Halo 4
#31 Napisany 01 września 2011 - 09:51
To samo tyczy sie Gejlo Juniwersary ! w listopadzie
#32 Napisany 01 września 2011 - 10:27
#33 Napisany 01 września 2011 - 18:00
#34 Napisany 02 września 2011 - 07:48
Zadzam sie absolutnie - nie chciałbym w halo 4 widziec flooda, ale
#35 Napisany 08 września 2011 - 09:26
http://www.gram.pl/n...lu_kreacji.html
#36 Napisany 08 września 2011 - 10:04
#37 Napisany 08 września 2011 - 10:08
Fixed. Pewnie Frankie się nie zgodził, żeby wstawiać nanomaszyny w co drugie zdanie.Dla fanów serii to pewnie bardzo dobra wiadomość
#38 Napisany 08 września 2011 - 10:11
#39 Napisany 08 września 2011 - 10:18
#40 Napisany 08 września 2011 - 13:38
#41 Napisany 08 września 2011 - 13:47
#42 Napisany 08 września 2011 - 13:52
Nie zgodze sie z tym twierdzeniem. Halo ma fenomenalne uniwersum ale gry [po Halo CE] nie miały aż tak niesamowitych scieżek fabularnych. Trzymalo się to wszystko kupy, fajnie sie grało i przeżywało walke o galaktykę ale nie oszukujmy sie to nie był Mass Effect. Pewnie nie ma co liczyć na kontynuacje ścieżki fabularnej z Ghost of Onyx, chociaz kto wie, przeciez nie zrobia ksiazkowej trylogii zupelnie nie podpartej wydazeniami w nowo wychodzących grach [a wiadomo ze taka ma powstać].Nie ma co sie spodziewac tak genialnej fabuly jak w poprzednich czesciach
#43 Napisany 08 września 2011 - 14:03
kontynuacja ghost of onyx wychodzi w tym roku
#44 Napisany 08 września 2011 - 14:08
Zgadzam sie i zgadzam sie.nie byl to mass effect, bo Halo to fps a nie rpg... czy action rpg. W halo nie stoi i nie prowadzisz 15min gadek z ludzmi co 2 min.
kontynuacja ghost of onyx wychodzi w tym roku
Fabuła gier nie była porywająca ale była nad wyraz wystarczajaca aby gracz przejal sie losami bohaterow i z przyjemnoscia sledzil dalsze wydarzenia.
Zaryzykuje stwierdzenie ze pierwsza trylogia ksiazkowa była pod wzgledem fabularnym o wiele lepsza niz czesci 2 i 3.
Tak, wychodzi i wydaje mi sie że aby miała ona rację bytu na rynku będzie musiało być w tej nowej trylogii jakies odniesienie do gier. Co własńie mogłoby sugerować iż S117 w ten czy inny sposób spotka sie z bohaterami watku z GoO.
#45 Napisany 08 września 2011 - 14:47
Powód odejścia był taki, że nie miał nic przy grze do powiedzenia, bo jego pomysły nie pasowały do tego, co chce stworzyć pozostałe 200 osób w zespole i go to frustrowało. Żadna to oznaka tego, że Halo 4 będzie niewypałem.Powód odejścia jest imo oznaką. Nie kto odchodzi.
Uniwersum ma teraz być o wiele bardziej powiązane i książki Traviss mają być wstępem do Halo 4.
#46 Napisany 08 września 2011 - 16:23
#47 Napisany 08 września 2011 - 17:02
Potwierdzam.Ridż ma fajną story.
Chociaż jego historia, to historia cierpienia
#48 Napisany 08 września 2011 - 19:51
343 Industries has assembled an all-star cast of talent working on Halo 4 under the design leadership of Studio and Halo 4 Creative Director, Josh Holmes. We're excited to tell the next story in the Halo universe with Halo 4 as the first game in the Reclaimer Trilogy. Ryan Payton, who left earlier this summer, served as Narrative Designer on Halo 4 for 15 months. Armando Troisi was hired as the Halo 4 Narrative Director in March, having formerly served as the Lead Cinematic Designer on Mass Effect 2. Ryan has been a great friend and colleague during his tenure at 343 Industries and we appreciate his contributions to the team. We wish Ryan the best in his new game development venture.
#49 Napisany 09 września 2011 - 06:54
#50 Napisany 24 września 2011 - 10:50
#51 Napisany 26 września 2011 - 09:40
#52 Napisany 02 stycznia 2012 - 22:16
#53 Napisany 02 stycznia 2012 - 22:32
b) 343i ma i miało kilku creative directorów (którzy, z rozgoryczonych słów Paytona wnioskując, mieli większą siłę przebicia niż sam Payton), odejście Paytona nie jest wielką stratą
#54 Napisany 02 stycznia 2012 - 22:33
#55 Napisany 02 stycznia 2012 - 22:34
b) jakiś kompletny farmazon, jak może być kilku CD? sprawdza się to równie doskonale jak 2 CEO w RIM?
b+) no jasne, żadna strata, widać po tym, co pokazano po odejściu Paytona: MC w lateksie wygląda rewelacyjnie
#56 Napisany 02 stycznia 2012 - 22:43
Metal Gear Szrot 4 miał tak określony kierunek, że Kojima najpierw śpiewał bajeczki o całkowicie niszczalnym otoczeniu, symulacjach szkieletu i inne dyrdymały, a skończyło się na 5h rozgrywki takiej jak zawsze i 20h cutscenek o smażeniu jajek. Ale nie ma to jak jasna wizja od początku do końca.
I jaki Master Chief w lateksie?
#57 Napisany 02 stycznia 2012 - 22:47
#58 Napisany 02 stycznia 2012 - 22:53
#59 Napisany 02 stycznia 2012 - 23:10
skończyło się na 5h rozgrywki takiej jak zawsze i 20h cutscenek o smażeniu jajek.
Kłamiesz