The Legend of Zelda: Breath of the Wild
#61 Napisany 17 sierpnia 2012 - 10:20
Ale zdecydowanie popieram dodanie trybu "hard" dostępnego od samego początku.
#62 Napisany 17 sierpnia 2012 - 10:40
Dlaczego? Bo w końcu rozgrywka stała się wymagająca, a zabić może i zwykły bogoblin. Dzięki temu walczy się z duszą na ramieniu. Dopiero teraz system walki "zaklikał" i mimo kilkunastu zgonów, a może dzięki nim walka z Girahimem nabrała rumieńców. Dopiero zaklikał też sam świat. Kiedy każda walka jest wyzwaniem, konieczne są potiony, dobrze dobrany i dopasiony ekwipunek.
gruby, NAPRAWDĘ powinieneś zagrać w Demons Souls / Dark Souls. zachwycasz się nad czymś, co tam jest esencją gameplayu.
#63 Napisany 17 sierpnia 2012 - 14:25
Druga sprawa nie wiem jak możne przelecieć przez tą grę....sorry, na Zeldy czeka się srednio 4 lata więc jak już ląduje w czytniku to wręcz nie wypada potraktować jej w ten sposób - trzeba sie delektować, sączyć rozkosz. Mi przejście SS zajeło 60h, z questami, zbieractwem, chłonięciem klimatu. Tutaj wszystko jest na najwyższym poziomie, zero bugów (poza jednym słynnym ), design leveli dopiety na ostatni guzik, postacie urocze, questy fajne, muzyka wpadająca w ucho, uroki świata wylewające się z ekranu - i tylko grając w gry AAA Nintendo czuję, ze tutaj wszystko jest tworzone z pasją i dokładnością w najmniejszym detalu. SS IMO od świetności powstrzymała tylko architektura Wii, gdyby konsola była mocniejsza z pewnością uważałbym ją za grę równie wybitną co WW czy dwójca z N64.
I nieczesto zdarzaja się gry na 60h gdzie znużenie nie dopada w zasadzie przez cała gre. Jasne, kwestia gustu, nie wszystkie elementy SS sa uniwersalne, najwyraźniej ja jestem szczęściarzem i mnie SS zadowoliła w 100%, ba, byłem pewien, ze mnie zawiedzie więc moje zaskoczenie było tym wieksze
W serii jest wiele do poprawienia, bez dwóch zdań, ale jeśli o mnie chodzi poziom trudności powinien być podniesiony tylko na tyle, aby restartowanie jakiś sekcji nie wchodziło ludziom w krew, Zelda to nie NG czy Dark Souls gdzie walka z poziomem trudności daję połowę satysfakcji. Bossowie są za łatwi, true, ale zwykli przeciwnicy powinni być tylko przeszkadzajkami a nie przeszkodami, Zelda to nie slasher.
#64 Napisany 17 sierpnia 2012 - 15:45
Może byłem zbyt nagrzany na SS i chciałem za wszelką cenę jak najszybciej ją skończyć, zobaczyć słynne zakończenie itd. Niestety jestem dość niecierpliwy Dlatego jestem bardzo zadowolony, że teraz na spokojnie odkrywam tą grę na nowo i podoba mi się to bardzo, głównie dlatego, że nie musze wydawać kasy na nowe gry, tylko mam frajdę z tej, co już kupiłem!
#65 Napisany 17 sierpnia 2012 - 15:51
#66 Napisany 17 sierpnia 2012 - 15:55
#67 Napisany 17 sierpnia 2012 - 15:56
#68 Napisany 17 sierpnia 2012 - 16:04
Dopuszczam ewolucję serii, ale niech nie wygłupiają się z jakimś badziewiem. Link's Crossbow Training wystarczy.
Ale i tak Nintendo zrobi swoje i postara się, by jak najbardziej Zeldę spaprać exploitowaniem interfejsowych możliwości nowej konsoli. Bardzo mi się nie podoba, że Nintendo starają się być tak bardzo sprzętowi i przez te ich techniczne "innowacje" cierpią gry.
#69 Napisany 17 sierpnia 2012 - 16:04
A co do slashowqbia w zeldzie to nie widze problemu zeby rozbudowac ten element w grze bo mashowanie A przez cala gre jest slabe. W niczym by to nie przeszkadzalo przeciez.
#70 Napisany 17 sierpnia 2012 - 16:13
ST to dobry przykład, jak chcę zagrać w coś pokroju Laytona czy inny puzzle game to w niego gram, nie wciskajcie mi tego do Zeld.
#71 Napisany 17 sierpnia 2012 - 16:37
Niniejszym uroczyście oświadczam: w momecie, gdy z Zeldy zniknie przesuwanie skrzynek, przestaję w nią grać.
#72 Napisany 17 sierpnia 2012 - 17:26
Nie obraziłbym się na spin-off w postaci slashera. Musiałby być jednak tworzony przez inny team z doświadczeniem w tej kwestii.
Team Ninja
#73 Napisany 17 sierpnia 2012 - 17:27
#74 Napisany 17 sierpnia 2012 - 17:34
#75 Napisany 17 sierpnia 2012 - 17:50
mogłoby być nieco więcej zagadek.
"nieco", ładnie powiedziane. ta gra stoi fruwaniem na ptaku w tę i z powrotem i siekaniem ciągle tych samych goblinów (z wyjątkiem tych z prądem).
zagadki jeśli są to są jedne ze słabszych w serii.
przykładowo, jak się dostaje źuka, to wiadomo że od teraz wszystko będzie na żuku oparte. że będą słicze pochowane GDZIEŚ. cała zabawa polega na fruwaniu żukiem we wszystkie dziury na zasadzie "po kolei, od prawej". zero w tym kreatywności, raczej, jak w starych słabych przygodówkach, "próbowanie wszystkiego na wszystkim".
drugi, mnie bardzo dołujący rodzaj "zagadki", to jest robienie czegoś na czas. to nic że ja WIEM jak to zrobić, to by było zbyt oczywiste. a że brakuje pomysłu, to się istniejący pomysł obejmuje w ramę, "ha! ale zrób to w minutę!".
słabe.
albo kiedyś mniej mi to przeszkadzało albo nie było to aż tak nachalne. nie przypominam sobie w Link to the Past czy w Minishach żebym co parę kroków robił jakieś czasówki.
mi najbardziej zawsze imponowały "environmental puzzles", takie oparte na modyfikowaniu otoczenia. coś w stylu wagoników, akurat w Minishach i w SS ten motyw był fajny. coś przestaw, coś przełącz, coś się otworzy, gdzieś idź. Świątynie w Ocarynie miały tych momentów na pęczki i to jest super fajne.
#76 Napisany 17 sierpnia 2012 - 18:00
#77 Napisany 17 sierpnia 2012 - 18:02
przykładowo, jak się dostaje źuka, to wiadomo że od teraz wszystko będzie na żuku oparte.
Przecież w każdej Zeldzie jest tak, że item który zdobywamy w danym dungeonie wykorzystujemy potem w zagadkach i przeciwko bossowi.
#78 Napisany 17 sierpnia 2012 - 18:35
Przecież w każdej Zeldzie jest tak, że item który zdobywamy w danym dungeonie wykorzystujemy potem w zagadkach i przeciwko bossowi.
źle się wyraziłem, więc źle jestem zrozumiany.
to oczywiste co piszesz, ale nie jest dobrze, jeśli nowy przedmiot oznacza, że stare stają się bezużyteczne. a w SS to doskwiera dotkliwiej niż w innych Zeldach.
Marudzisz
dyskutuję, używam argumentów. jak też Ci się nazbierają, to wróć z paroma.
#79 Napisany 17 sierpnia 2012 - 20:28
Dlatego wydaje mi sie, ze sie po prostu zrobiles bardziej wybredny, bo akurat SS dla mnie tutaj daje radę. W TP spinner byl praktcyznie niewykorzystany poza swiatynią, w OoT malo tez sie korzystalo z tego wszechwidzacego oka.
#80 Napisany 17 sierpnia 2012 - 20:39
#81 Napisany 17 sierpnia 2012 - 20:51
Ale do najlepszych gier tej genery jej duzo brakuje w moim odczuciu. Gra ma to szczescie ze ma w sobie to cos ze czulem sie znow jak 10 latek grajacy w OOT Moze nie bylo az takiego wow factora ale tylko Zeldy i Mariany od wewnetrznych studiów N sa w stanie takie wspomnienia ożywić ))
#82 Napisany 17 sierpnia 2012 - 21:00
ten odkurzacz. świątynia jest super. wiatraczki, fruwanie, zagadki, coś się dzieje.
po czym poza świątynią, rola odkurzacza sprowadza się do usuwacza górek piachu. zero pomysłowości. od razu taką górkę widać i od razu wiadomo co z nią zrobić.
żuk - nosi bomby, fajne, ale różne rzeczy mógłby nosić i sporo fajnych zagadek można na tym oprzeć.
ja rozumiem hołd tradycji, ale takie Mario 3DS naprawdę NIE powiela pomysłów, czuć świeżość designu poziomów. tym łatwiej jest to wyobrazić sobie w zeldzie.
#83 Napisany 17 sierpnia 2012 - 21:11
#84 Napisany 17 sierpnia 2012 - 21:17
to jest naprawde co robic w tej części
tego nie podważam. w swojej krytyce skupiałem się na braku odkrywczości, na ciągłym wrażeniu "been there, done that".
ta pustynia w części z wagonikami jest na przykład całkiem fajna, gdyby nie to że od razu czułem się jak w Minish cap, to samo z Gust Jarem. itd. itp. do tego co chwila te czasówki, bossowie niby oryginalni, ale co trzecia walka to ten pedzio.
obiecuję natomiast, że zmęczę to do końca niedługo. byłoby też nieuczciwe, gdybym to teraz, tak blisko końca, zakopał na zawsze.
moze torq przejadła cis ie formuła Zeld
może
#85 Napisany 17 sierpnia 2012 - 21:21
#86 Napisany 17 sierpnia 2012 - 21:27
#87 Napisany 17 sierpnia 2012 - 22:02
nawet Dark Souls, paradoksalnie, taki nie jest, bo jak ktoś BARDZO uważa i ma skila to w teorii może przejść to za pierwszym razem.
a tu - nie ma bata, trzeba co najmniej ze dwa podejścia zrobić, a w praktyce więcej, żeby właściwą trasę wykombinować. bodaj na pustyni miałem taki kłopot że jednego dżinksa nie mogłem znaleźć i próbowałem chyba z 5 razy bez sensu, robiąc ciągle ten sam błąd. to są takie chwile bezsilności gamingowej, wiesz że robisz wszystko dobrze, ale gra wie lepiej.
#88 Napisany 17 sierpnia 2012 - 22:07
Podobalo mi sie np wprowadzenie do gry staminy, mala rzecz a troche odswiezyla tu i owdzie.
#89 Napisany 17 sierpnia 2012 - 22:50
Nie prawda. Tylko jeden z Silent Realmów (ostatni) nie wyszedł mi za pierwszym razem z powodu wybrania złej drogi. Na pustyni nie wyszło mi za pierwszym razem z mojej winy - sam wszedłem w jednego ze strażników.a tu - nie ma bata, trzeba co najmniej ze dwa podejścia zrobić, a w praktyce więcej, żeby właściwą trasę wykombinować
#90 Napisany 17 sierpnia 2012 - 23:04
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|