Wolałbym to drugie, bo jak jeszcze Reach rozwiną to będzie zaraz Modern Warfererer.
  • 0