Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ryse: Son of Rome

PC XONE Crytek

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
408 odpowiedzi na ten temat

#331 MaxVarEmreis Napisany 03 grudnia 2013 - 19:10

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

*
POPULARNY POST!

No i skończyłem :D Dobrze, że wziąłem giereczke razem z XO. Okazało się, że potrafi dostarczyć masę frajdy.

Trochę moich spostrzeżeń. Przepraszam za formę, ale nie mam czasu tego ubierać w bardziej wyrafinowany język :P

Graficznie to uczta dla oczu. Praktycznie nie ma elementu, do którego można by się przyczepić. Mistrzostwo. Wydaje mi się też, że framerate im dalej, tym lepiej się sprawuje. Albo przeszedłem już ten etap przyzwyczajania się z pecetowych 60 klatek do konsolowych 30. Tak czy inaczej, nie miałem z nim problemów. Strasznie podobało mi się, że na przeciwnikach pozostają widoczne zadrapania, z których leje się krew. I to nie są z góry określone rany. Tzn. pewnie w jakimś stopniu są, ale mniej więcej odpowiadają rejonowi, w który uderzyliśmy. No i trupy nie znikają. Duży plus. Lubie popatrzeć na pobojowisko jakie zostawiam za sobą :D Szkoda, że Marius nie ma jakiś widocznych oznak "zmęczenia". Fajnie gdyby zbroja miał widoczne ślady walki. Wrzucam pare filmików, które pokazują bajery graficzne takie jak ogień czy woda.

https://skydrive.liv...hint=video,.mp4

https://skydrive.liv...hint=video,.mp4

Ogromnie wrażenie robi mimika postaci. I to nie podczas scenek przerywnikowych bo to standard, ale podczas walki. Wykrzywianie ryja Mariusa kiedy rzuca przeciwnikami po planszy, bezcenne.  Oświetlenie , jakby to ujął Czesław, to absolutny kraszer. Jak te wszystkie cienie przemykają po powierzchniach. Aż szkoda, że nie było więcej "ciemnych" poziomów, gdzie widać to szczególnie dobrze. Do tego tekstury. Uch, piękności. Te wszystkie posągi, jakieś ozdoby. Albo błoto na plaży czy też graffiti na murach Rzymu (szczególnie te satyryczne). Pamiętam jakie wrażenie robił na mnie silnik UE3 podczas startu poprzedniej generacji i jak się tym podniecałem. Ta gra wywołała u mnie podobne emocje. Mam nadzieje, że sprzedali ten silnik wielu deweloperom, bo wymiata.

Gameplayowo jest dla mnie solidnie. Nie przepadam za slaszerami pokroju DMC czy MGS:R. Wole prostszą budowę jak w GoW. Dlatego jestem usatysfakcjonowany tym co dostałem. Rozumiem też, że nie wszystkim może przypaść to do gustu. Oczywiście kolejna cześć musi mieć ten element bardziej rozwinięty, ale podstawa jest dla mnie dobra i nie chciałbym, żeby ją zmieniali. Wszystko opiera się na timingu. X to uderzenie mieczem, Y- uderzenie tarczą, B - uskok, A-odbicie ciosu tarczą, Prawym trigerem wykonujemy egzekucję, a bumperem wchodzimy w "berserka". Trzeba uważnie obserwować przeciwników, ponieważ nie dostajemy jakiegoś sygnału (w postaci ikonki czy koloru), kiedy przeciwnik ma zamiar wykonać cios. Jedynym wyjątkiem są ataki "specjalne", kiedy to przeciwnik "świeci" się na czerwono. W przypadku takich ataku trzeba odbić cios tarczą idealnie, inaczej przeciwnik ogłuszy nas, albo przebije się przez gardę. Oczywiście mamy podział w śród przeciwników. Np. tarczowników nie da się zaatakować normalnie mieczem, bedą go odbijać. Najpierw trzeba rozbić gardę za pomocą naszej tarczy. Przeciwnicy z dwoma mieczami potrafią uderzyć trzy czy cztery razy pod rząd wymuszając na nas idealny timing kontr za pomocą tarczy. Kiedy zadamy wrogowi odpowiednią ilość obrażeń, nad jego głową pojawia się znaczek gotowości do egzekucji (jeśli uda nam się wykonać idealne combo, często nad głową przeciwnika pojawia się czerwony marker i możemy go zabić wcześniej niż to wynika z ilości hp jaka mu pozostała, ale ten znaczek świeci się tylko przez chwilę, więc trzeba mieć refleks) . Nie musimy jednak tego robić. Jeśli będziemy go dalej bić, zabijemy go w normalny sposób. Z tym, że to marnotrawstwo. Nie dość, że egzekucję to orgia dla oczu (i mnie się nie nudziły), to jeszcze mamy z tego wymierne korzyści w postaci regeneracji zdrowia, większej ilości XP, szybciej zapełniającego się paska Furii czy też zwiększenia obrażeń. To od nas zależy co wybierzemy. Co egzekucję można to zmieniać (za pomocą dpada). Kiedy grasz, chcesz zabić grupkę przeciwników w jak najefektowniejszy sposób. Najlepiej z użyciem podwójnych egzekucji. I to była dla mnie siła napędowa. "Dawać mi kolejną grupkę przeciwników, żebym mógł ją rozczłonkować". Kiedy uda Ci się ta sztuka i stoisz tak otoczony kupką zabitych przeciwników, uśmiech mimowolnie pojawia się na twarzy. Tu byłem, ja ich zabiłem :D

Co mi się nie podobało, to mała różnorodność przeciwników. I nie mówię tutaj o rodzajach przeciwników (tutaj jest ok, choć też bez szału), a o ich wyglądzie. Tarczownik z frakcji barbarzyńców wygląda praktycznie tak samo przez całą grę. Wystarczyłoby dodać mu hełm, zmienić kolor tarczy, czy ogolić brodę. W grach gdzie zarzynamy potwory nie rzuca się to tak w oczy, w przypadku ludzi już widać powtarzalność.

Niestety w singlu nie ma możliwości zmiany uzbrojenia. Walczymy tym samym (z grubsza ;) ) od początku do końca. Jedyne co możemy zrobić z nasza postacią to rozwijać skille i egzekucje. Rozumiem, że Centrurion nie zmienia uzbrojenia, ale chciałbym, żeby w kolejnych odsłonach poprawili ten aspekt. Jedynym urozmaiceniem w zestawie broni jest oszczep. Szkoda tylko, że animacja jego wyjmowania jest kiepska tzn. wyjmuje to z dupska. W większości gier tak to wygląda, ale tutaj, przy tej grafice i animacji reszty, szczególnie rzuca się w oczy.

Od czasu do czasu walczymy w formacji testudo. Posuwamy się pomału do przodu, zakrywając i rzucając oszczepem na zmianę. Oczywiście my wydajemy rozkazy. Niestety ten element nie jest jakoś specjalnie rozbudowany i miejscami wygląda sztucznie. Przemieszczanie formacji następuje po szynach. Możemy tylko nacierać. Przydała by się większa swoboda.

Walka z bossami nie jest specjalnie emocjonująca (choć jedna walka ma fajny patent). Trochę to pokłosie systemu nastawionego na walkę z większą ilością przeciwników. Ten element też do poprawy w kolejnych odsłonach.

Fajnie, że mamy znajdzki (podzielone na trzy rodzaje). Szkoda, jednak, że implementacja już zdecydowanie kuleje. Nowy Killzone pokazuje jak to się robi (audiologi, komiksy, newsy z gazet), idealnie rozwijając uniwersum dzięki temu. Tutaj nie ma żadnego motywatora do zbieractwa (poza achievementami) . Przecież można było wrzucić grafiki koncepcyjne, jakieś nawiązania do rzeczywistości (niczym a AC), cokolwiek. :(

Muzycznie jest iście filmowo, epicko. Bardzo dobrze komponuje się to z całością. Tutaj należą im się zdecydowanie pochwały.

Fabularnie jest dobrze, ale mogłoby być lepiej. Przydałoby się więcej scenek nakreślających sytuację i osobowość bohaterów. Szczególnie, że to co mamy jest na najwyższym poziomie.  Na wyróżnienie zasługuje postać Vitalion. Mistrzowska kreacja drugiego planu.  Do tej pory rozbrzmiewa w moich uszach jego przemowa po lądowaniu w Dover. Chętnie bym zobaczył grę z jego przygodami.

W kwestii paranormalnej, to mamy do czynienia z czymś na poziomie serialu Vikings. Tak na dobrą sprawę nie wiadomo i można wiele rzeczy interpretować na swój sposób:). No i końcówka. Końcówka jest kapitalna. Choć nie wszystkim się spodoba (pozdrawiam fingusa :hejka:) to bije od niej niesamowitym powerem Mariusa.

Multi grałem niewiele. Mamy do czynienia z hordą. Możemy grać w coopie. W przeciwieństwie do singla możemy zmieniać uzbrojenie (miecze, tarcze, hełmy itp). Fajnym pomysłem jest dynamicznie zmieniająca sie arena z dynamicznymi celami do wykonania. Jestem pewny, że niedługo zobaczymy takie rzeczy w innych grach :) jeśli ktoś lubi hordy w grach, to posiedzi tutaj kilka dodatkowych godzin.

Ja grę skończyłem w ok 8h. Grałem na poziomie Centrurion (hard). Z tym, że ewidentnie źle to poustawiali. Nie miałem większych problemów i to powinien być, w moim odczuciu, właśnie normal.

Czekam na kolejne gry z serii Ryse (pewnie w innym uniwersum), bo jest potencjał.

To chyba tyle :) A teraz wracam do gry i odpalam ją na Legendarnym poziomie trudności bo nie mam dość zabijania tych podłych barbarzyńców.

 

TL:DR Gra jest dobra, ma swoje wady, ale potrafi dostarczyć masę frajdy. 


  • 12

#332 Stan Napisany 03 grudnia 2013 - 19:21

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Ciągle nie odpowiedziałeś co z historią? Laserowe niedźwiedzie czy książki historyczne cwanego? 


  • 0

#333 xell Napisany 03 grudnia 2013 - 19:26

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:
Masz ode mnie plusa MaxWąEmrajs za to, że ci sie chciało taką scianę tekstu napisać. Czy ta gra ma szansę zostać niedocenioną perełką z Golda gdzieś tak w 2018? :hihi:
  • 0

#334 MaxVarEmreis Napisany 03 grudnia 2013 - 19:31

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Ciągle nie odpowiedziałeś co z historią? Laserowe niedźwiedzie czy książki historyczne cwanego? 

Napisałem o wątku paranormalnym, a że gra jest luźno osadzona w realiach (wykorzystuje miejsca i ludzi w sposób bardzo swobodny) to jest wiadome od zawsze. Nie bardzo wiem o co jeszcze pytasz?? Ze zwierząt są tylko słonie, żadnych niedźwiedzi. Chyba, że liczyć ludzi w niedźwiedzich skórach  :hmmm:


Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 03 grudnia 2013 - 19:31

  • 0

#335 Danteusz Napisany 03 grudnia 2013 - 19:33

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

Plusik za ścianę tekstu. Byłby minus za nieznajomość laserowych niedźwiedzi, ale nie ma minusów, więc mentalnie sobie go wpisz


  • 0

#336 Stan Napisany 03 grudnia 2013 - 19:55

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Ciągle nie odpowiedziałeś co z historią? Laserowe niedźwiedzie czy książki historyczne cwanego?

Napisałem o wątku paranormalnym, a że gra jest luźno osadzona w realiach (wykorzystuje miejsca i ludzi w sposób bardzo swobodny) to jest wiadome od zawsze. Nie bardzo wiem o co jeszcze pytasz?? Ze zwierząt są tylko słonie, żadnych niedźwiedzi. Chyba, że liczyć ludzi w niedźwiedzich skórach  :hmmm:

No moge zapytać o uzbrojenie,czy mamy jakieś główne bitwy okresu, gdzie i z kim walczymy i w którym roku gra sie rozgrywa skoro pytam o bitwy okresu(sam bedzie wiedział czy sie zgadza) No i napisałem czy jest bardzo naciągnę(stad niedźwiedzie) 


  • 0

#337 Scorpio Napisany 03 grudnia 2013 - 20:38

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Plus za tekst, bo w końcu mogę poczytać faktyczną opinię a nie "widziałem na YT". To się liczy.

Moje pytanie - czy grałeś w Heavenly Sword na początku tamtej generacji. I jeśli tak, to jak się gameplayowo i wrażeniowo (w sensie pierwszy slasher na next-gen) ów Ryse prezentuje? :-)


  • 0

#338 Matt Napisany 03 grudnia 2013 - 20:54

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Mi się podoba, że Max wrzuca filmy ze skydrive. Za nic w świecie nie powiesz, że to średnia gra! Dzięki Max! Ściana tekstu też super - powiedziałbym, że grałeś w tytuł 7.5/10, kiedy to czytam.
  • 0

#339 MaxVarEmreis Napisany 03 grudnia 2013 - 22:04

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:


 


Ciągle nie odpowiedziałeś co z historią? Laserowe niedźwiedzie czy książki historyczne cwanego?

Napisałem o wątku paranormalnym, a że gra jest luźno osadzona w realiach (wykorzystuje miejsca i ludzi w sposób bardzo swobodny) to jest wiadome od zawsze. Nie bardzo wiem o co jeszcze pytasz?? Ze zwierząt są tylko słonie, żadnych niedźwiedzi. Chyba, że liczyć ludzi w niedźwiedzich skórach  :hmmm:

No moge zapytać o uzbrojenie,czy mamy jakieś główne bitwy okresu, gdzie i z kim walczymy i w którym roku gra sie rozgrywa skoro pytam o bitwy okresu(sam bedzie wiedział czy sie zgadza) No i napisałem czy jest bardzo naciągnę(stad niedźwiedzie) 

Nie ma bitew per se, rozumianych jako bitwy w polu pomiędzy dwiema dużymi armiami. Jak już wspominałem jest

Spoiler
, ale nie wiem jak ma się to do rzeczywistości. To historia Mariusa, a nie poczynań armii rzymskiej. Z broni można jeszcze postrzelać ze skorpionów. Jeśli szukasz dokładności historycznej, to nie pod tym adresem  :) Na dobrą sprawę nie wiadomo, w którym roku dzieje się akacja. Jedyną podpowiedzią jest postać 
Spoiler

 

Plus za tekst, bo w końcu mogę poczytać faktyczną opinię a nie "widziałem na YT". To się liczy.

Moje pytanie - czy grałeś w Heavenly Sword na początku tamtej generacji. I jeśli tak, to jak się gameplayowo i wrażeniowo (w sensie pierwszy slasher na next-gen) ów Ryse prezentuje? :smile:

Niestety grałem tylko w demo, wiele lat temu :D Ciężko mi się w takim wypadku odnosić do tej gry. 

Mi się podoba, że Max wrzuca filmy ze skydrive. Za nic w świecie nie powiesz, że to średnia gra! Dzięki Max! Ściana tekstu też super - powiedziałbym, że grałeś w tytuł 7.5/10, kiedy to czytam.

Nie lubię wystawiać ocen grą, bo każdy ma jakąś inną skalę i ciężko je porównywać. Każdy też szuka czego innego w tego typu produkcjach. Osoba lubiąca się zagłębiać się w niuanse gamplayowe (Shinigami, Kazuo) pewnie będzie kręcić nosem. Z drugiej strony, gra ma sporo pokładów frajdy. Zacząłem teraz grać na poziomie Legendarnym i aż mi się morda cieszy jak wskakuje między przeciwników moim wymasterowanym Mariusem i odwalam 80 hitowe comba   :sparta: To uczucie jak kroisz ich na kawałeczki, kiedy udaje się perfekcyjnie odbijać ich ataki, kończąc podwójną egzekucją. :wub:

 

Jeszcze trzy krótkie klipy pokazujące przywiązanie do detali, które powoduje, że Rzym wygląda wspaniale. 

 

https://skydrive.liv...hint=video,.mp4

https://skydrive.liv...hint=video,.mp4

https://skydrive.liv...hint=video,.mp4

 

Tego jest cała masa. I z czasem się zmieniają ;)


Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 03 grudnia 2013 - 22:11

  • 0

#340 Chewie Napisany 03 grudnia 2013 - 23:16

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

czy jest więcej trupów niż w chivalry jak się ustawi ragdolla na maxa? 


  • 0

#341 fingus Napisany 03 grudnia 2013 - 23:33

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:


Końcówka jest kapitalna. Choć nie wszystkim się spodoba (pozdrawiam fingusa :hejka:)


Już nie pamiętam, co mi się zazwyczaj nie podobało. Chodzi o qte? Walkę z bossem? Jakieś fabularne ckliwości? Coś innego? :hmmm:
  • 0

#342 iluck85 Napisany 04 grudnia 2013 - 00:05

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Kup XO i się przekonaj :u2:

 

 

EDIT

Bardzo fajnie rusza się sama zbroja i odgłos też fachowy :sir: 

Ah Xone  :blush:


Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 04 grudnia 2013 - 00:07

  • 0

#343 MaxVarEmreis Napisany 04 grudnia 2013 - 00:57

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

czy jest więcej trupów niż w chivalry jak się ustawi ragdolla na maxa? 

Nie wiem, nie grałem w Chivalry :)

 


Końcówka jest kapitalna. Choć nie wszystkim się spodoba (pozdrawiam fingusa :hejka:)


Już nie pamiętam, co mi się zazwyczaj nie podobało. Chodzi o qte? Walkę z bossem? Jakieś fabularne ckliwości? Coś innego? :hmmm:

Chodzi o QTE. Co ciekawe, przez całą grę praktycznie tego nie ma, a końcówka jest na tym zbudowana. 

 

Wskoczyłem dzisiaj na poważnie na Arenę w multi i udało mi się zobaczyć egzekucję, której jeszcze nie widziałem. Ciekawe ile jeszcze takich jest :D

O, chodzi o tą egzekucje :)

https://skydrive.liv...hint=video,.mp4


Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 04 grudnia 2013 - 00:57

  • 0

#344 Scorpio Napisany 04 grudnia 2013 - 07:44

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Propsuję temat, w końcu zaczyna się go fajnie czytać :-)


  • 0

#345 Kazuo Napisany 04 grudnia 2013 - 13:22

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Wydaje mi się, że to taka podjarka z gatunku "pierwsza giereczka next-gen, więc czeba się jarać", także ja opinię Maxa traktuję z przymróżeniem oka. Ale tekst długi i fajny do poczytania (no i props za wrzucanie własnych filmików z gry), więc daję plusa.


  • 0

#346 MaxVarEmreis Napisany 04 grudnia 2013 - 13:34

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Nie wspomniałem o wykorzystaniu Kinecta  ;)

Zrobili to nawet z sensem, nic nadzwyczajnego czy odkrywczego, ale działa i co najważniejsze, używam tego bo jest wygodniejsze.

Dosyć często podczas kampanii dostajemy wsparcie w postaci: ostrzału łuczników, katapulty czy dodatkowych ludzi do pomocy. Używamy tego wciskając lewy bumper. Takie wezwanie trwa, jednak, dobrych parę sekund (napełnia się pasek). I tutaj z pomocą przychodzi Kinect. Kiedy powiemy "Archers, cover me" odpowiedź jest natychmiastowa. I nie zauważyłem problemów z detekcją głosu. 

 

 

Wydaje mi się, że to taka podjarka z gatunku "pierwsza giereczka next-gen, więc czeba się jarać", także ja opinię Maxa traktuję z przymróżeniem oka. Ale tekst długi i fajny do poczytania (no i props za wrzucanie własnych filmików z gry), więc daję plusa.

Ja w gierki next genowe gram od przynajmniej 3 lat, kiedy kupiłem mocnego PC. I serio uważasz, że przechodziłbym crapa po raz drugi, gdyby gra nie była ciekawa?? Ja mam ponad 200 gierek do przejścia, w tym kraszery generacji, nie zawracałbym sobie głowy czymś co mi nie sprawia przyjemności. Nie mam podejścia typu "Dają mi gierke w plusie, to muszę ją przejść". A tekst "pierwsza giereczka next-gen, więc czeba się jarać" mogę parafrazować "GTAV, więc trzeba się jarać", "Bioshock, więc trzeba się jarać". Jaka jest różnica?? Jak Cię gierki nie jarają, to po co w nie grać. Przecież o to w tym chodzi. 


  • 2

#347 Kazuo Napisany 04 grudnia 2013 - 21:12

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Przecież Ryse to jest crap, już dawno zostało to na forum uzgodnione. A skoro zawracasz sobie głowę takimi szrocikami, to się nie dziwię, że uzbierało Ci się już ponad 200 giereczek do przejścia :hihi: czyżby syndrom Daddy'ego?


  • 0

#348 torq314 Napisany 04 grudnia 2013 - 22:00

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
Kazik, chodzisz po wątkach wiiu i xboxone i trolujesz. Sprawdź czy nowy Resident na playstation nie wyszedł ;)
  • 1

#349 fingus Napisany 04 grudnia 2013 - 22:16

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Sprawdź czy stary Resident na playstation nie wyszedł ;)

Fiks
Spoiler

  • 0

#350 MaxVarEmreis Napisany 10 grudnia 2013 - 19:04

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Skończyłem singla po raz drugi. Tym razem na poziomie legendarnym. Nie było, jednak, tak trudno. System checkpointów jest mocno rozbudowany, a dodatkowym ułatwieniem jest fakt, że życie regeneruje się po zgonie. Zrobiłem wszystkie achievementy z singla, do calaka zostały mi chyba 3 z multi. Odpuściłem, bo multi choć fajne, to nie chce w nim spędzić ponad 10h, a tyle pewnie zajęłoby mi wbicie 100 Lv moją postacią. Czekam teraz na kolejną część :)


  • 1

#351 iluck85 Napisany 05 stycznia 2014 - 01:28

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Ja skręciłem dłuższy filmik- nie wiem jeszcze co i jak, więc wyszedł na pałe  :cf:

 

 

http://sdrv.ms/19UHTye


Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 05 stycznia 2014 - 01:29

  • 1

#352 Matt Napisany 05 stycznia 2014 - 02:39

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Super fajna sprawa, iluck! Fajnie sie to oglada! Przynajmniej nie musisz pchac filmikow przez facebook :)


  • 0

#353 iluck85 Napisany 05 stycznia 2014 - 23:58

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Soczysty ten online w tym Ryse :ok: 

 

Ponad 3h ciskałem- nie pamiętam kiedy ost raz tyle wysiedziałem przed konsolą :yao: 

 

Zapewne przy 30-50lvl mnie wynudzi, bo nic nowego już nie będzie. No ale... teraz jest wpytkę.


  • 0

#354 iluck85 Napisany 06 stycznia 2014 - 23:45

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Skończyłem. 

Nie wiem czy dać  7 czy 8  :sparta:

 

Do 8 zabrakło nextgenowych smaczków. Zabrakło detalu, który ja lubię oglądać- ale to takie pierdoły. 

Jak jest wyższa trawa, to nie ugina się pod nogami Rzymianina. Faluje na wiaterku i widać ruch, ale brak tego realizmu. 

Woda, wodospad wyglądają ok, ale jak wejdę pod wodospad, to jakbym stał obok. A bohater nie jest mokry.... 

O ile kiecka mu faluje w biegu, to koszulka już nie  :spoko: Jest, wygląda fajne, detal ma, ale nie rusza się, nie przylega do ciała jak się spoci. 

 

To są generalnie drobnostki  :pac:  Ale na nowych konsolach chciałbym takie smaczki. 

Tak jak kiedyś Splinter Cell wyznaczył nowy kierunek- firanka jest firanką, a nie ścianą, tak na nowych konsolach powinno się dbać o takie smaczki. 

 

Więcej nie ma co pisać, bo Max wszystko napisał. 

 

Dużo było sapania o QTE, zamiast tego, to są kolory które odpowiadają guzikowy- żółty Y, niebieski X. Chyba lepsze QTE jak jest napisany co mam wcisnąć. Podczas jednej walki w lesie z mocniejszym typem nie wiedziałem do końca co mam zrobić. Blokować, uderzać czy co?! Na końcu unikałem tego momentu w który nie ogarniałem przez co walka trwała dłużej. 

Podobnie walka w Koloseum- do teraz nie wiem jak blokować niskie podcięcia typa. 

 

Online- spędziłem ponad 8h i mam dopiero 8 level- jest acziw za 100 :yao: Podobno 10leveli na godzinę jak się wpadnie w trans. Mi coś słabo idzie te podbijanie levelu i mało pkt zgarniam. Kolega w co opie ma zawsze znacznie więcej pkt i mój 1 level, to jego 5-6. Do ogarnięcia. 

Ktoś przysiedział przy tym online, bo nie jest taki na odpierdol się jak to mawiają :u2: Wszystko się odbywa w Koloseum, a areny się zmieniają. Widziałem, że są nowe i pewnie płatne- jakieś DLC?! Nie sprawdzałem. Na arenie trzeba wykosić wszystko co się rusza, coś tam trzeba przewrócić/spalić, trzeba ochraniać żeby nie podpalili, odpowiednik flagi, to tutaj mały kwadrat który się "capturuje" i odprawiamy przeciwników- pasek się ładuję od stania i zaliczone. 

Soczysty tytuł, historyk tam się nie spełni, ale reszta będzie zadowolona. Kilka detali do poprawki i konkretny ex- Ryse 2.

 

Na bank dam minusa za brak SKIPowania. Nie chce mi się czegoś oglądać po X razy, więc chętnie bym wcisnął skip. Tutaj tego nie ma. Większość scenek TRZEBA obejrzeć. 

 

No i zapomniałem o miejscówkach. Nie są na jedno kopyto, a przez cała grę nie jesteśmy skazani na architekturę Rzymu- także spoko. 

Przysiedzieli przy tym, ale brakuję tego CZEGOŚ żeby to wysoko ocenić. 

 

 


  • 4

#355 Matt Napisany 07 stycznia 2014 - 11:53

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Lucek, skydrivem wygrywasz internety. Pakuj filmiki na forum, póki jesteśmy tej grafy ciekawi :)
  • 0

#356 iluck85 Napisany 07 stycznia 2014 - 13:18

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

A co chcesz? 

Nie pisz w liczbie mnogiej, bo na forum sony XO nikogo :yao: 


  • 1

#357 Scorpio Napisany 07 stycznia 2014 - 13:18

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Na bank dam minusa za brak SKIPowania. Nie chce mi się czegoś oglądać po X razy, więc chętnie bym wcisnął skip. Tutaj tego nie ma. Większość scenek TRZEBA obejrzeć.

Coś, czego nie cierpiałem w starych FF. Oby takie rzeczy nie trafiały już do gier :-(

 

Propsuję posta plusem. Dobrze czytać dłuższe przemyślenia :-)


  • 0

#358 iluck85 Napisany 07 stycznia 2014 - 15:30

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Matt, dla Ciebie coś nagram. 

Teraz przechodzę 2 raz na poziomie legendary. 

Wrzucę drobnostki które mnie drażnią/brakuję na nowej konsoli. 


  • 0

#359 iluck85 Napisany 18 stycznia 2014 - 18:48

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Gra na wyprzedaży. 

Wolno idzie ten XP w multi i nie chce mi się siedzieć dla calaka/acziwa kilkudziesięciu godzin. 

2 levele na ponad godzinę, to słaby wynik- a 100lvl trzeba mieć.

 


  • 0

#360 ACZ Napisany 08 lipca 2014 - 13:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

Jako, że Crytek nie jest zadowolony ze sprzedaży gry i nie ma zamiaru odsprzedawać Microsoftowi praw do marki, to jeśli powstaną kolejne części, to najprawdopodobniej zostaną multiplatformami.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 lipca 2014 - 13:52

  • 0



Inne z tagami: