Przy okazji tego była też mowa, że jeśli zainstalujesz na dysku Reach to możesz grać z płyty Anniversary na multi z ludźmi z Reacha i na tych wszystkich mapkach.
Odwrotnie to samo.
Halo Combat Evolved Anniversary
Rozpoczęte przez
xell
, 06 06 2011 16:23
134 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 19 sierpnia 2011 - 14:14
#62 Napisany 23 sierpnia 2011 - 22:50
Chyba dostaje się kod, który daje dostęp do mapek z Anniversary w Reach.
http://www.gamersyde...y-11729_en.html
Prezentacja 343 Guilty Spark oraz zawartość jednego terminalu. Ładna graficzka
http://www.gamersyde...y-11729_en.html
Prezentacja 343 Guilty Spark oraz zawartość jednego terminalu. Ładna graficzka
#63 Napisany 26 sierpnia 2011 - 21:14
Znowu 343GS, tylko dłuższa (do początku cutscenki) i w lepszej jakości:
Jest nowy model Chiefa, bardziej podobny do tego z jedynki niż w demku na e3
Hawt.
Jest nowy model Chiefa, bardziej podobny do tego z jedynki niż w demku na e3
Hawt.
#64 Napisany 27 sierpnia 2011 - 19:40
Hawt.
Not.
#65 Napisany 27 sierpnia 2011 - 19:54
Jesteś w błędzie. Wą
#66 Napisany 27 sierpnia 2011 - 20:21
Hawt.
Hitnąłbyś?
#67 Napisany 27 sierpnia 2011 - 20:24
Mjolnir nie ma otworów, jest całkowicie szczelny.
#68 Napisany 27 sierpnia 2011 - 20:36
Jakby mi bardzo zależało, to bym się wwwiercił
#69 Napisany 27 sierpnia 2011 - 20:40
Mam penisa a nie wiertarkę. Z mojej strony koniec offtopu.
Swoją drogą, na Halo Fest pokazano chyba już wszystkie mapy, w tym Firefight. Miejscówka z drugiej misji, tam gdzie po raz pierwszy odpiera się kilka fal Covenantów.
Swoją drogą, na Halo Fest pokazano chyba już wszystkie mapy, w tym Firefight. Miejscówka z drugiej misji, tam gdzie po raz pierwszy odpiera się kilka fal Covenantów.
#70 Napisany 31 października 2011 - 16:28
Nowy trailer. Nawet fajny:
#71 Napisany 01 listopada 2011 - 11:25
Video preview
Behind the scenes: campaign
http://gamersyde.com...n-12078_en.html
Całość wyszła bardzo konkretnie, nie podoba mi się jedynie muzyka, oryginalne aranżacje są lepsze.
Behind the scenes: campaign
http://gamersyde.com...n-12078_en.html
Całość wyszła bardzo konkretnie, nie podoba mi się jedynie muzyka, oryginalne aranżacje są lepsze.
#72 Napisany 10 listopada 2011 - 14:40
#73 Napisany 10 listopada 2011 - 14:46
tekst śmieszny, ale słuchać się nie da
#74 Napisany 10 listopada 2011 - 14:52
Poza refrenem nie jest tak źle. A tak w ogóle to jak komuś nie podoba się soundtrack w wykonaniu orkiestry, to można w menu wybrać ten oryginalny.
#75 Napisany 16 listopada 2011 - 15:35
Odpalilem wczoraj na Legendary I zbieralem co chwile szczeke z podlogi, to stare dobre Halo, ktore w obu wersjach graficznych po prostu miazdzy dupe. Jest mega, AI przeciwnikow na Legendary dalej przewyzsza klasa AI 90% obecnych shooterow. Druga misja zajela mi chyba 3h bo postanowilem robic ja dla achv za pedalowanie na piechote plus Legendary i nie ma zmiluj... kupa zabawy, swietny poziom trudnosci, gra stawia odpowiednie wyzwanie, bawi. Jest po prostu 10/10 i nie ma dyskusji. Kuleje na pewno pare rzeczy takich jak animacja twarzy, animacja postaci czy voiceacting, ale dialogi dalej sa uber kozackie. Terminale zrobione naprawde fajnie. Do tego dochodzi zabawa czaszkami. Po prostu absolutny must have.
Multi pogralem chwile i wydaje sie, ze to taki miks, dalej jest to najlepszy multiplayer bo 343 tylko wykorzystalo narzedzia Bungie.
Mam teraz dlugi weekend wiec bedzie jazda J Asasyn bedzie lezal i sie kurzyl lollololol
Multi pogralem chwile i wydaje sie, ze to taki miks, dalej jest to najlepszy multiplayer bo 343 tylko wykorzystalo narzedzia Bungie.
Mam teraz dlugi weekend wiec bedzie jazda J Asasyn bedzie lezal i sie kurzyl lollololol
#76 Napisany 16 listopada 2011 - 15:56
Ja dziś dostałem i też zaczynam
A jak Zeratul muzyka? Jakoś zmienione są kawałki Marty'ego?
A jak Zeratul muzyka? Jakoś zmienione są kawałki Marty'ego?
#77 Napisany 16 listopada 2011 - 16:06
z tego co slyszalem do tej pory jest naprawde bardzo dobrze. Szczegolnie jeden kawalek mi sie spodobal, ktory nie kojarze czy byl w oryginale czy jest nowa kompozycja. Kapitalny klimacik.
Acha polecam odpalic czaszke z wybuchajacymi gruntami, bardzo pomocna na Legendary w wielu miejscowkach.
Acha polecam odpalic czaszke z wybuchajacymi gruntami, bardzo pomocna na Legendary w wielu miejscowkach.
#78 Napisany 16 listopada 2011 - 16:36
Jak framerate?
#79 Napisany 16 listopada 2011 - 16:44
w czasie walki stabilnie, ale wydaje sie, ze sa problemy z filmikami lol
#80 Napisany 16 listopada 2011 - 17:37
#81 Napisany 16 listopada 2011 - 17:40
Gra jest szrotem, ma oceny niższe od Battlefielda 3.
#82 Napisany 16 listopada 2011 - 17:43
Zwyrol jest pajacem, nic nowego.
#83 Napisany 16 listopada 2011 - 17:44
Twoja (tfu!) opinia nikogo. Umrzyj.
#84 Napisany 16 listopada 2011 - 17:45
Nawet hamburgery poznały się na tym, że to najbardziej przereklamowany gniot wszech czasów.
#85 Napisany 16 listopada 2011 - 17:47
Przecież on nie ma własnego zdania, gust dyktuje mu metacriticTwoja (tfu!) opinia nikogo. Umrzyj.
#86 Napisany 16 listopada 2011 - 17:55
A nie Ken?
#87 Napisany 16 listopada 2011 - 23:25
Ach co za gra Wracają wspomnienia z pierwszego roku studiów kiedy zamiast uczyć się do poprawki z logiki (OLO) wolałem po raz 20'ty kończyć kampanię z kumplem w co-opie
Za jednym "zamachem" doszedłem do połowy Truth and reconciliation (na heroicu, legendary zostawiam na drugi raz) i grafika jest śliczna. Bałem się, że kierując się dzisiejszą modą 343 na maxa stonuje kolory, a oni wręcz przeciwnie - jeszcze bardziej z nimi zaszaleli.
Muza wymiata jak zawsze, A.I daje popalić (mimo, że heroic w H:CE jest chyba najłatwiejszy ze wszystkich), terminale są świetnie zrobione, no wszystko rządzi
Przyczepić się mogę tylko do mord postaci, ale to standard w tej serii i 343 chyba nie chce odchodzić od tej tradycji
Za jednym "zamachem" doszedłem do połowy Truth and reconciliation (na heroicu, legendary zostawiam na drugi raz) i grafika jest śliczna. Bałem się, że kierując się dzisiejszą modą 343 na maxa stonuje kolory, a oni wręcz przeciwnie - jeszcze bardziej z nimi zaszaleli.
Muza wymiata jak zawsze, A.I daje popalić (mimo, że heroic w H:CE jest chyba najłatwiejszy ze wszystkich), terminale są świetnie zrobione, no wszystko rządzi
Przyczepić się mogę tylko do mord postaci, ale to standard w tej serii i 343 chyba nie chce odchodzić od tej tradycji
#88 Napisany 17 listopada 2011 - 00:42
srednia ocen kolekcji team ico - prawie 92%
srednia ocen rimejku halo z odświeżoną grafiką - ponad 82%
to tylko pokazuje, ze gameplayowo halo sie ostro zestarzalo, bo na xboxa1 mialo srednia ponad 95%.
ale to bylo do przewidzenia, w koncu w rimejku nie wycieli jednego z najbardziej nudnych poziomów w historii gier jakim bez watpienia jest Library.
srednia ocen rimejku halo z odświeżoną grafiką - ponad 82%
to tylko pokazuje, ze gameplayowo halo sie ostro zestarzalo, bo na xboxa1 mialo srednia ponad 95%.
ale to bylo do przewidzenia, w koncu w rimejku nie wycieli jednego z najbardziej nudnych poziomów w historii gier jakim bez watpienia jest Library.
#89 Napisany 17 listopada 2011 - 00:49
To tylko pokazuje jak niekompetentni są recenzenci. W końcu kolekcja ICO dostała w N+ 8/10 za grafikę (nie mówię o ocenie za design!), więc przebiła 3/4 istniejących gier AAA złożonością renderowanych miejscówek.
#90 Napisany 17 listopada 2011 - 00:51
Halo się nie zestarzało, jedynie należy do gatunku, w którym istnieje faktyczna konkurencja, ba, ta konkurencja otrzymuje najwyższy budżet ze wszystkich gier w branży (pomijając produkcje Rockstar). Jakby od premiery Halo nie było żadnego FPSa, a Bungie nie wypuściło żadnego sequela, to recenzenci by podchodzili do tego rimejka jak do świętej krowy.