Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo 4


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
721 odpowiedzi na ten temat

#31 Cr0ss2500 Napisany 01 września 2011 - 09:51

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
Gejlofare Nooooouuu !! :blah: . Multi w Reach fakt było gorsze moim zdaniem od "3", ale sie okaże, zapewne pójdą w strone Reach bo w końcu dalej będzie to ten sam silnik co zostawił im Bungie z Reach.

To samo tyczy sie Gejlo Juniwersary ! w listopadzie :buuu:
  • 0

#32 szczudel Napisany 01 września 2011 - 10:27

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Liczę że nowa trylogia halo bedzie faktycznie trylogią i troszke wyrwie sie z konwencji pierwszej. Rozumiem, że Forerunerzy będą grali pierwsze skrzypce [pod wzgledem fabularnym] ale H2 i H3 to powinna być jedna rozbudowana całość a nie 2 części trylogii. Chciałbym aby H4 i pozostale części pokazały szerszą strone konfliktu. Chciałbym aby narracja byla zbliżona do tej z ksiązek.
  • 0

#33 xell Napisany 01 września 2011 - 18:00

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
Co prawda to całe zniszczenie Flood w trójce było jakieś nieprzekonujące i 343 łatwo mogłoby znaleźć uzasadnienie ponownego pojawienia się w kolejnych częściach, ale mam nadzieję, że ich nie będzie wcale - uniwersum Halo przydałyby się nowe tajemnice i nowe groźby. Ponadto nikt nie lubi misji z Floodem i ich brak w ODST i Reach był wielkim plusem - jedyne ich zalety to były trzystronne bitwy w Halo 1 i 2 - świetny chaos był.
  • 0

#34 szczudel Napisany 02 września 2011 - 07:48

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Flooda nikt nie lubił bo flood trudny był. Niezbyt dobrym pomysłem było niszczenie każdego osobnika. Z reguły na floodzie sie bunkrowałem - poza halo 1 gdzie robiłem foresta gumpa :D
Zadzam sie absolutnie - nie chciałbym w halo 4 widziec flooda, ale
Spoiler

  • 0

#35 fingus Napisany 08 września 2011 - 09:26

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nie wiem, czy było: szef działu kreacji, Ryan Payton, osoba odpowiedzialna za fabułę Halo 4, właśnie odchodzi z 343, niezadowolony z kierunku, w jakim zaczął podążać projekt. Dla fanów serii to pewnie nienajlepsza wiadomość. A może właśnie jesteście zadowoleni, że zastąpią go kimś innym?
http://www.gram.pl/n...lu_kreacji.html
  • 0

#36 Ryan Napisany 08 września 2011 - 10:04

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przydupas Kojimy nikogo. Ale jak mu się nie podoba kierunek, to pewnie i tak sygnał, że 343 robi z tego kupsko. :S
  • 0

#37 xell Napisany 08 września 2011 - 10:08

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:

Dla fanów serii to pewnie bardzo dobra wiadomość

Fixed. Pewnie Frankie się nie zgodził, żeby wstawiać nanomaszyny w co drugie zdanie.
  • 0

#38 Ryan Napisany 08 września 2011 - 10:11

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
No tak, bo design MC jest koszerny a Frank jest znany z dbałości o fabułę. :clown:
  • 0

#39 xell Napisany 08 września 2011 - 10:18

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
Cryptum daje nadzieję, że 343 mniej więcej wiedzą, w jakim kierunku pchać serię fabularnie. Ogólnie ciężko ganić lub chwalić ich w tym momencie. To, że odchodzi jakiś koleś ze szrocikiem w resume nie jest żadną oznaką, jaka wyjdzie z tego gra - może pchał; żeby Halo poszło w kierunku Mushroom Kingdom i się dziwił, że jego cudowne pomysły nie przechodziły i odszedł z frustracji.
  • 0

#40 Ryan Napisany 08 września 2011 - 13:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Powód odejścia jest imo oznaką. Nie kto odchodzi.
  • 0

#41 117 Napisany 08 września 2011 - 13:47

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Nie ma co sie spodziewac tak genialnej fabuly jak w poprzednich czesciach, ale jest nadzieja na wieksza integralnosc innych media (ksiazki, komiksy itd) z grami. Bo do tej pory Bungie swoje, reszta swoje... pomimo, ze zgodnosc kanoniczna raczej byla i ciezko bylo bledow sie doszukac, chociaz takie sie zdarzaly to byly to dwie osobne sciezki. Jak 343 je polaczy to bede zadowolony.
  • 0

#42 szczudel Napisany 08 września 2011 - 13:52

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

Nie ma co sie spodziewac tak genialnej fabuly jak w poprzednich czesciach

Nie zgodze sie z tym twierdzeniem. Halo ma fenomenalne uniwersum ale gry [po Halo CE] nie miały aż tak niesamowitych scieżek fabularnych. Trzymalo się to wszystko kupy, fajnie sie grało i przeżywało walke o galaktykę ale nie oszukujmy sie to nie był Mass Effect. Pewnie nie ma co liczyć na kontynuacje ścieżki fabularnej z Ghost of Onyx, chociaz kto wie, przeciez nie zrobia ksiazkowej trylogii zupelnie nie podpartej wydazeniami w nowo wychodzących grach [a wiadomo ze taka ma powstać].
  • 0

#43 117 Napisany 08 września 2011 - 14:03

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
nie byl to mass effect, bo Halo to fps a nie rpg... czy action rpg. W halo nie stoi i nie prowadzisz 15min gadek z ludzmi co 2 min.

kontynuacja ghost of onyx wychodzi w tym roku
  • 0

#44 szczudel Napisany 08 września 2011 - 14:08

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

nie byl to mass effect, bo Halo to fps a nie rpg... czy action rpg. W halo nie stoi i nie prowadzisz 15min gadek z ludzmi co 2 min.

kontynuacja ghost of onyx wychodzi w tym roku

Zgadzam sie i zgadzam sie.
Fabuła gier nie była porywająca ale była nad wyraz wystarczajaca aby gracz przejal sie losami bohaterow i z przyjemnoscia sledzil dalsze wydarzenia.
Zaryzykuje stwierdzenie ze pierwsza trylogia ksiazkowa była pod wzgledem fabularnym o wiele lepsza niz czesci 2 i 3.

Tak, wychodzi i wydaje mi sie że aby miała ona rację bytu na rynku będzie musiało być w tej nowej trylogii jakies odniesienie do gier. Co własńie mogłoby sugerować iż S117 w ten czy inny sposób spotka sie z bohaterami watku z GoO.
  • 0

#45 xell Napisany 08 września 2011 - 14:47

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:

Powód odejścia jest imo oznaką. Nie kto odchodzi.

Powód odejścia był taki, że nie miał nic przy grze do powiedzenia, bo jego pomysły nie pasowały do tego, co chce stworzyć pozostałe 200 osób w zespole i go to frustrowało. Żadna to oznaka tego, że Halo 4 będzie niewypałem.

Uniwersum ma teraz być o wiele bardziej powiązane i książki Traviss mają być wstępem do Halo 4.
  • 0

#46 Ryan Napisany 08 września 2011 - 16:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ridż ma fajną story.
  • 0

#47 MaxVarEmreis Napisany 08 września 2011 - 17:02

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Ridż ma fajną story.

Potwierdzam.

Dodany obrazek

Chociaż jego historia, to historia cierpienia :(
  • 0

#48 xell Napisany 08 września 2011 - 19:51

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
Microsoft:


343 Industries has assembled an all-star cast of talent working on Halo 4 under the design leadership of Studio and Halo 4 Creative Director, Josh Holmes. We're excited to tell the next story in the Halo universe with Halo 4 as the first game in the Reclaimer Trilogy. Ryan Payton, who left earlier this summer, served as Narrative Designer on Halo 4 for 15 months. Armando Troisi was hired as the Halo 4 Narrative Director in March, having formerly served as the Lead Cinematic Designer on Mass Effect 2. Ryan has been a great friend and colleague during his tenure at 343 Industries and we appreciate his contributions to the team. We wish Ryan the best in his new game development venture.


  • 0

#49 szczudel Napisany 09 września 2011 - 06:54

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Aj kurde mi to się by najchetniej widział fabularnie uzasadniony co-op [z innym graczem lub nawet z npc] 2 spartan. Wiemy wszyscy że to możliwe :)
  • 0

#50 cwany-lis Napisany 24 września 2011 - 10:50

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 567 Postów:
Traviss teraz piszę na licencji HALO ? - to MC będzie wrażliwym, odtrąconym przez wszystkich zagubionych chłopcem
  • 0

#51 FAX Napisany 26 września 2011 - 09:40

FAX

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 397 Postów:
Nie wiem co oni wymyślą, ale ja chce ziemski giwery, a nie kosmiczne. I mam nadzieję, że nie tylko ja. Co oznacza, że MC musi spotkać ludzi. Ciekawie jak to wytłumaczą.
  • 0

#52 Ryan Napisany 02 stycznia 2012 - 22:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Oglądam właśnie kryminał "jak Kojima Prod nie poradziło sobie z Rising bez Kojimy" i naszła mnie taka myśl: problemy gry wywodziły się z braku kreatywnego, który trzymałby projekt w kupie i ludzi za mordę, dążąc do konkretnego celu. We wcześniejszych projektach był to Kojima i kilku jego pomagierów (nie-Japończyków, żeby było zabawniej), w tym Ryan Payton. Payton odszedł z 343 w związku z kreatywnymi różnicami między nim a zespołem. Nieco później zobaczyliśmy MC w obcisłym wdzianku. Czy to nie wróży źle, że creative director odchodzi z projektu? Wcześniej sobie myślałem "a, walić, ktoś przejmie jego rolę", ale teraz zaczynam się poważnie obawiać o Halo 4. :S
  • 0

#53 xell Napisany 02 stycznia 2012 - 22:32

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
a) MGS4 to megaszrot, ktoś kto przy nim pracował powinien trzymać się z dala od Halo
b) 343i ma i miało kilku creative directorów (którzy, z rozgoryczonych słów Paytona wnioskując, mieli większą siłę przebicia niż sam Payton), odejście Paytona nie jest wielką stratą
  • 0

#54 wrog Napisany 02 stycznia 2012 - 22:33

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Halo to zbyt duża i ważna marka dla Xboksa żeby pozwolili ją tak szybko i łatwo zepsuć. Poza tym ten MGS nigdy nie był chyba jakimś super ważnym projektem dla kogokolwiek, więc ja bym jego sytuacją się nie sugerował. Pewnie jeszcze przed E3 GI będzie miał cover story z H4 to zobaczymy co tam pichcą w 343.
  • 0

#55 Ryan Napisany 02 stycznia 2012 - 22:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
a) to bez znaczenia: gra może Ci się nie podobać, ale miała jasny kierunek, a tym się zajmuje CD
b) jakiś kompletny farmazon, jak może być kilku CD? sprawdza się to równie doskonale jak 2 CEO w RIM? :clown:
b+) no jasne, żadna strata, widać po tym, co pokazano po odejściu Paytona: MC w lateksie wygląda rewelacyjnie :lol:
  • 0

#56 xell Napisany 02 stycznia 2012 - 22:43

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
Zwyczajnie może mieć kilku creative directorów, nazwa nie definiuje w korporacjach faktycznej funkcji i na odwrót.

Metal Gear Szrot 4 miał tak określony kierunek, że Kojima najpierw śpiewał bajeczki o całkowicie niszczalnym otoczeniu, symulacjach szkieletu i inne dyrdymały, a skończyło się na 5h rozgrywki takiej jak zawsze i 20h cutscenek o smażeniu jajek. Ale nie ma to jak jasna wizja od początku do końca.

I jaki Master Chief w lateksie?
  • 0

#57 Ryan Napisany 02 stycznia 2012 - 22:47

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
O, taki:
http://www.gamebreak...ser-602x766.jpg

Najwyraźniej zbroja wyszła z mody. :clown:
  • 0

#58 xell Napisany 02 stycznia 2012 - 22:53

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
O czym Ty piszesz? Przecież to jest projekt z trailera z E3, kiedy jeszcze ten cały Payton tam pracował. Zresztą na projekt Chiefa nie miał on raczej wpływu.
  • 0

#59 Danteusz Napisany 02 stycznia 2012 - 23:10

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:

skończyło się na 5h rozgrywki takiej jak zawsze i 20h cutscenek o smażeniu jajek.


Kłamiesz
  • 0

#60 xell Napisany 03 stycznia 2012 - 00:00

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 308 Postów:
Uderz w stół, fanbojek się odezwie. :clown:
  • 0