Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo Combat Evolved Anniversary


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
134 odpowiedzi na ten temat

#1 xell Napisany 06 czerwiec 2011 - 16:23

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Za trochę ponad godzinę dowiemy się szczegółów, niemniej zakładam temat zanim zrobi to nikczemnik Kaxi. :ninja: Mam nadzieję, że będzie nowy silnik, a nie lamerski port HD w stylu God of War od Sony.
  • 0

#2 Kaxi Napisany 06 czerwiec 2011 - 16:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12125 Postów:
Intencjonalnie dąłem Ci szansę :kratos:
  • 0

#3 Aras Napisany 06 czerwiec 2011 - 16:33

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8070 Postów:
silnik ricz! halo! owned powned macarena!
  • 0

#4 Gość_Taikun_* Napisany 06 czerwiec 2011 - 16:37

Gość_Taikun_*
  • Goście
na silniku z ricza sam bym pograł chętnie bo CE ogrywałem jedynie demo na PC :olo:
  • 0

#5 Ryan Napisany 06 czerwiec 2011 - 16:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Na silnik Reach NIE MA SZANS. Będzie na UE, jak większość produkcji MGS.
  • 0

#6 Godot Napisany 06 czerwiec 2011 - 16:41

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
Blah, nikogo. Halo: CE kiedyś rządziło, ale FPSy starzeją się o wiele szybciej niż inne gry
  • 0

#7 xell Napisany 06 czerwiec 2011 - 16:53

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:

Na silnik Reach NIE MA SZANS.

Bo? Właścicielem całej technologii w Reach jest Microsoft.
  • 0

#8 Ryan Napisany 06 czerwiec 2011 - 17:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Właścicielem narzędzi jest Bungie. Gra = narzędzia. :cf:
  • 0

#9 xell Napisany 06 czerwiec 2011 - 18:23

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Jest na silniku Reach. Na przyszłość zamilcz Ryanie, jak nie znasz faktów :cf:
  • 0

#10 xell Napisany 06 czerwiec 2011 - 19:31

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
$40
7 map do multiplayera Reach (6 remake'ów z CE i Damnation z 2)

Screeny:
Spoiler

  • 0

#11 117 Napisany 06 czerwiec 2011 - 19:40

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10871 Postów:
gra od bungie, silnik od bungie... jak wyrobnicy ktorzy nad tym pracuja zrobia kopie 1:1 to jest nadzieja, ze jej nie spjerdola.
  • 0

#12 xell Napisany 06 czerwiec 2011 - 20:01

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
cała logika gry (AI, fizyka itp.), to silnik jedynki, nic nie zmieniają. Będzie można przełączać się między nowym a starym trybem graficznym jak w remake'ach Monkey Island. :jajko:

MY BODY IS READY
  • 0

#13 Ryan Napisany 06 czerwiec 2011 - 20:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Meh^2 jak to silnik Reach. Za gami:

Za przeróbkę odpowiada 343 Industries, Saber Interactive oraz Certain Affinity. Tytuł w Stanach rozprowadzany będzie w obniżonej cenie niecałych 40 dolarów. Odświeżona zostanie tak grafika, jak i strona dźwiękowa oryginału. Dla fanów przygotowano tryb klasyczny, żeby z nostalgią powspominali pierwowzór... "Odświeżenie" gry następuje na silniku z Halo: Reach.
  • 0

#14 Ney Napisany 07 czerwiec 2011 - 07:55

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8215 Postów:
Silent Cartoghrapher wygląda obłędnie :)
  • 0

#15 cwany-lis Napisany 07 czerwiec 2011 - 20:20

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20278 Postów:
no i super - chętnie wrócę do tej gierki w full HD (?)
  • 0

#16 117 Napisany 07 czerwiec 2011 - 22:15

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10871 Postów:
mam nadzieje, ze bedzie limitka
  • 0

#17 xell Napisany 07 czerwiec 2011 - 22:26

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Jak nie masz co z kasą robić, to oddaj na jakieś cele charytatywne :cf:
  • 0

#18 michalmarek77 Napisany 07 czerwiec 2011 - 23:02

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4419 Postów:
Ta gra w pełni zasługuje na określenie "remake".
Obawiałem się, że odświeżą ją, na zasadzie HD wersji wypuszczanych na PS3.
Na szczęście Halo dostanie remake'a na jakiego zasługuje. Boskiego :)
Przynajmniej mam taką nadzieję.
Jasna cholera - można już złożyć pre-ordera ?:)
  • 0

#19 xell Napisany 08 czerwiec 2011 - 12:40

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Dzisiaj na gejpłocie ma być live stage demo. Będzie ciekawie zobaczyć to w akcji. Mam nadzieję, że zmienią model Master Chiefa, bo na trailerze jest paskudny. W Reach można było uzyskać za***isty model zbliżony do tych z trylogii, to co pokazali do tej pory to kpina.
  • 0

#20 Ney Napisany 08 czerwiec 2011 - 19:15

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8215 Postów:
http://www.vg247.com...o-4s-storyline/
W H:CE:A będą do znalezienia terminale (podobnie jak w H3), tyle, że wizualne, a nie tekstowe.
Możliwe, że jakoś nawiążą do tego o czym będzie H4 jeśli dobrze rozumiem...
  • 0

#21 Blizzard Beast Napisany 08 czerwiec 2011 - 23:01

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:

Silent Cartoghrapher wygląda obłędnie :)


A cała reszta będzie ssać jak ssała. Silent Cartographer to jednak fajna misja.
  • 0

#22 cwany-lis Napisany 11 czerwiec 2011 - 12:12

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20278 Postów:

A cała reszta będzie ssać jak ssała. Silent Cartographer to jednak fajna misja.


olo, pamiętam, że zawsze jak chciałem trochę pograc w HALO to po skończeniu tej misji mój zapał szybko malał, przy Libray musiałem się już smagać witką po udach by dobrnąć do końca - nieraz pomyliłem kierunki w tym klonowanym burdelu i wracałem do początku poziomu :ninja:
  • 0

#23 Nyjacz Napisany 11 czerwiec 2011 - 15:26

Nyjacz

    Hug for Itsuno

  • Forumowicze
  • 7568 Postów:
Halo: Combat Evolved Anniversary pokazuje różnicę pomiędzy remake'iem a wersjach HD gier z past-genów. Dziwi mnie tendencja nazywania tych drugich remake'ami. Halo: CE Anniversary pokazuje, jak winny wyglądać wszystkie lepsze wersje starszych gier. Geniusz & awesome.
  • 0

#24 Dealer Napisany 20 czerwiec 2011 - 18:37

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Informacja potwierdzona, Halo: CE Anniversary obsłuży na bank kinecta.
Dodany obrazek sesja singleplayer na Legendary :wub:
  • 0

#25 Kurzy Napisany 29 czerwiec 2011 - 12:55

Kurzy

    #hasztag_440%

  • Forumowicze
  • 13609 Postów:
Czyli będzie multiplayer klasyczny tak jak w Reach?
  • 0

#26 Ryan Napisany 29 czerwiec 2011 - 12:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Będzie multi z Reach na mapach klasycznych IIRC.
  • 0

#27 xell Napisany 19 lipiec 2011 - 22:03

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Zapowiedziano bonusy do preordera: czaszka sprawiająca, że Grunty po śmierci wybuchają oraz awatar-zbroja Master Chiefa.
Mam nadzieję, że oznacza to, że będą dostępne wszystkie czaski z H3/Reach - w takim razie czeka mnie co najmniej 10 kolejnych przjeść Halo 1. :kult:
Trejler/gejplej z Silent Cartographer:


Dodany obrazek
  • 0

#28 ACZ Napisany 19 lipiec 2011 - 23:30

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31831 Postów:
ja jestem ciekawy czy oni zamierzają zmodyfikowac pewne mega nudne etapy pokroju np. Library.
  • 0

#29 xell Napisany 19 lipiec 2011 - 23:34

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16822 Postów:
Nie, projekt poziomów pozostaje bez zmian.
  • 0

#30 Ney Napisany 20 lipiec 2011 - 06:48

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8215 Postów:
Nie ma levelu w grach video, który przechodziłbym częściej niż Silnet Cartographer :) Na angielskie Halo (w Polsce w sklepach jak już było to niemieckie) polowałem ok 2 miesiące (amazonu nie znałem jeszcze...) i w tym czasie cały czas grałem w demo H1 właśnie z tym poziomem :king:
Nie mogę się już doczekać tej edycji :tak:
  • 0