Super Smash Bros. for WiiU
#241 Napisany 29 listopada 2014 - 01:18
#242 Napisany 29 listopada 2014 - 01:27
Przyzwyczajenie. Jak się od 12 lat gra na padzie od GCN to niewygodnie się przestawiać na Pro, 3DSa, cokolwiek innego. Poza tym układ przycisków na padzie od GaCka jest świetny do Smasha, bo masz B/A/X prawie w jednej linii i są one łatwe do rozróżnienia przez kształt, triggery imo też ma najlepsze.
#243 Napisany 29 listopada 2014 - 01:34
#244 Napisany 29 listopada 2014 - 10:51
Ale ma wytrenowane uda
#245 Napisany 29 listopada 2014 - 10:58
Widzisz Taikun, a ty wolisz bić smoki razem z jakimiś homo-bykami
Da się grać w Classic u boku amiibo?
Sprawdzę dzisiaj.
#246 Napisany 29 listopada 2014 - 11:14
#247 Napisany 29 listopada 2014 - 11:19
A wiesz, że Charizard może tutaj zmienić się w Mega Charizarda X?
#248 Napisany 29 listopada 2014 - 11:25
#249 Napisany 29 listopada 2014 - 11:31
Oj, Taikun, Taikun
Powinieneś znaleźć sobie jakąś koleżankę
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 29 listopada 2014 - 11:32
#250 Napisany 29 listopada 2014 - 11:33
#251 Napisany 29 listopada 2014 - 11:39
Samus ma jeszcze pomarańczowy komplecik.
Nie wiem w sumie czego więcej oczekujesz
#252 Napisany 29 listopada 2014 - 11:49
#253 Napisany 29 listopada 2014 - 11:55
Postaram się coś pstryknąć, ale Charizard jest ciężką postacią a ja wolę grać tymi lżejszymi. Ale spoko, zagram z CPU1 to może uda mi się Smash Balla zdobyć
#254 Napisany 29 listopada 2014 - 12:51
Doszlo
#255 Napisany 29 listopada 2014 - 12:57
Uważajcie na spoilery, choć te, zanim wystąpią są czytelnie oznaczone...
#256 Napisany 29 listopada 2014 - 13:24
Jezu, idę cisnąć!!! Ależ jestem podjarany...
#257 Napisany 29 listopada 2014 - 15:02
Pograłem i jakies opinie juz mam. Przede wszystkim gra wygląda oblednie. Trailery i screeny kompletnie tego nie oddają. Jesem w szoku i niedowierzam. Genialny jest tryb events. Czysta frajda i jak dotąd chyba najfajniejsze co w smashu bylo. Na minus nowy Classic. Nie widzę wielkiej różnicy względem all star, a do tego kazda walka to 8 olayer smash co tworzy zbędny chaos. Odpaliłem tez amiibo i nam juz 4 Level po 1 walce. Fajna rzecz, jakas motywacja do grania w smash samemu. Ostatnia sprawa to sterowanie. Jezu jaka różnica względem 3ds! Niebo a ziemia. Gram na classicu i jest bomba.
Jestem groche przytloczony ilością rzeczy do zrobienia. Tawot pewnie skończy za tydzień, ja będę się bujal z tymi wyzwaniami do grudnia 2015.
#258 Napisany 29 listopada 2014 - 15:48
Chcieliście Charizarda, jest i Charizard
I żeby nie było
#259 Napisany 29 listopada 2014 - 16:17
Zgadzam się, że Events to najlepszy tryb. Przytłacza ilością zadań i potrafi być bardzo wymagający. Wyzwania typu „uśpij Jigglypuffem pozostałych 3 graczy na raz” potrafią nieźle dać w kość, jeżeli celuje się w nagrodę – otóż każdy event poza głównym celem misji ma jeszcze dodatkowe wymagania za które wpada trofik, atak specjalny czy ekwipunek. Najczęściej jest to „przejdź misję na poziomie trudności normal lub wyższym w xx sekund”.
Aha, warto dodać dla niezaznajomionych z poprzednimi Smashami, że w trybie Events zazwyczaj nie mamy wyboru postaci tylko musimy grać bohaterem dla którego jest przewidziana dana misja, bo twórcy wymyślają dookoła tego zawsze jakąś małą historyjkę. Kapitalne było zadanie z Falco, który musiał wykosić spadochroniarzy Mr. Game & Watch zanim dotkną ziemi. Bardzo arcadowe! Moim ulubionym jest jak na razie epicki stamina-battle jeden na jeden Marth vs. Lucina. Na hard to coś pięknego. Żadna z postaci nie ma ataków na dystans, więc cała walka rozgrywa się w zwarciu i staje się symfonią uników, kontr i skubania sobie po 5-7 punktów procentowych wykorzystując zblokowany smash-attack przeciwnika.
Classic chyba był lepszy na 3DSie. Nie wiem czy mi się do końca podoba 8-player Smash z siedmioma CPU. Jeszcze łatwiej w tym całym zamieszaniu stracić głupio życie przez item czy smash attack, tzn. jeszcze bardziej się liczy (nie)szczęście niż skill.
Smash Tour też mi się mniej podoba niż hanhdeldowy Smash Run. Za mało akcji jak na mój gust i samemu z CPU nie ma za bardzo sensu w to grać.
Wygrywa natomiast tryb Crazy Orders. Mamy 10 minut na zaliczenie jak największej ilości potyczek i kończymy rozgrywkę walką z Crazy Hand. Przerwać, tzn. zaatakować CH możemy po każdym zakończonym sukcesem Smashu. Im więcej Smashów przejdziemy zanim pojedynkujemy się z bosskiem tym więcej nagród zdobywamy pod koniec. Gdzie haczyk? Przegrywając jedną walkę tracimy wszystko, a „bilet wstępu” kosztuje 5k, jeżeli nie zdobyliśmy w innych trybach darmowej wejściówki. Przy pierwszym poważnym podejściu zrobiłem 10 walk, zostało mi ~4min. Myślę, że do 15 spokojnie uda się wycisnąć. Powiedziałbym, że ten tryb to taki lepszy All-Star Mode.
Ubolewam nad tym, że Target Blast to tak jak w wersji na 3DS zabawa bombą, a nie 3-levelowa platformówka w której musimy użyć całego swojego movesetu, żeby rozwalić każdą tarczę jak np. w Melee. Była to zdecydowanie moja ulubiona minigierka z całej serii Smash Bros.
Nie miałem jeszcze okazji pograć na wszystkich planszach, ale już mnie parę zaczęło lekko irytować: z Luigi’s Mansion strasznie ciężko się zrzuca przeciwników (np. event Wario vs Dr.Mario prze to jest przekichany), a koncept z zawalającą się planszą Wrecking Crew w ogóle do mnie nie przemawia.
Aha, i najbardziej wkurzająca rzecz to jak gram na GamePadzie, żeby zmienić sobie schemat sterowania muszę wybrać profil, do którego jest przypisałem zmodyfikowane obłożenie przycisków. Defaultowo jest ustawiony profil „Player 1” i przy wyborze postaci cały czas o tym zapominam, że muszę wybrać swój, przez co notorycznie wyłażę z już rozpoczętych walk z powrotem do menu. Muszę pogrzebać w opcjach czy istnieje możliwość zamiany domyślnego gracza, bo jak nie to mega-fail i mam nadzieje, że to spatchują, bo to podobny ból jak „Next Race” poniżej „Watch replay” w Mario Kart 8 – wybiera się z automatu i potem się tylko wkarwia człowiek.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 29 listopada 2014 - 16:18
#260 Napisany 29 listopada 2014 - 16:29
Chciałem właśnie napisać o tym sterowaniu. Odpalam Classic Marianem, podbiegam do wroga i zamiast rzucić w jego stronę solidna plombę, wesoło go przeskakuje, a zamiast uratować się skokiem od śmierci boksuje się z powietrzem tracac życie. Moja pierwsza potyczka w Classic i juz poszli przez to kurwy, po czym to samo mialem w każdym trybie. Defaultowo powinno wybierać profil ostatnio używanego użytkownika i tyle.
#261 Napisany 29 listopada 2014 - 17:25
#262 Napisany 29 listopada 2014 - 17:52
W imperium brytyjskim nie ma paczkomatów?
Ja w ogóle bym przeczytal jak oni to programuja, figurka sama sie uczy podczas grania czy ustala sie jej zasady walnij supera -> jak postac ma mniej niz 20% zycia itp
Uczy się obserwując ciebie.
Np, gdy nigdy nie będziesz używać przedmiotów, to amiibo nie będzie wiedziało jak używa się przedmiotów. Jeśli ciągle będziesz uciekać przed wszystkimi, to amiibo też będzie uciekać.
a paczkomaty to nie jest jakis wymysl polaków? Gdzies bylo kiedys napisane, ze chcą z paczkomatami wejsc do UK. Wtedy bylaby fajna forma wysylki do UK i odwrotnie,.
czy moze mi sie coś pokiełbasiło?
http://paczkomaty.pl...zyla-500-maszyn
na samym dole jest napisane https://inpost.co.uk/ .......... 2014 InPost Ltd. Designed by 1000ideas. Created by evl.pl
#263 Napisany 29 listopada 2014 - 18:11
Dobre, bo polskie Ale w UK i tak już chyba są
A wybór sterowania też mnie oczywiście wkurza. Pierwsza rzecz, jaką muszą naprawić w patchu
#264 Napisany 29 listopada 2014 - 19:27
W uk tez działa inpost, wiec musza być.
Tawot, popraw mnie jesli się mylę, ale gra jest z 3 razy trudniejsza niż na 3ds. Classic na 6lv na 3ds to bulka z masłem, tu juz na 5 potrafią nakopać i wygrać. Eventy są kosmicznie trudne jak się chce wygrać nagrodę.
Zagralem tez w crazy order i się zniechęciłem. Głupi blad i strata biletu i nagród, troche zbyt sroga kara. Smash tour jest dość spoko, choc zdecydowanie nastawione na Multi.
Mam juz 20 kafelków odblokowanych. W zasadzie liznalem wszystkiego po trochu i lapie się za głowę ile tu jest grania. Nawet target smash zrobili w 3 wersjach i na bank trzeba zrobić wszystkie kazda postacią.
#265 Napisany 29 listopada 2014 - 21:18
Nie wiem jak classic, bo dopiero liznąłem na 5,7 (na więcej kasy nie miałem), ale eventy to hardcore. "zrób to na hard w 45 sekund" "przejdź tamto bez dostania obrażeń", yup, nagrody są trudne.
a tak swoją drogą to pamiętajcie, że na Club Nintendo jest do zgarnięcia soundtrack w gratisie jak zarejestrujecie dwie wersje nowego Smasha. Ja właśnie wklepałem kod z WiiU i dostałem informację, że na początku 2015 będą wysyłali płyty. Oprócz tego DLC z Mewtwo też się dostanie jak będzie gotowe.
#266 Napisany 29 listopada 2014 - 21:27
Soundtrack na płycie to super sprawa. Siedziałem chwilę w Sound Testcie i mogę tylko jedno powiedzieć
#267 Napisany 29 listopada 2014 - 21:32
Sound Test to szaleńśtwo. Już na wstępie >300 kawałków do wyboru i jakieś kolejne 100 do odblokowania.
#268 Napisany 29 listopada 2014 - 21:44
#269 Napisany 29 listopada 2014 - 21:50
#270 Napisany 29 listopada 2014 - 22:16
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|