Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

GOTY 2017 Nintendo WiiU Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3327 odpowiedzi na ten temat

#3301 Rudolf Napisany 13 stycznia 2023 - 20:57

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 734 Postów:
…skąd wiedziałeś o master swordzie na tym etapie gry?
  • 0

#3302 Kazuo Napisany 13 stycznia 2023 - 21:13

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Wiesz Pico, jakbym od początku miał dostęp do broni, która się nie psuje, to pewnie też bym nie narzekał :olo:


  • 0

#3303 Pico Napisany 13 stycznia 2023 - 21:16

Pico

  • Forumowicze
  • 10 683 Postów:

…skąd wiedziałeś o master swordzie na tym etapie gry?

Bo niemal zawsze w Zeldach jest Master Sword;D. Jak sprawdzałem jak go zdobyć (że to dalszy etap gry raczej i że 13 serduszek potrzebne), to natknąłem się na info, że jest prosty glitch do wykorzystania na początkowym etapie gry. I już;D.
  • 0

#3304 ACZ Napisany 13 stycznia 2023 - 21:19

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

LOOOOOOOOOOOOOL

Pico zaczitował, a potem wygłasza "mi mechanika psucia się broni nie przeszkadzała".


  • 0

#3305 torq314 Napisany 13 stycznia 2023 - 21:40

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:

poszedłem po Master Sworda, dzięki glitchowi go wyciągając

:bash:


  • 0

#3306 cybercotlet Napisany 13 stycznia 2023 - 22:47

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:
Kompromitacja roku :o
  • 0

#3307 Nyjacz Napisany 13 stycznia 2023 - 23:09

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
Przypomina się Greg i Bloodborne.
  • 0

#3308 Pico Napisany 13 stycznia 2023 - 23:13

Pico

  • Forumowicze
  • 10 683 Postów:
Wrócicie do postów Torqa i mojego z lipca 2021. Już wtedy o tym pisałem - a miecz dorwałem jakieś 2 tygodnie po rozpoczęciu gry - bo chciałem. A w grę grałem 8 miesięcy.

Reasumując, ze względu na ładowanie się Master Sworda po pewnym czasie, nie jest on żadnym gamechangerem. Używałem go raczej tylko w czterech machinach, przy bossach. Zawsze miałem w zanadrzu mocniejsze rzeczy niż Master Sword i go używałem przez może 5% gry, jeśli chodzi o użyte bronie.

Chciałem zwyczajnie taki bufor wygody i sobie go ogarnąłem - i bez niego uważam, że system broni jest ani dobry ani zły w BotW. Zależy jak kto gra i czego od gry oczekuje.

A czy ktoś pochwala korzystanie z glitcha czy nie - hu kers? Nołbady.
  • 0

#3309 torq314 Napisany 14 stycznia 2023 - 09:40

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
Spoko, podpuszczamy Cię ;)
  • 0

#3310 cybercotlet Napisany 14 stycznia 2023 - 09:52

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:
Torq winny za cheatowanie w Zeldzie niczym Tusk za inflację! Pamiętamy twojego posta!

https://youtu.be/KD4ElFb0QlA
  • 0

#3311 torq314 Napisany 14 stycznia 2023 - 11:15

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
Akurat Tusk to zawsze winy, więc prawda
  • 0

#3312 Pico Napisany 14 stycznia 2023 - 11:16

Pico

  • Forumowicze
  • 10 683 Postów:
Ja mu dałem plusa za tego posta :cf:.

Nie ma co dramatyzować z tymi brońmi, a zarazem nie ma co chwalić raczej takiego rozwiązania, bo może być irytujące. Ilu graczy tyle opinii.
  • 0

#3313 Kazuo Napisany 14 stycznia 2023 - 12:04

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Pamiętam, że raz w ogóle olałem grę przez ten element. Było to Fragile Dreams na Wii, mimo że klimat i story mnie zachwyciły to tak mnie ten patent denerwował, że zwyczajnie nie wyczymałem i gra poleciała przez okno :olo: W Zeldzie co prawda nie jest to aż TAK wkurzające żeby od razu rage quitować, no ale moim zdaniem gra i tak by sporo zyskała na grywalności, gdyby rozwiązali to inaczej. Tyle w temacie, nie ma się co dłużej rozwodzić. 


  • 0

#3314 Pico Napisany 14 stycznia 2023 - 12:09

Pico

  • Forumowicze
  • 10 683 Postów:
Podejrzewam, że w TotK będzie to samo rozwiązanie, ale może chociaż trochę przemodelowane. Bo na razie to nic kurde nie wiemy :olo:.
  • 0

#3315 Tawotnica Napisany 14 stycznia 2023 - 18:27

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

News @ 11: łamiące się bronie są do dupy. Zaraz jeszcze ktoś odkryje, że dużo shrinów się powtarza, a główne dungeony są dość krótkie  :pika: To nie jest gra pozbawiona wad i ma sporo potencjału na jeszcze lepszą przygodę. 

 

Entuzjazm z jakim BotW został przyjęty przez fanów serii wynika przede wszystkim z łamania konwencji, wyrobionych w poprzednich odsłonami. I mean, Breath of The Wild to w wielu aspektach anty-Zelda. Po naszpikowanym tutorialami i tradycyjnymi dungeonami na modłę "znajdź item i go użyj" Skyward Sword przeszliśmy do szanującego kreatywność gracza BotW, dającego wszystkie narzędzia do przejścia gry praktycznie na samym początku. 

 

Jestem szalenie ciekawy co wymyślili na sequel, bo z mojego punktu widzenia sprostanie ogromnym oczekiwaniom to zadanie prawie nie do wykonania. Nawet jeśli poprawią system broni, zrobią większe dungeony, bardziej angażującą fabułę i więcej muzyki (mnie ten ostatni punkt w BotW bardzo bolał. Uwielbiam zeldowe OSTy, a ten był jednym z najuboższych), to co? Będzie jak z GoWem, biggger & better w praktycznie każdym elemencie, ale wrażenia już takiego nie zrobi. 


  • 1

#3316 Woroq Napisany 14 stycznia 2023 - 18:48

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 781 Postów:
Łamiące bronię są niby do do dupy, ale rozwiązują problemu skalowania poziomu trudności

Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 14 stycznia 2023 - 18:55

  • 0

#3317 ACZ Napisany 14 stycznia 2023 - 18:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:

 

Łamiące bronię są niby do do dupy, ale rozwiązują kroiłem skalowania poziomu trudności

:wat:

 


  • 1

#3318 Woroq Napisany 14 stycznia 2023 - 18:54

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 781 Postów:


Łamiące bronię są niby do do dupy, ale rozwiązują kroiłem skalowania poziomu trudności

:wat:

Nie poprawię :lol:
  • 2

#3319 Kazuo Napisany 14 stycznia 2023 - 19:13

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jestem szalenie ciekawy co wymyślili na sequel, bo z mojego punktu widzenia sprostanie ogromnym oczekiwaniom to zadanie prawie nie do wykonania. Nawet jeśli poprawią system broni, zrobią większe dungeony, bardziej angażującą fabułę i więcej muzyki (mnie ten ostatni punkt w BotW bardzo bolał. Uwielbiam zeldowe OSTy, a ten był jednym z najuboższych), to co? Będzie jak z GoWem, biggger & better w praktycznie każdym elemencie, ale wrażenia już takiego nie zrobi. 

Gracze są mało wymagający, a fani Nintendo to już w ogóle. Zobacz sobie wysiłek jaki włożył developer w nowe Pokemony, czy ta gra odkryła koło na nowo? Wprowadziła jakieś rewolucyjne w skali serii patenty? Dopieściła na max to co kulało w Arceusie? No właśnie, a mimo to krytycy wystawiali w większości pozytywne oceny, a sam tytuł sprzedał się doskonale. Nintendo przy okazji Breath of the Wild wyrobiło sobie nową, solidną formułę dla serii i podejrzewam, że przez co najmniej jeszcze parę części będzie się jej trzymać i co najwyżej szlifować pewne elementy / co nieco eksperymentować, żeby nie wyszła jakaś chamska kopia. Gracze będą się jarać, bo dostaną dokładnie to samo co już polubili, recenzenci powystawiają dziesiątki, pieniążki elegancko wlecą na konto. Wystarczy, robota wykonana, pora na CS'a.


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 14 stycznia 2023 - 19:16

  • 1

#3320 Schrodinger Napisany 14 stycznia 2023 - 19:16

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

lol chłop porównał pokemony co wprowadziły pierwszy raz kulawego technicznie openworlda do serii do gierki która na nowo stworzyła openworldy i od której teraz każdy kopiuje? ok


  • 1

#3321 Kazuo Napisany 14 stycznia 2023 - 19:17

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jedyne co porównałem to zasadę tworzenia sequeli na konsolkach Nintendo. 


  • 0

#3322 Schrodinger Napisany 14 stycznia 2023 - 19:23

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

może i może tak jest ale świętej Zeldy to Ty nie ruszaj bo Ci ręka uschnie!!!

 

i świętego Octo, zaraz wjeżdża dwójeczka i rucha wszystkie jRPGi w anus


  • 1

#3323 Wezyr Napisany 14 stycznia 2023 - 19:27

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:

lol chłop porównał pokemony co wprowadziły pierwszy raz kulawego technicznie openworlda do serii do gierki która na nowo stworzyła openworldy i od której teraz każdy kopiuje? ok

 

Chłopie, nie wiem co bierzesz, ale bierz połowę.


  • 0

#3324 Danteusz Napisany 14 stycznia 2023 - 19:28

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

lol chłop porównał pokemony co wprowadziły pierwszy raz kulawego technicznie openworlda do serii do gierki która na nowo stworzyła openworldy i od której teraz każdy kopiuje? ok

Co konkretnie każdy teraz kopiuje? ????
  • 0

#3325 Kazuo Napisany 14 stycznia 2023 - 19:31

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

może i może tak jest ale świętej Zeldy to Ty nie ruszaj bo Ci ręka uschnie!!!

 

i świętego Octo, zaraz wjeżdża dwójeczka i rucha wszystkie jRPGi w anus

Po prostu pozbawiam złudzeń Tawota, że Breath of the Wild 2  Tears of the Kingdom wprowadzi jakieś większe zmiany. Mój zaawansowany autyzm pozwala mi patrzeć w przyszłość, wiem wszystko, porzućcie nadzieję :cf:  


  • 0

#3326 Tawotnica Napisany 14 stycznia 2023 - 19:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 111 Postów:

Jedyne co porównałem to zasadę tworzenia sequeli na konsolkach Nintendo. 

 

To konkretne porównanie akurat kuleje, bo nowe Poksy oprócz otwartego świata wprowadzały dużo wygodnych usprawnień, mimo bycia okropnie skopaną technicznie gierką.

 

Prędzej bym przytoczył Xenobade czy Splatoon, gdzie trzy razy jadą na tym samym. 

 

Samej Zeldzie nie są obce bezpośrednie sequele, zarówno takie kopiuj-wklej jak DSowe odsłony jak i bardziej ambitne typu Majora's Mask. 

 

Nie będę płakał jak dostanę po prostu więcej Breath of the Wild, ale że serie Nintendo lubią zygzakować między stylami, to mam odrobinę nadziei na coś odważniejszego. 


  • 0

#3327 lukaszSA Napisany 14 stycznia 2023 - 21:07

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:
Przecież Zeldy zazwyczaj są od siebie mocno różne i bezpieczne sequele są wyjątkami

Arceus i SV też wprowadziły dużo nowości
  • 0

#3328 Damian Napisany 06 marca 2023 - 20:13

Damian

    Link

  • Forumowicze
  • 298 Postów:

Kilka dni temu gra obchodziła swoje 6 urodziny. ????

 

Najmniej zeldowata Zelda, i jednocześnie najbardziej zeldowaty open-world, w który miałem okazję zagrać.

Dla mnie to było jak spełnienie marzeń o grze wideo tożsamej z produkcjami Studia Ghibli.

 

Natomiast pierwszy trailer Zeldy WiiU pojawił się prawie 9 lat temu...

 

 

 

 


  • 1



Inne z tagami: