The Legend of Zelda: Breath of the Wild
#3301 Napisany 13 stycznia 2023 - 20:57
#3302 Napisany 13 stycznia 2023 - 21:13
Wiesz Pico, jakbym od początku miał dostęp do broni, która się nie psuje, to pewnie też bym nie narzekał
#3303 Napisany 13 stycznia 2023 - 21:16
Bo niemal zawsze w Zeldach jest Master Sword;D. Jak sprawdzałem jak go zdobyć (że to dalszy etap gry raczej i że 13 serduszek potrzebne), to natknąłem się na info, że jest prosty glitch do wykorzystania na początkowym etapie gry. I już.…skąd wiedziałeś o master swordzie na tym etapie gry?
#3304 Napisany 13 stycznia 2023 - 21:19
LOOOOOOOOOOOOOL
Pico zaczitował, a potem wygłasza "mi mechanika psucia się broni nie przeszkadzała".
#3305 Napisany 13 stycznia 2023 - 21:40
poszedłem po Master Sworda, dzięki glitchowi go wyciągając
#3306 Napisany 13 stycznia 2023 - 22:47
#3307 Napisany 13 stycznia 2023 - 23:09
#3308 Napisany 13 stycznia 2023 - 23:13
Reasumując, ze względu na ładowanie się Master Sworda po pewnym czasie, nie jest on żadnym gamechangerem. Używałem go raczej tylko w czterech machinach, przy bossach. Zawsze miałem w zanadrzu mocniejsze rzeczy niż Master Sword i go używałem przez może 5% gry, jeśli chodzi o użyte bronie.
Chciałem zwyczajnie taki bufor wygody i sobie go ogarnąłem - i bez niego uważam, że system broni jest ani dobry ani zły w BotW. Zależy jak kto gra i czego od gry oczekuje.
A czy ktoś pochwala korzystanie z glitcha czy nie - hu kers? Nołbady.
#3309 Napisany 14 stycznia 2023 - 09:40
#3310 Napisany 14 stycznia 2023 - 09:52
https://youtu.be/KD4ElFb0QlA
#3311 Napisany 14 stycznia 2023 - 11:15
#3312 Napisany 14 stycznia 2023 - 11:16
Nie ma co dramatyzować z tymi brońmi, a zarazem nie ma co chwalić raczej takiego rozwiązania, bo może być irytujące. Ilu graczy tyle opinii.
#3313 Napisany 14 stycznia 2023 - 12:04
Pamiętam, że raz w ogóle olałem grę przez ten element. Było to Fragile Dreams na Wii, mimo że klimat i story mnie zachwyciły to tak mnie ten patent denerwował, że zwyczajnie nie wyczymałem i gra poleciała przez okno W Zeldzie co prawda nie jest to aż TAK wkurzające żeby od razu rage quitować, no ale moim zdaniem gra i tak by sporo zyskała na grywalności, gdyby rozwiązali to inaczej. Tyle w temacie, nie ma się co dłużej rozwodzić.
#3314 Napisany 14 stycznia 2023 - 12:09
#3315 Napisany 14 stycznia 2023 - 18:27
News @ 11: łamiące się bronie są do dupy. Zaraz jeszcze ktoś odkryje, że dużo shrinów się powtarza, a główne dungeony są dość krótkie To nie jest gra pozbawiona wad i ma sporo potencjału na jeszcze lepszą przygodę.
Entuzjazm z jakim BotW został przyjęty przez fanów serii wynika przede wszystkim z łamania konwencji, wyrobionych w poprzednich odsłonami. I mean, Breath of The Wild to w wielu aspektach anty-Zelda. Po naszpikowanym tutorialami i tradycyjnymi dungeonami na modłę "znajdź item i go użyj" Skyward Sword przeszliśmy do szanującego kreatywność gracza BotW, dającego wszystkie narzędzia do przejścia gry praktycznie na samym początku.
Jestem szalenie ciekawy co wymyślili na sequel, bo z mojego punktu widzenia sprostanie ogromnym oczekiwaniom to zadanie prawie nie do wykonania. Nawet jeśli poprawią system broni, zrobią większe dungeony, bardziej angażującą fabułę i więcej muzyki (mnie ten ostatni punkt w BotW bardzo bolał. Uwielbiam zeldowe OSTy, a ten był jednym z najuboższych), to co? Będzie jak z GoWem, biggger & better w praktycznie każdym elemencie, ale wrażenia już takiego nie zrobi.
#3316 Napisany 14 stycznia 2023 - 18:48
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 14 stycznia 2023 - 18:55
#3317 Napisany 14 stycznia 2023 - 18:52
Łamiące bronię są niby do do dupy, ale rozwiązują kroiłem skalowania poziomu trudności
#3318 Napisany 14 stycznia 2023 - 18:54
Łamiące bronię są niby do do dupy, ale rozwiązują kroiłem skalowania poziomu trudności
Nie poprawię
#3319 Napisany 14 stycznia 2023 - 19:13
Jestem szalenie ciekawy co wymyślili na sequel, bo z mojego punktu widzenia sprostanie ogromnym oczekiwaniom to zadanie prawie nie do wykonania. Nawet jeśli poprawią system broni, zrobią większe dungeony, bardziej angażującą fabułę i więcej muzyki (mnie ten ostatni punkt w BotW bardzo bolał. Uwielbiam zeldowe OSTy, a ten był jednym z najuboższych), to co? Będzie jak z GoWem, biggger & better w praktycznie każdym elemencie, ale wrażenia już takiego nie zrobi.
Gracze są mało wymagający, a fani Nintendo to już w ogóle. Zobacz sobie wysiłek jaki włożył developer w nowe Pokemony, czy ta gra odkryła koło na nowo? Wprowadziła jakieś rewolucyjne w skali serii patenty? Dopieściła na max to co kulało w Arceusie? No właśnie, a mimo to krytycy wystawiali w większości pozytywne oceny, a sam tytuł sprzedał się doskonale. Nintendo przy okazji Breath of the Wild wyrobiło sobie nową, solidną formułę dla serii i podejrzewam, że przez co najmniej jeszcze parę części będzie się jej trzymać i co najwyżej szlifować pewne elementy / co nieco eksperymentować, żeby nie wyszła jakaś chamska kopia. Gracze będą się jarać, bo dostaną dokładnie to samo co już polubili, recenzenci powystawiają dziesiątki, pieniążki elegancko wlecą na konto. Wystarczy, robota wykonana, pora na CS'a.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 14 stycznia 2023 - 19:16
#3320 Napisany 14 stycznia 2023 - 19:16
lol chłop porównał pokemony co wprowadziły pierwszy raz kulawego technicznie openworlda do serii do gierki która na nowo stworzyła openworldy i od której teraz każdy kopiuje? ok
#3321 Napisany 14 stycznia 2023 - 19:17
Jedyne co porównałem to zasadę tworzenia sequeli na konsolkach Nintendo.
#3322 Napisany 14 stycznia 2023 - 19:23
może i może tak jest ale świętej Zeldy to Ty nie ruszaj bo Ci ręka uschnie!!!
i świętego Octo, zaraz wjeżdża dwójeczka i rucha wszystkie jRPGi w anus
#3323 Napisany 14 stycznia 2023 - 19:27
lol chłop porównał pokemony co wprowadziły pierwszy raz kulawego technicznie openworlda do serii do gierki która na nowo stworzyła openworldy i od której teraz każdy kopiuje? ok
Chłopie, nie wiem co bierzesz, ale bierz połowę.
#3324 Napisany 14 stycznia 2023 - 19:28
Co konkretnie każdy teraz kopiuje? ????lol chłop porównał pokemony co wprowadziły pierwszy raz kulawego technicznie openworlda do serii do gierki która na nowo stworzyła openworldy i od której teraz każdy kopiuje? ok
#3325 Napisany 14 stycznia 2023 - 19:31
może i może tak jest ale świętej Zeldy to Ty nie ruszaj bo Ci ręka uschnie!!!
i świętego Octo, zaraz wjeżdża dwójeczka i rucha wszystkie jRPGi w anus
Po prostu pozbawiam złudzeń Tawota, że Breath of the Wild 2 Tears of the Kingdom wprowadzi jakieś większe zmiany. Mój zaawansowany autyzm pozwala mi patrzeć w przyszłość, wiem wszystko, porzućcie nadzieję
#3326 Napisany 14 stycznia 2023 - 19:44
Jedyne co porównałem to zasadę tworzenia sequeli na konsolkach Nintendo.
To konkretne porównanie akurat kuleje, bo nowe Poksy oprócz otwartego świata wprowadzały dużo wygodnych usprawnień, mimo bycia okropnie skopaną technicznie gierką.
Prędzej bym przytoczył Xenobade czy Splatoon, gdzie trzy razy jadą na tym samym.
Samej Zeldzie nie są obce bezpośrednie sequele, zarówno takie kopiuj-wklej jak DSowe odsłony jak i bardziej ambitne typu Majora's Mask.
Nie będę płakał jak dostanę po prostu więcej Breath of the Wild, ale że serie Nintendo lubią zygzakować między stylami, to mam odrobinę nadziei na coś odważniejszego.
#3327 Napisany 14 stycznia 2023 - 21:07
Arceus i SV też wprowadziły dużo nowości
#3328 Napisany 06 marca 2023 - 20:13
Kilka dni temu gra obchodziła swoje 6 urodziny. ????
Najmniej zeldowata Zelda, i jednocześnie najbardziej zeldowaty open-world, w który miałem okazję zagrać.
Dla mnie to było jak spełnienie marzeń o grze wideo tożsamej z produkcjami Studia Ghibli.
Natomiast pierwszy trailer Zeldy WiiU pojawił się prawie 9 lat temu...
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|