Nie, projekt poziomów pozostaje bez zmian.
to karva źle - the libray faktycznie mogliby jakoś ogarnąć a i końcowa misja gdzie niszczy się te trzy kominy (?) i ucieka do gużca jest chaotyczna jak ta lala
Nie, projekt poziomów pozostaje bez zmian.
Ale to były porty a nie rimejki.Zgadzam się. Wydawanie remake'a i rozciąganie tekstur na dużym TV jak w BG&E jest beeeeeeeee.
Artificial Lust. Przeciwnicy w Halo dostają bonera jeśli dobrze grasz.Co to jest AL?
only on xbox 360Artificial Lust. Przeciwnicy w Halo dostają bonera jeśli dobrze grasz.
Artificial Lust. Przeciwnicy w Halo dostają bonera jeśli dobrze grasz.
Myślę że przy zmianie AL dla programistów jest mniej pracy niż przy grafice dla grafików.
Ja nie mówię, że jest proste, tylko że nie wymaga aż tylu roboczogodzin co oprawa wizualna. Kurzy pisał o ilości pracy, nie o trudności wyzwania. Tak jak np. jak ktoś rozwiąże zagadnienie równań Naviera-Stokesa, to zajmie mu to (powiedzmy) kilkaset godzin, czyli teoretycznie nie włoży w to aż tyle pracy, co na przykład ekipa budowlana w postawienie domu, ale miał większe wyzwanie. ;]Gdyby AI było takie proste, to mielibyśmy porywającą inteligencję w większości gier. A nie mamy. AI wymaga masy testów i kręceniu uczestniczą m.in. gameplay designerzy. To trudny problem, bo opiewa wszystko, od znajdowania ścieżki, przez analizę sytuacji na polu bitwy po wykonywanie konkretnych akcji.
Nie.czy w fear jest lepsze al niż w halo?
Rzecz w tym, że pracę nad grafiką w grze możesz zrównoleglić. Pracy nad AI - nie.Ja nie mówię, że jest proste, tylko że nie wymaga aż tylu roboczogodzin co oprawa wizualna. Kurzy pisał o ilości pracy, nie o trudności wyzwania.
czy w fear jest lepsze al niż w halo? prosze nie fejspalmić, pytam sie tylko