Ninja Gaiden 3: Razor's Edge
#1 Napisany 07 czerwca 2011 - 20:25
#2 Napisany 07 czerwca 2011 - 20:28
#3 Napisany 07 czerwca 2011 - 20:36
#4 Napisany 07 czerwca 2011 - 22:49
#5 Napisany 07 czerwca 2011 - 22:50
#6 Napisany 07 czerwca 2011 - 23:44
#7 Napisany 08 czerwca 2011 - 08:03
#8 Napisany 08 czerwca 2011 - 09:06
#9 Napisany 08 czerwca 2011 - 09:09
#10 Napisany 08 czerwca 2011 - 09:14
W dwójeczkę grałem na Xboxie i czeszę się niezmiernie ,że będę miał okazje zagrać w Razor's Edge na nowej platformie .
#11 Napisany 08 czerwca 2011 - 09:42
To będą takie same gry, przekonasz się.czytaj link Ryan, to przestaniesz pier**lić
#12 Napisany 08 czerwca 2011 - 09:47
#13 Napisany 09 czerwca 2011 - 17:22
-będą dwa tryby multiplayer: kooperacja i tryb konkurencji aż do ośmiu graczy
-będzie istniała możliwość ściągania nowych wyzwań ,bohaterów i misji z usługi sieciowej
http://www.gonintend...y.php?id=160281
#14 Napisany 10 czerwca 2011 - 10:54
- features controls like Ninja Gaiden: Dragon Sword
- also includes more traditional controls for those that want them
- no release date yet, but 360/PS3 versions due early 2012
"It was almost like fate that we're making making Ninja Gaiden 3 and then we have the option to bring in Dragon Sword controls, that kind of gameplay, to a high spec console version, We feel we'll be able to give players a new kind of gameplay, a new feel with the new controller."
#15 Napisany 10 czerwca 2011 - 12:00
Gra będzie miała opcję sterowania jak w Ninja Gaiden na DS (bóg jeden wie co to znaczy).
trzymasz tablet pionowo, blokujesz jakimikolwiek z przycisków a chodzisz i nadupiasz stylusem. Fajny sposób sterowania, ale mało dokładny. Będzie można zapewne klasycznie jak i dsowo sterować, więc nie widzę w tym problemu. Jedynie martwi mnie czy to będzie jakkolwiek wygodnie się trzymało w łapie.
#16 Napisany 10 czerwca 2011 - 12:22
#17 Napisany 11 czerwca 2011 - 13:30
#18 Napisany 11 października 2011 - 08:12
Ninja Gaiden Wii U “not being developed in parallel” with PS3/360 versions, Team Ninja wants to push console “as hard as it can”
http://nintendoeverything.com/75616/ninja-gaiden-wii-u-not-being-developed-in-parallel-with-ps3360-versions-team-ninja-wants-to-push-console-as-hard-as-it-can/This information comes from Tecmo Koei localisation head Peter Garza, who was asked about Ninja Gaiden: Razor’s Edge…
“It is still there. It’s not being developed in parallel, but we do have the game up and running on the dev hardware. We’re still playing with control schemes to see what would be fun with Wii U, but it’s definitely there and it’s definitely getting worked on.”
Garza was also asked how much Team Ninja has squeezed from the Wii U so far…
“That’s kind of hard to say right now because, like I said, we’re just getting it up and running now on Wii U. And we’re still finding out what the hardware can do and how to work with the hardware itself. Right now, we’re at a very early stage, so we can’t say that we’re pushing it to its limits right now. But I can tell you that the team being what it is is definitely interested in pushing the hardware as hard as it can. With 3DS, when we brought out Dead or Alive: Dimensions, that was one of the best looking 3DS games out there. And we really wanted to use whatever hardware we were on, we want to use to its full potential and really push that. Not just in spec, but the features that make that hardware unique. So for right now with Wii U, we’re just starting to know what Wii U is and how we can make it fun.”
#19 Napisany 20 marca 2012 - 14:46
#20 Napisany 20 marca 2012 - 17:27
#21 Napisany 20 marca 2012 - 23:33
#22 Napisany 13 kwietnia 2012 - 08:21
Fakt faktem, nadzieja matką głupich i umiera ostatnia, dlatego również liczę że do czasu premiery gry na Wii U, wszelkie niedoróbki zostaną usunięte a wszystkie dodatki które się do owego czasu pojawią zostaną umieszczone już w grze (nie wspominając już o możliwości dekapitacji kończyń, głów itp.).
#23 Napisany 13 kwietnia 2012 - 09:47
#24 Napisany 05 czerwca 2012 - 19:36
http://e3.nintendo.c...iu/ninja-gaiden
Gra nikogo, bo już wiemy, że średniak, ale powróci rozczłonkowywanie.
#25 Napisany 05 czerwca 2012 - 19:42
Edit, teraz czytam ze dodali szesc broni, upgradey i szesc ninpo nowych...nice ale nadal to ten sam szkielet z tragicznym designem leveli....
#26 Napisany 05 czerwca 2012 - 21:37
EDIT: whatever.