Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo Combat Evolved Anniversary


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
134 odpowiedzi na ten temat

#31 cwany-lis Napisany 22 lipiec 2011 - 15:29

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:

Nie, projekt poziomów pozostaje bez zmian.


to karva źle - the libray faktycznie mogliby jakoś ogarnąć a i końcowa misja gdzie niszczy się te trzy kominy (?) i ucieka do gużca jest chaotyczna jak ta lala :cf:
  • 0

#32 xell Napisany 23 lipiec 2011 - 15:37

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:
Ja chyba wolałbym też większą ilość zmian, tzn. zachować założenia poszczególnych poziomów (pierwszy poziom - ucieczka z statku, drugi poziom - walka na otwartym terenie i ratowanie Marinesów, trzeci - wymiatanie snajperką i desant na statek Covenantów itd.), ale wszystko wykonane od zera, żeby rimejk mimo wszystko był świeższy. Poziomy w zamkniętych lokacja możnaby zrobić w stylu Crow's Nest, który jest najlepszą tego typu misją w serii. Jeśli chodzi o Library, to mam nadzieję, że przynajmniej każde piętro/pomieszczenie będzie miało osobne tekstury.

Pojawił się filmik z kilkoma minutami z Assault on the Control Room:

Dodany obrazek

Oraz nagrany kamerą trailer terminali, słaba jakość ale wygląda arcyciekawie:

  • 0

#33 mataman Napisany 23 lipiec 2011 - 20:22

mataman

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 453 Postów:
Właśnie TAK powinien wyglądać KAŻDY remake :leonidas:
  • 0

#34 Kurzy Napisany 23 lipiec 2011 - 20:23

Kurzy

    #hasztag_440%

  • Forumowicze
  • 13535 Postów:
Zgadzam się. Wydawanie remake'a i rozciąganie tekstur na dużym TV jak w BG&E jest beeeeeeeee.
  • 0

#35 Nyjacz Napisany 23 lipiec 2011 - 22:50

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 7360 Postów:
Fajnie, że chcą pozostać wierni oryginałowi, ale trochę faktycznie dostosować by mogli - tak jak Crystalsi zrobili to z pierwszym Tum Rejderem. Animacja strzelania też jakaś drętwa, czegoś brakuje, ale wygląda ślicznie.
  • 0

#36 xell Napisany 24 lipiec 2011 - 14:52

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:

Zgadzam się. Wydawanie remake'a i rozciąganie tekstur na dużym TV jak w BG&E jest beeeeeeeee.

Ale to były porty a nie rimejki.

Aniumacja nie jest zła, najbardziej będzie brakować postępu AI, jaki się dokonał w tym czasie - Elite'om z jedynki "trochę" brakuje do Elite'ów z Reach. Niemniej Grający w Call of Duty i podobne współczesne szczelanki pewnie i tak byliby zachwyceni.
  • 0

#37 Kurzy Napisany 24 lipiec 2011 - 15:16

Kurzy

    #hasztag_440%

  • Forumowicze
  • 13535 Postów:
Myślę że przy zmianie AL dla programistów jest mniej pracy niż przy grafice dla grafików. No ale to też może zależeć pewnie od masy rzeczy ale nie musi. Np AL też reaguje w zależności od terenu. Teraz w Reach miał jakieś właściwości których może nie być w HALO 1 remake itp.). No ale tu lepiej żeby Ryan się wypowiedział.
  • 0

#38 burnstein Napisany 24 lipiec 2011 - 15:19

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 40967 Postów:
Co to jest AL?
  • 0

#39 Holden Napisany 24 lipiec 2011 - 15:22

Holden

    je m'appelle Ferdinand

  • Forumowicze
  • 9074 Postów:
dobrze jest, halo 1 była i jest rewelacyjną grą, i nie trzeba nic więcej zmieniać
  • 0

#40 xell Napisany 24 lipiec 2011 - 15:24

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:

Co to jest AL?

Artificial Lust. Przeciwnicy w Halo dostają bonera jeśli dobrze grasz. :ninja:
  • 0

#41 117 Napisany 24 lipiec 2011 - 15:51

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10869 Postów:

Artificial Lust. Przeciwnicy w Halo dostają bonera jeśli dobrze grasz. :ninja:

only on xbox 360
  • 0

#42 TEXZ Napisany 25 lipiec 2011 - 08:04

TEXZ

    Alpha Male!

  • Forumowicze
  • 28354 Postów:

Artificial Lust. Przeciwnicy w Halo dostają bonera jeśli dobrze grasz. :ninja:


Better with Kinect
  • 1

#43 Ryan Napisany 25 lipiec 2011 - 08:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:

Myślę że przy zmianie AL dla programistów jest mniej pracy niż przy grafice dla grafików.

:fp:
  • 0

#44 xell Napisany 25 lipiec 2011 - 13:02

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:
A nie ma Kurzy racji? Przy AI siedzi zawsze góra kilku łebków, przy grafice (koderzy i artyści) z reguły kilkadziesiąt. Inna sprawa, że chyba łatwiej uzyskać dobrą grafikę niż dobre SI. :hmmm:
  • 0

#45 Ryan Napisany 25 lipiec 2011 - 14:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:
Gdyby AI było takie proste, to mielibyśmy porywającą inteligencję w większości gier. A nie mamy. AI wymaga masy testów i kręceniu uczestniczą m.in. gameplay designerzy. To trudny problem, bo opiewa wszystko, od znajdowania ścieżki, przez analizę sytuacji na polu bitwy po wykonywanie konkretnych akcji.
  • 0

#46 Holden Napisany 25 lipiec 2011 - 14:21

Holden

    je m'appelle Ferdinand

  • Forumowicze
  • 9074 Postów:
czy w fear jest lepsze al niż w halo? prosze nie fejspalmić, pytam sie tylko
  • 0

#47 xell Napisany 25 lipiec 2011 - 15:55

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:

Gdyby AI było takie proste, to mielibyśmy porywającą inteligencję w większości gier. A nie mamy. AI wymaga masy testów i kręceniu uczestniczą m.in. gameplay designerzy. To trudny problem, bo opiewa wszystko, od znajdowania ścieżki, przez analizę sytuacji na polu bitwy po wykonywanie konkretnych akcji.

Ja nie mówię, że jest proste, tylko że nie wymaga aż tylu roboczogodzin co oprawa wizualna. Kurzy pisał o ilości pracy, nie o trudności wyzwania. Tak jak np. jak ktoś rozwiąże zagadnienie równań Naviera-Stokesa, to zajmie mu to (powiedzmy) kilkaset godzin, czyli teoretycznie nie włoży w to aż tyle pracy, co na przykład ekipa budowlana w postawienie domu, ale miał większe wyzwanie. ;]

czy w fear jest lepsze al niż w halo?

Nie.
  • 0

#48 Ryan Napisany 25 lipiec 2011 - 18:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:

Ja nie mówię, że jest proste, tylko że nie wymaga aż tylu roboczogodzin co oprawa wizualna. Kurzy pisał o ilości pracy, nie o trudności wyzwania.

Rzecz w tym, że pracę nad grafiką w grze możesz zrównoleglić. Pracy nad AI - nie. :)
  • 0

#49 FAX Napisany 26 lipiec 2011 - 10:38

FAX

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 397 Postów:

czy w fear jest lepsze al niż w halo? prosze nie fejspalmić, pytam sie tylko


w f3ar jest naprawdę niezłe, ale to nie poziom halo
  • 0

#50 xell Napisany 28 lipiec 2011 - 20:38

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:
Trailer terminali w HCEA

Ma być jeden w każdym poziomie.
  • 0

#51 ACZ Napisany 28 lipiec 2011 - 20:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31633 Postów:
w enplusie napisali, że bedzie mozna przełaczac sie w real time pomiedzy starą oprawą graficzna, a nową (jak w rimejku MI).
prawda to?
  • 0

#52 Ney Napisany 28 lipiec 2011 - 20:46

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8205 Postów:
Tak.
Na tym filmiku to ładnie pokazują:

  • 0

#53 fingus Napisany 28 lipiec 2011 - 21:45

fingus

    Glory to mankind!

  • Moderatorzy
  • 32941 Postów:
Tylko do ściągnięcia, czy będzie też w pudełku?
  • 0

#54 xell Napisany 28 lipiec 2011 - 21:52

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:
Na premierę będzie tylko wersja fizyczna. Pewnie dodadzą na Games on Demand po kilku miesiącach.
  • 0

#55 cwany-lis Napisany 30 lipiec 2011 - 14:11

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20217 Postów:
kupie z pewnością za stówkę :cf: wydanie dwójki wpdobnej formie to chyba sprawa oczywista ?
  • 0

#56 xell Napisany 30 lipiec 2011 - 14:24

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:
Rozważają to.
  • 0

#57 117 Napisany 05 sierpień 2011 - 03:51

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10869 Postów:

  • 0

#58 Gość_gofrowsky_* Napisany 18 sierpień 2011 - 14:48

Gość_gofrowsky_*
  • Goście
Kawałek gejpleju multi z konta polygamii



Wygląda tak samo jak Ricz.
  • 0

#59 xell Napisany 18 sierpień 2011 - 20:01

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16687 Postów:
Bo mapki z multiplayera to de facto map pack do Reach.
  • 0

#60 117 Napisany 18 sierpień 2011 - 20:40

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10869 Postów:
warto dodac, ze zostalo potwierdzone, ze jezeli ktos nie kupi anniversary to bedzie mogl dokupic mappack do reach. Ciekawe jak to rozwiaza, bo fajnie by bylo jakby mozna bylo wrzucic jedna plyte do multi i ciorac na wszystkich mapach zamiast wybierac czy sie gra w reach czy anniversary
  • 0