294 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 17 września 2012 - 10:59
Kurde. Mi też to się zaczęło naprawdę podobać. Na wielkim telewizorze to będzie śliczne
#62 Napisany 17 września 2012 - 17:49
Mi też się podoba. Chociaż tak naprawdę ta gra nie ma w sobie nic nowego, podobnie jak NSMB2, tylko ładną graficzkę i kolorowe tła, które mogłyby być jeszcze ciekawsze, bo np. ruchome.
#63 Napisany 18 września 2012 - 10:39
Nowy trailer z gameinformera. Bardzo miodnie to wygląda. Ale na Boga nie za 219 zeta.
http://www.gameinfor...rio-bros-u.aspx
http://www.gameinfor...rio-bros-u.aspx
#64 Napisany 18 września 2012 - 10:45
Spokojnie, na eShopie będzie za 230Ale na Boga nie za 219 zeta.
#65 Napisany 18 września 2012 - 10:47
Nie zapomnij o zniżce NNPremium. Wtedy już tylko 207.
#66 Napisany 18 września 2012 - 10:52
No to na co narzekasz?
#67 Napisany 18 września 2012 - 12:05
Tła są piękne, wkurza tylko niemiłosiernie to "BAH BAH BAH" w muzyce
#68 Napisany 20 września 2012 - 18:36
Wszystko jest cacy, ale co u licha robią tam te Mii ludki w tle? Nie mieli ich już gdzie wcisnąć?
#69 Napisany 20 września 2012 - 18:41
Zanim gra dostała swoje U z tyłu, to się nazywała New Super Mario Bros. Mii
ale fakt, Miiludki do pieca. (chociaż Toady są równie ch***e)
ale fakt, Miiludki do pieca. (chociaż Toady są równie ch***e)
#70 Napisany 11 października 2012 - 07:34
http://www.gonintend...story&id=187578
"Experience Mario like never before… in full 1080p HD, only on the Wii U console!"
#71 Napisany 11 października 2012 - 07:46
Tyle da te HD co w NSMB 2 - 3D
#72 Napisany 11 października 2012 - 07:47
A więc jednak?
#73 Napisany 11 października 2012 - 08:23
Lol. A co to za wyczyn niby skoro oprawe tej gry dziwigneloby N64.
Jesli jakis mario w 3d by i poszedl to rozumiem ale to?!
Jesli jakis mario w 3d by i poszedl to rozumiem ale to?!
#74 Napisany 11 października 2012 - 08:25
Oczywiście podzielam bulwers Jedyna ()
#75 Napisany 11 października 2012 - 08:37
WiiU jest trochę mocniejsze niż PS3, PS3 ciągnie Wipeouta w 1080p. NSMBU w FullHD to obowiązek, nie bonus
#76 Napisany 11 października 2012 - 08:53
WiiU jest trochę mocniejsze niż PS3, PS3 ciągnie Wipeouta w 1080p. NSMBU w FullHD to obowiązek, nie bonus
ale wyrobiona już jest taka opinia, że WiiU jest na tyle słabe, że należy się jarać każdym tytułem w 1080p. Przecież nawet wiadomość, że Monster Hunter Ultimate, gra z 3DS'a z podbitą rozdziałką będzie śmigać w FullHD to był "news".
#77 Napisany 11 października 2012 - 09:07
WiiU ma dużo więcej RAMu niż PS360, to ułatwia uzyskanie wyższej rodzielczości
#78 Napisany 12 października 2012 - 15:46
#79 Napisany 12 października 2012 - 21:56
LOL.
#80 Napisany 12 października 2012 - 22:13
Pewnie wycofali dlatego że spaliło im to misternie szykowany news marketingowy. Im się pewnie wydaje, że jak z tym wyjadą to będzie megatona.
Z kolei jak mario wyjdzie w 720p to będzie fail dekady.
#81 Napisany 12 października 2012 - 22:18
To w takim razie powatpiewam czy nowy mario w 3d pojdzie chociaz w 720p
#82 Napisany 12 października 2012 - 22:35
Jak dla mnie to niech to zrobią choćby i w 480p. Ryra mnie kompletnie ta gierka
#83 Napisany 12 października 2012 - 22:40
nas też, ale jeśli na konsoli wspierającej 1080p developer first party nie umie zrobić gry 2D w 1080p to znaczy że gdzieś jest jakiś poważny problem.
hipotetycznie. bo to jest tak żałosne, że aż niewiarygodne.
hipotetycznie. bo to jest tak żałosne, że aż niewiarygodne.
#84 Napisany 12 października 2012 - 22:42
Nintendo
#85 Napisany 12 października 2012 - 22:42
A po co mają robić skoro nie wpłynie to w żaden sposób na sprzedaż? Niech skończą się bawić w ten badziew i biorą się za Mariana w 3D. Bo NSMB U robi właśnie team od Galaxy (co daje pewną nadzieję, że gra jednak nie będzie kalką... teoretycznie)
#86 Napisany 12 października 2012 - 22:56
No już sobie wyobrażam to stado ludzi, których obchodzą takie rzeczy, jak gorączkowo anulują zamówienie na tego przestarzałego pastgena sprzed stu lat, bo już tacy byli napaleni na Mariana, a tutaj szok, gra chodzi tylko w 720. Fail stulecia.
No ale tak serio, naprawdę kogoś to obchodzi? Poza internetowymi komentatorami, którzy i tak przejdą grę na YouTube'ie? To jest przecie pierwsza gra Nintendo robiona i w 720, które zdawało mi się jest dość często spotykane w dzisiejszym świecie. Jakby dodali opcję rodem z większości obecnie wydawanych gier, że można sobie włączyć rozciągnięcie do 1080, w którym gra wygląda gorzej, to by uniknęli tej wielce zaskakującej kompromitacji?
Bez jaj, nie sądzę, żeby to miało znaczenie dla osób kupujących Wii U.
No ale tak serio, naprawdę kogoś to obchodzi? Poza internetowymi komentatorami, którzy i tak przejdą grę na YouTube'ie? To jest przecie pierwsza gra Nintendo robiona i w 720, które zdawało mi się jest dość często spotykane w dzisiejszym świecie. Jakby dodali opcję rodem z większości obecnie wydawanych gier, że można sobie włączyć rozciągnięcie do 1080, w którym gra wygląda gorzej, to by uniknęli tej wielce zaskakującej kompromitacji?
Bez jaj, nie sądzę, żeby to miało znaczenie dla osób kupujących Wii U.
Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 12 października 2012 - 23:01
#87 Napisany 12 października 2012 - 22:58
Ciekawe jak będą się tym razem tłumaczyć. W poprzedniej części zabrakło multi przez sieć bo wszystko szło na zawalistą grafę. W nsmbu oprócz tego jest jeszcze unikalny pad i na większą rozdzielczość pewnie już nie wystarcza mocy.
#88 Napisany 12 października 2012 - 23:01
A po co się mają tłumaczyć? Jest HD? Jest. 1080p w tej grze absolutnie, ale to absolutnie nikogo. 1080 to ma być w Zeldzie, w Mario 3D, w grze od Retro. A nie w tym szrocie. Tutaj 480p styka
#89 Napisany 12 października 2012 - 23:06
Tu nie chodzi o rozdziałkę w grze która nikogo, tylko o symptom: no bo przecież, skoro nie potrafią zrobić koszącej rozdzielczości tutaj, to czy zrobią ją gdziekolwiek indziej? Ot, to tyle jeśli idzie o moc WiiU. Fajnie sobie było pomarzyć, pogadać, poemocjonować się newsami i wróżyć czy o 10% więcej, czy 10 razy więcej. A tu proszę: 720p. Spójrzcie zresztą sami: niedawno pokazali bebechy. Gdyby nie wiatrak, napęd i radiator konsola mogłaby mieć grubość tabletu. Jakiej mocy się szatem można po niej spodziewać?
#90 Napisany 12 października 2012 - 23:06
Ej, ale naprawdę, to było wiadomo od E3, w czerwcu. Demko gry chodziło w 720, tak samo jak innych gier Nintendo, i nikt tego nie ukrywał. Jakiś tam koleś z Nintendo opowiadał, że dla nich zawsze jest ważniejsza animacja niż piksele i raczej im wystarczy 720. Jakoś nikt z mediów ich nie wypytywał "jak się tłumaczycie???", może dlatego, że gierki na inne konsole też chodziły w 95% w takiej właśnie rozdzielczości. Trochę zaspaliście z tym oburzeniem.
Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 12 października 2012 - 23:11
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
TraumatariumRozpoczęte przez Tawotnica , 27 lut 2024 Eligos Games i 4 więcej... |
|
|