Halo 4
#121 Napisany 05 marca 2012 - 16:06
#122 Napisany 05 marca 2012 - 16:06
#123 Napisany 05 marca 2012 - 16:07
Najgorsza jest zapowiedź perków w MP. Oby nie trzeba było grindować jak w jakimś plebejskim COD.
#124 Napisany 05 marca 2012 - 16:08
#125 Napisany 05 marca 2012 - 21:36
#126 Napisany 05 marca 2012 - 21:39
Wygląda tak jak zawsze, Halo to niewolnik swojego designu, tutaj nie da sie zrobić pieknej grafy, szczególnie w zamknietych pomieszczeniach, jedyna nadzieja, ze widoki będa kopały zadek.
#127 Napisany 05 marca 2012 - 22:17
#128 Napisany 06 marca 2012 - 00:48
Corrinne Yu kozaczy zdziebko:
bo to pewnie jej pierwsza gra lol
bedzie kupa
#129 Napisany 06 marca 2012 - 01:39
#130 Napisany 06 marca 2012 - 02:10
#131 Napisany 06 marca 2012 - 08:34
bo to pewnie jej pierwsza gra lol
Była dyrektorem technicznym przy przynajmniej jednej grze, która Ci się podobała, lol!
#132 Napisany 06 marca 2012 - 08:42
#133 Napisany 06 marca 2012 - 09:01
#134 Napisany 06 marca 2012 - 10:17
Jak się nie potrafi designu oddzielić od grafiki to się plecie takie bzdury.
To już twój problem nie mój, oceniam co widzę a nie dzielę na dwa.
#135 Napisany 06 marca 2012 - 11:14
#136 Napisany 06 marca 2012 - 14:32
Chyba lepiej być nie może, Halo 3 to najlepsza gra tej generacji.
uwielbiam ten obrazek
#137 Napisany 06 marca 2012 - 21:06
Pewnie audio też widzisz.
Ok a o co ci chodzi? Bo chyba szukasz kwadratowych jajec.
Może masz skrzywienie informatyka (poprawka - masz), ale ja włączając grę nie oceniam oprawy video jako sumę designu i warstwy technicznej.
Jeśli gra składa się z połączonych ze sobą korytarzy (nie mówię o Halo, ale przykład podaję), za to za***iście oteksturowanych, to rozumiem, ze grafika ryje beret?
#138 Napisany 06 marca 2012 - 21:08
#139 Napisany 06 marca 2012 - 21:21
Rozmawiamy o oprawie (bo widzę schodzisz już w stronę gameplay'u) i jeśli masz tutaj coś do zarzucenia Uncharted to chyba chcesz po prostu potrollować (jak zwykle ).
#140 Napisany 06 marca 2012 - 21:35
Była dyrektorem technicznym przy przynajmniej jednej grze, która Ci się podobała, lol!
x blades tez mi sie podobalo... nic to nie znaczy.
#141 Napisany 06 marca 2012 - 21:48
Tak, mam do zarzucenia Uncharted braki techniczne w pewnych kwestiach (tragiczne filtrowanie tekstur), ale nie miejsce tutaj na to. Zresztą chyba nie ma sensu rozmawiać z kimś, kto dyskusje do grafiki sprowadza do elokwentnego "ryje beret/nie ryje beretu".Uderz w stół...
Rozmawiamy o oprawie (bo widzę schodzisz już w stronę gameplay'u) i jeśli masz tutaj coś do zarzucenia Uncharted to chyba chcesz po prostu potrollować (jak zwykle ).
#142 Napisany 06 marca 2012 - 22:04
#143 Napisany 06 marca 2012 - 23:31
#144 Napisany 07 marca 2012 - 04:35
Tak, mam do zarzucenia Uncharted braki techniczne w pewnych kwestiach (tragiczne filtrowanie tekstur),
Kurcze nie wiem jak tam filtrowanie, ale oprawa Uncharted (którejkolwiek części zresztą) wygląda miejscami obłędnie.
#145 Napisany 07 marca 2012 - 07:13
No, korytarzyki w Doom 3 raczej nie należą do kunsztownej sztuki designu, ale grafika swego czasu szokowała. Sorry.
Mario 64 tez swojego czasu szokowal
#146 Napisany 07 marca 2012 - 20:14
#147 Napisany 05 kwietnia 2012 - 21:42
#148 Napisany 05 kwietnia 2012 - 22:03
#149 Napisany 05 kwietnia 2012 - 22:05
Okładka Gej Informera. Nie jestem pewie co sądzić o Cortanie
do ruchniecia
jesli gierka w singlu bedzie trzymala poziom genialnego Reach to biore na premiere ... mimo ze dla wiekszosci gierka to multi
#150 Napisany 05 kwietnia 2012 - 22:08
Bardziej mnie hełm razi.
Nie mogłem się powstrzymać. :oh: