Za trochę ponad godzinę dowiemy się szczegółów, niemniej zakładam temat zanim zrobi to nikczemnik Kaxi. Mam nadzieję, że będzie nowy silnik, a nie lamerski port HD w stylu God of War od Sony.
Halo Combat Evolved Anniversary
Rozpoczęte przez
xell
, 06 06 2011 16:23
134 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 06 czerwca 2011 - 16:23
#2 Napisany 06 czerwca 2011 - 16:29
Intencjonalnie dąłem Ci szansę
#3 Napisany 06 czerwca 2011 - 16:33
silnik ricz! halo! owned powned macarena!
#4 Gość_Taikun_* Napisany 06 czerwca 2011 - 16:37
na silniku z ricza sam bym pograł chętnie bo CE ogrywałem jedynie demo na PC
#5 Napisany 06 czerwca 2011 - 16:38
Na silnik Reach NIE MA SZANS. Będzie na UE, jak większość produkcji MGS.
#6 Napisany 06 czerwca 2011 - 16:41
Blah, nikogo. Halo: CE kiedyś rządziło, ale FPSy starzeją się o wiele szybciej niż inne gry
#7 Napisany 06 czerwca 2011 - 16:53
Bo? Właścicielem całej technologii w Reach jest Microsoft.Na silnik Reach NIE MA SZANS.
#8 Napisany 06 czerwca 2011 - 17:16
Właścicielem narzędzi jest Bungie. Gra = narzędzia.
#9 Napisany 06 czerwca 2011 - 18:23
Jest na silniku Reach. Na przyszłość zamilcz Ryanie, jak nie znasz faktów
#10 Napisany 06 czerwca 2011 - 19:31
$40
7 map do multiplayera Reach (6 remake'ów z CE i Damnation z 2)
Screeny:
7 map do multiplayera Reach (6 remake'ów z CE i Damnation z 2)
Screeny:
Spoiler
#11 Napisany 06 czerwca 2011 - 19:40
gra od bungie, silnik od bungie... jak wyrobnicy ktorzy nad tym pracuja zrobia kopie 1:1 to jest nadzieja, ze jej nie spjerdola.
#12 Napisany 06 czerwca 2011 - 20:01
cała logika gry (AI, fizyka itp.), to silnik jedynki, nic nie zmieniają. Będzie można przełączać się między nowym a starym trybem graficznym jak w remake'ach Monkey Island.
MY BODY IS READY
MY BODY IS READY
#13 Napisany 06 czerwca 2011 - 20:17
Meh^2 jak to silnik Reach. Za gami:
Za przeróbkę odpowiada 343 Industries, Saber Interactive oraz Certain Affinity. Tytuł w Stanach rozprowadzany będzie w obniżonej cenie niecałych 40 dolarów. Odświeżona zostanie tak grafika, jak i strona dźwiękowa oryginału. Dla fanów przygotowano tryb klasyczny, żeby z nostalgią powspominali pierwowzór... "Odświeżenie" gry następuje na silniku z Halo: Reach.
Za przeróbkę odpowiada 343 Industries, Saber Interactive oraz Certain Affinity. Tytuł w Stanach rozprowadzany będzie w obniżonej cenie niecałych 40 dolarów. Odświeżona zostanie tak grafika, jak i strona dźwiękowa oryginału. Dla fanów przygotowano tryb klasyczny, żeby z nostalgią powspominali pierwowzór... "Odświeżenie" gry następuje na silniku z Halo: Reach.
#14 Napisany 07 czerwca 2011 - 07:55
Silent Cartoghrapher wygląda obłędnie
#15 Napisany 07 czerwca 2011 - 20:20
no i super - chętnie wrócę do tej gierki w full HD (?)
#16 Napisany 07 czerwca 2011 - 22:15
mam nadzieje, ze bedzie limitka
#17 Napisany 07 czerwca 2011 - 22:26
Jak nie masz co z kasą robić, to oddaj na jakieś cele charytatywne
#18 Napisany 07 czerwca 2011 - 23:02
Ta gra w pełni zasługuje na określenie "remake".
Obawiałem się, że odświeżą ją, na zasadzie HD wersji wypuszczanych na PS3.
Na szczęście Halo dostanie remake'a na jakiego zasługuje. Boskiego
Przynajmniej mam taką nadzieję.
Jasna cholera - można już złożyć pre-ordera ?
Obawiałem się, że odświeżą ją, na zasadzie HD wersji wypuszczanych na PS3.
Na szczęście Halo dostanie remake'a na jakiego zasługuje. Boskiego
Przynajmniej mam taką nadzieję.
Jasna cholera - można już złożyć pre-ordera ?
#19 Napisany 08 czerwca 2011 - 12:40
Dzisiaj na gejpłocie ma być live stage demo. Będzie ciekawie zobaczyć to w akcji. Mam nadzieję, że zmienią model Master Chiefa, bo na trailerze jest paskudny. W Reach można było uzyskać za***isty model zbliżony do tych z trylogii, to co pokazali do tej pory to kpina.
#20 Napisany 08 czerwca 2011 - 19:15
http://www.vg247.com...o-4s-storyline/
W H:CE:A będą do znalezienia terminale (podobnie jak w H3), tyle, że wizualne, a nie tekstowe.
Możliwe, że jakoś nawiążą do tego o czym będzie H4 jeśli dobrze rozumiem...
W H:CE:A będą do znalezienia terminale (podobnie jak w H3), tyle, że wizualne, a nie tekstowe.
Możliwe, że jakoś nawiążą do tego o czym będzie H4 jeśli dobrze rozumiem...
#21 Napisany 08 czerwca 2011 - 23:01
Silent Cartoghrapher wygląda obłędnie
A cała reszta będzie ssać jak ssała. Silent Cartographer to jednak fajna misja.
#22 Napisany 11 czerwca 2011 - 12:12
A cała reszta będzie ssać jak ssała. Silent Cartographer to jednak fajna misja.
olo, pamiętam, że zawsze jak chciałem trochę pograc w HALO to po skończeniu tej misji mój zapał szybko malał, przy Libray musiałem się już smagać witką po udach by dobrnąć do końca - nieraz pomyliłem kierunki w tym klonowanym burdelu i wracałem do początku poziomu
#23 Napisany 11 czerwca 2011 - 15:26
Halo: Combat Evolved Anniversary pokazuje różnicę pomiędzy remake'iem a wersjach HD gier z past-genów. Dziwi mnie tendencja nazywania tych drugich remake'ami. Halo: CE Anniversary pokazuje, jak winny wyglądać wszystkie lepsze wersje starszych gier. Geniusz & awesome.
#24 Napisany 20 czerwca 2011 - 18:37
Informacja potwierdzona, Halo: CE Anniversary obsłuży na bank kinecta.
sesja singleplayer na Legendary
sesja singleplayer na Legendary
#25 Napisany 29 czerwca 2011 - 12:55
Czyli będzie multiplayer klasyczny tak jak w Reach?
#26 Napisany 29 czerwca 2011 - 12:58
Będzie multi z Reach na mapach klasycznych IIRC.
#27 Napisany 19 lipca 2011 - 22:03
Zapowiedziano bonusy do preordera: czaszka sprawiająca, że Grunty po śmierci wybuchają oraz awatar-zbroja Master Chiefa.
Mam nadzieję, że oznacza to, że będą dostępne wszystkie czaski z H3/Reach - w takim razie czeka mnie co najmniej 10 kolejnych przjeść Halo 1.
Trejler/gejplej z Silent Cartographer:
Mam nadzieję, że oznacza to, że będą dostępne wszystkie czaski z H3/Reach - w takim razie czeka mnie co najmniej 10 kolejnych przjeść Halo 1.
Trejler/gejplej z Silent Cartographer:
#28 Napisany 19 lipca 2011 - 23:30
ja jestem ciekawy czy oni zamierzają zmodyfikowac pewne mega nudne etapy pokroju np. Library.
#29 Napisany 19 lipca 2011 - 23:34
Nie, projekt poziomów pozostaje bez zmian.
#30 Napisany 20 lipca 2011 - 06:48
Nie ma levelu w grach video, który przechodziłbym częściej niż Silnet Cartographer Na angielskie Halo (w Polsce w sklepach jak już było to niemieckie) polowałem ok 2 miesiące (amazonu nie znałem jeszcze...) i w tym czasie cały czas grałem w demo H1 właśnie z tym poziomem
Nie mogę się już doczekać tej edycji
Nie mogę się już doczekać tej edycji