The Legend of Zelda: Breath of the Wild
#121 Napisany 04 września 2012 - 22:44
#122 Napisany 05 września 2012 - 00:53
Biggest, most ambitious Zelda game to date.
...chyba przy SS
#123 Napisany 05 września 2012 - 08:46
#124 Napisany 05 września 2012 - 09:10
No i wszyscy npc mają imiona, ambitnie, nie ma co.
#125 Napisany 05 września 2012 - 15:57
#126 Napisany 05 września 2012 - 17:09
#127 Napisany 05 września 2012 - 17:54
#128 Napisany 05 września 2012 - 18:18
#129 Napisany 06 czerwca 2013 - 19:59
Aonuma - The Legend of Zelda Wii U to feature unexpectd elements
"The new game (A Link To The Past 2) will play very differently to the original," said Aonuma. "I think the new additions will make players see the game in a different way. And, of course, we'll introduce even more unexpected elements in the Zelda game that we're making for Wii U."
http://gonintendo.co...story&id=204348
#130 Napisany 06 czerwca 2013 - 20:39
Zeldę U zobaczymy najwcześniej za rok, więc teraz nie ma co sobie nią głowy zawracać.
Chyba, że zrobią powtórkę z zapowiedzi Twilight Princess, ale prawdopodobieństwo czegoś takiego jest chyba ujemne
#131 Napisany 06 czerwca 2013 - 20:41
Zeldą zawsze warto sobie zawracać głowę. Pomyśl ile jaraliśmy się demkiem Zeldy U. Gdyby dali kilka shotow z prawdziwej gry, spekulacjom nie byłoby końca.
#132 Napisany 06 czerwca 2013 - 20:51
Wiem. Sam się jarałem demkiem. Ale jak sobie przypominam, jak to przez 2 czy 3 kolejne E3 czekaliśmy na Zeldę Wii, to wolę się trochę uspokoić.
#133 Napisany 12 czerwca 2013 - 00:15
Nintendo considered showing Zelda Wii U at E3, but decided against it
We're also working on a new Wii U Zelda game. Work on that is progressing fairly concretely. In fact, we were thinking about showing it here at E3 but decided to wait just a little bit longer before sharing it with everyone."
http://gonintendo.co...story&id=204792
#134 Napisany 12 czerwca 2013 - 01:34
Po ostatnich prezentacjach N obawiam się, że nowa Zelda graficznie będzie podciągniętą Twilight Princess lub Skyward Swordem (zależy którym stylem pójdą). Może to lepiej, że jej jeszcze nie pokazali.
#135 Napisany 12 czerwca 2013 - 08:26
To jest swoja droga ostatnio nowa metoda N na promocje gier - mamy ale nie pokazemy, please understand.
#136 Napisany 12 czerwca 2013 - 09:21
Karwa co za brednie. Ta firma już jest irytująca. Macie to pokażcie, a nie pierdolicie, że się rozmyśliliście. Ja już miałem po tym direccie zamawiać WiiU, ale postanowiłem się wstrzymać.
Śmiechu warte, pokażą tą grę za rok, wyjdzie za 3 lata i będzie przestarzała jak zwykle. Prezentacji potrzebny był ten pokaz i pewnie wystarczyłby, żeby nintendofile pozytywnie postrzegali tą farsę. Reggie i Iwata powinni wylecieć z posadek.
#137 Napisany 12 czerwca 2013 - 09:34
Dziwne rozwiązanie urywania nowej Zeldy, ale to Nintendo oni chyba chcą być dziwni... Czasem wydaje się, że pierwszy lepszy fanboy lepiej by pokierował tą firmą niż Iwata
#138 Napisany 12 czerwca 2013 - 11:53
Miyamoto o nowych IP i problemach z developingiem na Wii U
Goszczący w Los Angeles Shigeru Miyamoto spotkał się z dziennikarzami, by poruszyć wątki poświęcone działalności Nintendo. Mowa była m.in. o nowych IP i początkowych problemach z developingiem na Wii U. Twórca Zeldy nie wykluczył także, że nowa część tej serii zostanie zaprezentowana jeszcze w tym roku.
Poruszając kwestię The Legend of Zelda, Miyamoto, który osobiście wybrał się do Los Angeles, przyznał w rozmowie z dziennikarzami, że jego firma rozważała prezentację nowej odsłony przygód Linka, ale ostatecznie postanowiła wstrzymać się z zapowiedzią. Jak wytłumaczył, włodarze Nintendo nie chcieli, aby taki pokaz odwrócił uwagę od innych, wychodzących w najbliższej przyszłości gier, np. Pikmin 3. Miyamoto dodał poza tym, iż koncepcja nowej Zeldy została już ustalona (w styczniu Eiji Aonuma sugerował, iż wstrząśnie ona dotychczasowymi fundamentami serii) i może zobaczymy coś po premierze Wind Wakera HD.
Z tej wypowiedzi wynikało, że Nintendo ogarnęło developing na platformie HD - dlaczego tak późno? Miyamoto stwierdził, że wynikało to z wyraźnego przeskoku jaki dokonał się między Wii i Wii U. To samo dotyczyło wcześniej DS-a i 3DS-a, czyli platform o mocno różniących się możliwościach - sytuacja zupełnie inna niż w przypadku gładkiej przesiadki z GameCube'a na Wii. Jednocześnie legendarny game designer zastrzegł, że tego typu problemów nie da się rozwiązać po prostu zatrudniając znacznie więcej ludzi - w celu utrzymania stałego wysokiego poziomu trzeba ich raczej wdrażać powoli, stopniowo.
Miyamoto wypowiedział się także na temat powracający niczym bumerang - co z wizją Nintendo tworzącego gry na platformy innych firm? Według niego to nie takie proste. Inżynierowie w Kyoto, mówi, składają sprzęt możliwie jak najlepiej pasujący programistom i reszcie. To wielka wygoda, o której nie byłoby mowy gdyby musieli liczyć na innych albo pisać jedną grę z myślą o wielu konsolach.
Nowe IP? Aby powstała nowe marka musi istnieć uzasadnienie. Ważne jest by stworzyć nowy rodzaj gameplayu, a nie coś wyświechtanego ukryć za nową fasadą. Gdy Miyamoto obmyśla nowy koncept stara się więc zadecydować czy pasuje doń nowa postać - jeśli pasuje, powstaje nowe IP (np. Pikmin). W przeciwnym razie twórcy zostają przy dotychczasowych bohaterach.
Miyamoto ma ponad 60 lat - czy myśli o emeryturze? Nic z tych rzeczy, ale -- jak żartuje -- jest już w takim wieku, że w każdej chwili może zasłabnąć. Nadal ma zatem zamiar nadzorować różne projekty, ale próbuje także przygotować podwładnych na swoje odejście. Z tego co mówi przygotowania nowego pokolenia developerów idą dobrze.
http://www.ppe.pl/ne...m_na_wii_u.html
#139 Napisany 12 czerwca 2013 - 12:14
#140 Napisany 12 czerwca 2013 - 12:19
A może robią serial?
#141 Napisany 12 czerwca 2013 - 12:32
Nowe IP? Aby powstała nowe marka musi istnieć uzasadnienie.
najobrzydliwszy i najbezczelniejszy komentarz z ust kogoś kto mieni się kreatorem koncepcji. niniejszym okazuje się, że teraz już tylko siano ma znaczenie, koncepcja jest wtórna.
#142 Napisany 12 czerwca 2013 - 15:34
Ja tam się zawsze zastanawiam, czy Miyamoto to rzeczywiście ten geniusz, jakim malują go niektórzy, czy może farciarz, czy może cienias, pod którym pracują dobrzy ludzie, a on zgarnia całą sławę. Nie przypominam sobie żadnego wywiadu, w którym mówiłby cokolwiek ciekawego i sensownego. Często też wydaje mi się, że kolo w ogóle nie interesuje się grami.
#143 Napisany 12 czerwca 2013 - 15:41
Bez kitu, mam te same odczucia. Za czasów GCN jeszcze łykałem całą tą papkę o geniuszu Miyamoto, a jednak nie widze tych jego niesamowitych pomysłów. Mario? Ok, ponadczasowy pomysł, ale gra ma 30 lat. Zelda? Przecież tu więcej robi Aonuma niż on. Wii Sportsy/Play/Fit/Shit? Genialne, rzeczywiście. Więcej wymieniać nie ma co.
#144 Napisany 12 czerwca 2013 - 16:38
Dajmy sobie na wstrzymanie z tym jadem bo musi nam go pozostac jeszcze na reveal nowej Zeldy
#145 Napisany 12 czerwca 2013 - 20:34
Zeldą od czasów Majory zajmuje się Aonuma. Miyamoto od tego czasu zrobił chyba tylko Pikmina i Wii Music/Soport/etc. No i zasugerował Retro, że Metroid Prime będzie lepszy w FPP niż w TPP
#146 Napisany 12 czerwca 2013 - 21:09
No i zasugerował Retro, że Metroid Prime będzie lepszy w FPP niż w TPP
Cofam swoje słowa, Miyamoto jest geniuszem. Jak mogłem nie wiedzieć o tej sugestii?
#147 Napisany 12 czerwca 2013 - 22:00
Miyamoto zrobił OOT, najlepszą grę ever, więc nic nie musi udowadniac już, również ever
#148 Napisany 12 czerwca 2013 - 22:37
@Pious za takie herezje powinieneś pojechać na gamescom i osobiście go przeprosić!
#149 Napisany 12 czerwca 2013 - 23:04
#150 Napisany 13 czerwca 2013 - 07:32
Miyamoto zrobił OOT, najlepszą grę ever, więc nic nie musi udowadniac już, również ever
"Zrobił" to bardzo, bardzo duże słowo
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
TraumatariumRozpoczęte przez Tawotnica , 27 lut 2024 Eligos Games i 4 więcej... |
|
|