Halo Combat Evolved Anniversary
#91 Napisany 19 listopada 2011 - 00:32
Oczywiście jakiś czas później skończyłem go nawet na legendary i tak też z Halo:CE A za jakiś czas zamierzam zrobić
Niesamowite jaki ta gra ma gameplay, że nawet przy tak katastrofalnie zaprojektowanym levelu (pod niemal każdym względem) bawie się jak przy mało której grze
#92 Napisany 22 listopada 2011 - 06:29
Plus jeszcze Reach dzisiaj dobilem do 100%
#93 Napisany 23 listopada 2011 - 02:53
#94 Napisany 23 listopada 2011 - 12:19
#95 Napisany 23 listopada 2011 - 12:36
#96 Napisany 23 listopada 2011 - 12:44
#97 Napisany 23 listopada 2011 - 12:49
Niedawno tez, z kumplem przechodziłem tez Reach, i zgodnie stwierdzilsmy, ze h3 dostarczyło nam wiecej zabawy. Możliwe jednak, ze pamięć płata nam figla.
#98 Napisany 23 listopada 2011 - 14:31
Jeszcze raz się narażę - dla nie-fana Halo H3 jest nudne i już trochę dziwne. Reach jest super, tym bardziej multi i kampania w 4. No i myślę że Remake też będzie dobry-sprawdzimy w 4 osoby w święta:)
Halo 3 moze wydawac sie nudne tylko dla tego kto nie ma pojecia o Halo, bo nie bedzie absolutnie nic rozumial. Jak ktos ma jakies tam pojecie to smialo dojdzie do wniosku, ze jest to gra wszechczasow.
#99 Napisany 23 listopada 2011 - 14:37
Kurzy, tylko zebys swiat nam nie spie***l ginac co 3 minuty
#100 Napisany 23 listopada 2011 - 19:23
Halo 3 moze wydawac sie nudne tylko dla tego kto nie ma pojecia o Halo, bo nie bedzie absolutnie nic rozumial. Jak ktos ma jakies tam pojecie to smialo dojdzie do wniosku, ze jest to gra wszechczasow.
Bzdura. Halo 3 jest najgorszym Halo ze wszystkich części wydanych w tej generacji.
#101 Napisany 23 listopada 2011 - 19:30
#102 Napisany 23 listopada 2011 - 23:44
Tłumaczenie: Halo 3 jest fajne, jeśli jesteś fanem Halo. Oooook.
Halo 3 moze wydawac sie nudne tylko dla tego kto nie ma pojecia o Halo, bo nie bedzie absolutnie nic rozumial. Jak ktos ma jakies tam pojecie to smialo dojdzie do wniosku, ze jest to gra wszechczasow.
#103 Napisany 24 listopada 2011 - 01:22
#104 Napisany 24 listopada 2011 - 14:45
Halo 3 moze wydawac sie nudne tylko dla tego kto nie ma pojecia o Halo, bo nie bedzie absolutnie nic rozumial. Jak ktos ma jakies tam pojecie to smialo dojdzie do wniosku, ze jest to gra wszechczasow.
Czyli H3 jest jako strzelanina nudna...mało przeciwników, grafika słaba, słabsza fizyka pojazdów niż w Reach itd. itd...
#105 Napisany 06 grudnia 2011 - 17:29
OMG, te mapki są genialne, plus świetnie zrobione.
Do tego pistolet w trybie Anniversary Slayer masakruje, wreszcie! W Reach i w 3 pistolet był do pupy.
#106 Napisany 15 grudnia 2011 - 21:34
Przy okazji proszę o strony , po polsku , z poradnikami zdobywania achievementów do różnych tytułów ;
poniżej daję 2 takie strony :
http://www.onlinecenter.pl/Poradniki/
http://konsolowisko.....poradniki/X360
Terminali jest 10 ? - po jednym na każdą misję ? - jeśli jest inaczej to ile ich jest w każdej poszczególnej misji ?
Czaszek w całej grze jest 12 - ile jest czaszek w każdej poszczególnej misji ?
#107 Napisany 23 grudnia 2011 - 06:49
a pisałem :
LEGENDARNIE/superciężko było tylko właśnie w 3 misji - 2 razy :
- pierwsze starcia , tych jest jakby kilka fal , po wjeździe "windą" na statek , w małej hali
- starcia (znów kilka fal) w tej dużej HALO-HANGARZE
W tej misji trzeba wszystko dobrze zaplanować taktycznie i właściwie wykonać bo do
tych 2 starć nie można przystąpić "z ptakiem w ręku" (= trza mieć właściwe bronie
i je mieć max. naładowane) i bez dobrego , najlepiej max. zdrowia ; a i tak trzeba będzie
podchodzić kilkanaście razy aż do skutecznego zaliczenia tych momentów .
Gra miała być gameplayowo przeniesiona w 100% ale znalazłem kilka odstępstw od tego założenia :
1. HUNTERSi , w oryginale HALO , tuż przed wystrzeleniem mieli widoczny ogień w lufie - jakby
takie ładowanie/kumulowanie energi ,
a tutej tego nie ma i , co za tym idzie , nie wiemy kiedy wypalą ; i sam pocisk też leci jaky szybciej .
2. W pierwowzorze jak się ogłuszało (np. na mostach) GRUNTSów to przy ich nietrafieniu budzili się
i wszczynali larum - zazwyczaj skutecznie budząc resztę ;
w H:A można nie trafiać ogłuszeniem bez końca a "skrzaty" wciąż śpią .
3 . W H:Anni. ze 3 razy było tak że walczyłem z ELITAmi i cofnąłem się (czasami też do przodu) po broń/amunicję
na nieduży dystans (ale było to , jeśli dobrze pamiętam , "cofnięcie się" przed/za checkpointem) i po
powrocie ELICI (np. dwóch) byli martwi - tak
mi się zdarzylo np. w 2 misji przy pierwszj walce , przy 1 budowli , kiedy trzeba było walczyć z kilkoma falami .
W pierwowzorze czegoś takiego nie było , a gdyby było to i tak to byłby błąd .
Myślę że gdybym się częściej "cofał" i wracał do "niedokończonych" wrogów to wystąpiłby
taki błąd częściej - swoją drogą można to (świadomie) wykorzystać do "przeskoczenia" trudniejszych fragmentów rozgrywki .
4. Wkurzające są obracające się i furkoczące bronie leżące na pochyłościach - zdarzyło się to z 40-50 razy w całej
kampani - czyli jest to błąd systemowy/silnikowy. W oryginale , z tego co pamiętam , tego nie było
a na pewno nie w takiej ilości .
Zdarza się też często zawisnąć trupom/broniom w powietrzu - w oryg. , jeśli to wogóle występowało ,
to było rzadkie i nie tak ewidentne .
#108 Napisany 06 maja 2012 - 20:20
Gra wciąż bawi, można ją kupić za 60 zł także w 100% polecam.
#109 Napisany 13 maja 2012 - 18:39
walczyłem z ELITAmi i cofnąłem się (czasami też do przodu) po broń/amunicję
aż mam ochotę na tą giereczkę
#110 Napisany 19 czerwca 2012 - 21:50
#111 Napisany 19 czerwca 2012 - 21:53
#112 Napisany 19 czerwca 2012 - 21:58
#113 Napisany 19 czerwca 2012 - 22:00
#114 Napisany 19 czerwca 2012 - 22:02
Nie każdy. Po pierwsze dlatego, że Halo oferuje nie tylko broń konwencjonalną jak wszystkie strzelanki militarne, ale różnego rodzaju fikcyjne o bardzo różnych właściwościach (inne strzelanki sci-fi też często to robią oczywiście). Po drugie AI w Halo (nawet w jedynce) jest lepsze od innych szuterów. Po trzecie wreszcie gra daje bardzo duży wybór kierunków ataku dzięi oferowaniu dość otwartych przestrzeni.kazdu szuter fpp/tpp staje sie grą taktyczna, gdy gra sie na najtrudniejszym poziomie trudnosci, taka jest kolej rzeczy.
Kampania w Halo 3 na legendary z odpalonymi 5 czaszkami to najbardziej niesamowity FPP w jakiego grałem.
#115 Napisany 19 czerwca 2012 - 22:25
#116 Napisany 19 czerwca 2012 - 22:28
W porównaniu z innymi grami sporą różnicę daję też tarcze energetyczne, które wpływają na taktykę gry - nie widać tego tak bardzo na niższym poziomie trudności, ale na wysokim ma znaczenie. Agresywne AI też robi swoje. A w wielu innych gracz najwyższym poziom jest nie tyle taktyczny, co statyczny i pozycyjny, niestety.
W każdym razie rozumiem już, co fani Halo widzą w tej grze. Nadal wolę Half-Life i Bioshocka ale tę tutaj też doceniam.
#117 Napisany 20 czerwca 2012 - 07:42
Agresywne AI też robi swoje. A w wielu innych gracz najwyższym poziom jest nie tyle taktyczny, co statyczny i pozycyjny, niestety.
Bardzo trafne pamiętam jak grałem na legendary w trójkę - niektórzy przeciwnicy brutalnie mnie gonili i dokonywali zbiorowego gwałtu W innych strzelankach można przeciwników "skubać" np. w call of duty na veteranie [mam na myśli starsze części bo mw II i III to już zerowe wyzwanie] to się czołga, wystaje na kilka mm., oddaje serie i tak w koło macieju. Halo wymuszał prawdziwe kombinowanie w walce z wrogiem a nie jedynie trochę cierpliwości.
#118 Napisany 20 czerwca 2012 - 09:03
kazdu szuter fpp/tpp staje sie grą taktyczna, gdy gra sie na najtrudniejszym poziomie trudnosci, taka jest kolej rzeczy.
lolnie.
Jakiekolwiek Halo na Legendary polecam ogrywać z najlepszym kumplem, bo beka jest niesamowita a i emocji od cholery Choć ja to nigdy z czaszkami okazji grac nie miałem, więc nie wiem, jak to jest, kiedy nie można się przy ziomku zrespić.
#119 Napisany 20 czerwca 2012 - 09:49
Czy w 2 na pc też jest kooperacja?