#91 Napisany 12 października 2012 - 23:10
#92 Napisany 12 października 2012 - 23:31
#93 Napisany 13 października 2012 - 01:34
Tu nie chodzi o rozdziałkę w grze która nikogo, tylko o symptom: no bo przecież, skoro nie potrafią zrobić koszącej rozdzielczości tutaj, to czy zrobią ją gdziekolwiek indziej?
NSMBU robią goście od New Play Control: Pikmin i Big Brain Academy a nie Retro, EAD Tokyo czy Team Zelda. Przecież Nintendo to nie jest jeden wielki moloch developerski - mają mniej i bardziej utalentowane studia.
#94 Napisany 21 października 2012 - 21:25
fix. ;]Skoro PS3 Wipeouta ciągnie w dodatku w 60fps
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 października 2012 - 21:26
#95 Napisany 22 października 2012 - 12:43
NSMBU robią goście od New Play Control: Pikmin i Big Brain Academy a nie Retro, EAD Tokyo czy Team Zelda. Przecież Nintendo to nie jest jeden wielki moloch developerski - mają mniej i bardziej utalentowane studia.
Wychodzi na to, że studia od World Series of Poker, High Velocity Bowling czy Cars Marter-International są bardziej utalentowane od ludzi od Uncharted czy Little Big Planet, bo umieli zrobić 1080.
Generalnie z wypowiedzi na E3 wynika, że Nintendo raczej będzie robić wszystkie gry w wyłupującym oczy 720, nie zdziwcie się na kolejnym E3.
#96 Napisany 22 października 2012 - 13:21
Wychodzi na to, że studia od World Series of Poker, High Velocity Bowling czy Cars Marter-International są bardziej utalentowane od ludzi od Uncharted czy Little Big Planet, bo umieli zrobić 1080.
to nie do końca tak.
raczej - to jakby goście od World Series Poker zrobili grę w 720p, tłumacząc to JAKKOLWIEK. i Ty wtedy pomyślałbyś sobie "u licha, skoro taka bzdura działa w 720p to Uncharted będzie co najwyżej w 480p".
tu o takie obawy chodzi.
#97 Napisany 22 października 2012 - 13:35
#98 Napisany 22 października 2012 - 16:00
to nie do końca tak.
raczej - to jakby goście od World Series Poker zrobili grę w 720p, tłumacząc to JAKKOLWIEK. i Ty wtedy pomyślałbyś sobie "u licha, skoro taka bzdura działa w 720p to Uncharted będzie co najwyżej w 480p".
tu o takie obawy chodzi.
To jest zadziwiająca logika. Gdzieś po drodze jest jakieś błędne założenie.
W obecnej sytuacji robienie gry w 720 to nie jest jakaś zadziwiająca decyzja i tyle. Prawie nic nie jest robione w 1080. Nie grałem w World Series Poker, ale podejrzewam, że pracy kreatywnej i technicznej to tam było tysiąc razy mniej. Mario ma jakieś 80 (gdzieś tyle?) plansz, gdzie cały czas idziesz do przodu, plus modele 3D. To jest troszeczkę więcej rysowania niż stolik i karty. Minimalnie.
No i nie wiem, w którym momencie tutaj pojawiają się te "obawy" o Uncharted. Że skoro Nintendo uznało, że wystarczy im 720, to znaczy, że będą robić gry w 480? Nie, nie czaję tej analogii.
Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 22 października 2012 - 16:01
#99 Napisany 22 października 2012 - 18:45
#100 Napisany 22 października 2012 - 18:59
Wychodzi na to, że studia od World Series of Poker, High Velocity Bowling czy Cars Marter-International są bardziej utalentowane od ludzi od Uncharted czy Little Big Planet, bo umieli zrobić 1080.
Oj nie, w żaden sposób nie chciałem tutaj implikować, że Kimura i jego team nie potrafią zrobić 1080p tylko jako team z małym doświadczeniem i srogim deadlinem (launch konsoli) mają inne priorytety. Poczynając od recyclingowanej muzyki i art stylu, tworzenie równocześnie NSMB2 na 3DS'a, przez brak online multi, kończąc na wybraniu niższej rozdziałki ta gra krzyczy z każdej strony 'mamy ograniczony budżet i mało czasu'. Fajno, że mamy znowu grę z Marianem na start nowego sprzętu, ale w niczym to nie przypomina stopnia dopracowania, do którego Nintendo zdążyło mnie przyzwyczaić. Dużo racji miał Kaxi w topicu o NSMB2, że seria New to bardziej taki spin-off dla casuali do dojenia kasiory na jednej półce z seriami sportówek i Mario Party niż tytuł dla starych wyjadaczy na jaki chce go wypromować przede wszystkim NoA z Reggiem na czele.
#101 Napisany 30 października 2012 - 20:00
"World Map: New Super Mario Bros. U is the first side-scrolling Mario game since 1991’s Super Mario World that features a seamless World Map with named worlds and courses. The map contains many secret exits, which might change the map and cause shortcuts to appear. The worlds are interconnected, so people can play through the game in a nonlinear fashion"
Super Mario World to moje ulubione Mario i jako mały gówniarz kochałem całą to mapkę 2D i teraz na samą myśl o takiej mapce w HD łzy radości mi prawie ciekną
#102 Napisany 07 listopada 2012 - 13:07
Pewnie się skończy na tym, że się znowu dam nabrać na Mariana i jeszcze przed końcem roku sobie dla tego wtórnego, jawnego skoku na kasę ze strony Nintendo sprawię WiiU
#103 Napisany 07 listopada 2012 - 13:44
#104 Napisany 15 listopada 2012 - 19:38
http://uk.ign.com/ar...o-bros-u-review
9,1 jak komuś się zaglądać nie chcę
Gierka rządzi, świetny story mode, jeszcze lepszy challenge mode i tylko fakt, że grafika i muzyka są tylko "ok" obniża notę.
Dla mnie must have za te dwa tygodnie i jakoś na tym tytyle przeczekam do totalnego killera Raymana
#105 Napisany 15 listopada 2012 - 20:46
#106 Napisany 15 listopada 2012 - 20:50
#107 Napisany 15 listopada 2012 - 21:58
Eurogamer: "Pierwsze parę godzin [w co-opie] minęło mi w oszałamiającym stanie, do którego zazwyczaj potrzebuję Valium. (...) Dla serii NSMB to prawdziwy krok naprzód pod względem charakteru, wyobraźni i dopracowania. Te ćwiczenia w designie 2D zawsze miały za sobą dobre mózgi, ale teraz mają też duszę"
Destructoid: "Wiecie, co dostajecie - rozrywkowy, nieskomplikowany kawałek grania, dostarczający tyle samo wyzwania, co uśmiechu. To bezpieczna gra na start, ale to nie znaczy, że nie zasługuje na uwagę. Tylko ludzie z nieuleczalną awersją do Mario czy w ogóle platformówek nie będą dobrze się bawić. Dosłownie wszystkim innym trudno będzie nie polubić gry... nawet jeśli na późniejszych etapach będą momentami jej nienawidzić"
EGM: "Musisz-mieć dla każdego klienta Wii U (...) List miłosny do starych czasów 2D (...) Wiele trybów multi, szalone plansze, piękna grafika - więcej niż wystarczająco, by każdy bawił się dobrze przez kolejne godziny"
Ten post był edytowany przez ogqozo dnia: 15 listopada 2012 - 21:58
#108 Napisany 15 listopada 2012 - 22:35
#109 Napisany 16 listopada 2012 - 06:49
#110 Napisany 16 listopada 2012 - 08:11
#111 Napisany 16 listopada 2012 - 08:22
#112 Napisany 16 listopada 2012 - 08:42
#113 Napisany 16 listopada 2012 - 22:50
#114 Napisany 19 listopada 2012 - 09:29
Tylko ze do końca nie jestem pewien. Ale w singlu grać można tylko GamePadem, a w multi jedna osoba gra Wioleta, a druga na GamePadzie klika tylko te kwadraciki. Czyli teoretycznie z dziewczyna niepogram. Bo jedna osoba gra, a druga klika, albo na zmianę. Jeśli dobrze to zrozumiałem, to nieopodal mi się to.
W sumie mogłem to sprawdzić, ale teraz o tym pomyślałem. Sterowanie GamePadem w multimjest może opcjonalne, ułatwiające i po prostu mogłem go odłożyć i grać na dwóch wiilotach. Po prostu nikt nie stawialby tych bloczkow. Ciekawe czy w ten sposób da się przejść grę, gdy na tabletopadzie wyświetla się obraz, ale jest nieużywane. Hmmm
#115 Napisany 30 listopada 2012 - 11:34
Jest to wymagający tytuł. W każdym lvlu do zdobycia 3 złote monety i choć jestem już w trzecim świecie, to z dwa lvl mam tak wymaksowane dopiero. Nawet bez zdobywania monet często się ginie, zwłaszcza w zamkach z lawą
Gamepad ma duży zasięg, kilka run przeszedłem na jego ekranie na drugim końcu mieszkania
#116 Napisany 30 listopada 2012 - 11:36
#117 Napisany 30 listopada 2012 - 11:39
Tak samo kamera do rozmów wideo czatu np, jest o wiele lepsza. Mogę ją porównać do kamerki facetime w iphonie czy ipadzie
Natomiast gra na ekranie tableta prezentuje się nieco gorzej, niż na ekranie telewizora w full hd, ale to zrozumiałe.
#118 Napisany 30 listopada 2012 - 11:42
#119 Napisany 30 listopada 2012 - 11:46
Menu na bank 1080p i Miiverse, a Nintendoland i Mariana sprawdze dzisiaj. Nawet jeśli nie, to i tak wygląda to świetnie.
#120 Napisany 30 listopada 2012 - 22:30
Wolne żarty
weź se porównaj - ale tak solidnie
Kontrast słaby, kolory wyblakłe, podswietlenie takie sobie (dałbym 7/10)
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
TraumatariumRozpoczęte przez Tawotnica , 27 lut 2024 Eligos Games i 4 więcej... |
|
|