Skocz do zawartości

Sly Cooper: Thieves In Time


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
149 odpowiedzi na ten temat

#121 Cudak Napisany 05 lutego 2013 - 21:23

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
W dodatku jeden ma murzyno-penisa w avatarze.
  • 0

#122 Inuki Napisany 08 lutego 2013 - 12:45

Inuki

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 118 Postów:
Widziałem, że w sklepiku PSS ukazał się zestaw minigierek (Bentley’s Hack Pack), ktoś wie co to dokładnie jest? To te same minigierki, które będą w pełnej wersji "Thieves In Time", czy jakaś osobna, rozszerzona wersja? Wygląda to bardzo fajnie, ale nie chcę dwa razy kupować tego samego.
  • 0

#123 Spuczan Napisany 22 lutego 2013 - 19:12

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Pograłem sobie właśnie w to demko. Gierka jest M-E-G-A-G-R-Y-W-A-L-N-A! Bardzo dawno nie grałem w takie cudo. Wszystkie trzy "poziomy" dostępne w demku oczarowały mnie cudowną grafiką i olbrzymimi pokładami fantastycznych rozwiązań. Skradanie, wykradanie monet przeciwnikom, walka, elementy platformowe oraz hakowanie stoi na najwyższym możliwym poziomie. Gierka z miejsca wskoczyła do musthave'ów na najbliższy miesiąc. Z tego co mogłem zaobserwować historia też zapowiada się fajnie. Prawdziwa perełka!
  • 0

#124 BeSOS Napisany 22 lutego 2013 - 19:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tez obadalem demko i jest bardzo fajnie, ale troche przycina animka a gra na pierwszy rzut oka jakos nie masakruje remake'ow w HD z PS2...tzn nie ma nawet mowy o przeskoku graficznym jaki zaliczyly Raczety. Moze inne levele wypadaja lepiej. Jak bedzie cena rozsadna na PSN to lykne a jak nie to poczekam az zejdzie do 80 zl, ewentualnie wrzuca ja do Plusa kiedystam.
  • 0

#125 Spuczan Napisany 23 lutego 2013 - 23:51

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Kolejna demówka po nowym DMC która wciągnęła mnie całkowicie i nie pozwala o sobie zapomnieć. Drugie podejście było równie przyjemne jak pierwsze. Świetni wrogowie, świetni bohaterowie i na pewno super fabuła to nie jedyne zalety na jakie można liczyć w tej grze. Jutro pewnie pogram sobie jeszcze w Sly'a bo twórcy udostępnili dość długi kawałek gierki.

Bardzo chętnie poznam tych bohaterów, dowiem się jak potoczą się losy tego romansu i co mnie czeka na końcu gry.

Ten post był edytowany przez Spuczan_ dnia: 23 lutego 2013 - 23:53

  • 0

#126 Cudak Napisany 24 lutego 2013 - 01:49

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
ograłem sobie demko dwa razy, po angielsku i z polskim dubbingiem, który imo bardzo mocno daje radę i naprawdę minimalnie lepiej grało mi się w oryginalnym języku (pewnie z przyzwyczajenia po ograniu trylogii). gra wygląda ślicznie, stary dobry sly w nowej szacie. ten króciutki gameplay w starym stylu był miodny, szkoda, że nie dali jednego levelu albo urywka z podróży w czasie bo tam właśnie zaszły największe zmiany. jedyne co na minus przykuło moją uwagę to trochę wolniejsze ruchy szopa, troszkę inaczej (gorzej) mi się skakało niż w trylogii, ale to kwestia przyzwyczajenia. gierunia zapowiada się niesamowicie miodnie, ale bez hajpu i poczekam aż stanieje.
  • 0

#127 Spuczan Napisany 24 lutego 2013 - 08:10

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
O zapomniałem sobie sprawdzić jago rodacy poradzili sobie z polonizacją.
  • 0

#128 BeSOS Napisany 24 lutego 2013 - 12:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Kolejna demówka po nowym DMC która wciągnęła mnie całkowicie i nie pozwala o sobie zapomnieć. Drugie podejście było równie przyjemne jak pierwsze. Świetni wrogowie, świetni bohaterowie i na pewno super fabuła to nie jedyne zalety na jakie można liczyć w tej grze. Jutro pewnie pogram sobie jeszcze w Sly'a bo twórcy udostępnili dość długi kawałek gierki.

Bardzo chętnie poznam tych bohaterów, dowiem się jak potoczą się losy tego romansu i co mnie czeka na końcu gry.


To jakis post sponsorowany czy jak :hihi:?
  • 0

#129 Spuczan Napisany 24 lutego 2013 - 13:03

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Tak. Dostałem za niego 2000 zł od twórców DMC i Sly'a.

Ten post był edytowany przez Spuczan_ dnia: 24 lutego 2013 - 13:04

  • 0

#130 Schrodinger Napisany 24 lutego 2013 - 13:07

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Wszystkie posty spuszczama wyglada tak samo :olo:
  • 0

#131 Spuczan Napisany 24 lutego 2013 - 16:11

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Sprawdziłem sobie polską wersję. Nie jest źle ale mogło być lepiej. Nie ograłem jeszcze Uncharted więc głos Boberka zupełnie mi nie przeszkadza. Głos Carmelity jest całkiem fajny. Za to głos Murraya i Bentleya nie przypadł mi do gustu. Ale tak jak pisałem nie jest aż tak źle żeby nie sprawdził sobie polskiej wersji jak kupię grę.

Demko nie zajmuje dużo czasu kiedy wiem co mam zrobić i skracam filmiki. Grałem chyba z 5 minut.
  • 0

#132 ACZ Napisany 02 marca 2013 - 15:41

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
informuje platynowe dzifki, ze platyna to 3/10. :cf:
  • 0

#133 Cudak Napisany 02 marca 2013 - 15:43

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
nie powiem, żebym był zaskoczony.
  • 0

#134 Matt Napisany 29 marca 2013 - 22:40

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:

Świetny Sly - najlepszy z całej serii - niestresujący, łatwy i przyjemny w eksplorowaniu. Do zebrania całe tony collectables - butelki, skarby, monety, minigry, kieszonkowanie - jeśli ktoś lubi (a ktoś w ogóle nie lubi?) wygrzebywanie magicznych '100%', to tutaj jest roboty pod dostatkiem. Zarówno na PS3, jak i na Vicie naparzam w języku polskim - mam dość własnego niedouczenia i akcji typu 'niedosłyszałem / niedoczytałem'. Miło się w to gra, choć słysząc polskiego Bentleya i Murraya, automatycznie wracam skojarzeniami do wieczorynek dla dzieci o 19-tej. Graficzne różnice między PS3 i PSV są kosmiczne, choć z drugiej strony wersja PS3 waży 19GB, a PSV niespełna 3.2GB. W wersji przenośnej i tak jest dobrze - płynnie, bardzo kolorowo i przejrzyście w kwestii sterowania. Przenośny Sly nie trzyma stacjonarnych 60 klatek animacji na sekundę, ale poza Rayman Origins chyba niewiele gier (jeśli w ogóle któraś) osiągnęło ten poziom. Platynowi alfonsi (hi matt) cieszą się podwójnie, bo wersje na Vitę i PS3 mają dwie oddzielne listy trofeów, które bezczelnie kopiują się w lewo i prawo. Podobnie było w Motorstorm RC, Sound Shapes i MGS Collection - wystarczy zagrać raz, a wpadną dwie platyny :P Roboty w tej grze sporo, jak na zapracowanego tatuśka, ale cena super (dwie gry za niecałe 100 zł - w UK oczywiście) i łatwa platyna - żyć, nie umierać i grać!


  • 0

#135 Schrodinger Napisany 30 marca 2013 - 00:16

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

ile godzin na platyne?


  • 0

#136 BeSOS Napisany 30 marca 2013 - 09:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Na pewno dasz rade,w koncu wokol tego kreci sie twoje zycie :hihi:
  • 1

#137 Schrodinger Napisany 30 marca 2013 - 10:57

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

nom, szczególnie biorąc pod uwagę że w ostatnim roku chyba wbiłem jedną podwójną 


  • 0

#138 Spuczan Napisany 05 kwietnia 2013 - 19:57

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

 Miło się w to gra, choć słysząc polskiego Bentleya i Murraya, automatycznie wracam skojarzeniami do wieczorynek dla dzieci o 19-tej. 

Miałem to samo.

 

Gierka cały czas czeka na zaliczenie bo świetnie się bawiłem z demkiem.


  • 0

#139 Matt Napisany 15 maja 2013 - 22:40

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Kulturalnie rzecz ujmując - Sly Cooper: Thieves in Time rozje#%ny na 100% - co trudne nie było, ale przy nadgodzinach w robocie i małym dziecku przy nodze - cholernie czasochłonne :) Zgadzam się, że trudność platyny to jakieś 3/10 - najwięcej roboty miałem przy złotym pucharku '8-Bit Bentley Style' i brązowym 'Navigate Like Drake'. Złoty polegał na wbiciu high score we wszystkich sześciu automatach do gier, brązowy zaś na odpaleniu podręcznej mapy we wszystkich możliwych lokacjach. Gra jest objętościowo wielka, więc i lista lokacji jest długa - jeśli trophy Navigate Like Drake nie wyskoczyło po skończeniu zabawy, trzeba raz jeszcze, żmudnie przeczesywać wszystko od nowa. Pain in the ass :P

Graficznie wersje PS3 i PSV różnią się BAAARDZO, szkoda, że w przenośnym Cooperze nie udało się nawet utrzymać 60 klatek animacji na sekundę, bo wówczas odbiór gry znacznie by się poprawił. Widząc, jak ślicznie Sly 4 wygląda na PS3, wersję vitową odpalałem ostatecznie - w wannie, na muszli, na przerwie w robocie :) Źle to nie wygląda, ale poziomu Uncharted: Golden Abyss ta gra nie ma szans osiągnąć.

Zrobiłem kilka słabych fotek z PS Vita - zainteresowani mogą sprawdzić. Uwaga na spoilery.

Sly zbiera ukryte maski - w ogóle pełno tu skarbów, świecidełek, sejfów, butelek. Za zdobycie 50 masek (a te znajduje się najmozolniej) otrzymałem klucz ślusarski Ratcheta, a zamiast monet z przeciwników i ze skrzynek sypały się odtąd śruby :)
Sly1.jpg

Za znalezienie wszystkiego, Sly dostaje prądownicę z inFamous :) Poza zmienionym wyglądem, niczym nie różni się od standardowej laski Sly'a.
Sly3.jpg

Nie brakuje akcji z Assassin's Creed - niestety, na PS Vita wszystko dorysowuje się 3 metry przed ryjem Sly'a - na PS3 takie żywe miasta oglądane z góry robią dużo lepsze wrażenie.
Sly4.jpg

Z bliska też niewielu przeciwników tu łazi - w przenośnej wersji ulice nie tętnią życiem.
Sly2.jpg

Ale summa summarum podwójny dzban FTW!
Sly5.jpg

Jeszcze tylko cycki od psycho mantisa w klubie platyny i można grę spokojnie wywalić z dysku. 19GB! Wielkie to w cholerę!
  • 0

#140 Schrodinger Napisany 15 maja 2013 - 22:46

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
To ile godzin mistrzu !?
  • 0

#141 Matt Napisany 15 maja 2013 - 22:53

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Mistrzowi zajęło to miesiąc i siedemnaście dni :)
  • 0

#142 Schrodinger Napisany 15 maja 2013 - 22:55

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Fciul :olo: a ile godzin gry panie?
  • 0

#143 Matt Napisany 15 maja 2013 - 22:57

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Pewnie z 10. Nie ma zegara, nie powiem :)
  • 0

#144 BeSOS Napisany 16 maja 2013 - 07:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ogolnie jak oceniasz gre? Porownujac zarowno do starych czesci jakni obecnych standardow.
  • 0

#145 Matt Napisany 16 maja 2013 - 07:18

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Dałbym mocne 7.5/10 - świetnie się w to gra, nawet po rozwaleniu odświeżonych ratchetów :)
  • 0

#146 BeSOS Napisany 16 maja 2013 - 23:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

to mało :) czyli raczety 10 letnie lepsze :)


  • 0

#147 Matt Napisany 17 maja 2013 - 05:19

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Ratchetom w ogóle niewiele gier podskoczy. Dwójka i trójka są nie-do-sam-wiesz-czego-bania :D
  • 0

#148 szczudel Napisany 02 stycznia 2014 - 10:25

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

Jako, że wbiłem platyne to moge się podzielić opinia na temat tejze gry.

 

Początkowo myślałem o niej tylko jak o nabijaczu trofeów [cross trophies + 2xPlat] - ale po ograniu demka stwierdziłem, że może ta gra ma tez inne walory niż podwójne trofea :)

Bardzo długo się wstrzymywałem z zakupem bo sony robilo 12 swiątecznych przecen i myślałem, że się zalapie. Ostatecznie mi żona zrobiła prezent także mogłem sobie w to pograc wracajac do domu.

 

Początkowo planowałem zaczac grać na PSV a skończyc na PS3 - niestety 22GB [rozmiar gry z PSS] było zaporowe dla mojego obecnego neta. Gre skończyłem w całości na Vicie. Pewnie odpalę grę aby zobaczyc każdy świat w 3D ale na pewno nie będe w to juz 2 raz grał.

 

Zaczne od tego co mi się nie spodobało:

-Polski Dubbing - O ile J. Boberek jest swietnym podkladaczem głosów to nie moge go juz słuchać. Ile można? Ile jeszcze gier SCEP zdubinguje z jego udzialem? Tak samo reszta załogi - polskie dubbingi maja to do siebie, że aktorzy często brzmia bardzo sztucznie i nienaturalnie [Carmelita w polskiej wersji byla okropna :( ]. PSVitowa wersja gry nie pozwalala wybrac angielskiej sciezki jezykowej , wiec musiałem się z tym meczyc cała grę. Oczywiście dla dzieci i osób nie znających Angielskiego to plus - ale powinna byc mozliwośc wyboru orginalnej sciezki dzwiekowej - po co w takim razie mój plik z gra pozwalał wybrac ruski i jeszcze jakis język? JEsli oszczędzaja miejsce to po co mam dodatkowe 2 języki?

 

-Ilość znajdziek - Na mój gust to o 3 skarby per świat za duzo. Nie uzywałem żadnego guide'a do nich. Też zapomnialem że Vita ma jakis tam bajer AR i szukałem tego sam - troche mi to zeszło chyba więcej niz przejście samej historii [uwzgledniając butelki, maski, skarby].

 

-Kamera - Czasem sie blokowała lub głupio gubiła [szczególnie przy naskakiwaniu na maszty/drzewa - "trampoliny"].

 

Podobała mi się cała reszta. Swietna lekka i przyjemna gra. Nie grałem w platformówki od czasu 1 Spyro the dragon z PSX. Na PS3 zagrałem w pierwszego Jaka i teraz Sly'a - fajnie tak sobie po prostu poskakać :). Jakby gra świetna nie była to nie mam ochoty na kolekcje HD pierwszych 3 części. Za to bardzo kusi mnie Ratchet & Clank HD. Po przygodzie w 4for1 strasznie chciałbym poznac jak ewoluowała seria [plus ktos tu wcześniej wspominał, że do Ratcheta niewiele platformówek ma start]


  • 0

#149 nole Napisany 15 listopada 2014 - 17:28

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Nie ma w tej chwili nawet planów na kontynuację na PS4.   :( 

Sanzaru Games na fejsbuku:

“While we, like you, dearly love the Cooper gang, we are not currently working with PlayStation on a project and there are no plans to work on another Sly Cooper title.”  :foch:


  • 0

#150 Dixi Napisany 15 listopada 2014 - 17:35

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 4 196 Postów:

Sanzaru nie robi, ale może ktoś inny klepie :burn:


  • 0