Sly Cooper: Thieves In Time
#121 Napisany 05 lutego 2013 - 21:23
#122 Napisany 08 lutego 2013 - 12:45
#123 Napisany 22 lutego 2013 - 19:12
#124 Napisany 22 lutego 2013 - 19:32
#125 Napisany 23 lutego 2013 - 23:51
Bardzo chętnie poznam tych bohaterów, dowiem się jak potoczą się losy tego romansu i co mnie czeka na końcu gry.
Ten post był edytowany przez Spuczan_ dnia: 23 lutego 2013 - 23:53
#126 Napisany 24 lutego 2013 - 01:49
#127 Napisany 24 lutego 2013 - 08:10
#128 Napisany 24 lutego 2013 - 12:22
Kolejna demówka po nowym DMC która wciągnęła mnie całkowicie i nie pozwala o sobie zapomnieć. Drugie podejście było równie przyjemne jak pierwsze. Świetni wrogowie, świetni bohaterowie i na pewno super fabuła to nie jedyne zalety na jakie można liczyć w tej grze. Jutro pewnie pogram sobie jeszcze w Sly'a bo twórcy udostępnili dość długi kawałek gierki.
Bardzo chętnie poznam tych bohaterów, dowiem się jak potoczą się losy tego romansu i co mnie czeka na końcu gry.
To jakis post sponsorowany czy jak ?
#129 Napisany 24 lutego 2013 - 13:03
Ten post był edytowany przez Spuczan_ dnia: 24 lutego 2013 - 13:04
#130 Napisany 24 lutego 2013 - 13:07
#131 Napisany 24 lutego 2013 - 16:11
Demko nie zajmuje dużo czasu kiedy wiem co mam zrobić i skracam filmiki. Grałem chyba z 5 minut.
#132 Napisany 02 marca 2013 - 15:41
#133 Napisany 02 marca 2013 - 15:43
#134 Napisany 29 marca 2013 - 22:40
Świetny Sly - najlepszy z całej serii - niestresujący, łatwy i przyjemny w eksplorowaniu. Do zebrania całe tony collectables - butelki, skarby, monety, minigry, kieszonkowanie - jeśli ktoś lubi (a ktoś w ogóle nie lubi?) wygrzebywanie magicznych '100%', to tutaj jest roboty pod dostatkiem. Zarówno na PS3, jak i na Vicie naparzam w języku polskim - mam dość własnego niedouczenia i akcji typu 'niedosłyszałem / niedoczytałem'. Miło się w to gra, choć słysząc polskiego Bentleya i Murraya, automatycznie wracam skojarzeniami do wieczorynek dla dzieci o 19-tej. Graficzne różnice między PS3 i PSV są kosmiczne, choć z drugiej strony wersja PS3 waży 19GB, a PSV niespełna 3.2GB. W wersji przenośnej i tak jest dobrze - płynnie, bardzo kolorowo i przejrzyście w kwestii sterowania. Przenośny Sly nie trzyma stacjonarnych 60 klatek animacji na sekundę, ale poza Rayman Origins chyba niewiele gier (jeśli w ogóle któraś) osiągnęło ten poziom. Platynowi alfonsi (hi matt) cieszą się podwójnie, bo wersje na Vitę i PS3 mają dwie oddzielne listy trofeów, które bezczelnie kopiują się w lewo i prawo. Podobnie było w Motorstorm RC, Sound Shapes i MGS Collection - wystarczy zagrać raz, a wpadną dwie platyny Roboty w tej grze sporo, jak na zapracowanego tatuśka, ale cena super (dwie gry za niecałe 100 zł - w UK oczywiście) i łatwa platyna - żyć, nie umierać i grać!
#135 Napisany 30 marca 2013 - 00:16
ile godzin na platyne?
#136 Napisany 30 marca 2013 - 09:42
#137 Napisany 30 marca 2013 - 10:57
nom, szczególnie biorąc pod uwagę że w ostatnim roku chyba wbiłem jedną podwójną
#138 Napisany 05 kwietnia 2013 - 19:57
Miło się w to gra, choć słysząc polskiego Bentleya i Murraya, automatycznie wracam skojarzeniami do wieczorynek dla dzieci o 19-tej.
Miałem to samo.
Gierka cały czas czeka na zaliczenie bo świetnie się bawiłem z demkiem.
#139 Napisany 15 maja 2013 - 22:40
Graficznie wersje PS3 i PSV różnią się BAAARDZO, szkoda, że w przenośnym Cooperze nie udało się nawet utrzymać 60 klatek animacji na sekundę, bo wówczas odbiór gry znacznie by się poprawił. Widząc, jak ślicznie Sly 4 wygląda na PS3, wersję vitową odpalałem ostatecznie - w wannie, na muszli, na przerwie w robocie Źle to nie wygląda, ale poziomu Uncharted: Golden Abyss ta gra nie ma szans osiągnąć.
Zrobiłem kilka słabych fotek z PS Vita - zainteresowani mogą sprawdzić. Uwaga na spoilery.
Sly zbiera ukryte maski - w ogóle pełno tu skarbów, świecidełek, sejfów, butelek. Za zdobycie 50 masek (a te znajduje się najmozolniej) otrzymałem klucz ślusarski Ratcheta, a zamiast monet z przeciwników i ze skrzynek sypały się odtąd śruby
Za znalezienie wszystkiego, Sly dostaje prądownicę z inFamous Poza zmienionym wyglądem, niczym nie różni się od standardowej laski Sly'a.
Nie brakuje akcji z Assassin's Creed - niestety, na PS Vita wszystko dorysowuje się 3 metry przed ryjem Sly'a - na PS3 takie żywe miasta oglądane z góry robią dużo lepsze wrażenie.
Z bliska też niewielu przeciwników tu łazi - w przenośnej wersji ulice nie tętnią życiem.
Ale summa summarum podwójny dzban FTW!
Jeszcze tylko cycki od psycho mantisa w klubie platyny i można grę spokojnie wywalić z dysku. 19GB! Wielkie to w cholerę!
#140 Napisany 15 maja 2013 - 22:46
#141 Napisany 15 maja 2013 - 22:53
#142 Napisany 15 maja 2013 - 22:55
#143 Napisany 15 maja 2013 - 22:57
#144 Napisany 16 maja 2013 - 07:03
#145 Napisany 16 maja 2013 - 07:18
#146 Napisany 16 maja 2013 - 23:03
to mało czyli raczety 10 letnie lepsze
#147 Napisany 17 maja 2013 - 05:19
#148 Napisany 02 stycznia 2014 - 10:25
Jako, że wbiłem platyne to moge się podzielić opinia na temat tejze gry.
Początkowo myślałem o niej tylko jak o nabijaczu trofeów [cross trophies + 2xPlat] - ale po ograniu demka stwierdziłem, że może ta gra ma tez inne walory niż podwójne trofea .
Bardzo długo się wstrzymywałem z zakupem bo sony robilo 12 swiątecznych przecen i myślałem, że się zalapie. Ostatecznie mi żona zrobiła prezent także mogłem sobie w to pograc wracajac do domu.
Początkowo planowałem zaczac grać na PSV a skończyc na PS3 - niestety 22GB [rozmiar gry z PSS] było zaporowe dla mojego obecnego neta. Gre skończyłem w całości na Vicie. Pewnie odpalę grę aby zobaczyc każdy świat w 3D ale na pewno nie będe w to juz 2 raz grał.
Zaczne od tego co mi się nie spodobało:
-Polski Dubbing - O ile J. Boberek jest swietnym podkladaczem głosów to nie moge go juz słuchać. Ile można? Ile jeszcze gier SCEP zdubinguje z jego udzialem? Tak samo reszta załogi - polskie dubbingi maja to do siebie, że aktorzy często brzmia bardzo sztucznie i nienaturalnie [Carmelita w polskiej wersji byla okropna :( ]. PSVitowa wersja gry nie pozwalala wybrac angielskiej sciezki jezykowej , wiec musiałem się z tym meczyc cała grę. Oczywiście dla dzieci i osób nie znających Angielskiego to plus - ale powinna byc mozliwośc wyboru orginalnej sciezki dzwiekowej - po co w takim razie mój plik z gra pozwalał wybrac ruski i jeszcze jakis język? JEsli oszczędzaja miejsce to po co mam dodatkowe 2 języki?
-Ilość znajdziek - Na mój gust to o 3 skarby per świat za duzo. Nie uzywałem żadnego guide'a do nich. Też zapomnialem że Vita ma jakis tam bajer AR i szukałem tego sam - troche mi to zeszło chyba więcej niz przejście samej historii [uwzgledniając butelki, maski, skarby].
-Kamera - Czasem sie blokowała lub głupio gubiła [szczególnie przy naskakiwaniu na maszty/drzewa - "trampoliny"].
Podobała mi się cała reszta. Swietna lekka i przyjemna gra. Nie grałem w platformówki od czasu 1 Spyro the dragon z PSX. Na PS3 zagrałem w pierwszego Jaka i teraz Sly'a - fajnie tak sobie po prostu poskakać . Jakby gra świetna nie była to nie mam ochoty na kolekcje HD pierwszych 3 części. Za to bardzo kusi mnie Ratchet & Clank HD. Po przygodzie w 4for1 strasznie chciałbym poznac jak ewoluowała seria [plus ktos tu wcześniej wspominał, że do Ratcheta niewiele platformówek ma start]
#149 Napisany 15 listopada 2014 - 17:28
Nie ma w tej chwili nawet planów na kontynuację na PS4.
Sanzaru Games na fejsbuku:
“While we, like you, dearly love the Cooper gang, we are not currently working with PlayStation on a project and there are no plans to work on another Sly Cooper title.”
#150 Napisany 15 listopada 2014 - 17:35
Sanzaru nie robi, ale może ktoś inny klepie