#391 Napisany 29 września 2014 - 13:32
#392 Napisany 16 października 2014 - 16:33
Crytek rozważa (lub już jest konwertowana) przeniesienie gry na PS4.
Tak wynika z wypowiedzi Briana Chambersa, starszego producenta Crytek, który na pytanie o ewentualną konwersję gry na PS4 stwierdził, że jako twórcy chcą korzystać z nadarzających się okazji.
Co więcej, produkcja Ryse 2 pod skrzydłami Microsoftu została przerwana ze względu na konflikt w kwestii posiadania odpowiedni praw (Crytek posiada prawa do marki).
IMO po zawirowaniach finansowych w Cryteku, teraz nie będą się bawić w exy (Crytek nie był zadowolony ze słabej sprzedaży Ryse na XO).
MS i exy... ale co niektórzy nadal wierzą, że nowy Tomb Raider będzie exem.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 16 października 2014 - 16:36
#393 Napisany 16 października 2014 - 21:08
kurde jak dobrze mają posiadacze PS4, po dwóch latach może dostaną Ryse.
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 16 października 2014 - 21:11
#394 Napisany 17 października 2014 - 07:18
MS i exy... ale co niektórzy nadal wierzą, że nowy Tomb Raider będzie exem.
Chyba Twoja stara.
Ja bym się bardzo cieszył z wyjścia tej gry na PS4. Raz, że więcej osób mogłoby w nią zagrać i może komuś (tak jak mi) przypadłaby ona bardzo do gustu.
Dwa, mamy wtedy większe szanse na wyjście kolejnej części.
Dla mnie same plusy.
#395 Napisany 17 października 2014 - 07:29
MS i exy... ale co niektórzy nadal wierzą, że nowy Tomb Raider będzie exem.
Chyba Twoja stara.
Ja bym się bardzo cieszył z wyjścia tej gry na PS4. Raz, że więcej osób mogłoby w nią zagrać i może komuś (tak jak mi) przypadłaby ona bardzo do gustu.
Dwa, mamy wtedy większe szanse na wyjście kolejnej części.
Dla mnie same plusy.
Trzy, że grafika będzie lepsza
#396 Napisany 17 października 2014 - 07:36
Cztery, jak każda gra Crytek, Ryse
#397 Napisany 14 sierpnia 2018 - 09:48
Jest a gamepassie i muszę powiedzieć, że gra się przyjemnie. System jest głupkowaty, ale setting ciekawy, gra się szybko, łatwo i przyjemnie, a finiszery są bardzo widowiskowe - o ile nie zaczną męczyć w dalszych częściach gry. Takie mocne 7 póki co, ale lubię gry które nie udają czegoś czym nie są - Ryse wie, że jest nowoczesnym Golden Axe i robi to spoko. Polecam Ciekawe jak wygląda na XoX, bo na S'ce trochę trąci to myszką, ale ma momenty
#398 Napisany 14 sierpnia 2018 - 10:18
Nie wiem jak wygląda na S, ale nie ma wersji X Enchanced, więc pewnie tak samo. Ale mam dokładnie takie same odczucia. Zrobiłem już ponad połowę i z chęcią skończę
#399 Napisany 14 sierpnia 2018 - 10:32
#400 Napisany 14 sierpnia 2018 - 10:37
Chciałbym, ale nawet na liście sprawdziłem, czy nie ma jakichś zmian (bo że 4k nie ma, to widać od razu). Nie ma jej. Ale jak na 5-letnią o ile się nie mylę grę nadal ładnie wygląda, a mimika twarzy mobków, którym odcinamy ręce czy przebijamy gardło robi wrażenie. Kilka pierwszych razy, bo potem człowiek się przyzwyczaja.
#401 Napisany 14 sierpnia 2018 - 10:42
Ryse to gra z początku generacji, wtedy robiła mega wrażenie, teraz już po prostu nie może. Zaś sam gejmplej wybitny czy nawet dobry nie był, ja przeszedłem grę głównie ze względu na setting. QTE pod koniec już mocno męczyły.
#402 Napisany 14 sierpnia 2018 - 12:02
Ryse dalej wygląda świetnie IMO. Szczególnie w przypadku modeli postaci. Rzeź oczywiście przyjemna, zwłaszcza kiedy ucinasz barbarzyńcy przedramię i poprawiasz prosto w pysk kantem masywnej tarczy. Ta gra jest wręcz idealna do Passa, bo kupić za więcej niż 50zł to strata pieniędzy.
#403 Napisany 14 sierpnia 2018 - 12:18
ja kupilem kolezance za 10 zl bo sam jestem srednio zainteresowan
#404 Napisany 14 sierpnia 2018 - 12:29
Ryse dalej wygląda świetnie IMO. Szczególnie w przypadku modeli postaci. Rzeź oczywiście przyjemna, zwłaszcza kiedy ucinasz barbarzyńcy przedramię i poprawiasz prosto w pysk kantem masywnej tarczy. Ta gra jest wręcz idealna do Passa, bo kupić za więcej niż 50zł to strata pieniędzy.
Modele postaci i zamknięte przestrzenie tak, ale na otwartym polu już tak dobrze nie jest.
#405 Napisany 22 sierpnia 2018 - 21:00
Nie słyszałem zbyt wiele o tej grze oprócz tego, że to jeden z pierwszych eksów na eXa. Wiedziałem, że to jakieś rąbanie Rzymianinem. I dobrze, że nic nie wiedziałem, bo bez żadnych wyobrażeń dostałem coś, czegom się nie spodziewał
Od czego by tu zacząć? Może od fabuły. Jest - jak na „rąbankę” - powyżej średniej. Nie jest to granie emocjami jak w GoW na ten przykład, ale gra nie robi z gracza debila. Ot, taki kryminał akcji w starożytnym Rzymie (i nie tylko). Bardzo przyzwoity kryminał. Podobało mi się przedstawienie historii w postaci rzeźb naściennych, oraz co się okazało na końcu:
Patenty związane z historią też potrafią wprawić w pewne zdumienie swoją „monumentalnością”:
Grafika. Kierwa, ta gra jest naprawdę ładna, a ma 5 lat na karku. Wiadomo, że jak jest widok wielkiego pola bitwy, to w oddali wrogowie to 4-pikselowe kołki, ale w zasadzie takich scen nie ma. Większość gry dzieje się w małych albo średnich obszarach, a te wyglądają naprawdę dobrze:
Bardzo przypadło mi do gustu menu, szczególnie jak rozwijanie umiejętności czy znajdowanie przedmiotów zapełniało obrazy/rzeźby:
Gameplay. Tu dla mnie największe (pozytywne) zaskoczenie – nie wiedziałem, że kroi się takie fajne krojenie barbarzyńców
Kombinacje – mimo że się powtarzają, to są naprawdę widowiskowe i mnie do samego końca się nie znudziły, choć jedne bardziej podobały mi się niż inne.
Rzeź oczywiście przyjemna, zwłaszcza kiedy ucinasz barbarzyńcy przedramię i poprawiasz prosto w pysk kantem masywnej tarczy.
Tak jest, takie „boom boom pow” jest sycące:
A ta walka to już w ogóle poezja…
Ale gameplay to nie tylko walka. To też elementy tower defense. „Łeee, co?” można by sobie pomyśleć. Ale jak nie lubię tower defense (patrzę na ciebie, Brütal Legend, gdzie w nawet dobrym hack’n’slashu z bardzo fajnym settingiem wplecenie ciebie zjebało cały czar!), to tutaj sprawiło mi to przyjemność – proste, krótkie i przyjemne.
Jak i cała gra. Jak to ktoś chyba napisał – ta gra nie sili się na bycie czymś, czym nie jest – ma być prostą i przyjemną grą pokazującą kolejną generację na jednej z konsol. I to się udało według mnie bardzo dobrze.
Mam tylko jeden zarzut, ale nie do samej gry. Czemu na rzymskich bogów nie zrobiono wersji XBOX X Enhanced? Ta gra aż się prosi o to. Podkręcają jakieś gry 3rd party, a jednego ze swoich (całych kilku ) eksów nie podkręcą!
I tak daję 8.6/10 , bo tyle dla mnie ta przygoda była warta.
A na koniec garść graffiti. Lubię oglądać graffiti w grach, tak jak w grach dziejących się we współczesnych miastach mnie nie dziwią, tak tu się zdziwiłem, że są, i to na jedno kopyto, ale bardzo śmieszne kopyto
Ten post był edytowany przez DaddyMadCaddy dnia: 22 sierpnia 2018 - 21:11
#406 Napisany 22 sierpnia 2018 - 22:23
#407 Napisany 22 sierpnia 2018 - 22:36
Kierwa, wypisałeś wszystko, o czym zapomniałem ja napisać
#408 Napisany 23 sierpnia 2018 - 14:15
Nie słyszałem zbyt wiele o tej grze oprócz tego, że to jeden z pierwszych eksów na eXa. Wiedziałem, że to jakieś rąbanie Rzymianinem. I dobrze, że nic nie wiedziałem, bo bez żadnych wyobrażeń dostałem coś, czegom się nie spodziewał
ciągle pisali, ze to tylko benchmark, gra na 6 itp. w sumie nie planowałem w to nawet grać, ale zobaczyłem na feedzie czyjś filmik z tymi soczystymi finisherami więc uznałem ze spróbuje.
podpisuje się w 100% pod tym co napisałeś. dokładnie to samo mi się w tej gierce podobało. po wymaksowaniu kampanii grałem jeszcze wiele godzin z kumplem co-opowe areny, czyli rozwalanie fal przeciwników na punkty, czas, na utrzymanie kombosa liczonego w setkach itp. postać się rozwija, zdobywa się coraz lepszy ekwipunek, jakieś perki. mega przyjemna sprawa.
#409 Napisany 23 sierpnia 2018 - 18:30
Tak mi się podobała, że nagrywałem fragmenty i coś tam próbowałem kleić na Xboxowym edytorze: